quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:
ja ja... wolf inschaapsklerenzulje bedoelen
quote:
Wie bescherm je? Wie zijn jullie en waartegen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit nummertje in de TT vergeten aan te passen.
maare ik bescherm jullie wel in het Solse gat hoor
ik bescherm jou tegen jezelfquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie bescherm je? Wie zijn jullie en waartegen?
Ons allemaal tegen de Solse Spoken?
Alle anderen tegen mijn wapperende vellen en de rest van mij?
Of mijn kont tegen de braamstruiken en brandnetels?
En dat doe je in de rol van Stampertje?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik bescherm jou tegen jezelfen de spoken tegen de rest
neuh daar ben je te lief voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat je niet de behoefte voelt om de spoken ook tegen mij te beschermen (want ik ben er zelf al een???)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh daar ben je te lief voor
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Spookruine te koop!
Te koop: ruïne met rondspokende Hollander
In Zuid-Wales staan de overblijfselen van een oud kasteel te koop. De gelukkige koper krijgt er gratis een spook bij dat door omwonenden en plaatselijke historici 'de Hollander' wordt genoemd.
Llantwit Major Castle werd gebouwd in 1596. De constructie staat sinds 1694 leeg en in 1834 was het al feitelijk een ruïne, zelfs zonder dak. De autoriteiten veilen de ruïne inclusief spook op 3 april en het moet minimaal 7.300 euro opleveren.
De koper mag het niet zonder meer opknappen. Het kasteel in de omgeving van Cardiff staat op de monumentenlijst en voor renovaties zijn vergunningen nodig.
[afbeelding]
Daar zou ik wel eens een kijkje willen nemen![]()
me 2quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Spookruine te koop!
Te koop: ruïne met rondspokende Hollander
In Zuid-Wales staan de overblijfselen van een oud kasteel te koop. De gelukkige koper krijgt er gratis een spook bij dat door omwonenden en plaatselijke historici 'de Hollander' wordt genoemd.
Llantwit Major Castle werd gebouwd in 1596. De constructie staat sinds 1694 leeg en in 1834 was het al feitelijk een ruïne, zelfs zonder dak. De autoriteiten veilen de ruïne inclusief spook op 3 april en het moet minimaal 7.300 euro opleveren.
De koper mag het niet zonder meer opknappen. Het kasteel in de omgeving van Cardiff staat op de monumentenlijst en voor renovaties zijn vergunningen nodig.
[afbeelding]
Daar zou ik wel eens een kijkje willen nemen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:08 schreef gaai het volgende:
De fotograaf was op reportage en had z'n 'pasfotocamera' (ofzo) meegenomen
![]()
Heb ik een half uur voor niks in dat winkelcentrum rondgelopen, want mevrouwtje muts die in de zaak stond zei dat ie met 20 minuten wel terug zou zijn.(en dat was dus niet zo, dus geen pasfoto's nu)
Nu heb ik dus meer spul gekocht dan ik van plan was![]()
En om het allemaal nog even erger te maken.......shorty tegen de kassajuffrouw bij de Ah: "waarom ben jij zo dik??"![]()
Spraak-/taalachterstand m'n ass......hou je genante vragen dan ook maar voor je![]()
Máár hij heeft sinds vanmiddag wél een wiebeltand !![]()
Nu heb ik koffie verdiend![]()
Nou ja, ze was wel eerlijk: "Omdat ik zoveel heb gegeten"....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
wat zei ze : omdat ik de hele dag met me dikke reet achter de kassa zit?
Nou..... er zijn kenners. Maar goed dat ik niet achter je stond danquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Nou ja, ze was wel eerlijk: "Omdat ik zoveel heb gegeten"....
En dit zijn van die momenten dat ik extra blij ben dat ik zwart ben....dan zie je minder goed hoe rood ik word......![]()
Ja, ik ken dat....had vroegah een vriendin die viel ook niet voor de gek te houden........quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... er zijn kenners. Maar goed dat ik niet achter je stond dan![]()
mevrouw.... voelt u zich wel goed... u wordt opeens zoveel donkerder
Wel een heel leuke reactie van die vrouw trouwens
Laatst al een keer gedaan. Ik ben ook totaal niet ingeburgerd. Maar daar had ik die test ook niet echt voor nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Errggg leuke test om te doen www.teleac.nl/nationaleinburgering/#
Ik ben dus als ras echte nederlandse niet ingeburgerd
Wat heb je tegen shorty gezegd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat....had vroegah een vriendin die viel ook niet voor de gek te houden........![]()
Leuke reactie of niet ( gelukkig wél ) ik kon wel door de grónd........![]()
Tja, wat zeg je tegen zo'n kind wat feitelijk wél gelijk heeft.....en ook niet goed begrijpt wat je uit wil leggen ( want achterstand )quote:
jajaquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Tja, wat zeg je tegen zo'n kind wat feitelijk wél gelijk heeft.....en ook niet goed begrijpt wat je uit wil leggen ( want achterstand )![]()
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat je dat liever niet zegt omdat dat niet zo netjes is. Dat sommige mensen er anders uitzien dan wij misschien gewend zijn, maar dat ze dat zelf wel weten en hij dat niet hoeft te vertellen........
En nu maar hopen dat het een beetje blijft hangen.......![]()
![]()
Ik ben overigens wél ingeburgerd![]()
jaja kind of jaja ingeburgerd?quote:
ik plaag je ook alleen maar gekke jij!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef gaai het volgende:
[..]
jaja kind of jaja ingeburgerd?
in beide gevallen : écht wel !!![]()
in geval van ingeburgerd: de test zei ut zelluf
Joh.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik plaag je ook alleen maar gekke jij!
Is ie wel eens geplaagd door andere kinderen? Als ie dat niet leuk vond kun je zoiets als voorbeeld gebruiken. Dan kan ie het zich voorstellen. Ook al is ie jonge en ook al heeft ie een achterstand. Zegt natuurlijk niks over zijn emphatisch vermogen. Weet niet hoe dat bij hem zit. Sommigen hebben dat al heel jong en het heeft geen zak met leervermogens te maken. Maar sommige redenen voor achterstand kunnen er wel invloed op hebben en dat is het lastig uitleggen, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Tja, wat zeg je tegen zo'n kind wat feitelijk wél gelijk heeft.....en ook niet goed begrijpt wat je uit wil leggen ( want achterstand )![]()
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat je dat liever niet zegt omdat dat niet zo netjes is. Dat sommige mensen er anders uitzien dan wij misschien gewend zijn, maar dat ze dat zelf wel weten en hij dat niet hoeft te vertellen........
En nu maar hopen dat het een beetje blijft hangen.......![]()
![]()
Ik ben overigens wél ingeburgerd![]()
Ow dat is wel een goede insteek jah.......quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is ie wel eens geplaagd door andere kinderen? Als ie dat niet leuk vond kun je zoiets als voorbeeld gebruiken. Dan kan ie het zich voorstellen. Ook al is ie jonge en ook al heeft ie een achterstand. Zegt natuurlijk niks over zijn emphatisch vermogen. Weet niet hoe dat bij hem zit. Sommigen hebben dat al heel jong en het heeft geen zak met leervermogens te maken. Maar sommige redenen voor achterstand kunnen er wel invloed op hebben en dat is het lastig uitleggen, ja.
Kunnen heel erg gezellige gesprekjes zijn op de bank hangend met een lekker bakkie thee. Good luckquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow dat is wel een goede insteek jah.......
Hij is nooit echt geplaagd, maar hij heeft wel een grotere broer, die hem weleens plaagt en dan net ff te ver gaat.......met zijn empathisch vermogen is niet zoveel mis, dat is beter dan bij zijn broer
Ik waag er vanavond nog even een gesprekje aan....![]()
Ik wistdat ikietsvergeten wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oven aanzetten?
quote:
quote:
Dan maghetquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dooserotica moest ik van EW zeggen
Hoe lang moeten die dingen dan in de oven liggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef vamperotica het volgende:
Nouja... morgen danmaar!
gelukkig heb ikaltijd weliets vlug klaars in de vriezerliggen......
speciaalvoor dit soort situaties
Welke?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe lang moeten die dingen dan in de oven liggen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef mailyourmom het volgende:
Ben thuis. PC op m'n werk is opgeruimd... Kon het toch niet laten... Daar ben ik weer!
Die kippepootjes natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Genverbrander het volgende:
wat is jullie favoriete smiley? Ik vind de volgende het leukst:
![]()
![]()
![]()
ik edit em net. En ik stelde mezelf ook net die vraagquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef Genverbrander het volgende:
twee duiveltjes in de top 6 nok! wat zegt dat over jou?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik edit em net. En ik stelde mezelf ook net die vraag
Inmiddels zwart ipv roze als je vergeten bent 's nachts de oven weer uit te zettenquote:
ook goeie morgen lieve Nokwanda...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inmiddels zwart ipv roze als je vergeten bent 's nachts de oven weer uit te zetten
Vamperdosica![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ook goeie morgen lieve Nokwanda...
kopjekoffie?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mogguh... ja graag. Hier zijn de koffiepads net op en ik lust nog wel een bakkie.
Of doe je er zout in ipv suiker omdat ik je zo plaag?![]()
Waarom heb ik daar een heeeel ander gevoel over?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Genverbrander het volgende:
wat is jullie favoriete smiley? Ik vind de volgende het leukst:
![]()
![]()
![]()
quote:
Barraquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge Gaai en Lil:*
*stampt met voeten op de grond *
zooo ben vandaag ook weer stampertje
Sommige dingen gaan gewoon op de automatische piloot. Hoef je niet echt wakker voor te zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:25 schreef gaai het volgende:
[..]
Barra![]()
Dan ben ik vandaag......ehm.......gaai, de zwarte poes![]()
M'n hersens zijn nog niet helemaal opgestart, geloof ikterwijl ik toch al boodschappen en alles heb gedaan.......eerst nog maar een kopje
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
Heb net een droom beschreven in het centraal dromentopic..... wat een k*t droom.
Echt dat je zowakker wordt
Blijkbaar, want ik heb ook gewoon de goeie spullen gekocht....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan gewoon op de automatische piloot. Hoef je niet echt wakker voor te zijn.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:31 schreef gaai het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ik heb ook gewoon de goeie spullen gekocht....![]()
Het gesprekje met shorty ging heel goed gisteraaf, trouwens, ik denk dat het wel is overgekomen.
Hugh Masekela. Album: Sixtyquote:Enne die muziekjes die je gister had aangeraden eens te luisteren vielen ook bij shorty in de smaak, dus ik ga maar's op zoek naar meer![]()
Op ideeen gebracht?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
meditatie was gister ook erg rustgevend
astraal gaan was ook wel weer fijn... had het al een tijd niet meer gedaan
Zag eruit als een bonzaikittenquote:
Achguremquote:
In het verleden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Achgurem![]()
Betekend misschien niet meer dan dat je in het verleden wat krap bij kas zat?
neej zo gezellig was het nietquote:
Ja, ik doe maar een gooi, ken je verder nietquote:
Tis geen geheim dat er ook nu nog steeds nauwelijks een kas is om krap bij te zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, ik doe maar een gooi, ken je verder niet![]()
Bekend feit he, hoe meer mensen hebben des te harder gaan ze klagenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis geen geheim dat er ook nu nog steeds nauwelijks een kas is om krap bij te zitten![]()
Ik hoor regelmatig mensen klagen over hun inkomen en dat het te weinig is om normaal van te kunnen leven. Als ik dan bedragen hoor schiet ik meestal in de lach.
Ik lig wel eens helemaal in een deuk omdat er mensen zijn die klagen maar wel 2x per jaar op vakantie gaan en/of ieder jaar een nieuwe auto hebben omdat ze vinden dat dat ene deukje niet representatief is of welk ander excuus dan ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Bekend feit he, hoe meer mensen hebben des te harder gaan ze klagen![]()
ik ga vanavond ook voor een andere auto kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lig wel eens helemaal in een deuk omdat er mensen zijn die klagen maar wel 2x per jaar op vakantie gaan en/of ieder jaar een nieuwe auto hebben omdat ze vinden dat dat ene deukje niet representatief is of welk ander excuus dan ook.
Ik heb jou ook niet horen zeiken over geen geld hebben, toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook voor een andere auto kijken![]()
(maar dat komt omdat deze problemen blijft houden en de apk bijna verlopen is)
Heb ik ook altijd met moeders die klagen dat het dagverblijf voor de kinders zo duur is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lig wel eens helemaal in een deuk omdat er mensen zijn die klagen maar wel 2x per jaar op vakantie gaan en/of ieder jaar een nieuwe auto hebben omdat ze vinden dat dat ene deukje niet representatief is of welk ander excuus dan ook.
Juist ja. Die zijn er echt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met moeders die klagen dat het dagverblijf voor de kinders zo duur is.
Als ik dan zeg: stop je gewoon met werken en zorg je zelf voor je kinderen, zeggen ze dat ze het geld niet kunnen missen.
Wonen ze wel in een groot vrijstaand huis, hebben twee auto's en gaan 2 of 3x op vakantie![]()
Je hebt iig twee armenquote:
quote:
quote:
dan moet je iets anders loslatenquote:
Dat geldt voor iedereen die geen geld heeft. Alleen is er een verschil tussen iets vasthouden dat niet essentieel is en iets vasthouden dat werkelijk essentieel is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je iets anders loslaten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet horen zeiken over geen geld hebben, toch?
Het gaat mij om mensen die constant mekkeren dat ze geen poen hebben maar wel een nieuwe auto kopen en wel regelmatig op vakantie gaan.
had het er meer over dat als je maar 1 arm hebt dat JIJ waarschijnlijk iets vasthoud met die ander arm!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die geen geld heeft. Alleen is er een verschil tussen iets vasthouden dat niet essentieel is en iets vasthouden dat werkelijk essentieel is.
Geloof maar dat ik een heleboel niet essentiele dingen allang los heb moeten laten.
Wel een goed punt trouwens
Had ik het ook over maar dan meer in minder letterlijke zinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had het er meer over dat als je maar 1 arm hebt dat JIJ waarschijnlijk iets vasthoud met die ander arm!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, luitjes, Lilith gaat ff genieten!
Ik ga naar therapie, lekker hangen in een zwembad van 32 gr.
Tot straks.
Lekkere therapiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, luitjes, Lilith gaat ff genieten!
Ik ga naar therapie, lekker hangen in een zwembad van 32 gr.
Tot straks.
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mag ik meeeeeee ahh toeeeee mag ik mag ik???
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:
LW....Jij krijgt hem in zwembroek !!!
Als je even wacht krijg je hem helemaal naakt. Deze week toch de fotoreportage?
Spannend, of valt het wel mee ?quote:
ja !quote:
als ik JA fucking zenuwachtigquote:
Ow okeejquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik JA fucking zenuwachtigmaag zit in de knoop en dat soort shit
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow okeej![]()
totally understandable overigens
Pardón?! Gáán met je kadaver !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zou haast niet meer durven
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Pardón?! Gáán met je kadaver !!![]()
en zodra je het mag melden, vertellen in wélk blad je te vinden bent![]()
En DAT is nou echt niet nodig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik JA fucking zenuwachtigmaag zit in de knoop en dat soort shit
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En DAT is nou echt niet nodig.
Gaaaan met die banaan
Ja maar........quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mja ..... misschien dat ik wat fotos doormail maar ga denk ik niet een blad noemen... geen zin in Barra.zip
of [PAINT] Barra
We vinden het toch wel hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mja ..... misschien dat ik wat fotos doormail maar ga denk ik niet een blad noemen... geen zin in Barra.zip
of [PAINT] Barra
wie zegt dat ik ze niet naar jou doormail ?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie zegt dat ik ze niet naar jou doormail ?![]()
liefhebbers mogen ze hebben hoor
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Middagje tijdschriftenwinkel is bést heel gezellig......![]()
Ja leuk. Pakken we de trein en dan ontmoeten we mekaar halverwege. Waar is dat? Arnhem? Apeldoorn? En dan gaan we een middagje Zoek de Barra" spelen in alle tijdschriften winkelsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Middagje tijdschriftenwinkel is bést heel gezellig......![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja leuk. Pakken we de trein en dan ontmoeten we mekaar halverwege. Waar is dat? Arnhem? Apeldoorn? En dan gaan we een middagje Zoek de Barra" spelen in alle tijdschriften winkels![]()
ik zeg Apeldoorn! Gaan we metzn allemet LW dr rolstoel...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja leuk. Pakken we de trein en dan ontmoeten we mekaar halverwege. Waar is dat? Arnhem? Apeldoorn? En dan gaan we een middagje Zoek de Barra" spelen in alle tijdschriften winkels![]()
als jullie zo door gaan doe ik het niet meer hoor!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik zeg Apeldoorn! Gaan we metzn allemet LW dr rolstoel...
En daarna nog even bij zoessie op bezoek! Als de aanvraag voor haar rolstoelrond is enze m heeft kunnenwe een wedstrijd houden!
we willen ook wel mee hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jullie zo door gaan doe ik het niet meer hoor!![]()
wtf
meeting in Adoorn daarintegen klinkt gezellig
20min met de auto voor mijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee waar LW woont en of Apeldoorn ver is
En natuurlijk om de tijdschriften te bekijken, en dan weer Barra, en dan weer het tijdschrift onder het uiten van wat vage geluidjes die heel divers te interpreteren zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
we willen ook wel mee hoor...
Om je te (onder)steunen
Hoe? Woont LW 20 minuutjes met de auto vanaf jou of is Apeldoorn 20 minuutjes met de auto?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:16 schreef vamperotica het volgende:
met t autootje doe ik er iets langer als een uur, anderhalf uur over naar Apeldoorn...
Maar autootje gaat er uit....Zitten een paar deukjes in en datvind iknietmooi...![]()
![]()
![]()
pcies... en daardoorwordtde bekleding nat en past qua kleurnietmeerbijde buitenkant...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]O ja.... o.a. die deuk waardoor het water dat ouwe koekblik van je binnen loopt via het raam?
En auto's zuipen ook nog een redelijk duur goedje dat benzine heet, of zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
pcies... en daardoorwordtde bekleding nat en past qua kleurnietmeerbijde buitenkant...
dus eruit datding!
En misschien ookweleen beetje omdathet nu kiezenwordt tussen eten en rijden.....
Ik ga mee, ik ga meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe? Woont LW 20 minuutjes met de auto vanaf jou of is Apeldoorn 20 minuutjes met de auto?
Voor mij een uurtje of zo met de trein.
yup... En als het kiezen wordt tussen kidseten gevenofdeautoeten geven....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En auto's zuipen ook nog een redelijk duur goedje dat benzine heet, of zo.
Maar ja.... jij snapt idd ook wel wat ik bedoel met jouw kindjes en zo.
Trouwens... met 4 kinderen mag je onderhand wel een ouwe VW bus gaan aanschaffen
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ga mee, ik ga mee![]()
![]()
![]()
*ben uitgebubbeld, was toch wel pijnlijk hoor met die blaren van gisteren*
Dan betaalt ie je auto tochquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup... En als het kiezen wordt tussen kidseten gevenofdeautoeten geven....
dan weetik het wel!!
Vriendje vindt het alleen nietzo'n goed idee...ik met kidsop defiets...Dochterlief en ikzijn nogalvan de stuntel.... Vriendjeisbang dat iedanelk moment eentelefoontje van hetziekenhuisgaatkrijgen...En als ikdan zegdat ikal eenairbag ingebouwd heb wordtie er nietvrolijkerop.....
Dank jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cool
En ow ja.... die blaren. hier heb je wat Zambuk om erop te smeren
[afbeelding]
quote:
nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik zal alleen hoogstwaarschijnlijk niet thuis zijn
als er weer wat is om over te praten is dat ook prima, maar ik was echt geirriteerd door dat stomme gedoe rondom 'Het Geheim'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:15 schreef gaai het volgende:
Ik vermoed dat er vanavond of morgen wel een topic geopend gaat worden met de laatste updates/ een samenvatting.........
als er weer wat is om over te praten is dat ook prima, maar ik was echt geirriteerd door dat stomme gedoe rondom 'Het Geheim'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:15 schreef gaai het volgende:
Ik vermoed dat er vanavond of morgen wel een topic geopend gaat worden met de laatste updates/ een samenvatting.........
Volgens mij ben jij helderziendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:15 schreef gaai het volgende:
zomaar een gokje
Aren't we allquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helderziend![]()
dan zie je dus toch niet zo helder, want dubbelquote:
dat zie je verkeerd, ik zie juist dubbel zo helderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dan zie je dus toch niet zo helder, want dubbel
*schop* denk aan de poen dan maar. Misschien kan dat nog motiverenquote:
quote:
Ja nou ja......straks gaat ie niet hè.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
idd.... hoe kun je dat nou zeggen Gaai
Tuurlijk wel. Er wordt op hem gerekend. Hij laat al die mensen niet in de steek die nu op hem rekenen. Zo is ie niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja nou ja......straks gaat ie niet hè.....![]()
Ooooooow, okeej.....he'k niks getiktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er wordt op hem gerekend. Hij laat al die mensen niet in de steek die nu op hem rekenen. Zo is ie niet.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er wordt op hem gerekend. Hij laat al die mensen niet in de steek die nu op hem rekenen. Zo is ie niet.![]()
Als ie dat zou kunnen...Zou ie t bestdoenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toetsenbord nog steeds verrot?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als ie dat zou kunnen...Zou ie t bestdoen
Ach.... "Vroeger" bestonden er niet eens auto's!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen enkele keus dus. Shit girl.... als ik rijk was..... nah ja... crying over spilled milk
Heb er nooit een gehad. Heb niet eens een rijbewijs. Mar ooo wat een luxe als er ens iemand zegt: kom, ik neem je mee naar de aldi en wegaan grote boodschappen doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach.... "Vroeger" bestonden er niet eens auto's!
Als in: bezetten zodat ze bezeten is?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:10 schreef displission het volgende:
ben er ook:) ik neem lilith wicca over
*tagt* dispquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef displission het volgende:
hey nokwandaatje..en anderen..sorry wicca girl..reageerde op een post vele woorden terug
het is niet mijn bedoeling je nog over te nemen als je er nog bent..
kan ik iemand overnemen..?? tag team number 1
ik denk dat t hier gewoon wennen wordt aan het orginatorisch gebeuren...Niet meerop t laatste moment snelffzus... of zo...En idd... de boodschappen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb er nooit een gehad. Heb niet eens een rijbewijs. Mar ooo wat een luxe als er ens iemand zegt: kom, ik neem je mee naar de aldi en wegaan grote boodschappen doen.
En met 4 kinderen zijn mijn grote boodschappen voor een maand ongeveer wat jij in een week moet halen. Da's wel ff iets anders om dat wekelijks met de fiets te doen.
Ligter aan welke medicijnen..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef displission het volgende:
zou niet durven..nowkanda.. hoe staat het ermee beste mensen..op dit moment is er totaal niks magisch gaande toch? We kunnen natuurlijk de proef op de som nemen en als test slik ik dit hele weekend mijn medicijnen niet..vanaf nu..
Heyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef displission het volgende:
zou niet durven..nowkanda.. hoe staat het ermee beste mensen..op dit moment is er totaal niks magisch gaande toch? We kunnen natuurlijk de proef op de som nemen en als test slik ik dit hele weekend mijn medicijnen niet..vanaf nu..
*pakt een grote vis en slaat Vamp om de lieftallige oortjes*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:29 schreef displission het volgende:
dat taggen doen ze tijdens het worstellen als de partner bijna uitgeschakeld is laten ze dmv een tag iemand anders in de ring komen..barra heeft mij getact dus ik geef jouw nu een klap op je smoel
Neu... stoppen met dergelijke medicijnen kan, als je het doet zonder af te bouwen, een heel erg stoned gevoel geven. En aangezien je gestopt bent met blowenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:23 schreef displission het volgende:
wie gaat mij nu vertellen dat het niet verstandig is? We kunnen de proef op de som nemen..ik ben niet bang..
klinkt heel bekend en toch kan ikme er niets bijvoorstellen....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:42 schreef displission het volgende:
aan vamp: omdat het ontzettend lijkt op een psychose vampje..het is een soort afweermechanisme..van de hersenen..als je uit een bepaalde situatie wilt komen..psychisch wilt sterven bijv..of lichamelijk..maar dat gebeurt dan psychisch..als als je geheimen de wereld uit zijn..ga je het volgende terrein op..maar mag nu ff niks meer zeggen.. want:
* displission tagte barra
Maar luister naar je lichaam. En ken daarin je grens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:35 schreef displission het volgende:
nee doe ik niet, ik wil bewijs verzamelen..als ik het aankondig moet ik ze afbouwen..maar laten we dit maar even naar de zijkant schuiven..jullie zullen hier zeker nog meer over horen..
en net of de arts er iets vanafweet? Die weet niet beter met zijn "feiten" dat ik een psychose heb gehad..truth is feiten van de artsen zijn niet mijn feiten..
Dat is een erg snelle dood in mijn geval aaaaaaaaaaarrrrghhhhquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda stort zich met volle gewicht op nokje en geeft haar de kieteldood
*hol klinkt* ja... duh..... een kieteldood. Da's oneerlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
muhahahhahah we hebben gewonnen disp.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*hol klinkt* ja... duh..... een kieteldood. Da's oneerlijk
je probeert me uithetspel te halen heh.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:53 schreef displission het volgende:
* displission schreeuwt vanaf de zijkant van de ring: Vampje lees ook eens in het topic leggingen/lezingen en etc. ga dan naar het topic..is er wat magisch gaande..of lees anders YG laatste lezingen..die trouwens daarin ook al terugkomen
Nee... worstel door. at rood/gele strakke pakje staat je zo leuk nu.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je probeert me uithetspel te halen heh.....
Maar vampje moet schaamtevolbekennen de laatste tijd niet veelverderdan ouwehoergelezen tehebben.... Gaat er straks (of nu) eens goed voor zitten allemaal...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee... worstel door. at rood/gele strakke pakje staat je zo leuk nu.![]()
Let goed op jezelfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef displission het volgende:
nu ga ik ik wens jullie een heel goed weekend toe..wat niet weet wat niet deert
Solse gat ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef displission het volgende:
Maarja dit is ouwehoer en soms "seriues"..
gaan we vanavond nog wat leuks doen mensen..? Ik ga lekker naar de film..en daarna misschien nog ff de stad in..biertje vatten..
nowkwanda..komt er nog wat van onze "meet"?
Ik ben heeeel de avond alleen thuisquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef displission het volgende:
Ik ga lekker naar de film..en daarna misschien nog ff de stad in..biertje vatten..
Komt wel. Maar vanavond nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef displission het volgende:
gaan we vanavond nog wat leuks doen mensen..? Ik ga lekker naar de film..en daarna misschien nog ff de stad in..biertje vatten..
nowkwanda..komt er nog wat van onze "meet"?
Als je lang genoeg opblijft tref je me vanzelf weer. Ik verwacht niet dat het erg laat zal worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben heeeel de avond alleen thuis![]()
*zet drie flessen spa naast zich, rolstoel op de rem*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je lang genoeg opblijft tref je me vanzelf weer. Ik verwacht niet dat het erg laat zal worden.
Ben nog niet weg. Zit te wachten op mijn lift.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*zet drie flessen spa naast zich, rolstoel op de rem*
Oke ik wacht![]()
Mag geen niets anders he, moet nog rijdenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben nog niet weg. Zit te wachten op mijn lift.
En die brengt me ook weer terug. Alleen blijft die persoon meestal niet zo lang. Vandaar dat ik verwacht niet zo laat thuis te zijn.
Spa..... dan blijf je wel goed wakker ja
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag geen niets anders he, moet nog rijden![]()
Nou moet ik denken aan een vriendin van me die terminaal was.quote:
Nou, ik heb me laten vertellen dat het er toch heel raar uitziet als ik na een avondje stappen terug naar huis rijquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag geen niets anders he, moet nog rijden![]()
Okay dan.... tijdens een meet laten we jou dus helemaal vollopen, he. Dat snap je toch welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, ik heb me laten vertellen dat het er toch heel raar uitziet als ik na een avondje stappen terug naar huis rij![]()
dathadmn moederook...Toen deartsverteldedatzewaarschijnlijknietlangerals5maanden televenmeerhad...owen mevrouw...Misschien is hetookverstandigom testoppen met roken.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou moet ik denken aan een vriendin van me die terminaal was.
Iedereen begon hard te schreeuwen als ze rookte omdat ze daar dood aan zou gaan. daar hebben we wel eens helemaal om in een deuk gelegen aangezien ze toch al terminaal was.
Klinkt best hard maar dat was echt.....![]()
![]()
![]()
Aangezien ze chemo kreeg mocht ik daarvoor op haar haar expirimenteren om beter steil haar te leren knippen![]()
![]()
Doen jullie dan wel allemaal schoenen met stalen neuzen aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay dan.... tijdens een meet laten we jou dus helemaal vollopen, he. Dat snap je toch wel![]()
Uiteindelijk stoppen we allemaal met roken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dathadmn moederook...Toen deartsverteldedatzewaarschijnlijknietlangerals5maanden televenmeerhad...owen mevrouw...Misschien is hetookverstandigom testoppen met roken.....
Zekeek m aan met een blik van..... Daarkom je nu mee....
Hees zich in dr rolstoel en verdween richting rookhok...
Inderdaad, artsen.............quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dathadmn moederook...Toen deartsverteldedatzewaarschijnlijknietlangerals5maanden televenmeerhad...owen mevrouw...Misschien is hetookverstandigom testoppen met roken.....
Zekeek m aan met een blik van..... Daarkom je nu mee....
Hees zich in dr rolstoel en verdween richting rookhok...
Nee joh... we geven je gewoon een ruime marge. Die afstand hebben we ook nodig om het allemaal goed te kunnen bekijken en overzien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Doen jullie dan wel allemaal schoenen met stalen neuzen aan![]()
ROFLquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad, artsen.............
Zit je in een rolstoel voor hem, moet je aan je krom gegroeide voet geopereerd worden zegt tie; en na drie weken krijgt U loopgips.
Waarop ik vroeg; Loopgips? ooooo mag ik dat nu gelijk?
Hij kon er de humor niet van inzienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ROFL![]()
Zo absurd dat ik het 2x moest lezen
pottedikkie !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja fotoshoot is een wazig verhaal geworden... blad zit een beetje in financiele problemen.. nu willen ze me nog maar 2000 betalen... dikke fuck dan ...
kansloos.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
pottedikkie !!
En ik was juist van plan alle bladen in de gaten te houden de komende maanden..
* Mirage zet een pot neer en roept alle vrouwelijke fokkers op een kleine bijdrage te storten......
*stort bijdrage in de pot*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
pottedikkie !!
En ik was juist van plan alle bladen in de gaten te houden de komende maanden..
* Mirage zet een pot neer en roept alle vrouwelijke fokkers op een kleine bijdrage te storten......
Nee is het ook nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja blij dat ik het geld nog niet besteed heb... echt kut... eerst schijt je bagger dan zet je toch door en dan krijg je dit!T IS NIET EERLIJK
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee is het ook niet![]()
*neemt barra op schoot en troost hem*
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij mag me wel gratis naakt zien hoor
![]()
![]()
![]()
maar het was dus 10k short... en die enge (homoseksuele) fotograaf begon ook nog dat we eerst fotos konden maken en daarna gaan onderhandelen enzo... fucking freak toen had ik het helemaal gehad
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uiteindelijk stoppen we allemaal met roken.
En uiteindelijk zijn we allemaal terminaal
Mijn moeder keek vroeger altijd in de krant naar de overlijdensadvertenties: Even kijken wioe er allemaal niet meer roken![]()
Best wel grof
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad, artsen.............
Zit je in een rolstoel voor hem, moet je aan je krom gegroeide voet geopereerd worden zegt tie; en na drie weken krijgt U loopgips.
Waarop ik vroeg; Loopgips? ooooo mag ik dat nu gelijk?
Was die alleen voor DV?quote:
Ik sta op en ga meteen aan de slagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
Hey.... mogguh allemaal.
DV jeezzzzz man.... wta doe je nou op de vroege ochtend?
Lees het straks allemaal nog wel door hoor
nee hoor....quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee hoor....
1maal koffie metzoutvoorNokje...![]()
* vamperotica denkt...weergedouched vandaag...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*proest de koffie uit richting Vamp*
trouwens.... hoe verander je tekst van kleur?
Scheelt weer een zonnebankjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica denkt...weergedouched vandaag...
nieuwblaadje pakken en eenanderekleur pen...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Scheelt weer een zonnebankje![]()
nouhou....... hoe doe je dat?
Maar je veranderd je tekst toch van kleur. Dan weet je toch wel hoe je dat doetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
k zou hetniet weteneerlijk gezegd
jazeker, goedmorgenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:39 schreef vamperotica het volgende:
Dislpission....
De nacht eenbeetje doorgekomen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:11 schreef displission het volgende:
[..]
jazeker, goedmorgen
--zegt ikke een beetje stil--
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:10 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica denkthuh?
dat bedoel je?
da's wel een tyfusklus ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:26 schreef displission het volgende:
leuk joh nokwanda..ik zou eigenlijk helpen verhuizen met een vriend en wat anderen, maar ik trek het echt ff niet..vind het wel lullig zo laat opbellen, maar het kost me veel geld om helemaal naar tilburg te gaan en dan dat gesjouw met al die tassen..
* nokwanda aha.... zo bedoel je? /mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:28 schreef displission het volgende:
* displission drinkt sapje: dat doe je met "/me(spatie en tekst erachter)" nokwanda zonder de ""
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:30 schreef displission het volgende:
wel leuke vrouwtjes gisteren he..hmm..lekkah..en maar lachen met die leuke gezichtjes..lekkah dansen..ik was uiteindelijk in mijn eentje uitgegaan..boeien..wat ik erger vond was de taxi terug 25,- in mijn uppie, maarja kan wel voor een keer
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:35 schreef displission het volgende:
jah..iid..maar ik ben niet zo'n versierder..ik heb wel genoten hoor..en met een van de mooiere vrouwen zelf een tijdje gepraat, volgens mij heb ik zelfs haar tiet aangeraakt..joepie..het was het geld wel waard
Wanneer er sprake zou zijn van werkelijk communisme zou het zelfs heel goed kunnen werken. Maar niet als mensen worden ingezet om als slaven te werken voor een productiequotum.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Die displission
Humor!!! Nee, je hebt humorIs positief vind ik.
Weet je wat ik volgens mij benEen communist.
Ik was net met mijn vader aan het praten die de nadelen van het communisme opnoemt, en dan kom ik steeds weer met beweringen dat het communisme zeker goed kan zijn.
Bush is fel tegenstander van het communisme. Ik ga me later nog verdiepen in het communisme.
Mijn vader zegt dat mensen zich niet inzetten als de top evenveel verdient als de lagere klasse. Dan denk ik van, dan moeten ze geld niet als beloning zien maar de uitdaging die uitgaat van het werk. Ze zouden voor noppes moeten willen werken in principe.
In ieder geval is het kapitalisme helemaal waardeloos.
Bush is dus echt aan het vechten tegen het communisme. Pas geleden zag ik hem op tv dat hij een land een pluim gaf dat ze het communisme hadden afgeschaft.
Mocht het communisme de weg zijn, dan voer ik het communisme gewoon weer in![]()
zonder kleerscheuren kreeg zelfs nog afscheidskusjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
oeffff, zeg... en leek dat per ongeluk? En ben je er zonder kleerscheuren weer uitgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |