ja natuurlijk.. je moet toch kunnen onderhandelen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
hij biedt je iets tofs aan, jij wilt dat niet, dus moet hij iets anders voorstellen?
In wat voor wereld leef jij?
een vieze vervuilde rokerige wereld gok ik zo..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
hij biedt je iets tofs aan, jij wilt dat niet, dus moet hij iets anders voorstellen?
In wat voor wereld leef jij?
Jij bent echt zielig! Ga dan gewoon werken voor je rijbewijs, maar klaag niet als je pa je een voorstel doet en jij het afslaat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja natuurlijk.. je moet toch kunnen onderhandelen?
godverhoeren..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij bent echt zielig! Ga dan gewoon werken voor je rijbewijs, maar klaag niet als je pa je een voorstel doet en jij het afslaat.
en weer beginnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Catch22- het volgende:
jaartje stiekem roken, rijbewijs halen en weer beginnen
1000gulden maarquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef mirannie het volgende:
Overigens heeft mijn pa mij vroeger beloofd me 1000 gulden (was het toen nog) te geven als ik tot mijn 20ste niet zou roken. Bij mijn eerste peuk wist ik dus gewoon dat ik dat kwijt was, klaar. Eigen schuld, dikke bult. Jij krijgt nog een 2de kans, maar klaagt, verwend nest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |