Lekker... doe mij ook watquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens wat lunch halen.
Dus alleen zij weet dat jullie nooit zullen batsenquote:
Weet hij ook wel... hij wil het alleen niet wetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dus alleen zij weet dat jullie nooit zullen batsen
Leven is hard
Je kent et welquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:08 schreef Polen het volgende:
"Batsen".
Je zocht gewoon een excuusquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Tevens haat ik huisgenoten die de waterkoker kapot maken.
Dan maar koffie zetten.
Vrouwen met koffiequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Tevens haat ik huisgenoten die de waterkoker kapot maken.
Dan maar koffie zetten.
Hm... ik vind het al schokkend dat ik in de zomer 6 kilo minder weeg dan in de winter.... maar dit is echt ongezondquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Dickies het volgende:
Koffie
In een week 6 kilo afvallen en weer 6 kilo aankomen.
Ik ben goed.
Valt wel mee. Paar dagen haast niks gegeten. Daarna weer m'n normale hoeveelhedenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm... ik vind het al schokkend dat ik in de zomer 6 kilo minder weeg dan in de winter.... maar dit is echt ongezond
Hmm... binnen 1 week 6 kilo verschil... zal hem wel in "vocht" zittenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef Dickies het volgende:
[..]
Valt wel mee. Paar dagen haast niks gegeten. Daarna weer m'n normale hoeveelheden![]()
Minstens ja...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:22 schreef Dickies het volgende:
Bier.
Een bourbon, scotch en bier dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef vibri het volgende:
I need a drink.
And I ain't talking 'bout coffee
Toch fijn dat je me er af en toe nog aan herinnert waarom ik van je houquote:
Het is niet nodig natuurlijk, maar af en toe doe ik graag iets extra's voor je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch fijn dat je me er af en toe nog aan herinnert waarom ik van je hou.
En acuut gaat het weer over jou. Het is eenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
En acuut gaat het weer over jou. Het is een. gave
.
PP, wat doe je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
He, een topic zonder X-box 360 icoon-users!
tot nu toe dan!
natuurlijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Polen het volgende:
Nofi natuurlijk.
Lekker op tijd ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zakken zul je!
Zaken gaan voor het FOK!je...quote:
Terecht! Kusjes voor jou!quote:
Ik zou er een topic over openen... nee beter nog... mailenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef liefie_ het volgende:
ik vind eigenlijk, dat we zo leuk zijn, dat we wel voor altijd bovenaan mogen staan ipv onder
Gewoon een slowchat subforum weerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef Litpho het volgende:
Het zou natuurlijk ook wel zo consequent zijn om alle forumspecifieke feedbacktopics centraal te maken zodat ze makkelijker te vinden zijn.
Gelukkig kan je er zelf hard om lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
"What do you call a gay dinosaur?
A dino-sore-ass!"
Omfg.![]()
![]()
Deal. Mits er een humorforum bij wordt geleverd, SCD of zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon een slowchat subforum weer
En alleen bestaande slowchat toelaten
Van mij mag etquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deal. Mits er een humorforum bij wordt geleverd, SCD of zo.
Moet kunnen.... biertjequote:
Niet mijn grap, hoorde hem net aan het einde van een mp3-tje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er zelf hard om lachen
Matige grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |