ja natuurlijk.. je moet toch kunnen onderhandelen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
hij biedt je iets tofs aan, jij wilt dat niet, dus moet hij iets anders voorstellen?
In wat voor wereld leef jij?
een vieze vervuilde rokerige wereld gok ik zo..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
hij biedt je iets tofs aan, jij wilt dat niet, dus moet hij iets anders voorstellen?
In wat voor wereld leef jij?
Jij bent echt zielig! Ga dan gewoon werken voor je rijbewijs, maar klaag niet als je pa je een voorstel doet en jij het afslaat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja natuurlijk.. je moet toch kunnen onderhandelen?
godverhoeren..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij bent echt zielig! Ga dan gewoon werken voor je rijbewijs, maar klaag niet als je pa je een voorstel doet en jij het afslaat.
en weer beginnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Catch22- het volgende:
jaartje stiekem roken, rijbewijs halen en weer beginnen
1000gulden maarquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef mirannie het volgende:
Overigens heeft mijn pa mij vroeger beloofd me 1000 gulden (was het toen nog) te geven als ik tot mijn 20ste niet zou roken. Bij mijn eerste peuk wist ik dus gewoon dat ik dat kwijt was, klaar. Eigen schuld, dikke bult. Jij krijgt nog een 2de kans, maar klaagt, verwend nest!
Dan ga je verder wijsneusquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en weer beginnen?
dan was je toch nooit gestopt als je het stiekem deed...
Ok, doen dan! Alleen gezien jouw reacties, gok ik dat je dat voorlopig nog niet voor elkaar hebt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
godverhoeren..
ik wil niet stoppen met roken...
ik wil pimpen in een auto met een peuk in me bek
Sterker nog, ik denk dat een meerderheid hier zou willen dat je nog veeeeeeeeeel meer ging roken!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Ik wil ook niet dat je stopt met roken!
kun je nagaan hoe verwend je bent dat je daar al vanuit gaat... blijf jij nou gewoon braaf "pimpen" op je scootertjequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef junkiesietze het volgende:
ach het is een kwestie van tijd...
dan zegt ie als snel van: jahh hier heb je je rijbewijs knul
pimpen op je scooter is niet zo leuk in de winterquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe verwend je bent dat je daar al vanuit gaat... blijf jij nou gewoon braaf "pimpen" op je scootertje
en de rijlessen enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef garnage-patrick het volgende:
betaald ie alleen je rijbewijs?![]()
das niet zo duur, je gaat naar gemeentehuis en voor circa 25eu ben je klaar![]()
als hij rijles enz betaald dan kan je over nadenkenals je het papiertje weer heb kan je gaan roken ja! eens gegeven blijft gegeven en je bent dan volwassen
haalt ie nooit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stoppen met roken -> Snelcursus doen bij ANWB -> Duurt een week !
En dan weer beginnen met roken.
Succes !
42 euro...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef garnage-patrick het volgende:
betaald ie alleen je rijbewijs?![]()
das niet zo duur, je gaat naar gemeentehuis en voor circa 25eu ben je klaar![]()
Heeft hij een vriendin?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef XiChico het volgende:
Rookt je vriendin ook? Dan kunnen jullie elkaars asbak uitlikken
WAAAUW!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Weet je wat serieus relaxed is:
Jointje roken in het verkeer -> Stickie dan he, geen hele fieper. Wordt je zo relaxed van. Pasgeleden liet ik zelfs 2 mensen oversteken op het zebrapad, terwijl ze er nog 10 meter van verwijderd waren ! Echt chill
nee me pa heeft nooit gerookt... me moeder wel... maar is gestopt... maar die zegt er niks overquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef abUser het volgende:
genen-probleempje zo te horen, hij heeft vast vroeger ook gerookt/rookt nu nog?
en ook nog es een kutscooter, wat een kutleven zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
godverdomme... weer een geweldig idee hoor..
ik rook.. al een heletijd... (kom niet met die stomme reacties dat roken slecht is blaaba)
en nu zegt me pa.. als je stopt met roken dan betaal ik je rijbewijs...
gvd ik wil helemaal niet stoppen met roken! kom maar met een ander voorstel!
Maar nee hoor.. hij blijft hier bij
kut leven heb ik zeg
Gewoon gaan werken en zelf betalen mischien ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
ik rook.. al een heletijd... (kom niet met die stomme reacties dat roken slecht is blaaba)
kut leven heb ik zeg
Die dan uit je bek valt als er lekker wijven lopen, en dan zo op je stoel, en dat die stoel dan in de fik vliegt en je auto vervolgens afbrand? Pimp ze, pimp0rquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
godverhoeren..
ik wil niet stoppen met roken...
ik wil pimpen in een auto met een peuk in me bek
Da's idd chillquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jointje roken in het verkeer -> Stickie dan he, geen hele fieper. Wordt je zo relaxed van. Pasgeleden liet ik zelfs 2 mensen oversteken op het zebrapad, terwijl ze er nog 10 meter van verwijderd waren ! Echt chill
Ik hoop dat je je vergist in een stadsbus en dat dat ding dan over je hoofd heen scheurt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Juistemquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Da's idd chilldan irriteer je je nergens meer aan
![]()
Pleeg zelfmoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
kut leven heb ik zeg
Wees blij, als hij bij 1 ding was gebleven (als je niet gaat roken, krijg je je rijbewijs) had je nu geen kans meer gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef junkiesietze het volgende:
Maar het stomme was ook... eerst zegt ie.. als je niet gaat roken krijg je je rijbewijs...
toen ze er achter kwamen dat ik rookte... als je je school afmaakt krijg jeje rijbewijs... en dat is nog niet eens zover.. en dan komen ze opeens hiermee
blijf bij 1ding ofzo
Dan zou ik zeker stoppen met roken. Dat je überhaupt al begonnen bent met roken en je ouders al niet eens denken dat je je school afmaakt, betekent dat je dat een hoop geld zal besparenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Buddha_Monk het volgende:
wat een verwend kutblaag zeg... verschrikkelijk..
jij wel...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:59 schreef Thomas B. het volgende:
haha heeft ie je mooi te pakken... ben echt blij dat mn pa rookt
roken of autorijden, wat komt beter over denk je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee me pa heeft nooit gerookt... me moeder wel... maar is gestopt... maar die zegt er niks over
inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Als je stopt met roken kun je zelf je rijbewijs betalen.
Uhu, of mener 2.0 Liter Volvoquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Juistem![]()
Normaal raak ik opgefokt als er weer zo'n bejaarde 60 gaat rijden waar je 80 mag. Maar toen ging ik er zelf 60 rijden en had ik weer plezier in autorijden. Ik zag het toen niet als iets om van A-B te komen, maar meer als een mooie zegen die we van Meneer Ford gekregen hebben !
euh ik ben al 18 pikkie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef B_BOY het volgende:
1987-08-04 is je geboortedatum. oftewel je bent al bijna 18 nog heel ff geduld wachten tot je pa rijbewijs betaalt heeft en weer beginnen.
Ik dacht zeg al niks. Maar volgens mij is SKV zelf zodanig onder de invloed van pep momenteel dat hij het even niet meer trekt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef NuKeFaCe het volgende:
b.t.w. als er een stadsbus over je hoofd gaat rijden moet je toch eers je AUTO uit lijkt mij zo![]()
Wat? Ik zit op mn werk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dacht zeg al niks. Maar volgens mij is SKV zelf zodanig onder de invloed van pep momenteel dat hij het even niet meer trekt.
1) heb je het nou tegen mij? druk die contactlens eens aan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Uhu, of mener 2.0 Liter Volvo
@Sky: Jou hoofd is te lelijk om over te rijden
b.t.w. als er een stadsbus over je hoofd gaat rijden moet je toch eers je AUTO uit lijkt mij zo![]()
Waarvan akte.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef Skv het volgende:
1) heb je het nou tegen mij? druk die contactlens eens aan.
2) Nederlandse les. 'Jouw' in plaats van 'jou'.
3) een voorstelling van jouw hoofd kan ik me wel ongeveer maken, met je breezer homofiele kutnaam, hobbies: Netwerken, Internet, ONLINE KILLING...
Ga nu maar weer terug je grot in, kutpauper.
Duidelijk.quote:
De meest praktische oplossing tot nu toequote:
Met neon, pluche dobbelstenen en megaspoiler en in tegenstelde richting draaiende verchroomde wieldoppenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sietze in zo'n kneus die een GolfII of een Opel Manta gaat rijden
Zullen we ff ergens afspreken ? kijken of je dan nog zo'n grote mond hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
1) heb je het nou tegen mij? druk die contactlens eens aan.
2) Nederlandse les. 'Jouw' in plaats van 'jou'.
3) een voorstelling van jouw hoofd kan ik me wel ongeveer maken, met je breezer homofiele kutnaam, hobbies: Netwerken, Internet, ONLINE KILLING...
Ga nu maar weer terug je grot in, kutpauper.
Een klassiek JunkieSietze topicquote:
Ik kreeg 1000 gulden als ik voor m'n 18e niet rookte. Ik was 13 toen ik m'n 1e opstak, rookte zo af en toe eens. Hij is er nooit achter gekomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef mirannie het volgende:
Overigens heeft mijn pa mij vroeger beloofd me 1000 gulden (was het toen nog) te geven als ik tot mijn 20ste niet zou roken. Bij mijn eerste peuk wist ik dus gewoon dat ik dat kwijt was, klaar. Eigen schuld, dikke bult. Jij krijgt nog een 2de kans, maar klaagt, verwend nest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |