Vriend van ons werd opgehaald met het sleetje!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef Kentaro het volgende:
wat is dit voor oost-europees tafereeltje![]()
Pff, in Saalbach zag je tenminste ieder half uur wel een helicopter opstijgenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vriend van ons werd opgehaald met het sleetje!
Even geposeerd natuurlijk!
Kost trouwens 358 euries, 10 minuutjes met zo'n slee.
Ons gebied was zo heftig dat de helicopter gewoon zinloos was!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pff, in Saalbach zag je tenminste ieder half uur wel een helicopter opstijgen.
mijn ervaring van vorig jaar is dat de canyon uit 2003 toch stukje slaper is als de baron esquote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef Rnej het volgende:
whehe, mijn eigen board is ook de canyon 163, maar dan de versie van 04/05 .. die is een heel stuk slapper dan de 2003 versie... die 2003 is net zo stijf als de baron ES.. maargoed.. next week heb ik die T6 als alles goed gaat
![]()
iemand die zwaar is voorop laten lopenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef mixed-up het volgende:
is er nog een bepaalde manier om door de poeder heen te lopen of is het gewoon zwoegen ?![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef mixed-up het volgende:
is er nog een bepaalde manier om door de poeder heen te lopen of is het gewoon zwoegen ?![]()
boardje neerleggen en kruipen als je teveel wegzakt...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef mixed-up het volgende:
dat was toch de gewone baron ?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef Rnej het volgende:
enne, de canyon is wel slapper dan de baron ES , maar de Baron ES is wel in de plaats van de ouwe canyon gekomen zegmaar
zou kunnen, ikke nieweetnie... hoedanook is de canyon die ik nu heb zo slap als kweetniehoequote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef ddx het volgende:
[..]
boardje neerleggen en kruipen als je teveel wegzakt...
meer je gewicht verdelen dus...
[..]
dat was toch de gewone baron ?
Is ook zeer comfortabel op lange afstandenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef ddx het volgende:
[..]
boardje neerleggen en kruipen als je teveel wegzakt...
meer je gewicht verdelen dus...
beiden.. tis een allmountain speelplankje ... en ik weeg 30 kilo meer dan de max limietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef Steven184 het volgende:
Ligt dat aan jou of aan het board(no offence);)
Filmpjes?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en wat is er oewww aan die wallride.. zo hard valt ie niet... had je me gisteren eens moeten zien vallen op de kinked rail in de snowworld...![]()
Bas, mail mij eens op het adres in mijn profiel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef Basje_B het volgende:
http://www.bearmountain.com/videos/videoblogs.gif
Kijk op laatste die gozer one-footer in de halfpipe![]()
![]()
Done.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Bas, mail mij eens op het adres in mijn profiel.
hmm ja idd.. k dacht dat hij direct op zn hoofd viel maar nu zie ik toch dat het meeviel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en wat is er oewww aan die wallride.. zo hard valt ie niet... had je me gisteren eens moeten zien vallen op de kinked rail in de snowworld...![]()
whaha, helaas niet... (gelukkig niet)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
hmm ja idd.. k dacht dat hij direct op zn hoofd viel maar nu zie ik toch dat het meeviel.
is er geen filmpje van jou voorval, dan kan ik misschien ff ooewwww zeggen?![]()
Snap je zelf wat je getekend hebt? Ik niet namelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
whaha, helaas niet... (gelukkig niet)
rail die zo loopt: __
| | \
en dan van de horizontale afvallen en met je linkerknie vol tegen de 2e steunpaal aanrijden... OEH, lekker... (kniebeschermers zijn fijn maar hielpen niet echt veel)
121cm? Das voor kiddo'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef Steven184 het volgende:
Ik kwam net dit boardje tegen en ziet er best wel grappig uit om gewoon een beetje mee te jibben ofzo. Heeft iemand hier er toevallig op gereden of weettie er meer van?
Flow is goed, de rest is rommel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:35 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb het weer helemaal te pakken. Na paar jaar geen winterspor, dit jaar weer geweest. En snowboarden ging me verdomt goed af. Wil dus ook mijn eigen spul aan gaan schaffen. Lengte van het bord ben ik al achter. Die moet 155 ongeveer zijn. Dan draai ik mijn bochten wat makkelijker.
En heb al beetje geneusd naar verschillende bindingen. Maar ben er nog niet echt achter welke het relaxed zijn. De straps vind ik kut, en klik bindingen had ik dit jaar gehuurd. Hoorde van vriend dat flow bindingen ook erg makkelijk zijn.
maar misschien kunnen jullie je mening geven over de verschillende bindingen.
Idem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben erg tevreden met mijn straps. je doet er misschien iets langer over om ze vast te zetten, maar dan zit je ook echt goed vast. ik heb zelf geen ervaring met flow, maar heb van meerdere kanten gehoord dat je daarmee niet altijd even vast zit.
azertyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef mad_dog123 het volgende:
frqnce; vaillores oid
prima sneeuw veel zon
cstn x en cartels gaan als een tierelier
higbackclip is verdwene, morgen bellen met burton service
tijd van internet is op, ik laat meer weten!
Hangt van het afstellen af.. Maar je kan niet op de piste even snel je bindingen wat strakker doen (als je een stukje maximale controle wil hebben, als je gaat racen tegen een skieer bijvoorbeeld. Altijd ultrastrak is ook geen optie, dan sterven je tenen af wegens gebrek aan bloedtoevoer...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben erg tevreden met mijn straps. je doet er misschien iets langer over om ze vast te zetten, maar dan zit je ook echt goed vast. ik heb zelf geen ervaring met flow, maar heb van meerdere kanten gehoord dat je daarmee niet altijd even vast zit.
Gewoon lekker chill voordat je op een autobahn bruut gaat carven even je straps nog wat strakker doen, dit terwijl je met een al aanzienlijke snelheid de skiklasjes voorbij buldert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hangt van het afstellen af.. Maar je kan niet op de piste even snel je bindingen wat strakker doen (als je een stukje maximale controle wil hebben, als je gaat racen tegen een skieer bijvoorbeeld. Altijd ultrastrak is ook geen optie, dan sterven je tenen af wegens gebrek aan bloedtoevoer...
heheh you said it..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gewoon lekker chill voordat je op een autobahn bruut gaat carven even je straps nog wat strakker doen, dit terwijl je met een al aanzienlijke snelheid de skiklasjes voorbij buldert..
jij hebt geen capstraps zeker? ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hangt van het afstellen af.. Maar je kan niet op de piste even snel je bindingen wat strakker doen (als je een stukje maximale controle wil hebben, als je gaat racen tegen een skieer bijvoorbeeld. Altijd ultrastrak is ook geen optie, dan sterven je tenen af wegens gebrek aan bloedtoevoer...
Dat is mooi om te horen! Niet dat ik straks daar aan kom en dat alles groen isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef beerke het volgende:
... ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat het zeer goed te doen is in La Plagne...
En Rnej, hoe goed had je die T6 nou getest? zie mijn vorige post
Jawel hoor. Eigenlijk betreft het mijn hele voet die half dood is na strak aantrekken boots (driverX) en dan ook nog eens bindingen zover mogelijk dichtklikken. Maar dan kan je ook wel scheuren als een badass motherfucker.quote:
ahaa.. nja ik heb er een partij mee gescheurd op baan 3 in de snowworld.... meer niet... maargoed.. de baan strepen een een 0 bocht rijden ging geniaal goed, dat soort shit, hij reageert heel snappy, ik had juist bij de Baron ES veel meer dat hij af en toe weigerde snel in te snijden....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, hoe uitvoerig heb jij een T6 kunnen testen? Volgens mij ben jij een tikkeltje te zwaar voor de T6 (ik namelijk ook). Reden dat ik dit vraag is omdat mij de T6 werd afgeraden destijds, niet dat er interesse voor was, het kwam ter sprake.
Die honingraat heeft namelijk minder de neiging om in de oorspronkelijke vorm terug te komen dan hout. En als jij te zwaar bent voor zo'n plank kan het zomaar zijn dat je af en toe op hoge snelheid je bochten niet op tijd kunt inzetten. Dat resulteert weer in een goede reden om toch maar voldoende protectie-materialen aan te schaffen.
Althans, dat was met de T6 van vorig jaar het geval. Best kans dat de nieuwe serie er minder last van heeft. Maar ik ben dus wel benieuwd naar jouw bevindingen hierover.
schop iemand, been waarmee je hem raakt moet achterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef X-fi het volgende:
Ik heb echt nog nooit op een snowboard gestaan, hoe weet ik welk voet voor moet staan?
Links moet dan bij mij voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
schop iemand, been waarmee je hem raakt moet achter.
Of ga rennen over een gladde vloer, dan glijen, achterste been achter.
Maat van me skateboard en surft linksvoor, snowboard rechtsvoor,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Links moet dan bij mij voorik schiet links en ik schrijf rechts
Bedankt!
Ik ook. Links schoppen, rechts schrijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef Rnej het volgende:
t been waarmee ik schop zit bij mij dan weer voor.. ik ben een beetje raar geloof ik
als ik mensen lesgeef hebben ze altijd een LTR boardje van burton onder hun pootjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ook. Links schoppen, rechts schrijven.
Snowboarden links voor. Op sokken over een gladde vloer is de beste methode.
Of iemand duwen die het niet verwacht.
ik heb 32s met cartels en daar knelde mijn voet wel af, vooral in het begin, later wat minder maar nog steeds wel. Kheb er 1 week volop meegeboard dus ik vraag me eigenlijk af of die schoen zich nog wel verder gaat vormen om mijn voet en dan minder knelling veroorzaakt ofniet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef Rnej het volgende:
enne over die capstraps
ik heb ook driver X met cartels.. en ik heb nooooooit afgeknelde tenen/voeten .. en ik strap alles retestrak dicht....
Ik heb ook 32's met Cartel. Past perfect en afknellen geen last van. Trek je je schoenen niet te strak?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik heb 32s met cartels en daar knelde mijn voet wel af, vooral in het begin, later wat minder maar nog steeds wel. Kheb er 1 week volop meegeboard dus ik vraag me eigenlijk af of die schoen zich nog wel verder gaat vormen om mijn voet en dan minder knelling veroorzaakt ofniet.
En ik had al eerder gevraagd of ik dan die schoenen nog zou kunnen ruilen maar ik het antwoord was nee, dus dan ben ik gewoon genaaid voor 220 euro ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |