quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef 5112 het volgende:
Kan je niet gewoon ergens anders een baby bestellen?
Dat wilde ik ook net zeggen. Als je dan toch gaat klagen over een winkel, kan je de winkel beter met naam en toenaam noemen. Evt nog een adresje d'rbij, adres van de bedrijfsleiding erbij, etc. etcquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke winkel
Dat kan in sommige gevallen ook (veel) minder zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef Ronhui het volgende:
gewoon op tijd bestellen, je hebt GVD 9 maanden de tijd
Gelukkig ben jij dat nooit geweest.quote:
Je hebt duidelijk nog nooit bij een winkel gewerkt. Leveringsproblemen kunnen altijd voorkomen, ze zijn waarschijnlijk afhankelijk van een leverancier. En als die leverancier zijn levertijd pas veel te laat doorgeeft, kan die winkel daar niets aan doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef foton het volgende:
Eerst kunnen die stomme prutsers niet op tijd leveren, en dat kunnen ze dan nog eens pas na 2 maanden vertellen. Bestellen we vervolgens hals over kop iets anders (veel duurders) bij diezelfde winkel zodat zij het makkelijk op mogen lossen (ja, stom achteraf, ik weet het), en dan leveren die mongolen de verkeerde kleur!![]()
Ga ik ze bellen (want zo'n fout merk je dus pas als je de 3e doos opent), geven ze niet thuis! Weigeren ze gewoon om het op te lossen. Ben ik brieven gaan schrijven, aangetekend en wel, hebben ze niet eens het fatsoen om te antwoorden!Het is gewoon tuig, het zijn een stel oplichters. Bah!
waar haal jij het recht vandaan dat klant geen goed product mag verwachten welke aan elke van de verwachte eisen moet voldoen. duidelijk iemand die in de winkel heeft gewerkt en van zijn;haar baas onbeschoft heeft moeten leren zijn of ben je aangenomen op je eigen karakter eigenschappen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit bij een winkel gewerkt. Leveringsproblemen kunnen altijd voorkomen, ze zijn waarschijnlijk afhankelijk van een leverancier. En als die leverancier zijn levertijd pas veel te laat doorgeeft, kan die winkel daar niets aan doen.
Dat ze de fout in de kleur niet willen corrigeren is opzich lullig, maar ik vraag me af waar het om gaat. Gaat het om een compleet ledikant? Dan kan ik me voorstellen dat het kut is. Gaat het om een beldingetje? Dan moet je niet zeuren.
Dat begrijp ik idd ook niet. Lijkt er meer op dat die winkel en leverancier z'n zaakjes niet goed op orde heeft, en dat de klant daar maar mee heeft te levenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar haal jij het recht vandaan dat klant geen goed product mag verwachten welke aan elke van de verwachte eisen moet voldoen. duidelijk iemand die in de winkel heeft gewerkt en van zijn;haar baas onbeschoft heeft moeten leren zijn of ben je aangenomen op je eigen karakter eigenschappen.
zeker bij kinderkamer ben je zeer secuur want het moet goed zijn en niet te veel gezeur opleveren
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef foton het volgende:
en dan leveren die mongolen de verkeerde kleur!![]()
Het was bij Van Asten in Tilburg. "Baby Superstore" heet datquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke winkel
Is een ander sub-forum voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef 5112 het volgende:
Branche organisatie zijn ze niet bij aangesloten (leer-moment voormijzelf idd), hoofddirectie reageert dus niet op mijn aangetekende brief! Het is echt absolute waanzin. Dat zo'n bedrijf nog bestaat in 2006.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:19 schreef Deetch het volgende:
De babywinkel heeft vast wel een hoofdirectie die je een brief kunt sturen. Zorg er ook voor dat een afschrift van deze brief richting kat-in-de-zak of de ombudsman of de brancheorganisatie wordt gestuurd en dat je dit ook verteld aan de directie van de betreffende winkel.
Vraag eens aan ze of ze ook behoren bij "Super"keukens?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:29 schreef foton het volgende:
[..]
Het was bij Van Asten in Tilburg. "Baby Superstore" heet dat, nou laat dat super maar weg.
En het gaat om een complete babykamer. De ratten.
Ik heb (toevallig) wel in een winkel gewerkt. Wij kwamen niet pas na 2 maanden aan dat iets niet op tijd leverbaar was. Sterker nog, wij hebben nooit levertijden gehad van meer dan 8 weken, en dat was dan alleen in de zomer vanwege vakanties.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit bij een winkel gewerkt. Leveringsproblemen kunnen altijd voorkomen, ze zijn waarschijnlijk afhankelijk van een leverancier. En als die leverancier zijn levertijd pas veel te laat doorgeeft, kan die winkel daar niets aan doen.
Dat ze de fout in de kleur niet willen corrigeren is opzich lullig, maar ik vraag me af waar het om gaat. Gaat het om een compleet ledikant? Dan kan ik me voorstellen dat het kut is. Gaat het om een beldingetje? Dan moet je niet zeuren.
Ervaring mee dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vraag eens aan ze of ze ook behoren bij "Super"keukens?
Van Asten zegt me weinig, maar dat "super" des te meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:37 schreef foton het volgende:
[..]
Ervaring mee dan?
Van Asten zijn gewoon wel een stel superprutsers
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Weet je, het maakt jouw baby echt geen ene fuck uit in wat voor kleur wieg hij ligt hoor
Of heb je zo'n driewielige kinderwagen gekocht met terreinbanden, hydraulische schijfremmen en verstelbare vering?
Het is net als met vrouwen: ik moet er wel zelf tegenaan kijken...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Weet je, het maakt jouw baby echt geen ene fuck uit in wat voor kleur wieg hij ligt hoor
welk bedrijf is het nou , want wij moetne binnenkort ook gaan bestellen , doen we het even niet daarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef foton het volgende:
[..]
Het is net als met vrouwen: ik moet er wel zelf tegenaan kijken...![]()
Het is dus Van Asten, in Tilburg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welk bedrijf is het nou , want wij moetne binnenkort ook gaan bestellen , doen we het even niet daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |