Vriend van ons werd opgehaald met het sleetje!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef Kentaro het volgende:
wat is dit voor oost-europees tafereeltje![]()
Pff, in Saalbach zag je tenminste ieder half uur wel een helicopter opstijgenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vriend van ons werd opgehaald met het sleetje!
Even geposeerd natuurlijk!
Kost trouwens 358 euries, 10 minuutjes met zo'n slee.
Ons gebied was zo heftig dat de helicopter gewoon zinloos was!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pff, in Saalbach zag je tenminste ieder half uur wel een helicopter opstijgen.
mijn ervaring van vorig jaar is dat de canyon uit 2003 toch stukje slaper is als de baron esquote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef Rnej het volgende:
whehe, mijn eigen board is ook de canyon 163, maar dan de versie van 04/05 .. die is een heel stuk slapper dan de 2003 versie... die 2003 is net zo stijf als de baron ES.. maargoed.. next week heb ik die T6 als alles goed gaat
![]()
iemand die zwaar is voorop laten lopenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef mixed-up het volgende:
is er nog een bepaalde manier om door de poeder heen te lopen of is het gewoon zwoegen ?![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef mixed-up het volgende:
is er nog een bepaalde manier om door de poeder heen te lopen of is het gewoon zwoegen ?![]()
boardje neerleggen en kruipen als je teveel wegzakt...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef mixed-up het volgende:
dat was toch de gewone baron ?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef Rnej het volgende:
enne, de canyon is wel slapper dan de baron ES , maar de Baron ES is wel in de plaats van de ouwe canyon gekomen zegmaar
zou kunnen, ikke nieweetnie... hoedanook is de canyon die ik nu heb zo slap als kweetniehoequote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef ddx het volgende:
[..]
boardje neerleggen en kruipen als je teveel wegzakt...
meer je gewicht verdelen dus...
[..]
dat was toch de gewone baron ?
Is ook zeer comfortabel op lange afstandenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef ddx het volgende:
[..]
boardje neerleggen en kruipen als je teveel wegzakt...
meer je gewicht verdelen dus...
beiden.. tis een allmountain speelplankje ... en ik weeg 30 kilo meer dan de max limietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef Steven184 het volgende:
Ligt dat aan jou of aan het board(no offence);)
Filmpjes?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en wat is er oewww aan die wallride.. zo hard valt ie niet... had je me gisteren eens moeten zien vallen op de kinked rail in de snowworld...![]()
Bas, mail mij eens op het adres in mijn profiel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef Basje_B het volgende:
http://www.bearmountain.com/videos/videoblogs.gif
Kijk op laatste die gozer one-footer in de halfpipe![]()
![]()
Done.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Bas, mail mij eens op het adres in mijn profiel.
hmm ja idd.. k dacht dat hij direct op zn hoofd viel maar nu zie ik toch dat het meeviel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
en wat is er oewww aan die wallride.. zo hard valt ie niet... had je me gisteren eens moeten zien vallen op de kinked rail in de snowworld...![]()
whaha, helaas niet... (gelukkig niet)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
hmm ja idd.. k dacht dat hij direct op zn hoofd viel maar nu zie ik toch dat het meeviel.
is er geen filmpje van jou voorval, dan kan ik misschien ff ooewwww zeggen?![]()
Snap je zelf wat je getekend hebt? Ik niet namelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
whaha, helaas niet... (gelukkig niet)
rail die zo loopt: __
| | \
en dan van de horizontale afvallen en met je linkerknie vol tegen de 2e steunpaal aanrijden... OEH, lekker... (kniebeschermers zijn fijn maar hielpen niet echt veel)
121cm? Das voor kiddo'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef Steven184 het volgende:
Ik kwam net dit boardje tegen en ziet er best wel grappig uit om gewoon een beetje mee te jibben ofzo. Heeft iemand hier er toevallig op gereden of weettie er meer van?
Flow is goed, de rest is rommel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:35 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb het weer helemaal te pakken. Na paar jaar geen winterspor, dit jaar weer geweest. En snowboarden ging me verdomt goed af. Wil dus ook mijn eigen spul aan gaan schaffen. Lengte van het bord ben ik al achter. Die moet 155 ongeveer zijn. Dan draai ik mijn bochten wat makkelijker.
En heb al beetje geneusd naar verschillende bindingen. Maar ben er nog niet echt achter welke het relaxed zijn. De straps vind ik kut, en klik bindingen had ik dit jaar gehuurd. Hoorde van vriend dat flow bindingen ook erg makkelijk zijn.
maar misschien kunnen jullie je mening geven over de verschillende bindingen.
Idem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben erg tevreden met mijn straps. je doet er misschien iets langer over om ze vast te zetten, maar dan zit je ook echt goed vast. ik heb zelf geen ervaring met flow, maar heb van meerdere kanten gehoord dat je daarmee niet altijd even vast zit.
azertyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef mad_dog123 het volgende:
frqnce; vaillores oid
prima sneeuw veel zon
cstn x en cartels gaan als een tierelier
higbackclip is verdwene, morgen bellen met burton service
tijd van internet is op, ik laat meer weten!
Hangt van het afstellen af.. Maar je kan niet op de piste even snel je bindingen wat strakker doen (als je een stukje maximale controle wil hebben, als je gaat racen tegen een skieer bijvoorbeeld. Altijd ultrastrak is ook geen optie, dan sterven je tenen af wegens gebrek aan bloedtoevoer...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben erg tevreden met mijn straps. je doet er misschien iets langer over om ze vast te zetten, maar dan zit je ook echt goed vast. ik heb zelf geen ervaring met flow, maar heb van meerdere kanten gehoord dat je daarmee niet altijd even vast zit.
Gewoon lekker chill voordat je op een autobahn bruut gaat carven even je straps nog wat strakker doen, dit terwijl je met een al aanzienlijke snelheid de skiklasjes voorbij buldert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hangt van het afstellen af.. Maar je kan niet op de piste even snel je bindingen wat strakker doen (als je een stukje maximale controle wil hebben, als je gaat racen tegen een skieer bijvoorbeeld. Altijd ultrastrak is ook geen optie, dan sterven je tenen af wegens gebrek aan bloedtoevoer...
heheh you said it..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gewoon lekker chill voordat je op een autobahn bruut gaat carven even je straps nog wat strakker doen, dit terwijl je met een al aanzienlijke snelheid de skiklasjes voorbij buldert..
jij hebt geen capstraps zeker? ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hangt van het afstellen af.. Maar je kan niet op de piste even snel je bindingen wat strakker doen (als je een stukje maximale controle wil hebben, als je gaat racen tegen een skieer bijvoorbeeld. Altijd ultrastrak is ook geen optie, dan sterven je tenen af wegens gebrek aan bloedtoevoer...
Dat is mooi om te horen! Niet dat ik straks daar aan kom en dat alles groen isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef beerke het volgende:
... ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat het zeer goed te doen is in La Plagne...
En Rnej, hoe goed had je die T6 nou getest? zie mijn vorige post
Jawel hoor. Eigenlijk betreft het mijn hele voet die half dood is na strak aantrekken boots (driverX) en dan ook nog eens bindingen zover mogelijk dichtklikken. Maar dan kan je ook wel scheuren als een badass motherfucker.quote:
ahaa.. nja ik heb er een partij mee gescheurd op baan 3 in de snowworld.... meer niet... maargoed.. de baan strepen een een 0 bocht rijden ging geniaal goed, dat soort shit, hij reageert heel snappy, ik had juist bij de Baron ES veel meer dat hij af en toe weigerde snel in te snijden....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, hoe uitvoerig heb jij een T6 kunnen testen? Volgens mij ben jij een tikkeltje te zwaar voor de T6 (ik namelijk ook). Reden dat ik dit vraag is omdat mij de T6 werd afgeraden destijds, niet dat er interesse voor was, het kwam ter sprake.
Die honingraat heeft namelijk minder de neiging om in de oorspronkelijke vorm terug te komen dan hout. En als jij te zwaar bent voor zo'n plank kan het zomaar zijn dat je af en toe op hoge snelheid je bochten niet op tijd kunt inzetten. Dat resulteert weer in een goede reden om toch maar voldoende protectie-materialen aan te schaffen.
Althans, dat was met de T6 van vorig jaar het geval. Best kans dat de nieuwe serie er minder last van heeft. Maar ik ben dus wel benieuwd naar jouw bevindingen hierover.
schop iemand, been waarmee je hem raakt moet achterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef X-fi het volgende:
Ik heb echt nog nooit op een snowboard gestaan, hoe weet ik welk voet voor moet staan?
Links moet dan bij mij voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
schop iemand, been waarmee je hem raakt moet achter.
Of ga rennen over een gladde vloer, dan glijen, achterste been achter.
Maat van me skateboard en surft linksvoor, snowboard rechtsvoor,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Links moet dan bij mij voorik schiet links en ik schrijf rechts
Bedankt!
Ik ook. Links schoppen, rechts schrijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef Rnej het volgende:
t been waarmee ik schop zit bij mij dan weer voor.. ik ben een beetje raar geloof ik
als ik mensen lesgeef hebben ze altijd een LTR boardje van burton onder hun pootjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ook. Links schoppen, rechts schrijven.
Snowboarden links voor. Op sokken over een gladde vloer is de beste methode.
Of iemand duwen die het niet verwacht.
ik heb 32s met cartels en daar knelde mijn voet wel af, vooral in het begin, later wat minder maar nog steeds wel. Kheb er 1 week volop meegeboard dus ik vraag me eigenlijk af of die schoen zich nog wel verder gaat vormen om mijn voet en dan minder knelling veroorzaakt ofniet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef Rnej het volgende:
enne over die capstraps
ik heb ook driver X met cartels.. en ik heb nooooooit afgeknelde tenen/voeten .. en ik strap alles retestrak dicht....
Ik heb ook 32's met Cartel. Past perfect en afknellen geen last van. Trek je je schoenen niet te strak?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik heb 32s met cartels en daar knelde mijn voet wel af, vooral in het begin, later wat minder maar nog steeds wel. Kheb er 1 week volop meegeboard dus ik vraag me eigenlijk af of die schoen zich nog wel verder gaat vormen om mijn voet en dan minder knelling veroorzaakt ofniet.
En ik had al eerder gevraagd of ik dan die schoenen nog zou kunnen ruilen maar ik het antwoord was nee, dus dan ben ik gewoon genaaid voor 220 euro ?![]()
je bent niet genaaid... schoenen zijn niet te testen of ruilen... dus je hebt zelf de verkeerde keuze gemaakt ben ik bang....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik heb 32s met cartels en daar knelde mijn voet wel af, vooral in het begin, later wat minder maar nog steeds wel. Kheb er 1 week volop meegeboard dus ik vraag me eigenlijk af of die schoen zich nog wel verder gaat vormen om mijn voet en dan minder knelling veroorzaakt ofniet.
En ik had al eerder gevraagd of ik dan die schoenen nog zou kunnen ruilen maar ik het antwoord was nee, dus dan ben ik gewoon genaaid voor 220 euro ?![]()
Nee ik trek ze niet te strak aan. Ja iedereen heeft andere voeten en bij mij zaten ze in de winkel goed, vooral omdat het ook de enigste schoen was waar mijn hak niet in los kwam. Maar met snowboarden begon het gewoon te knellen, vooral na wat langere runs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik heb ook 32's met Cartel. Past perfect en afknellen geen last van. Trek je je schoenen niet te strak?
Genaaid wil ik niet zeggen. Zijn heerlijke schoenen. Heb je ze al zonder capstrap geprobeerd?
Bedoel de "oude normale" strap zeg maar. Die over je tenen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:58 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Nee ik trek ze niet te strak aan. Ja iedereen heeft andere voeten en bij mij zaten ze in de winkel goed, vooral omdat het ook de enigste schoen was waar mijn hak niet in los kwam. Maar met snowboarden begon het gewoon te knellen, vooral na wat langere runs.
Hoe bedoel je zonder capstrap?
zoeken ze daar nog collega's?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
En daar is jullie oude seizoensmaatje weer
Ik heb dus die Burton Malolo gestest en dat board gaat echt als een trein door de poeder. Lekkere korte bochten tussen de bomen door en heerlijke gecontroleerde sprayturns door de velden.
Heb hem ook gelijk van me baas kunnen kopen.
Moet wel zeggen dat ik hem maar matig op de piste vindt rijden. Begrijpelijk omdat het een poederboard is en die boards niet echt stijf hoeven te zijn maar dat het zoveel verschil zou uitmaken wist ik niet.
Beetje slappe vadoek idee. Maar in de poeder erg geil en daar heb ik hem voor gekocht
De opdruk van vorig seizoen is trouwens zo onwijs mooi. Onderkant en bovenkant.
Ik heb er 1 hele dikke sprayturn van. Ik hoop dat die op de site komt
Me Baron ES begint trouwens ook een beetje Slapper aan te voelen. Als ik hem zie staan dan lijkt het alsof er niet veel voorspanning meer op zit. Gelukkig blijkt dat als je hem op de grond leggen helemaal niet zo te zijn, maar ik denk dat ik hem aan het einde van het seizoen toch ff ga opsturen. Je weet maar nooit
Ik had trouwens deze week een groepje met een aantal gasten die al ongeveer 10 jaar aan het snowboarden waren. Ben de hele week vol carvend met die gasten naar beneden gegaan, heb dikke poeder met ze gereden en dikke kickers gesprongen. Das nog eens leuk lesgeven hahaha.
Soms een beetje aanwijzingen geven op hun techniek want daar viel nog wel wat aan te sleutelen maar echt helemaal goed
Hadden ze vandaag ook nog bijgeboekt dus das ook nog eens leuk hehehe....
Morgen ook nog eens 2 zweedse schonen beginnende freestylelessen geven. Fuck ik heb het hier zwaar hahaha
Ik heb ook eindelijk nergens last meer van. Ben dit seizoen al door me rug gegaan(4 dagen niet boarden), knie verdraaid (3 dagen met pijn lesgegeven aan beginners en verder niet rijden) en me borstbeen gekneust (anderhalve week pijn) maar momenteel gaat het op een hele zware verkoudheid na (wat ook gewoon fuckin kut is maar goed) weer prima.
Nou zul je wel denken "niet zeiken man je zit in de sneeuw de hele winter" maar ik verzeker je dat er overdag in dit schijtdorp vrij weinig te doen is. Helemaal als je naulijks kunt lopen. Daarnaast kun je niets als je rug het niet doet dus ook niet s'avonds een biertje drinken ofzo.
Maar goed dat was hem weer
Trouwens voor die mensen met knellende voeten en pijn onder de voeten enzo. Stijvere schoenen kopen. Werkt echt.
Je bent te zwaar ouwe. Stijf zat voor mijn 65 kg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
Ik heb dus die Burton Malolo gestest en dat board gaat echt als een trein door de poeder. Lekkere korte bochten tussen de bomen door en heerlijke gecontroleerde sprayturns door de velden.
Heb hem ook gelijk van me baas kunnen kopen.
Moet wel zeggen dat ik hem maar matig op de piste vindt rijden. Begrijpelijk omdat het een poederboard is en die boards niet echt stijf hoeven te zijn maar dat het zoveel verschil zou uitmaken wist ik niet.
Beetje slappe vadoek idee.
Gaat goed dus, tot wanneer zit je daar nog eigenlijk? Je zat toch in Kaprun? Met gletsjer? Of was dat Gerlos?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
*droombaan*
Laat maar zien die foto'squote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
....... Maar in de poeder erg geil en daar heb ik hem voor gekocht
De opdruk van vorig seizoen is trouwens zo onwijs mooi. Onderkant en bovenkant.
Ik heb er 1 hele dikke sprayturn van. Ik hoop dat die op de site komt
........
Dat zie ik wel hoe het uitpaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maat van me skateboard en surft linksvoor, snowboard rechtsvoor,.
kheb alleen een capstrap bij mijn cartels....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Bedoel de "oude normale" strap zeg maar. Die over je tenen.
Probeer ze volgende keer eens de binnen schoen iets losser te doen. Je moet alles proberen. Zo heb ik ook me ideale stance gevonden.
Mag het? Het moet zelfs!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef X-fi het volgende:
Ik maak zeker foto's van mijn wintersport vakantie. Ik probeer ze in de vakantie wel te posten, als dat mag?
is dat een bullet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mag het? Het moet zelfs!.
[afbeelding]
Jup, bullet 162 van 05. Ik weet wat je er over denkt, maar ik vind hem prima, niets beters gewend en ik weeg ook geen 120 kilo.quote:
hahahaha neej, maar dat verklaart die discussie dusquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jup, bullet 162 van 05. Ik weet wat je er over denkt, maar ik vind hem prima, niets beters gewend en ik weeg ook geen 120 kilo.
Vind je? Hij is gewoon zwart met wat naar oranje toe lopende randen, en twee luchthappers voorop. Wel aardig, maar heb zeker mooiere prints gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
hahahaha neej, maar dat verklaart die discussie dus
btw wel een fucking mooie graphic ... bijna de mooiste van alle burton boardjes van dat jaar![]()
onderkant ben k niet zo over te spreken, maar vind de bovenkant heerlijk subtielquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vind je? Hij is gewoon zwart met wat naar oranje toe lopende randen, en twee luchthappers voorop. Wel aardig, maar heb zeker mooiere prints gezien.
[afbeelding]
Zo dus.
Wow, mooi geschoten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mag het? Het moet zelfs!.
[afbeelding]
wtf, filmpje is so sickquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef GenesiZ het volgende:
Jullie hebben het denk ik wel gezien, die huge-ass grote kicker in Garmisch.
Hier zijn 2 pics en hier een filmpje klikkuhh
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk en aardig, ziet er gelikt uit. Maar hoe wil je dat in hemelsnaam gaan slijpenquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:16 schreef Kentaro het volgende:
goeie shit / die multi-ege construction kan zomaar werken
http://lib-tech.com/subHype/brainstorm/brainstormTop10.htm
ook wel leuk als je per ongeluk iemand raakt met je plankje... " auw"quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:48 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Leuk en aardig, ziet er gelikt uit. Maar hoe wil je dat in hemelsnaam gaan slijpen
Thx, zijn nog meer foto's van die serie, staan wel in m'n fotoboek.quote:
Haha, ja klopt, dat was kerst vorig jaar, nergens een kicker te bekennen en toen was daar een zo'n bult. Ik was tegen, omdat, inderdaad, de landing helemaal vlak was, maar volgens de rest van de groep was dat 'vet chill', ook omdat het poeder was (nadruk op was). Dus, steeds vrij hard landen en dat poeder was na 5 sprongen ook weg.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Basje_B het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit voor schans? Lijkt wel helemaal vlak als landing. Vlak in de zin dat niet schijn loopt
Altijd mooi, zo'n fotograaf op je vakantiequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Thx, zijn nog meer foto's van die serie, staan wel in m'n fotoboek.
Maat van me is een vrij begaafd fotograaf.
Kijk ik heb natuurlijk veel gezopen op het moment, maar welke staat is VT?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef The.PhantoM het volgende:
us open is bezig in Stratton, VT . Wordt dat uitgezonden op die extreme sport zender ofzo?
Ja Vermont. Stratton man, is het whalla voor snowboarden...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef XL het volgende:
Vermont zeker, of is dat geen staat?
Wtf, voor 00:00 nog wel...........quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef XL het volgende:
[..]
Kijk ik heb natuurlijk veel gezopen op het moment,
Een echte bierestafette begint om 19:00quote:
2 lenzen erbij nemen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:04 schreef WaSTeiL het volgende:
Vanavond vertrek ik nog even richting Oostenrijk voor een weekendje boarden. Nu zit ik even te twijfelen om nog een nieuwe bril erbij te halen. Zat te denken aan de Smith Triad Regulator Chromefade redmirror.
[afbeelding]
Nu zit ik alleen even te twijfelen over de kleur lens. Ik heb tot nu toe alleen maar ervaringen met oranje lenzen. Perfect in de sneeuw en aan de schaduwkant van de berg. Komt de zon erbij dan is het al een stuk minder.
Nu is zo'n chromefade lens natuurlijk veel beter beschermend tegen de zon, maar ga ik met deze goggle weer veel verliezen in de sneeuw en mist?
Ik vind een Goggle wel fijn. Lekker warm op je gezicht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:35 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
2 lenzen?
ik zou sowieso voor oranje gaan, omdat die optimaal is voor de omstandigheden waarbij je graag een skibril opzet. In de zon kun je altijd nog voor een zonnebril gaan.
Ik heb van de week een Oakley Wisdom met fire iridium lens binnengekregen en ik moet zeggen ben heel tevreden over zijn looks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:04 schreef WaSTeiL het volgende:
Vanavond vertrek ik nog even richting Oostenrijk voor een weekendje boarden. Nu zit ik even te twijfelen om nog een nieuwe bril erbij te halen. Zat te denken aan de Smith Triad Regulator Chromefade redmirror.
[afbeelding]
Nu zit ik alleen even te twijfelen over de kleur lens. Ik heb tot nu toe alleen maar ervaringen met oranje lenzen. Perfect in de sneeuw en aan de schaduwkant van de berg. Komt de zon erbij dan is het al een stuk minder.
Nu is zo'n chromefade lens natuurlijk veel beter beschermend tegen de zon, maar ga ik met deze goggle weer veel verliezen in de sneeuw en mist?
Verschrikkelijk. Ik moet nog een week naar een stapeltje vouchers en routebeschrijving kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef Steven184 het volgende:
Je hebt het wel slecht he;)
Helm en goggle moeten wel bij elkaar passen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef pookiemastertje het volgende:
FF wat pics gepost van m'n nieuwe gear:
http://img129.imageshack.us/my.php?image=wisdom014hu.jpg
http://img113.imageshack.us/my.php?image=wisdom028vd.jpg
Nu nog een leuk helmpje en we zijn er weer klaar voor![]()
Iemand nog een idee voor een helm??
(en nu niet allemaal tegelijk gaan roepen die oranje duitse helm van het WK)
Ja zal ik zeker doen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:50 schreef XL het volgende:
[..]
Helm en goggle moeten wel bij elkaar passen natuurlijk.
Sowieso is een helm alleen fijn als het comfort optimaal is.
Goggle mee en passen dus, van tevoren iets uitzoeken is zelden een succes.
Briancon, Serre Chevalier La Grave , 23e vertrekkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef GenesiZ het volgende:
Alpe d'Huez eind volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |