Dit is beter...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
Vrijdag 10 maart om 12:00 uur zal in Parijs geloot worden voor de kwart en de halve finales !
Hier gaat het natuurlijk allemaal om:
[afbeelding]
De clubs die in de kokertjes gaan :
FC Barcelona
Juventus
Villarreal
Arsenal
AC Milan
Olympique Lyon
Benfica
De winnaar van Ajax - Inter Milaan
Ik was al aan het ontcijferen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Sjips, kan een mod er kwart en halve van maken![]()
1\4 en 1\2 werkt dus niet...
Wie vind jij de echte toppers? Wat mij betreft vallen dan Ajax, Villareal en Benfica af.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was al aan het ontcijferen.
Ik hoop op kwartfinales waarin de echte toppers elkaar nog niet treffen.
De echte toppers vind ik dan: Barca, AC Milan, Juventus en (twijfel:) Arsenalquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Wie vind jij de echte toppers? Wat mij betreft vallen dan Ajax, Villareal en Benfica af.
Arsenal is geen topper helaas. Dan eerder nog Lyon. Al spreekt die naam natuurlijk minder tot de verbeelding.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De echte toppers vind ik dan: Barca, AC Milan, Juventus en (twijfel:) Arsenal
De 'mindere': Villarreal, Benfica, Lyon en Inter/Ajax
OT: heb je kinderen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Sjips, kan een mod er kwart en halve van maken![]()
Volgens mij wel. Vorig jaar AC-Inter toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
Kunnen clubs uit hetzelfde land tegen elkaar loten? Want dan hoop ik dat de Italianen elkaar mogen afmaken. (zeker als Ajax niet door mocht gaan.)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
Kunnen clubs uit hetzelfde land tegen elkaar loten? Want dan hoop ik dat de Italianen elkaar mogen afmaken. (zeker als Ajax niet door mocht gaan.)
Er zijn inderdaad geen beprerkingen meer....alles kan dus !quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
en chelsea - liverpoolquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vorig jaar AC-Inter toch?
Ok, maar dat waren de halve finales he. In de kwart kan het ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en chelsea - liverpool
incl kontschopje voor mourinho
Klopt ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vorig jaar AC-Inter toch?
en na afloop: "Ja, als ik Huntelaar had gehad, had ik ook Europees kampioen geworden met dat elftal."quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik hoop op een finale Barça - Ajax, en dan maakt het mij niet uit wie er wint, het voetbal wint dan sowieso
Maar het wordt:quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het wordt als volgt:
FC Barcelona - AC Milan
Juventus - Inter Milaan
Villarreal - Benfica
Olympique Lyon - Arsenal
Met Huntelaar in deze vorm is Juve idd geen probleemquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het wordt als volgt:
FC Barcelona - AC Milan
Juventus - Inter Milaan Ajax
Villarreal - Benfica
Olympique Lyon - Arsenal
Wat houdt u tegen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef Dos37 het volgende:
Er is nog geen Inter - ajax topic voor volgende week.
Tyf nou toch op met dat "milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan"quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Finale mag wel Ac-Milaan - Barcelona worden. Wraak van de Catalanen van 94.
Blijven hopen zou ik zeggen, denk dat je je beter erop kan verheugen dat je volgend seizoen weer een leuk buitenlands tripje hebtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
Het zal straks allemaal wel weer live te volgen zijn via
www.uefa.com of
www.vi.nl
Ben erg benieuwd. Als Ajax doorgaat, dan zit er weer een leuke buitenlandse trip aan te komen
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tyf nou toch op met dat "milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan"
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:40 schreef rubbereend het volgende:
omg de presentatrice is flauwgevallen
Eurosport.comquote:# 12:41 Carole, you've had a nightmare!
# 12:41 She was really struggling with the pressure of the occasion, and she just broke down! Superb! The official line is that she tripped, but I reckon she jsut freaked out!
# 12:40 Oh no! The woman, Carole, has fainted! Finally some action! This is brilliant!
# 12:40 This is embarrassing... the woman on the stage is trying to interview in Spanish... there's just one problem... she doesn't speak a word of Spanish!
# 12:37 Seriously, this is beyond a joke... this really is cringeworthy... please, put us out of our misery and get on with the draw...
# 12:36 Here's the new trophy... they needed a new one after Liverpool won it for a fifth time last year... that one will stay at Anfield for ever...
# 12:35 Just getting a few choice words from Stevie now... apparently he wants it more! The trophy that is...
# 12:31 Just spotted Steven Gerrard in the audience! Oh dear, he looks nearly as bored as me.... wake up Stevie, you're on camera!
Gewoon in dat Live blokje op Eurosport.com op Live klikken achter de CL-loting.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:42 schreef 2Drix het volgende:
Waar staan die live comments van europsort Ambro?
quote:
Ze hielden het tot twee keer toe 'keurig uit beeld'.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:49 schreef Vom het volgende:
He shit ik heb het gemist (het flauwvallen dan).
Iemand een linkje?
88' was ook nog géén Cl, héquote:
inderdaad en '72 wel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
88' was ook nog géén Cl, hé![]()
Ben benieuwd wat de loting brengt.
Dat typeerd de fransen, ze hebben een hekel aan engelsen (ze hebben vroeger wel eens oorlog tegen elkaar gevoerd enzo)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geniale loting dit
Wel a-relaxed dat die schijtfransen alleen maar frans spreken
Nee, maar ik zag dan ook alleen de beelden van de laatste drie jaarquote:
Liveverslag op Eurosport.com. Geniaalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:56 schreef Vom het volgende:
Hebben jullie allemaal engels commentaar ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |