Nou.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Jim.Beam het volgende:
Altijd gezellig zo s'ochtends tussen de ouderen van de maatschappij.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Jim.Beam het volgende:
dus ik kijk weer zo'n beetje naast de rand zitten ze elkaar tikjes te geven enzo, en een dikke swans dat ze hebben!![]()
Had ie inderdaad moeten doen. Lekker zo een gerimpelde worst in je aarsquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:40 schreef renz0r het volgende:
Stiekem wilde je wel met je stijve vleesstaaf tussen die opa's staan om gesandwitched te worden!
Dan had je nog raar gekeken als je dat tafereel zag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
Die opa's krijgen die swans niet eens omhoog
Hmmm... ik denk niet dat ze zich er veel van herinneren...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:
Bejaarden schijnen een geweldig seksleven te hebben btw
Daarom juistquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... ik denk niet dat ze zich er veel van herinneren...
Mhoa we waren meer een beetje aspirant-bejaarden. Zo rond de 70, dikke pens, behaard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:
Je hebt ze wel uitgebreid staan bestuderen, niet? Had je zelf ook last van kloppende swanzerijen, en aasde je op een verlossend tikje van deze ervaren heren?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Mhoa we waren meer een beetje aspirant-bejaarden. Zo rond de 70, dikke pens, behaard.
![]()
We?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Mhoa we waren meer een beetje aspirant-bejaarden. Zo rond de 70, dikke pens, behaard.
![]()
Idd, hij wilde eens Mature Lessons krijgen, ransaapje dat het er is!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt ze wel uitgebreid staan bestuderen, niet? Had je zelf ook last van kloppende swanzerijen, en aasde je op een verlossend tikje van deze ervaren heren?
Ik kende hem gelukkig al, daar was ik al eens ingetraptquote:
En toen je thuis was begon je dus met een intensieve ruksessie omdat je opgewonden raakte van de betreffende enorme geslachtsdelen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Jim.Beam het volgende:
en een dikke swans dat ze hebben!Me nog sneller omgekleed en weggegaan, ziek stelletje daar.
![]()
Als ik heb gefitnesst wil ik niet dat erna mijn hele wagen naar zweet meurt, bovendien is het net zo makkelijk om je snel even daar te douchen dan thuis. Of schaam je je stiekem om je pikkie ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef RetepV het volgende:
Ach ja, ik vind die mannetjes die op de sportschool douchen sowieso al rare ventjes.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Jim.Beam het volgende:
dus ik kijk even stiekem wie 't zijn...
en daarna posten je dit hier op het forum.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En toen je thuis was begon je dus met een intensieve ruksessie omdat je opgewonden raakte van de betreffende enorme geslachtsdelen?
ehm nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Jim.Beam het volgende:
Jongens als jullie zoiets hoorden ging je toch wel even kijken wat er nou allemaal aan 't handje is toch.
Ja joh.. al die verhalen uit de goede oude tijd!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Man je bent er gewoon jaloers op dat zij in ieder geval iets mee hebben gemaakt op dat gebied![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:06 schreef xman het volgende:
[..]
Ja joh.. al die verhalen uit de goede oude tijd!![]()
"Ja weetje nog 40 jaar geleden, Floortje.. *zucht*.. kende je haar nog? Ben toen zelfs na m'n huwelijk nog met haar vreemgegaan. Heb dit nooit aan iemand verteld. Man man man wat had ze een strak grotje.. Ach zonde eigenlijk dat nadat ze haar baarmoeder heeft laten weghalen alles flink is gaan flubberen. Maar ik zie haar nogsteeds. Jahaa.. ze kan nogsteeds als de beste pijpen. Vroeger wilde ze weleens bijten, maar nu, nu doet ze haar kunstgebit uit en dan waan ik me in de zevende hemel. Als ze bezig is, doe ik m'n ogen dicht en denk ik aan jonge Floortje. Floortje met het strakke grotje."
Ja met je moeder zeker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo wordt je later zelf ook.
Leuke voorzetquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Natalie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |