Beetje raar inderdaad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Ronald Koeman, het meesterlijk genie!
Wel apart trouwens dinsdagavond. Ik was toen ziek en mijn vriendin wilde gaan stemmen voor me. Ze was zelf in haar pauze al geweest en kwam dus met alleen mijn kaart met handtekening. Mocht dus niet, alleen als ze haar eigen kaart ook had. Moest ze dus een man die iets later kwam vragen of die de knop wilde indrukken die zij zou aanwijzen. Rare zaken.
Je had haar toch gemachtigd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ja, zo schijnt het in de regels te staan. Ze had die kaart ook gevonden kunnen hebben, maar ja, wat is dan het nut van een vreemde laten stemmen?
Ja, maar degene die je dan machtigt moet tegelijk zelf stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef dndiek het volgende:
Je kan toch ook zelf invullen dat iemand anders jou gemachtigd heeft
Ik bedoelde dat het gewoon een slecht systeem van machtigen is.... want ik kan nu invullen dat mijn buurman mij machtigtquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar degene die je dan machtigt moet tegelijk zelf stemmen.
Ja, maar dan moet je wel zijn kaart hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het gewoon een slecht systeem van machtigen is.... want ik kan nu invullen dat mijn buurman mij machtigt
Zit hij dan vaak in Thailand? Want dat lijkt me geen fijn huwelijk, als ze maar 1 keer in de 5 jaar hier zit ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Tja, collega van mij heeft een Thaise vrouw die elke vijf jaar alleen naar Nederland komt om haar paspoort te laten verlengen. Maar hij stemt dan wel op haar naam dubbel, dus dat is ook weer vreemd.
Oke, op die manierquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook een nephuwelijk natuurlijk. Maar goed, hij heeft leuke vakanties en hij heeft een dochter die wel in Nederland woont. Maar verder stelt het weinig voor.
Verdraaid ja, jij bent te jong. Wat had je willen stemmen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iedereen die over stemmen praat en ik mag het nog niet.
Nog 1 jaar en 10 dagen, dan mag ik.
je bent ook nog maar een groen blaadjequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iedereen die over stemmen praat en ik mag het nog niet.
Nog 1 jaar en 10 dagen, dan mag ik.
Lokaal? Heb me d'r niet in verdiept, dus had wss Blanco gedaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verdraaid ja, jij bent te jong. Wat had je willen stemmen?
en in Maasdriel bijna 20% gestemd met volmachtquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Er was een dorp/stad waar 30% uit protest blanco had gestemd, ook leuk.
edit: za; Spijk dan wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |