abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36917267
quote:
Op donderdag 13 april 2006 01:35 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Owja... jij was diegene die het erger vond dat je partner fantaseerde over seks met een ander dan dat ie het daadwerkelijk deed.
?????????????????????????
Nonses, hij fantaseerd maar wat hij wil, dat boeit me helemaal niets.
quote:
Ja? en? Ik heb dat beeld nooit geschetst, dat doe jij.

Moet je dan perse allerlei kunstgrepen uit gaan halen om een relatie dragelijk te houden? Als ik een relatie niet meer ziet zitten, dan kap ik gewoon ja... ik ga niet inboeten op m'n persoonlijk welbevinden; wat ook niet nodig zou moeten zijn als je 100% bij elkaar past. Tot die tijd blijft het een zoektocht ja.
Het zijn geen kunstgrepen, het is iets wat wij SAMEN wilde, iets waar we SAMEN voor gegaan zijn, niemand in onze relatie boet in in welbevinden hierdoor, zie dat toch eens in zeg dat wij daarin ANDERS zijn dan jij bent, dat wat jij bent niet heilig voor de hele wereld is.

Wij passen ECHT bij elkaar, zijn al bijna 14 jaar samen en kunnen ons nog gedragen als verliefde tieners, we houden zielsveel van elkaar, willen bij niemand anders zijn.
Ik WIL niet zoeken, ik heb al gevonden, wij zijn gelukkig met hoe we in het leven staan, wij zijn gelukkig met elkaar, accepteer dat nu eens, zo moeilijk is het niet.

Nergens zeg ik, mijn manier is beter, jij zou dat ook moeten doen anders ben je minder.
Ieder moet dat soort dingen gewoon voor zichzelf beslissen en waar je beiden gelukkig mee bent is wat goed is en in ons geval is dat dus een open relatie.
quote:
Geen slechte ervaringen hoor, maar ook niet dat paradijselijke gevoel wat jij er blijkbaar aan overhoudt.
Niet altijd, lang niet altijd, vaak is het gewoon lekkere seks, maar er zitten toch wel hele diepe ervaringen tussen, maarja, daarvoor moet je wel openstaan...
quote:
Prima... alleen schijn ik het nodig te vinden uit een wat grotere poel te vissen en vind ik een geil mokkel die seks met me wil niet niet meteen een reden om er ook mee het bed in te duiken... sommige mensen hebben nu eenmaal hogere standaarden.
Zucht, dat we een open relatie hebben betekend niet dat we met iedereen die zich aanbiedt het bed induiken...
Als we met iemand gaan is dat omdat het op dat moment klikt, het leuk is en daar vloeit wat uit voort, zelf neuk je ook weleens zomaar heb je net gezegd, dus zo heel vreemd moet dit jou toch niet zijn...
quote:
Ow... jij bent zeker zo'n 'je moet het proberen voordat je weet of je het wel of niet leuk vindt'-type?
Neen, want als het je niets lijkt zal het ook een supersnertervaring worden, dit kan je alleen doen als je beiden het echt wil.

Het enige wat ik vraag is dat je uit je ivoren toren omlaag komt en ziet dat er ook andere wegen, andere waarheden zijn en dat die niet minder zijn omdat jij ze niet aanhangt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 april 2006 @ 14:47:43 #102
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_36921928
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Dom figuur, ik HEB een diepgaande relatie, die niet vasthangt aan seks, het is GEEN makkelijke uitweg, omdat deze weg je dwingt elkaar helemaal te kennen, je dwingt eerlijk en open te zijn, je dwingt goed te comminuceren...
Da's gek, voor mij is het allemaal heel erg ongedwongen; het is zelfs geen 'keuze'. Het gaat me erg natuurlijk af. Al die dingen die jij opsomt klinken mij nogal geforceerd ero.
quote:
Dit is dat nare arrogante van jou wat ik bedoel, JIJ schaalt het lager in en dus is het zo.
quote:
Ik zou idd als ik een nieuwe partner zou zoeken openminded op seksgebied op mijn verlanglijstje hebben staan, zo heb jij monogamie op je verlanglijstje staan, is presies hetzelfde...
Daarmee zeg ik niet dat rondneuken belangerijker is dan een diepgaande relatie, maar zeg ik dat ik een diepgaande relatie wil met iemand die bij me past.
Maar monogamie is voor jou wel een dealbreaker begrijp ik daaruit. Dat is net zoiets als een partner zoeken die Hilbrand Nawijn wel een toffe gozer vindt; moeilijk te vinden en uiteindelijk totaal zinloos als een betekenisvolle relatie je uitgangspunt is.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_36922134
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:47 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Da's gek, voor mij is het allemaal heel erg ongedwongen; het is zelfs geen 'keuze'. Het gaat me erg natuurlijk af. Al die dingen die jij opsomt klinken mij nogal geforceerd ero.
Tja, kan dat het zo overkomt, maar is niet zo, het brengt je als je er beiden ok mee bent, het beiden wil, dichter bij elkaar, aangetoond door het feit dat "swingers" algemeen genomen LANGERE huwelijken hebben dan zelfs monogamen...
Dat feit zegt toch niet dat het zo slecht is voor een relatie, maar nogmaals, mits beiden het willen.

Tussen een goede monogame relatie en een goede open relatie zit niet echt verschil, alleen dan het feit dat er wel of niet met anderen het bed wordt gedeeld.
quote:
Maar monogamie is voor jou wel een dealbreaker begrijp ik daaruit. Dat is net zoiets als een partner zoeken die Hilbrand Nawijn wel een toffe gozer vindt; moeilijk te vinden en uiteindelijk totaal zinloos als een betekenisvolle relatie je uitgangspunt is.
Een open relatie is toch voor jou een dealbreaker, wat is het verschil????
Kan ik ook wel zeggen, mensen die echt een heel leven monogaam zijn zijn meer dan zeldzaam, dus wat je zoekt is bijna onmogelijk, kan je beter een open relatie hebben, maar zo werkt het niet he, jij wil een monogame relatie en ziet dat als onoverkomelijke eis, ik zeg dat mijn voorkeur uitgaat naar iemand die de relatie open wil gooien.

En er zijn zat mensen die een open relatie willen in wat voor vorm dan ook, zat mensen om uit te kiezen, ik wil gewoon iemand die bij me past en voor iemand waarvoor ik nog geen diepgaande gevoelens heb ga ik niet alles opgeven wat ik leuk vind, doe ook mijn dieren niet weg voor een relatie, doe ook niet net alsof ik geen kind heb, doe ook niet net alsof ik hartstikke rechts ben voor iemand enz enz enz enz enz enz enz, zo zijn er zoveel dingen die je zoekt bij een partner of niet zoekt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:03:34 #104
58560 Oksel
Gezellig.
pi_36922352
Monogamie druist tegen de natuurregels in, en is voor lelijke nerds of asexuele mietjes met ongezond zaad, die geen voortplantingsbehoefte hebben, of slechte genen hebben die geen enkele vrouw wil doordragen aan hun kinderen.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:18:48 #105
106776 Nickthedick
pi_36922797
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:27 schreef erodome het volgende:

?????????????????????????
Nonses, hij fantaseerd maar wat hij wil, dat boeit me helemaal niets.
Dan was dat Lupa zeker... ik verwar jullie twee wel vaker met elkaar.
quote:
Het zijn geen kunstgrepen, het is iets wat wij SAMEN wilde, iets waar we SAMEN voor gegaan zijn, niemand in onze relatie boet in in welbevinden hierdoor, zie dat toch eens in zeg dat wij daarin ANDERS zijn dan jij bent, dat wat jij bent niet heilig voor de hele wereld is.
Toch vreemd dat jullie het 'toevallig' allebei wel ok vonden; jullie wisten het op voorhand immers niet van elkaar toch? Dan vraag ik me toch af waarom dat zo is, want in 99 van de 100 gevallen had je als antwoord: 'ben je helemaal gek?' gekregen.
quote:
Wij passen ECHT bij elkaar, zijn al bijna 14 jaar samen en kunnen ons nog gedragen als verliefde tieners, we houden zielsveel van elkaar, willen bij niemand anders zijn.
Ik WIL niet zoeken, ik heb al gevonden, wij zijn gelukkig met hoe we in het leven staan, wij zijn gelukkig met elkaar, accepteer dat nu eens, zo moeilijk is het niet.
Ow? Veel volwassen relaties gehad dus? Je weet dat hij de perfecte kerel voor je is omdat je veel hebt kunnen vergelijken?... Je gaat me toch niet vertellen dat hij je eerste serieuze relatie was? En dat je daarom zoveel inzicht hebt in wat een relatie inhoudt?
quote:
Nergens zeg ik, mijn manier is beter, jij zou dat ook moeten doen anders ben je minder.
Ieder moet dat soort dingen gewoon voor zichzelf beslissen en waar je beiden gelukkig mee bent is wat goed is en in ons geval is dat dus een open relatie.
Vind ik ook... wat mij betreft neuk je elk weekend, verkleed als koningin Beatrix, een schapenkarkas; maar als ik vraag: 'He, waarom doe je dat?', dan krijg ik nooit een bevredigend antwoord; daarvoor moet ik mensen toch wat meer uit hun tent lokken.
quote:
Niet altijd, lang niet altijd, vaak is het gewoon lekkere seks, maar er zitten toch wel hele diepe ervaringen tussen, maarja, daarvoor moet je wel openstaan...
De tranen staan in m'n ogen door je ontroerende pleidooi.
quote:
Zucht, dat we een open relatie hebben betekend niet dat we met iedereen die zich aanbiedt het bed induiken...
Als we met iemand gaan is dat omdat het op dat moment klikt, het leuk is en daar vloeit wat uit voort, zelf neuk je ook weleens zomaar heb je net gezegd, dus zo heel vreemd moet dit jou toch niet zijn...
Nee, maar daarvoor heb ik wel wat meer moeite moeten insteken... de jacht zelf is voor mij toch 50% van de fun.
quote:
Neen, want als het je niets lijkt zal het ook een supersnertervaring worden, dit kan je alleen doen als je beiden het echt wil.
Ahuh
quote:
Het enige wat ik vraag is dat je uit je ivoren toren omlaag komt en ziet dat er ook andere wegen, andere waarheden zijn en dat die niet minder zijn omdat jij ze niet aanhangt.
En wat ik van jou vraag, is dat je eindelijk onderkent dat je Frans Bauer-achtige belevingen hebt bij polygamische seksavontuurtjes.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:21:54 #106
106776 Nickthedick
pi_36922904
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:03 schreef Oksel het volgende:
Monogamie druist tegen de natuurregels in, en is voor lelijke nerds of asexuele mietjes met ongezond zaad, die geen voortplantingsbehoefte hebben, of slechte genen hebben die geen enkele vrouw wil doordragen aan hun kinderen.
O ja De dieren doen het, dus is het tegennatuurlijk om monogaam te zijn.

FYI: er zijn vele diersoorten die monogaam zijn.

Bovendien zou er dan toch ook geen behoefte aan vaste relaties zijn toch?
pi_36923321
Vrouwen zijn mnder monogaam dan mannen, dat lijkt me duidelijk naar voren komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:37:26 #108
106776 Nickthedick
pi_36923418
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, kan dat het zo overkomt, maar is niet zo, het brengt je als je er beiden ok mee bent, het beiden wil, dichter bij elkaar, aangetoond door het feit dat "swingers" algemeen genomen LANGERE huwelijken hebben dan zelfs monogamen...
Tuurlijk, buiten de deur neuken en thuis een vrouwtje die je eten klaarstooft en ook nog eens vraagt of je hebt genoten. Perfect voor mensen die zich niet 100% kunnen/willen binden. Een leuk 'papieren' huwelijk dus.
quote:
Dat feit zegt toch niet dat het zo slecht is voor een relatie, maar nogmaals, mits beiden het willen.
Dat is voor mij geen definitie van een relatie, eerder voor een rondneuklevensstijl met gedeelde boedel.
quote:
Tussen een goede monogame relatie en een goede open relatie zit niet echt verschil, alleen dan het feit dat er wel of niet met anderen het bed wordt gedeeld.
Shit... dan zit ik verkeerd, ik dacht dat het over iets anders ging.

(Duh)
quote:
Een open relatie is toch voor jou een dealbreaker, wat is het verschil????
100x zoveel meiden waar ik uit kan kiezen; en dat is wel nodig, want ik ben redelijk kieskeurig.
quote:
Kan ik ook wel zeggen, mensen die echt een heel leven monogaam zijn zijn meer dan zeldzaam, dus wat je zoekt is bijna onmogelijk, kan je beter een open relatie hebben, maar zo werkt het niet he, jij wil een monogame relatie en ziet dat als onoverkomelijke eis, ik zeg dat mijn voorkeur uitgaat naar iemand die de relatie open wil gooien.
Owja... jouw 'pure monogamie'-definitie Leuk dat je dat zo koel kan afvinken op je 'ideale levenspartner'-lijst.
quote:
En er zijn zat mensen die een open relatie willen in wat voor vorm dan ook, zat mensen om uit te kiezen, ik wil gewoon iemand die bij me past en voor iemand waarvoor ik nog geen diepgaande gevoelens heb ga ik niet alles opgeven wat ik leuk vind, doe ook mijn dieren niet weg voor een relatie, doe ook niet net alsof ik geen kind heb, doe ook niet net alsof ik hartstikke rechts ben voor iemand enz enz enz enz enz enz enz, zo zijn er zoveel dingen die je zoekt bij een partner of niet zoekt...
You go girl.
pi_36923882
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dan was dat Lupa zeker... ik verwar jullie twee wel vaker met elkaar.
[..]

Toch vreemd dat jullie het 'toevallig' allebei wel ok vonden; jullie wisten het op voorhand immers niet van elkaar toch? Dan vraag ik me toch af waarom dat zo is, want in 99 van de 100 gevallen had je als antwoord: 'ben je helemaal gek?' gekregen.
Er zijn heeeeeeeeeeel veel mensen die weleens nieuwschierig zijn naar een trio en dat soort zaken, komt veel vaker voor dan je denkt poppetje.
Eerst eens praten over fantasieen en dan erachter komen dat je er beide hetzelfde over denkt, tja het had ook anders kunnen lopen, maar dat is niet het geval...

Jij gaat echt teveel uit van je eigen gedachtegang, vanuit je eigen blikveld.
quote:
Ow? Veel volwassen relaties gehad dus? Je weet dat hij de perfecte kerel voor je is omdat je veel hebt kunnen vergelijken?... Je gaat me toch niet vertellen dat hij je eerste serieuze relatie was? En dat je daarom zoveel inzicht hebt in wat een relatie inhoudt?
Nee, ik heb niet veel volwassen relatie's gehad, ja de eerste keer was raak en waarom ik denk te weten hoe MIJN relatie werkt is omdat ik er al 14 jaar inzit...
Je hoeft echt niet met verschillende mensen een relatie gehad te hebben om te weten wat een relatie inhoudt, bij mij was het gewoon gelijk raak, 14 jaar ervaring geeft mij inzicht over wat een relatie voor mij inhoud.
Ik heb wel vele andere relatie's gezien en ander soortige banden die op relatie's lijken met mensen.
quote:
Vind ik ook... wat mij betreft neuk je elk weekend, verkleed als koningin Beatrix, een schapenkarkas; maar als ik vraag: 'He, waarom doe je dat?', dan krijg ik nooit een bevredigend antwoord; daarvoor moet ik mensen toch wat meer uit hun tent lokken.
Het zou beter gaan als je gewoon zou aangeven waarop je dan antwoord wil, want wat ik ook zeg, het is volgens jou toch niet zo...

Waarom doen wij dit, omdat we het willen, omdat we het leuk vinden, omdat we ervan genieten, veel meer zit er niet achter, we hebben besloten na wat nieuwschierigheid eens wat te proberen, dat beviel goed, zo goed dat we het hebben uitgebreid naar een open relatie, waar we beiden gelukkig mee zijn.
quote:
De tranen staan in m'n ogen door je ontroerende pleidooi.
Het enige wat jij doet in de discussie is zielig doen, lekker kortzichtig zijn, lekker vanuit je eigen denkkadertje blijven kijken, maar zo zal je nooit kunnen begrijpen waarom anderen iets doen.
quote:
Nee, maar daarvoor heb ik wel wat meer moeite moeten insteken... de jacht zelf is voor mij toch 50% van de fun.
Sorry, maar liefde is voor mij wat meer waard dan dat stomme jagen, types zoals jij worden relatie's al tevaak zat omdat ze dat jagen zo missen, denk daar maar eens over na....
quote:
Ahuh
[..]

En wat ik van jou vraag, is dat je eindelijk onderkent dat je Frans Bauer-achtige belevingen hebt bij polygamische seksavontuurtjes.
Ben jij erbij dan, want je weet het allemaal zo goed, dat je vast bergen van ervaring hebt, voor mijn deur ligt te wachten en me achterna gaat als ik wat ga doen op dat gebied om te spioneren ofzo?

Ga toch heen man...
pi_36924224
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Tuurlijk, buiten de deur neuken en thuis een vrouwtje die je eten klaarstooft en ook nog eens vraagt of je hebt genoten. Perfect voor mensen die zich niet 100% kunnen/willen binden. Een leuk 'papieren' huwelijk dus.
Voor iemand die vraagt luister je bar slecht naar de antwoorden...

En nee, niets met niet 100% willen binden, wij hebben een binding die sterker is dan die van menig ander, gaan volop voor elkaar, geven niet makkelijk op in moeilijke periode's, tonen onze gevoelens open en bloot voor elkaar...
Nogmaals, ken je ons ofzo, nee, dus lul niet uit je nek man...
quote:
Dat is voor mij geen definitie van een relatie, eerder voor een rondneuklevensstijl met gedeelde boedel.
Je bent je er niet eens bewust van dat "swingers" in de meeste gevallen dat soort dingen samen doen he?

En weer leg je JOUW definitie van een relatie op aan anderen, als anderen daar toch gelukkig mee zijn en daar samen gelukkig oud mee worden, wat is jouw probleem daar dan mee?
quote:
Shit... dan zit ik verkeerd, ik dacht dat het over iets anders ging.

(Duh)
[..]

100x zoveel meiden waar ik uit kan kiezen; en dat is wel nodig, want ik ben redelijk kieskeurig.
Ik heb geen 100-den mensen nodig om uit te kiezen, ik heb degene die ik wil al en daarin ben ik ontzettend kieskeurig...
quote:
Owja... jouw 'pure monogamie'-definitie Leuk dat je dat zo koel kan afvinken op je 'ideale levenspartner'-lijst.
[..]

You go girl.
Je weet dondersgoed dat heeeeeeeeeeel veel mensen vreemd gaan, dat heeeeeeeeeeeel veel relatie's stranden, dat is gewoon een feit, dat monogame van de wereld is meer schijn dan waarheid.

En mijn definitie van monogamie is de definitie van de vandale, ik weet ook wel dat het bij jou en anderen om seriele monogamie gaat, van die types van oei, het wordt even lastig, nu ren ik snel weg, of van die types van ik mis het jagen zo, ga snel weer weg...

Zo ben ik dus niet, op dat gebied ben ik monogamer als jij bent liefje van me....

En ja iedereen heeft een lijst van eisen voor een toekomstige partner, soms wijk je daar in de praktijk van af, maar je gaat mij niet vertellen dat jij geen eisen hebt.

Maar om toch even zo te redeneren, jij komt een meisje tegen, mega leuk meisje, alles klikt tussen jullie, echt alles, een perfectere partner ben je nog niet tegengekomen.
Maar het meisje geeft aan open te zijn op relatiegebied.

Dan zeg jij dus ok, want tja, als je die redenering bij mij wil gebruiken gaat die ook voor jou op toch?
  donderdag 13 april 2006 @ 16:27:55 #111
106776 Nickthedick
pi_36925315
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:49 schreef erodome het volgende:

Jij gaat echt teveel uit van je eigen gedachtegang, vanuit je eigen blikveld.
Tuurlijk, jij niet dan?
quote:
Nee, ik heb niet veel volwassen relatie's gehad, ja de eerste keer was raak en waarom ik denk te weten hoe MIJN relatie werkt is omdat ik er al 14 jaar inzit...
Je hoeft echt niet met verschillende mensen een relatie gehad te hebben om te weten wat een relatie inhoudt, bij mij was het gewoon gelijk raak, 14 jaar ervaring geeft mij inzicht over wat een relatie voor mij inhoud.
Ik heb wel vele andere relatie's gezien en ander soortige banden die op relatie's lijken met mensen.
Ok *zet op lijstje: erodome's kennis van relaties is nihil.

Je denkt waarschijnlijk dat je een goede relatie hebt omdat je niet beter kent.
quote:
Het zou beter gaan als je gewoon zou aangeven waarop je dan antwoord wil, want wat ik ook zeg, het is volgens jou toch niet zo...
Ja... heb ik ooit geprobeerd, maar daar vond ik niets aan.
quote:
Waarom doen wij dit, omdat we het willen, omdat we het leuk vinden, omdat we ervan genieten, veel meer zit er niet achter, we hebben besloten na wat nieuwschierigheid eens wat te proberen, dat beviel goed, zo goed dat we het hebben uitgebreid naar een open relatie, waar we beiden gelukkig mee zijn.
Uitgebreid? of Ingeperkt? 'T is net hoe je er tegenaan kijkt. Je zou er ook uit kunnen opmaken dat je minder met elkaar deelt wat echt alleen van jullie beiden is.
quote:
Het enige wat jij doet in de discussie is zielig doen, lekker kortzichtig zijn, lekker vanuit je eigen denkkadertje blijven kijken, maar zo zal je nooit kunnen begrijpen waarom anderen iets doen.
O, ik begrijp het wel. Het is alleen wanneer je mensen (zoals jij) vertelt waar hun gedrag op is gebaseerd, dat ze ineens erg defensief gaan doen omdat ze het als een soort 'heilige graal van de seksualiteit' zien; en wee diegene die hun motieven in twijfel trekt.

Punt is: als 'swingers' echt alleen op elkaar worden aangewezen qua seks, dan wil ik wel eens zien of die twijfelachtige statistiekjes van jou, over de lengte van de relatie, nog stand houden. Veel van die mensen zullen erachter komen dat de polygamie het enige is wat hun bindt.
quote:
Sorry, maar liefde is voor mij wat meer waard dan dat stomme jagen, types zoals jij worden relatie's al tevaak zat omdat ze dat jagen zo missen, denk daar maar eens over na....
Deze jager heeft z'n pijl en boog in de kluis opgeborgen. Ik heb genoeg gejaagd en mijn keuze voor een relatie met een specifiek persoon kunnen baseren op deze 'jachtervaringen'.

Eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat jij doet niet?
quote:
Ben jij erbij dan, want je weet het allemaal zo goed, dat je vast bergen van ervaring hebt, voor mijn deur ligt te wachten en me achterna gaat als ik wat ga doen op dat gebied om te spioneren ofzo?

Ga toch heen man...
Voyeurisme is niet echt mijn ding

Voor jou is het vast een wereldverheerlijkende ervaring, maar Frans Bauer-fans janken ook om zijn oubollige oppervlakkige liedjes; dus neem me niet kwalijk als jouw motivatie van: 'we vinden het gewoon leuk' op mij nogal kinderachtig en oppervlakkig overkomt.
pi_36925679
@ NickTheDick; Arme jongen toch
  donderdag 13 april 2006 @ 16:45:16 #113
106776 Nickthedick
pi_36926036
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef erodome het volgende:

Voor iemand die vraagt luister je bar slecht naar de antwoorden...
Dat komt omdat ik steeds hetzelfde van je lees.
quote:
En nee, niets met niet 100% willen binden, wij hebben een binding die sterker is dan die van menig ander
Zegt iemand die nog maar 1 relatie heeft gehad.
quote:
, gaan volop voor elkaar, geven niet makkelijk op in moeilijke periode's, tonen onze gevoelens open en bloot voor elkaar...
Nogmaals, ken je ons ofzo, nee, dus lul niet uit je nek man...
Waarom heb je moeilijke perioden dan? Alles was toch koek en ei?
quote:
Je bent je er niet eens bewust van dat "swingers" in de meeste gevallen dat soort dingen samen doen he?
Jawel hoor, 't zou schandelijk zijn als ze het buiten elkaars blikveld deden zeg!!!
quote:
En weer leg je JOUW definitie van een relatie op aan anderen, als anderen daar toch gelukkig mee zijn en daar samen gelukkig oud mee worden, wat is jouw probleem daar dan mee?
Ik heb daar geen probleem mee hoor, alleen zouden ze het moeten behandelen als een soort 'special olympics'; leuke poging, leuke prestatie, maar toch niet echt topniveau.
quote:
Ik heb geen 100-den mensen nodig om uit te kiezen, ik heb degene die ik wil al en daarin ben ik ontzettend kieskeurig...
Ja, de eerste kerel waar je over struikelde.
quote:
Je weet dondersgoed dat heeeeeeeeeeel veel mensen vreemd gaan, dat heeeeeeeeeeeel veel relatie's stranden, dat is gewoon een feit, dat monogame van de wereld is meer schijn dan waarheid.
Klopt, maar ben jij daarom relatiegewijs dan zoveel anders dan die mensen omdat je het toevallig vertelt? Er is klaarblijkelijk een gat dat gevuld moet worden (no pun intended ).
quote:
En mijn definitie van monogamie is de definitie van de vandale, ik weet ook wel dat het bij jou en anderen om seriele monogamie gaat, van die types van oei, het wordt even lastig, nu ren ik snel weg, of van die types van ik mis het jagen zo, ga snel weer weg...
Dat vind ik beter dan een relatie kunstmatig in stand houden omdat je bang bent alleen in die grote boze wereld te staan.
quote:
Zo ben ik dus niet, op dat gebied ben ik monogamer als jij bent liefje van me....
Alleen in jouw eigen verwarde hoofdje ero.
quote:
En ja iedereen heeft een lijst van eisen voor een toekomstige partner, soms wijk je daar in de praktijk van af, maar je gaat mij niet vertellen dat jij geen eisen hebt.
Yep, en eis 1 is gebaseerd op persoonlijkheid, en niet op seks.
quote:
Maar om toch even zo te redeneren, jij komt een meisje tegen, mega leuk meisje, alles klikt tussen jullie, echt alles, een perfectere partner ben je nog niet tegengekomen.
Maar het meisje geeft aan open te zijn op relatiegebied.
Dan is de liefde vanuit haar optiek overduidelijk niet 100% naar mij gericht en kan ze dus optyfen.
quote:
Dan zeg jij dus ok, want tja, als je die redenering bij mij wil gebruiken gaat die ook voor jou op toch?
Nee, want ik doe niet aan halfslachtige relaties.
  donderdag 13 april 2006 @ 16:55:00 #114
106776 Nickthedick
pi_36926422
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef OutKast het volgende:
@ NickTheDick; Arme jongen toch
The woman won't stop. Als ze in bed net zo'n uithoudingsvermogen heeft als hier, dan heb ik medelijden met haar sekspartners.
pi_36926549
Ronde 4? Nickthedick staat nu voor op punten...
pi_36928274
Nichthedick, je gaat maar tegen een andere boom aan staan blaffen, je bent echt heel erg triest weet je dat....

Tegen de tijd dat je op een normale manier kan discuseren kom je maar weer terug, kind...
pi_36928979
Mag monopolygaam ook? Ik hou het voorloopig even bij bordspelletjes..
  donderdag 13 april 2006 @ 18:32:38 #118
106776 Nickthedick
pi_36929213
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef erodome het volgende:
Nichthedick, je gaat maar tegen een andere boom aan staan blaffen, je bent echt heel erg triest weet je dat....

Tegen de tijd dat je op een normale manier kan discuseren kom je maar weer terug, kind...

Zorg jij dan dat je eindelijk normaal kan spellen?

Bovendien zit dit 'kind' niet half jankend echter de PC, erg volwassen gedrag ero... het werd je waarschijnlijk wat te heet onder je polygame voetjes.
pi_36932589
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zorg jij dan dat je eindelijk normaal kan spellen?

Bovendien zit dit 'kind' niet half jankend echter de PC, erg volwassen gedrag ero... het werd je waarschijnlijk wat te heet onder je polygame voetjes.
Normaal spellen zal ik nooit kunnen, nogmaals, daar zij jaren aan bijlessen aan gespendeerd...

Ik zit niet half jankend achter mijn pc, heb alleen geen zin in een afzeikrondje, want dat is wat jij doet, je discuseerd niet, je zeikt af...
En ik weet dat ik masochistisch ingesteld ben, maar zo masochistisch nu ook weer niet.

Je hanteerd gewoon een hele nare manier van praten met iemand, zo kom je nooit ergens, maar blijf maar lekker in je ivoren torentje zitten denken dat je oh zo geweldig ben als je daar gelukkig van wordt.
pi_36940032
wat een gesanik op en neer zeg...
I don't know what's gonna happen but I'm gonna get my kicks before the whole shithouse blows up in flames! All right!
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:08:44 #121
106776 Nickthedick
pi_36956982
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Normaal spellen zal ik nooit kunnen, nogmaals, daar zij jaren aan bijlessen aan gespendeerd...

Ik zit niet half jankend achter mijn pc, heb alleen geen zin in een afzeikrondje, want dat is wat jij doet, je discuseerd niet, je zeikt af...
En ik weet dat ik masochistisch ingesteld ben, maar zo masochistisch nu ook weer niet.

Je hanteerd gewoon een hele nare manier van praten met iemand, zo kom je nooit ergens, maar blijf maar lekker in je ivoren torentje zitten denken dat je oh zo geweldig ben als je daar gelukkig van wordt.
Wil je een safety word? Dan kan je even bijkomen van onze SM-spelletje op fok! als het nodig is.
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:37:00 #122
37769 erodome
Zweefteef
pi_36957848
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Wil je een safety word? Dan kan je even bijkomen van onze SM-spelletje op fok! als het nodig is.
Is goed, mag jij mijn FokDom zijn
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:59:33 #123
106776 Nickthedick
pi_36958544
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Is goed, mag jij mijn FokDom zijn
Je weet waar je me kan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')