Uh ja,quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
Gofte...![]()
Stomme, idiote, fucking teringskins ellende.
En ondanks die ellende heb ik het toch gevonden, Pat's opzet is mislukt
.
Jij woont in een gelovig dorp geloof ik he?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
Gofte...![]()
Stomme, idiote, fucking teringskins ellende.
En ondanks die ellende heb ik het toch gevonden, Pat's opzet is mislukt
.
Mijn echtgenoot wil zijn pc zo ingewikkeld maken dat ik er geen gebruik meer van maakquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij woont in een gelovig dorp geloof ik he?
Dus wil jij alleen maar meer op die pc hequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot wil zijn pc zo ingewikkeld maken dat ik er geen gebruik meer van maak.
'T wil alleen nog niet helemaal lukken.
Zelf eentje kopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot wil zijn pc zo ingewikkeld maken dat ik er geen gebruik meer van maak.
'T wil alleen nog niet helemaal lukken.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus wil jij alleen maar meer op die pc he
Ik heb er eentjequote:
Nog steeds waar mijn huis ook woontquote:
Ah, de moeder in je wordt wakkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef es70 het volgende:
Nog steeds waar mijn huis ook woont. Maar mijn frustratie nam het even over
. Schelden is niet netjes
, gelukkig hebben de kinderen het niet gehoord
.
Die slaapt maar zeldenquote:
...maar dat zou je weleens anders willen?quote:
Het feit dat mijn dromen tegenwoordig het thema 'een weekendje zorgverlof' hebben lijkt me veelzeggendquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...maar dat zou je weleens anders willen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Het feit dat mijn dromen tegenwoordig het thema 'een weekendje zorgverlof' hebben lijkt me veelzeggend.
zeg dat dan gewoonquote:
quote:
quote:
Daarvoor kom ik ook wel makkelijk uit hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks niet vrouwen
. Als ik wat wil zeg ik dat gewoon
.
Neuken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks niet vrouwen
. Als ik wat wil zeg ik dat gewoon
.
Neuken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik ook wel makkelijk uit hoor![]()
Hallo
Nopez..quote:
Sorry, geen zorgverlofquote:
Had je iets eerder op moeten duikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez..
Ik zeg het ook gewoon eerlijk als ik geen zin heb.
Dus bij deze
Op de tweede plaats dan nog![]()
als je powerpoint opent zie je hem dan los staan in de linkerkolom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand hoe je een wavje uit een Powerpoint kan slopen trouwens? Niet zodat hij weg uit de ppt is, maar zodat ik hem als los wavje heb
nee daar staan alleen dia'squote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
als je powerpoint opent zie je hem dan los staan in de linkerkolom?
quote:
Maak ze regelmatig, maar zonder geluid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik maar denken dat je er verstand van had
ja, dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet echt te doen zijn (hoop ik), dus zit even te zoeken.
quote:
Idd, studie is kutquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Speedy
Jammer Marc
Smakelijk Glaasje
Roosjequote:
nee, ik probeer niet op aantallen te lettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:52 schreef dolle_hond het volgende:
ga je voor een etappe fles?
volgende weekquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah
rot nou es op met die kut avatars jullie
dan is het de bedoeling dat je dat ook niet weetquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik probeer niet op aantallen te letten
hoever ben ik?
ik kan die dia editten. Dat kan ik bij Aangepaste Animatie klikken, en dan kan ik van alles instellen, zelfs dat DAT geluidje afgespeeld moet worden., Sterker nog, dat IS al zo ingesteld. Het is een wavje wat in de PPT ingebakken zit, en ik wil het eruit halen als een wavje. Ik denk dat dat moet kunnen. Het is eigenlijk niet echt belangrijk, maar ik wil gewoon dat het kan, dat het lukt, en weten HOEquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:54 schreef qu63 het volgende:
Fles, misschien bij de eigenschappen van de desbetrfeffende dia?
is de volgorde bevallen?quote:
nog een paar daagjes doorbijtenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah
Ik heb geen idee waar ik de dag mee begon eigenlijk. zal ergens 79.150 geweest zijn of zo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan is het de bedoeling dat je dat ook niet weet
79155quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik de dag mee begon eigenlijk. zal ergens 79.150 geweest zijn of zo?
was de film of de docu het beste?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, was een prima volgorde
Achteraf bekende de beste
ah swellquote:
neequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah swell
en dan denkt d_h dat ik voor een etappe ga? met 130 posts in 3 topics?
mja
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch wel de docu
Maar door dat ik de film had gezien had de docu een meerwaarde
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef qu63 het volgende:
Fles, het standaard wave opname dinges is niet goed ervoor?
en nou?quote:Windows kan het bestand "standaard wave opname dinges" niet vinden. Controleer of u de naam juist gespeld bla bla bla geneuzel ik ben ook maar een microZAADproduct![]()
pff die paar keerquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar ik zie je steeds in WLJN posten
vandaar
ik download niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pff die paar keer
ik dacht dat je een tussenstandje uitgedraaid had waar ik lekker ging of zo
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik download niet meer
sinds mijn pc-problemen moet ik dat nog installeren
quote:
arcee post nog steeds aantallen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe weet mutz dan waar ik begon vandaag?
Zit je me te stalkenRaar wijf
Arcee doet die lijstjes tegenwoordig... Onderaan bij de centrale topicsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe weet mutz dan waar ik begon vandaag?
Zit je me te stalkenRaar wijf
ah okeequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arcee doet die lijstjes tegenwoordig... Onderaan bij de centrale topics
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
%SystemRoot%\System32\sndrec32.exe
die dus
quote:
Als ik nummers als GnR - Estranged ga posten, dan weet je dat ik niet bepaald voor de dagzege gaquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar ik zie je steeds in WLJN posten
vandaar
ik ken t nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik nummers als GnR - Estranged ga posten, dan weet je dat ik niet bepaald voor de dagzege ga
quote:
stelt niks voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jammer, is best een goed nummer, duurt alleen 9:23
ik kwartet tegenwoordig niet meerquote:
uitsloverquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik kwartet tegenwoordig niet meer
Ik quintet
quote:
Hey mafkeesquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Speedy
Jammer Marc
Smakelijk Glaasje
Eeeejjjjjjjjjjj mafkeesjeeeeeeeequote:
Eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah
Ik draai weleens wat klassieks ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stelt niks voor
ik draaide net 2112 van rush
rond de 20 minuten
ik draai nooit klassiekquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik draai weleens wat klassieks ookSpul wat ik zelf geperformed heb toen ik nog lid was van de Koninklijke Zangvereniging Breda's Mannenkoor (jawel
)
en dat duurt ook weleens wat langer. Maar MOOI
Ik ook niet, en als je die wilt draaien, doe dat dan maar als ik in mijn nest ligquote:
das geen klassiekquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik luister nu toevallig naar Pavarotti en Sting..
zo klein ben ik niet hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey mafkees
[..]
Eeeejjjjjjjjjjj mafkeesjeeeeeeee
[..]
Eens
ik kom hier ook weer squote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
retards
dat Stacey verhaal is zelfs in de huidige zitting al minstens een week oud
Het is al bijna weer achterhaaldquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
retards
dat Stacey verhaal is zelfs in de huidige zitting al minstens een week oud
wbquote:
Sinds vandaag 3 wekenquote:
Met mij kan het niet beter classpc, idd ben even tijdje niet erg actief geweest, zal ook zeker niet meer gebeurenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef classpc het volgende:
Alles goed, Speedy? Ik heb je al even niet gezien.
Hahah, dat snap ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij kan het niet beter classpc, idd ben even tijdje niet erg actief geweest, zal ook zeker niet meer gebeurenheb wel betere dingen aan mijn hoofd
en hoe gaat het met jou?
Yep helemaalquote:
Om haar mee te nemen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep helemaalmorgen komt ze hier weer een weekendje
volgende week gaat ze naar der moeder, en 24ste is ze jarig, dan ga ik daar heen om vervolgens haar mee te nemen
![]()
Goezo! houden zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Hahah, dat snap ik
Met mij gaat het ook prima hoor.
Dankquote:
Ze zijn verhuist, nu hebben ze te weinig slaapplaats voor mij, maar ik maak daar geen probleem van, ik neem der gewoon lekker mee naar mij huis, zondag gaat ze dan weer terugquote:
Flesje??quote:
oh okee, dan wachten jullie daar nog even meequote:
Niks mis meequote:
quote:
Waaromquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee, dan wachten jullie daar nog even mee
Beats the fuck outa mequote:
Goedzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee, dan wachten jullie daar nog even mee
Ze wil nog nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
Drie weken, wordt wel eens tijd dan [afbeelding]
Ja precies. Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Ze wil nog nietkortom, dan accepteer ik dat ook
![]()
Dwingen = slechte naam krijgen
We zien elkaar niks voor niks elke weekend, joh nog 1 jaartje wachten en dan is ze 18quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
Als je zo vlieft bent wil je toch zo dicht mogelijk bij elkaar zijn.
Gelukkig maarquote:
Vanaf 18 mag hetquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zien elkaar niks voor niks elke weekend, joh nog 1 jaartje wachten en dan is ze 18als we dan nog bij elkaar zijn nah dan hoef ik verder niks meer te zeggen
![]()
[..]
Gelukkig maar
quote:
sinds wanneerquote:
ik wist dat ik iets vergeten was.....quote:
Nee, vanaf 18 mag hij de filmpjes online zettenquote:
Sinds kort kennelijk, ik wist het iig nietquote:
Huhquote:
NEEquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg eens
mutz en glacier
kan dat über-ultra-kleffe gedoe misschien IETS minder?
bedankt
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg eens
mutz en glacier
kan dat über-ultra-kleffe gedoe misschien IETS minder?
bedankt
Ik doe goddomme helemaal niksquote:
dat dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doe goddomme helemaal niks. Gebruik die fucking 's een keer
.
Hebbie geen tranquillizersquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef Glacier het volgende:
* Glacier geeft iedereen een rustgevend schouderklopje
Ouderwets hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee
Gewoon eventjes rustig ademhalen en tot 10 tellen
Nee joh, dat komt juist weer helemaal terug hequote:
retroquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Nee joh, dat komt juist weer helemaal terug he
Nee, niet voor jou was die niet echt niet niet hoorquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou was die niet echt niet niet hoor![]()
netjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Heeeeejjjjjjjj
Vanochtend bij Wellesley geweest, ze hebben wellicht daar een kamer vrij.
Idd, betaal nu 235 dollar per week, straks 168 maar daar moet nog eten bij. Bij die 235 zat eten included. Ik hoor het vanmiddag.quote:
en na het verhuizen heb je weer tijd om te schrijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Heeeeejjjjjjjj
Vanochtend bij Wellesley geweest, ze hebben wellicht daar een kamer vrij.
Dat is toch uiteindelijk duurder? Maar ja, kun je wel zelf kiezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, betaal nu 235 dollar per week, straks 168 maar daar moet nog eten bij. Bij die 235 zat eten included. Ik hoor het vanmiddag.
Idd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en na het verhuizen heb je weer tijd om te schrijven
Mwoah ik betaal nu 80 dollar = 44 euro per week voor voer. Straks heb ik 67 dollar daarvoor maar daar zal ik wel overheen gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk duurder? Maar ja, kun je wel zelf kiezen
Dat wordt nog besproken maar wat ik heb begrepen van het international student centre is dat een verhuizing van hall naar hall minder problematisch is dan van hall naar een niet AUT-residence.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
En mag je wel weg waar je nu zit?
Beter dan wel, anders heb je er nog niets aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wordt nog besproken maar wat ik heb begrepen van het international student centre is dat een verhuizing van hall naar hall minder problematisch is dan van hall naar een niet AUT-residence.
Idd. Ik zit nu op de 7e verdieping en in Wellesley zou ik op de 13e komen. Volgens mij is dat uitzicht op zee, niet dat ik dat nu niet heb...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dan wel, anders heb je er nog niets aan
Wel bijblijven he?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O dear, ben weer zo afgeleid dat er hier alweer aardig wat dingen gepost zijn
Je gaat er dus alleen maar op vooruit. Echt rot voor jequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Ik zit nu op de 7e verdieping en in Wellesley zou ik op de 13e komen. Volgens mij is dat uitzicht op zee, niet dat ik dat nu niet heb...
Hoiquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O dear, ben weer zo afgeleid dat er hier alweer aardig wat dingen gepost zijn
Vervelend allemaal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat er dus alleen maar op vooruit. Echt rot voor je![]()
Dat lijkt me vrij logisch op zichquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wordt nog besproken maar wat ik heb begrepen van het international student centre is dat een verhuizing van hall naar hall minder problematisch is dan van hall naar een niet AUT-residence.
Nee, ik kan mijn blanco werkbriefjes niet vinden en ik moet nog van 5 weken invullenquote:
Zou niet meer weten waar ik zoeken moet, maar misschien hebben mijn collega's morgen nog een paar briefjes over!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Even goed zoeken dan maar
Gaan wel nuttig zijn hoor.
Anders even snel een paar nieuwe halen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zou niet meer weten waar ik zoeken moet, maar misschien hebben mijn collega's morgen nog een paar briefjes over!
Ik zit om acht uur al op mijn werk en dan is dat bureau nog niet openquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders even snel een paar nieuwe halen?
In de pauze?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zit om acht uur al op mijn werk en dan is dat bureau nog niet open
Ik zeg net dat collega's waarschijnlijk wel voor me hebben, dat hoop ik dan maar...quote:
Omdat we anders een discussie krijgen die niet hoeft?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat collega's waarschijnlijk wel voor me hebben, dat hoop ik dan maar...
Waarom komen mannen altijd gelijk met oplossingenLaten we dat eens als discussie nemen
Precies.. Ik heb dat morgen zo opgelost met die briefjes... (damn, ik heb de afgelopen tijd voor hetere vuren gestaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat we anders een discussie krijgen die niet hoeft?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Precies.. Ik heb dat morgen zo opgelost met die briefjes... (damn, ik heb de afgelopen tijd voor hetere vuren gestaan)
Maar het voelt wel raar hoorquote:
Zaterdagmorgen vergadering, maandag vergadering... en mijn agenda loopt langzaam weer volquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Das ook wel raar ja. Maar goed, volgende week kan je echt even bijkomen. Toch?
Komt wel goed (denk ik)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
Does niet dan
Wel even tijd voor jezelf nemen hoor
Dieper dan dit kan ik bijna toch niet zinken.. Dus het kan alleen nog maar beter worden!quote:
goedemorgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Zo voel ik me eigenlijk niet echtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ah leven..
Nogal doodquote:
Ah, teveel gezopen gisteravond?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nogal dood
Verschrikkelijk slecht geslapen.. Barstende koppijn...
Nee dat is niet dooddat is lamlendig
ah dat ken ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed hoorHad gisterenavond koppijn, maar dat lijkt nu over te zijn
* Glacier klopt af
Donderdagavond is al eeuwelang studentenavond in Belgiëquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, teveel gezopen gisteravond?Hebben ze in Belgie nu ook al op donderdag een studentenavond?
En wat was mijn rol daar juist in?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
haai
ik heb ontzettend lekker gedroomdmaar dat was dus maar een droom
Dus nou heb ik nog steeds griep en zit ik nog steeds thuis
Nee, het ging over iemand anders. Niet iemand die ik ken, eigenlijkquote:
Net alsof België al "eeuwenlang" bestaatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Donderdagavond is al eeuwelang studentenavond in België![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof België al "eeuwenlang" bestaat![]()
Jij was toch degene die zei tegen marc en Vikingmeisje: "Ah jullie zijn het nieuwe neukstelletje?"quote:
Dat maakt het ontwaken wel heel erg naarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
haai
ik heb ontzettend lekker gedroomdmaar dat was dus maar een droom
Dus nou heb ik nog steeds griep en zit ik nog steeds thuis
jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij was toch degene die zei tegen marc en Vikingmeisje: "Ah jullie zijn het nieuwe neukstelletje?"![]()
ja ach, ik denk maar zo, het gebeurt me vaker dat ik wakker word en dat ik zielsblij ben dat die droom *maar een droom* isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt het ontwaken wel heel erg naar.
Beterschap.
Zwem ze niekequote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:54 schreef leonieke het volgende:
Ik ga in bad.
Straks gaan werken (en wat ga ik blij zijn als het weekend is...)
dat zegt mij zo ff nietsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:55 schreef es70 het volgende:
Ik voel me oud
. Op de radio hebben ze het over de jaren 80. Operatie petticoat
, en het weeshuis van de hits met Morrison
. Bedenk me dat ik de eerste regel van dat 'versje' nog weet...
"Soms zit ik te denken wie ik ben, en dat ik mijn papa en mama niet ken"
Ah gelukkig, het is dus eigenlijk wel een lief liedje?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:58 schreef es70 het volgende:
Niet helemaal goed...
soms loop ik te denken wie ik ben
en waarom ik mijn pappie en mammie niet ken
maar dan ga ik slapen en ik denk aan jou
en dan weet ik dat er iemand is
die van mij houdt
Morrison - KRO's Weeshuis van de hits
Aan de eerst voorwaarde kan ik nog voldoen vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer mijn bed inHeeft iemand soms een nieuw hoofd voor mij? Mooi, fris, zonder pijn en zonder gepieker graag
Jij bent ook nog jongquote:
ruilen? jij mijn hoofd, ik jouw rug?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer mijn bed inHeeft iemand soms een nieuw hoofd voor mij? Mooi, fris, zonder pijn en zonder gepieker graag
Ja?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Aan de eerst voorwaarde kan ik nog voldoen vandaag![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah gelukkig, het is dus eigenlijk wel een lief liedje?
quote:
dat valt van jou niet te zeggen iddquote:
Als je er één gevonden hebt geef mij dan ook ff een seintje, ik kan er ook wel zo eentje gebruikenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt je wel een slim plan? Ik 2 geschifte hoofden, jij 2 verrotte ruggen?
quote:
I know. Maar ik heb over het algemeen niet zoveel te mopperen op het momentquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat valt van jou niet te zeggen idd
sorry es, hij was te mooi om te laten liggen
*rukt hoofd afquote:
jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ging ik nou nog terug mijn bed in? Daar was wat mee he?
Volgende week zaterdag. Naar Wellesley Student Apartments. Het zit in dezelfde straat, een meter of 50 lopen.quote:
Ja bedanktquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |