Inderdaad, maar geldt voor al die instanties IBgroep idemquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef _Flash_ het volgende:
Het geld komt vast wel terug.. Maar ik vind het zo zwak dat ze gewoon doorgaan met innen.
Geld afschrijven zijn ze heel vlot mee, zie zilveren kruis bijvoorbeeld. In 1 keer voor 3 maanden afschrijven voordat ik de polis nog maar gelezen heb. (Ze hadden mijn geboortedatum trouwens ook fout overgenomen.) Maar geld terugbetalen zijn ze minder vlot mee kennelijk....
Same here. Ik had ingevuld per 1 februari over te willen stappen. (Ik dacht, het is nu januari, dus ik doe het per februari.) Negeren ze dat gewoon en doen het per 1 januari.... Ik vind het best, bedoel, die maandpremie is bij ZK 3 tientjes lager dus ik krijg straks meer terug van Menzis. Maar netjes is het niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef RipCore het volgende:
Ik heb ook wel een leuke.
Ik stuur op 24 feb een brief naar OHRA dat ik 'm wil opzeggen met ingang van 1 maart.
Diezelfde dag vul ik online bij ZK mijn nieuwe verzekering met de ingang van.. idd, 1 maart.
Kijk ik 4 maart op mijn rekening. 110 eraf van OHRA. Te begrijpen, ik was wat laat, dus dat geld ik krijg vast wel terug, vooral als ik nog brief schrijf, irritant, maar begrijpelijk.
Wat blijkt? ZK dacht ook ff vanaf januari in te cashen! Nou heb ik dus 4 maanden ziektekosten betaald in 1 maand en tot nog toe de eerste drie maanden van dit jaar dubbel betaald. En dat is VAST niet de bedoeling.
Ik vind het zo kansloos als ik via online boeken, dus met drop down menuutjes en alles, blijkbaar vanaf januari mag betalen terwijl ik DUIDELIJK 1 maart als ingangdatum heb gekozen. Ik heb het DRIE keer gecheckt.
Volkomen KUT dus.
Oh, godzijdank hoor ik daar dus niet bij. Heb nog ff getwijfeld, maar met de driesterrenpolis en alle kortingen eraf scheelde het maar 6 euro met VGZ. En VGZ had een iets betere dekking en een superduidelijk websitequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Die shit ga ik ook nog krijgen met het zilveren kruis, en ze zijn al zo goed in staat hun zaken te regelen daar
Ik heb serieus medelijden met iedereen die naar het zilveren kruis is toegegaan
Waarom zetten ze dan op al die formulieren de vraag: "Per wanneer wilt u overstappen?"quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:17 schreef KaapsePracht het volgende:
nou, je kan je alleen maar verzekeren vanaf januari. Niet per februari of maart. Dus als je overstapyt, betaal je bij je nieuwe verzekering vanaf januari. En krijg je van je oude verzekering je premie die je betaalt hebt in 2006 terug.
Hmm.. Daar heb ik nog niet eens over nagedacht..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan op al die formulieren de vraag: "Per wanneer wilt u overstappen?"
Enne, wanneer kan ik dan die drie keer oude verzekeringspremie terug gestort verwachten? En moet ik daar nog wat voor doen? Ik vertrouw die mennekes namelijk niet helemaal, als je niets doet, doen zij ook niets heb ik het idee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef KaapsePracht het volgende:
[..]
Hmm.. Daar heb ik nog niet eens over nagedacht..
Maar het is echt zo. Ik vind het ook een beetje raar. Het is niet ecth flexibel. Als je namelijk in juli besluit dat je een andere verzekering wilt, moet je weer wachten tot januari..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |