Ah, je drinkt Grolsch zie ik?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Aurelium het volgende:
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=photo-0380.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=photo-0381.jpg]afbeelding][/url]
Op dat balkon stond dus al mijn bier
Alsof er ook maar één inbreker/dief is die zich daarom bekommeren zal...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Met de kans om gepakt te worden voor inbraak en diefstal ?
Nah, ik had nu toevallig grolsch, maar de gejatte lege kratten waren 2 dommelsch, 1 hertog jan, 1 jupiler en dan nog een lege grolsch.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ah, je drinkt Grolsch zie ik?![]()
![]()
Ik heb een gedeeld balkon; over de hele breedte van de flat; dus heb alleen mn ouwe kerstboom buiten staan..ach wacht; die heb ik laatst naar benden geflikkerd....
Ah, je gaat de supermarktaanbiedingen af zie ik??quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nah, ik had nu toevallig grolsch, maar de gejatte lege kratten waren 2 dommelsch, 1 hertog jan, 1 jupiler en dan nog een lege grolsch.
www.goedkoopbier.nlquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ah, je gaat de supermarktaanbiedingen af zie ik??![]()
![]()
Mijn startpagina, wat doe je?quote:
M'n mailbox zit al aardig vol, zo vol dat ik mijn e-mailadres uit mijn profiel heb moeten verwijderen!quote:
klopt, ik bedoel, als hertog jan of jupiler in de aanbieding zijn, en daardoor even duur als een kratje grolsch ga ik toch voor jertog jan of jupiler.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ah, je gaat de supermarktaanbiedingen af zie ik??![]()
![]()
ik heb vanochtend een tentamen zitten makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gast je hebt het gewoon gister zelf opgezopen. Maar je was zo kaal dat je je dat niet meer herinnert. En vanochtend hebben je huisgenoten de lege kratten weg gebracht. Maar toen lag jij nog zo in coma dat je daar niks van merkte.
hihi boefjequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
M'n mailbox zit al aardig vol, zo vol dat ik mijn e-mailadres uit mijn profiel heb moeten verwijderen!
Dat lijkt me logisch!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Aurelium het volgende:
[..]
klopt, ik bedoel, als hertog jan of jupiler in de aanbieding zijn, en daardoor even duur als een kratje grolsch ga ik toch voor jertog jan of jupiler.
ik zit hier ook alleen maar in onderhuur. In de zomer verhuis ik weer naar het centrum.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Moet je maar niet in Lunetten gaan wonen.
Klopt maar dat was toen 2 kratten voor een 10-tje ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch!Hoewel dat Dommelsch bier sowieso vrij goedkoop is overal...
![]()
Hoezo kom je daar eigenlijk pas aan het begin van de middag mee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Aurelium het volgende:
Een of andere gore kut pauper heeft vannacht al mn bier van balkon geript!!!
Plus nog eens 5 lege krattenmn statiegeld dus.
Echt verdomme man, fietsen, jassen en nu zelfs kratten bier, ik ga denk ik "The Utrecht Saints" beginnen...
Dat vroeg de Super de Boer laatst voor 2 kratten Bavaria....quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Klopt maar dat was toen 2 kratten voor een 10-tje ofzo
quote:De prijzen zijn op 20/2/2005 voor het laatst bijgewerkt.
Godsamme zeg, als ik dit topic vanochtend had geopend had je zitten klagen dat ik triest was omdat het eerste wat ik doe een topic op fok openen is. Flikker toch op man.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoezo kom je daar eigenlijk pas aan het begin van de middag mee?
Shit hij heeft ons doorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Godsamme zeg, als ik dit topic vanochtend had geopend had je zitten klagen dat ik triest was omdat het eerste wat ik doe een topic op fok openen is. Flikker toch op man.
Is dat Geqxon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Exclusieve foto van de roof
[afbeelding]
Ah, je hebt je cafétière nogquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Aurelium het volgende:
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=photo-0380.jpg]afbeelding][/url]
Op dat balkon stond dus al mijn bier
Ze zijn dus of van dat grind dak gekomen, of ze hebben een ladder van beneden neer gezet
Met deze temperaturen is het al aardig gekoeld, is makkelijk als je veel vrienden op bezoek krijgt anders zit je laat in de avond zonder goed koud bier!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is wel tamelijk storend ja, maar waarom bewaar je je bier op het balkon?
...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Probeer dmv Neuro Linguistisch Programmeren je ervaring om te zetten in een positieve beleving
Is het niet fantastisch dat je een balkon hebt, en dat daar maar liefst 5 lege kratten oppassen, en ook nog eens volle (kratten) bier. Er zijn ook mensen die niet eens een balkon hebben.
En is degene de ze gejat heeft niet enorm creatief, ik bedoel:zomaar jou balkon op gaan en dat allemaal maar meenemen getuigt van creativiteit en lef. Fantastisch toch, dat in jou nabijheid zoiets geweldigs heeft plaatsgevonden![]()
De dief is een winnaar, jij bent een winnaar, en jullie hebben er allebei een leuk leermoment aan overgehouden, een ultieme win-win situatie dus eigenlijk
Iets in me zegt dat jij er meer mee te maken hebt dan menigeen doet vermoedenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Probeer dmv Neuro Linguistisch Programmeren je ervaring om te zetten in een positieve beleving
Is het niet fantastisch dat je een balkon hebt, en dat daar maar liefst 5 lege kratten oppassen, en ook nog eens volle (kratten) bier. Er zijn ook mensen die niet eens een balkon hebben.
En is degene de ze gejat heeft niet enorm creatief, ik bedoel:zomaar jou balkon op gaan en dat allemaal maar meenemen getuigt van creativiteit en lef. Fantastisch toch, dat in jou nabijheid zoiets geweldigs heeft plaatsgevonden![]()
De dief is een winnaar, jij bent een winnaar, en jullie hebben er allebei een leuk leermoment aan overgehouden, een ultieme win-win situatie dus eigenlijk
exactly.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:18 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Met deze temperaturen is het al aardig gekoeld, is makkelijk als je veel vrienden op bezoek krijgt anders zit je laat in de avond zonder goed koud bier!!
drie flesjes maakt geen half krat, en volgende keer geen Euroshopper-bier SVP.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee dr stonden 5 lege kratten en anderhalve volle.
Dus 7 kratten in totaal, allemaal weg!
Precies, WE VONDEN HET NIET TE ZUIPEN!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
drie flesjes maakt geen half krat, en volgende keer geen Euroshopper-bier SVP.
Heb je al te veel bier op of zo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Even een rekensommetje!
Een kratje bier kost incl statiegeld toch al snel ¤10
5 keer statiegeld a ¤3.90 per kratje = ¤14.50
Totaal toch zeker ¤ 24.50!
Das snel verdiend!
En de plasma tv en nieuwe pc heb je maar laten staan ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Precies, WE VONDEN HET NIET TE ZUIPEN!
ps. leuk ingericht kamertje heb je!
Who's counting anyways...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je al te veel bier op of zo?
sinds wanneer is 5 * 3.90, 14.50?![]()
Lijkt me toch meer 19.50 + 10(en eigenlijk nog een half kratje zoals het "slachtoffer" zegt) is dus al snel 29.50 + dat halve kratje.
Ruim dertig euro dus, das nog meer snel verdiend dan je al dacht![]()
Mijn gloednieuwe, nog zeer weinig gebruikte (uniek in Nederland!) paraplu is laatst gejat uit de wachtkamer van de anesthesioloog.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Tjah, je kunt nergens meer je eigendommen achterlaten.
Niet op het balkon en niet in de wachtkamer van de tandarts...
Geen handen meer vrij, we wilden terug, maar ja, als iemand Euroshopper-bier drinkt, zal hij ook wel een TV en PC bij de Aldi vandaan hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En de plasma tv en nieuwe pc heb je maar laten staan ?
Gelijk heb je, die dingen kun je niet drinken![]()
Huilie...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn gloednieuwe, nog zeer weinig gebruikte (uniek in Nederland!) paraplu is laatst gejat uit de wachtkamer van de anesthesioloog.
je lust geen bier? Komt nog wel eens joh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Precies, WE VONDEN HET NIET TE ZUIPEN!
Laatst liep je anders nog te juichen, toen ik je een stuiver toewierp, zodat je die schultenbrau net wel kon afrekenen, pauper.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen handen meer vrij, we wilden terug, maar ja, als iemand Euroshopper-bier drinkt, zal hij ook wel een TV en PC bij de Aldi vandaan hebben.
hey weet je wat stuivers tegenwoordig waard zijn met die kut-euro? Verzamelaars leggen daar makkelijk 200 euro voor neerquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Laatst liep je anders nog te juichen, toen ik je een stuiver toewierp, zodat je die schultenbrau net wel kon afrekenen, pauper.
bier wel, Euroshopper-bier valt niet onder de noemer bier.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
je lust geen bier? Komt nog wel eens joh.
het balkon is een ideale plek om het heerlijk koud te houden in de winter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef WEST het volgende:
bier moet je ook in je kamer bewaren en wat flesjes in de koelkast
stumpert![]()
Ja, en weet je wat, misschien betalen ze jou wel 300 euro, mits je snel weer uit hun blikveld verdwijnt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hey weet je wat stuivers tegenwoordig waard zijn met die kut-euro? Verzamelaars leggen daar makkelijk 200 euro voor neer
die 100 extra zal ik wel aan jou doneren, kun je tenminste echt bier halenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat, misschien betalen ze jou wel 300 euro, mits je snel weer uit hun blikveld verdwijnt.
Ik had jupiler en hertog jan, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die 100 extra zal ik wel aan jou doneren, kun je tenminste echt bier halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |