abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:30:37 #1
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_35880584
Eind januari heb ik de formulieren voor een collectieve overeenkomst plus opzegkaart oude verzekeraar ingevuld en opgestuurd naar Zilveren Kruis. In februari is nog de premie (100 euro) door Menzis afgeschreven. Ok, logisch dat het wat langer duurt, die en de premie van januari krijg ik later wel terug. Begin vorige week wordt er opeens 200 euro afgeschreven door ZK. De polis volgt even later. Prima, het is de premie van januari t/m maart. Ik krijg dus nog 200 (januari + februari) van Menzis.

Vandaag is dus *weer* 100 euro door Menzis afgeschreven. Menzis heeft klaarblijkelijk de opzegging nog niet verwerkt of ZK heeft hem nog niet doorgestuurd.

<_FlasH_ mag eindelijk uit de wacht bij de klantenservice van ZK. Bovenstaande was tijdens het wachten getyped.>

Het blijkt dus dat ZK 20 feb de opzegging heeft doorgestuurd. Menzis loopt dus te fluimen. Ze zullen een kopie nogmaals naar Menzis toe faxen.

Ik twijfel, zal ik die derde maandpremie laten storneren of niet? Ik vind het belachelijk dat een opzegging na drie weken nog niet verwerkt is. Maar door te storneren wordt de administratieve troep natuurlijk nog groter, voor hen en voor mij.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:59:39 #2
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_35881671
Bij mij heeft het ZK ook nog 3 maanden afgeschreven toen ik had opgezegd.

Heb die van maart gewoon terug laten boeken en wacht nu tot ZK jan+feb terugbetaald
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_35881684
Stormloop!
pi_35881707
Je krijgt heus wel je geld terug. Ze hebben gewoon nog te druk.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:04:20 #5
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35881832
gewoon geld trug vragen en anders : DE FOK! KNOKPLOEG
Remlof is een Spellings Nsb'er
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:07:03 #6
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_35881932
Ik heb ook wel een leuke.

Ik stuur op 24 feb een brief naar OHRA dat ik 'm wil opzeggen met ingang van 1 maart.

Diezelfde dag vul ik online bij ZK mijn nieuwe verzekering met de ingang van.. idd, 1 maart.

Kijk ik 4 maart op mijn rekening. 110 eraf van OHRA. Te begrijpen, ik was wat laat, dus dat geld ik krijg vast wel terug, vooral als ik nog brief schrijf, irritant, maar begrijpelijk.

Wat blijkt? ZK dacht ook ff vanaf januari in te cashen! Nou heb ik dus 4 maanden ziektekosten betaald in 1 maand en tot nog toe de eerste drie maanden van dit jaar dubbel betaald. En dat is VAST niet de bedoeling.

Ik vind het zo kansloos als ik via online boeken, dus met drop down menuutjes en alles, blijkbaar vanaf januari mag betalen terwijl ik DUIDELIJK 1 maart als ingangdatum heb gekozen. Ik heb het DRIE keer gecheckt.

Volkomen KUT dus.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_35881946
Ik ken dat, ik sta nu ook ineens min 270, hebben ze het van 3 maanden weer afgeschreven
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:07:59 #8
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_35881960
Het geld komt vast wel terug.. Maar ik vind het zo zwak dat ze gewoon doorgaan met innen.

Geld afschrijven zijn ze heel vlot mee, zie zilveren kruis bijvoorbeeld. In 1 keer voor 3 maanden afschrijven voordat ik de polis nog maar gelezen heb. (Ze hadden mijn geboortedatum trouwens ook fout overgenomen.) Maar geld terugbetalen zijn ze minder vlot mee kennelijk....
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_35882003
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef _Flash_ het volgende:
Het geld komt vast wel terug.. Maar ik vind het zo zwak dat ze gewoon doorgaan met innen.

Geld afschrijven zijn ze heel vlot mee, zie zilveren kruis bijvoorbeeld. In 1 keer voor 3 maanden afschrijven voordat ik de polis nog maar gelezen heb. (Ze hadden mijn geboortedatum trouwens ook fout overgenomen.) Maar geld terugbetalen zijn ze minder vlot mee kennelijk....
Inderdaad, maar geldt voor al die instanties IBgroep idem
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:09:27 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_35882018
Gewoon terugboeken bij de bank! Deed ik in januari al, doen de klantenservice me kon vertellen dat ze me niks konden vertellen.
censuur :O
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:09:51 #11
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_35882032
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef RipCore het volgende:
Ik heb ook wel een leuke.

Ik stuur op 24 feb een brief naar OHRA dat ik 'm wil opzeggen met ingang van 1 maart.

Diezelfde dag vul ik online bij ZK mijn nieuwe verzekering met de ingang van.. idd, 1 maart.

Kijk ik 4 maart op mijn rekening. 110 eraf van OHRA. Te begrijpen, ik was wat laat, dus dat geld ik krijg vast wel terug, vooral als ik nog brief schrijf, irritant, maar begrijpelijk.

Wat blijkt? ZK dacht ook ff vanaf januari in te cashen! Nou heb ik dus 4 maanden ziektekosten betaald in 1 maand en tot nog toe de eerste drie maanden van dit jaar dubbel betaald. En dat is VAST niet de bedoeling.

Ik vind het zo kansloos als ik via online boeken, dus met drop down menuutjes en alles, blijkbaar vanaf januari mag betalen terwijl ik DUIDELIJK 1 maart als ingangdatum heb gekozen. Ik heb het DRIE keer gecheckt.

Volkomen KUT dus.
Same here. Ik had ingevuld per 1 februari over te willen stappen. (Ik dacht, het is nu januari, dus ik doe het per februari.) Negeren ze dat gewoon en doen het per 1 januari.... Ik vind het best, bedoel, die maandpremie is bij ZK 3 tientjes lager dus ik krijg straks meer terug van Menzis. Maar netjes is het niet.
pi_35882038
Die shit ga ik ook nog krijgen met het zilveren kruis, en ze zijn al zo goed in staat hun zaken te regelen daar

Ik heb serieus medelijden met iedereen die naar het zilveren kruis is toegegaan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_35882055
Je kan je bank een automatische incasso laten terug draaien tot 30 dagen terug. Heb ik ook gedaan met de betalingen aan de Agiz.
pi_35882147
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Die shit ga ik ook nog krijgen met het zilveren kruis, en ze zijn al zo goed in staat hun zaken te regelen daar

Ik heb serieus medelijden met iedereen die naar het zilveren kruis is toegegaan
Oh, godzijdank hoor ik daar dus niet bij. Heb nog ff getwijfeld, maar met de driesterrenpolis en alle kortingen eraf scheelde het maar 6 euro met VGZ. En VGZ had een iets betere dekking en een superduidelijk website .
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35882256
ow hier andersom, oude verzekeraar (CZ) heeft de premie vanaf januari al terugbetaald, nieuwe verzekeraar (Avera Achmea) heeft nog niets geïncasseerd.....Wij moeten dus nog heel veel "inhalen"
pi_35882265
nou, je kan je alleen maar verzekeren vanaf januari. Niet per februari of maart. Dus als je overstapyt, betaal je bij je nieuwe verzekering vanaf januari. En krijg je van je oude verzekering je premie die je betaalt hebt in 2006 terug.
pi_35882290
ik ben naar het zilveren kruis gegaan en 't gaat prima?
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:19:30 #18
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_35882316
En de premie van maart is gestorneerd
De Rabo boodt aan de premie van februari ook terug proberen te draaien maar dat mag Menzis van mij zelf regelen. Dan heb ik over een paar weken tenminste weer wat te klagen mocht het dan nog niet geregeld zijn
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:20:39 #19
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_35882351
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:17 schreef KaapsePracht het volgende:
nou, je kan je alleen maar verzekeren vanaf januari. Niet per februari of maart. Dus als je overstapyt, betaal je bij je nieuwe verzekering vanaf januari. En krijg je van je oude verzekering je premie die je betaalt hebt in 2006 terug.
Waarom zetten ze dan op al die formulieren de vraag: "Per wanneer wilt u overstappen?"
pi_35882420
CZ hetzelfde verhaal. Ik stap over van een dure verzekering bij CZ naar een goedkopere, ook bij CZ. Er stond bij dat je dan je oude verzekering niet hoefde op te zeggen, want omdat het bij dezelfde verzekeraar is snappen ze dat zelf ook wel. Ik begin me af te vragen of ik het misschien niet voor de zekerheid toch ten overvloede nog even had moeten opzeggen, want momenteel:

- wordt de oude, duurdere premie nog steeds afgeschreven
- krijg ik een bericht dat er binnenkort drie maanden achterstallige premie van m'n nieuwe verzekering gaan worden afgeschreven.

Over het terugstorten van die drie maanden premie van de oude & duurdere verzekering vooralsnog geen woord.
pi_35882478
Ik zat al bij een goeie verzekeraar. De algemen ervaring is wel dat innen vaak veel makkelijker is dan terugstorten.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_35882517
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Waarom zetten ze dan op al die formulieren de vraag: "Per wanneer wilt u overstappen?"
Hmm.. Daar heb ik nog niet eens over nagedacht..

Maar het is echt zo. Ik vind het ook een beetje raar. Het is niet ecth flexibel. Als je namelijk in juli besluit dat je een andere verzekering wilt, moet je weer wachten tot januari..
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:47:52 #23
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_35883314
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef KaapsePracht het volgende:

[..]

Hmm.. Daar heb ik nog niet eens over nagedacht..

Maar het is echt zo. Ik vind het ook een beetje raar. Het is niet ecth flexibel. Als je namelijk in juli besluit dat je een andere verzekering wilt, moet je weer wachten tot januari..
Enne, wanneer kan ik dan die drie keer oude verzekeringspremie terug gestort verwachten? En moet ik daar nog wat voor doen? Ik vertrouw die mennekes namelijk niet helemaal, als je niets doet, doen zij ook niets heb ik het idee.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_35883937
Tis een chaos bij die lui maar ze hebben toch de eerste 3 maanden netjes terug gestort.

Zit alleen in dubio om de incasso van maart te storneren.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_35884159
Ik las: dubbele penis!!1!!111!111
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')