quote:12:58 There's no seeded teams at this stage of the draw... first out of the hat plays at home first... tell us something we don't know!
Wat is het geworden dan??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:02 schreef fanneke het volgende:
Mooie loting
Ajax akmpioen, zijn de play-offs ook niks meer waardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:03 schreef Tobbes het volgende:
Ajax naar de finale!
Jawel, hebben ze ook geloot.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?? Dat is toch nog niet bekend....???
halve finale? volgende week is het over hoor.quote:
Ik ga met je mee in deze voorspellingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit denk ik dan:
1 Arsenal - Juventus
3 Inter/Ajax - Villareal
2 Olympique Lyon - AC Milan
4 Benfica - FC Barcelona
Het is in iig wel een weerzien met Viera op Highburyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:27 schreef bergkampf het volgende:
1 Arsenal - Juventus lijkt me nog mooier
quote:
't is dus duidelijk dat Vaduz meer verstand van voetballen heeftquote:
Dat kan ja. Als AFC wint van Juve, dan moeten ze in de halve finale tegen de winnaar van Villareal - Interquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:32 schreef Zwansen het volgende:
Arsenal - Barcelona als finale, kan dat? Dat zou een geweldige finale zijn.
Ik lag me kapot als die wedstrijd gewonnen wordt door Ajaxquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
dan moeten ze in de halve finale tegen de winnaar van Villareal - Inter
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Villareal wordt wel onderschat, denk dat Cultheld hier nog wel wat over zal zeggen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Carole Rousseau zag dat het goed was....
[afbeelding]
mag toch hopen dat dat niet nodig op dit niveauquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:38 schreef Suijk het volgende:
Villareal, dat is wel een mooie motivatie om nog verder te komen natuurlijk...
Ik had deze zin ook bij iedere tegenstander geplaatst.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag toch hopen dat dat niet nodig op dit niveau
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop:
1 Arsenal - Juventus
3 Inter/Ajax - Villareal
2 Olympique Lyon - AC Milan
4 Benfica - FC Barcelona
en Barça - Ajax als finale
ik kreeg ook een harde stamper van de gedachte.quote:
28 maart en 2 weken daarna volgens mijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:44 schreef ASroma het volgende:
wanneer zijn de speeldagen? over 2 weken ofzo?
lekkere loting idd![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Villareal wordt wel onderschat, denk dat Cultheld hier nog wel wat over zal zeggen.
Weer mensen die Villarreal verkeerd spellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Villareal is een eitje voor Inter.
Lijkt me echt helemaal niks, liever twee voetballende ploegen, Barcelona en Arsenal ofzo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:50 schreef Zorro het volgende:
Vanwege dezelfde reden als dat Barcelona - Real Madrid leuk zou zijn
Die rivalen en dan in de finale!
Dan ga ik zeker heen als Barca-Ajax de finale wordt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kreeg ook een harde stamper van de gedachte.
ikke ook, waar istie eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker heen als Barca-Ajax de finale wordt.
Parisquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ikke ook, waar istie eigenlijk?
Owh das nog best te doen! 2 daagjes vrij nemen van werk en met zowel Ajax als Barça shirt op de hoedenplank richting zuiden trekkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |