Veel plezier en succes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef Toeps het volgende:
Ik heb zometeen de eerste opnames voor de studentenfilm. In Rotterdam, bij een dansvoorstelling. Ik moet zitten en kijken.
Gaafquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef Toeps het volgende:
Ik heb zometeen de eerste opnames voor de studentenfilm. In Rotterdam, bij een dansvoorstelling. Ik moet zitten en kijken.
zitten en kijken is tenslotte geen eenvoudige opgavequote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zitten en kijken is tenslotte geen eenvoudige opgave
dat is nog mijn enige drijfveer johquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:00 schreef blackbully het volgende:
kom jij nu altijd hier om dicht te gooien en open te schoppen?
je bent zo vaak de laatste en dan dus ook de eerste in een sc
Mwoa gammeltjes ja... overal pijn en zo, ben ernstig aan lente en zomer toequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoestie FlessiePessieBeeb?
ziekjes las ik? net als de rest van nederland geloof ik...kutweer
Jup.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaaf
en ondertussen word je gefilmd?
wat een zware baan heb je tochquote:
Ik moet toch een enigszins on topic tvp plaatsen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten en kijken is tenslotte geen eenvoudige opgave
Van mij niet hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik moet toch een enigszins on topic tvp plaatsen?
1 absoluut niet mijn ding. 2 en 3 zijn wel mooi. Wat Mauro zegt nogal protest achtig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef ableton het volgende:
Ik moet binnenkort toelatingsexamen doen voor een kunstacademie, en wil even weten wat jullie van bepaalde dingen vinden..
laat je gaan heb alles al gehoord, van "spuuglelijk" tot "wat is het" en weer terug.![]()
1
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/dork4.bmp
2
http://home.wanadoo.nl/va(...)harismatic_pill.jpeg
3
Dat willen we allemaal toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa gammeltjes ja... overal pijn en zo, ben ernstig aan lente en zomer toe
Minerva zit idd vol met anti-commerciele wannabe kunstenaarsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef ableton het volgende:
dank voor het commentaar so far
ja naar minerva, ALS ik wordt toegelaten,
vandaar het protest achtige, het gaat ze meer om je mening dan het resultaat.
1. denk zonder het getekende oog dat dat al een stuk krachtiger over zal komen, nu is het meer irritant, , damn gorgeous pixels?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef ableton het volgende:
Ik moet binnenkort toelatingsexamen doen voor een kunstacademie, en wil even weten wat jullie van bepaalde dingen vinden..
laat je gaan heb alles al gehoord, van "spuuglelijk" tot "wat is het" en weer terug.![]()
1
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/dork4.bmp
2
3
haha oeps?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef Gose het volgende:
bij 2 moet je de tekst echt ff aanpassen er staat nou stomme toetjes apen, ik denk dat het stomme woestijn apen moet zijndus 1 s weg
ze schiet analoogquote:
Daarom juist. Als ik niet digitaal zou schieten dan zou ik ook niet meer weten met wat voor instellingen die foto geschoten is.quote:
ik moet eerst nog weer mijn analoge camera bekijken hoe je nog maar weer die boel instelt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Daarom juist. Als ik niet digitaal zou schieten dan zou ik ook niet meer weten met wat voor instellingen die foto geschoten is.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef lostminds het volgende:
exif doet me altijd aan een schoonmaakmiddel denken
en aangezien ik me verveelde![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef lostminds het volgende:
exif doet me altijd aan een schoonmaakmiddel denken
en aangezien ik me verveelde![]()
[afbeelding]
Het was geen verjaardagsfeestje ofzo maar een feest van twee studieverenigingen. De meeste studenten hoeven niet te werken, en als er college is dan nemen we wel vrij want een feest is natuurlijk veel belangrijker!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
post om 1.23
woensdag
"zo vroeg weg" * Puckzzz vind dat nog best laat als je nog moet werken
wie geeft er dan ook op woensdag een feestje? dan weet je toch dat het niet erg laat zal worden? De meeste mensen zullen de volgende dag wel moeten werken
Maar net hoe je het wilt noemen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
vrij nemen van college?
gewoon niet op komen dagen bedoel je
ja bierzuipen natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
die luie kutstudenten denken zeker dat ze na de leerplicht niks meer hoeven te doen
tanken dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Bier drinken dan? en dat met (hun) mate(n)?
Die gedachte heb ik al lang achter me gelatenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
die luie kutstudenten denken zeker dat ze na de leerplicht niks meer hoeven te doen
Nu nog een goede text erbij en hij kan zo naar de drukker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef ableton het volgende:
3
Niks mis met een beetje loungen onder het genot van een biertjequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:43 schreef Subhuman het volgende:
Maareh wat ik zeggen wou, gezellig bier drinken is erg leuk!
ja dat zijn de prettigere ervaringen, cameraatje erbij en gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje loungen onder het genot van een biertje
3 uur lang in een restauratierijtuig het landschap aan je voorbij laten rollen met af en toe een slokje
Dan kun je ook je tv aanzetten snachts een keer op een of andere duitse zender. Daar hebben ze ook zo af en toe zo'n programma waar ze "meerijden" met een trein.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje loungen onder het genot van een biertje
3 uur lang in een restauratierijtuig het landschap aan je voorbij laten rollen met af en toe een slokje
Jij snapt er niet veel van hèquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan kun je ook je tv aanzetten snachts een keer op een of andere duitse zender. Daar hebben ze ook zo af en toe zo'n programma waar ze "meerijden" met een trein.
Dat scheelt weer een kaartje kopen en waarschijnlijk is het bier goedkoper
WIL je wel toegelaten worden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef ableton het volgende:
dank voor het commentaar so far
ja naar minerva, ALS ik wordt toegelaten,
vandaar het protest achtige, het gaat ze meer om je mening dan het resultaat.
Re begonquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagIk zie dat het weer over bierdrinken ging vanmiddag
![]()
Ook altijd hetzelfde hier he
![]()
quote:
Geen idee, post maar eens watquote:Ben ik erg onbescheiden als ik zeg dat ik toch al 2 redelijke tot goede foto's heb? Voor een beginnend fotograaf...
"5 weken fotograaf"quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Kleintje het volgende:
Fotograferen is leuk!!!!
Ben ik erg onbescheiden als ik zeg dat ik toch al 2 redelijke tot goede foto's heb? Voor een beginnend fotograaf...
2 pas? Je hebt er vast veel meer. Post maar, wij oordelen welquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik erg onbescheiden als ik zeg dat ik toch al 2 redelijke tot goede foto's heb? Voor een beginnend fotograaf...
Ik ga natuurlijk eerst met het model overleggen, en ik wacht de foto's af die ik met de analoge spiegelreflex heb gemaakt i.p.v. dit compactcamera'tje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
2 pas? Je hebt er vast veel meer. Post maar, wij oordelen wel![]()
nee hoor, waarom? Gewoon een meningquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef Jelleee het volgende:
[..]
EditSnel, dalijk heb je een oorlog!!1
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef Kleintje het volgende:
Jij mag ze suf vinden. Ik vind mijn paard die nu hoogdrachtig is ook suf. Ze steigert niet meer, ze luistert gewoon en is saai
Ben blij als die hormonen er weer uit zijn en ik weer een gevaarlijk paard heb.
Tsss, een paard wat zich door kleine tienermeisje laat berijden...![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef Kleintje het volgende:
Jij mag ze suf vinden. Ik vind mijn paard die nu hoogdrachtig is ook suf. Ze steigert niet meer, ze luistert gewoon en is saai
Ben blij als die hormonen er weer uit zijn en ik weer een gevaarlijk paard heb.
Tsss, een paard wat zich door kleine tienermeisje laat berijden...![]()
Is die grote van die 2 meiden nou jouw dochter??quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:39 schreef -Marjo- het volgende:
Klein tienermeisje![]()
[afbeelding]
Juliie schelen niet veel!!
ja en dat Kleintje is Kleintjequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is die grote van die 2 meiden nou jouw dochter??![]()
Het scheelt niet echt veel eigenlijk hequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
JIJ JIJ JIJquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IK IK IKquote:
allemaal guldens en dode muizen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
Wat je allemaal wel niet bij een verhuizing tegekomen...
Sta er verbaasd van zeg
Ik heb foto's waar je nog charmanter op staatquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Kleintje het volgende:
Jemig wat sta ik charmant op die foto... NOT
ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb foto's waar je nog charmanter op staat
je staat er niet eens herkenbaar op, dus BOEJJEquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Kleintje het volgende:
Jemig wat sta ik charmant op die foto... NOT
WHZ FOTO Kom op -Marjo- doe eens een shockoing fotoquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik geloof er niks van.
bewijs eens![]()
Je kan in ieder geval charmante paardrijkleding aandoen en geen calimero pet op je harses hebben...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef Jelleee het volgende:
Hoe kan je nou weer charmant een paard zadelen?
Ben wel wat oud geld tegen gekomen ja. helaas geen klein fortuinquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
allemaal guldens en dode muizen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WHZ FOTO Kom op -Marjo- doe eens een shockoing foto![]()
Ja, wil jij nooit meer een hockey rokje aan doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij hebt net via msn een shocking foto gehad!!!!
Lees:quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, wil jij nooit meer een hockey rokje aan doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, wil jij nooit meer een hockey rokje aan doen![]()
![]()
Dat was dus al shockingquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik wilde ook een keer als kouwe kak op de foto... JA
Tsssss
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik geloof er niks van.
bewijs eens![]()
oh ja en om je uit de droom te helpen, met 32 ben je nog niet oud/versleten/gerimpeld/onmachtig etcquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik als 27 32 jarige doe het wel zelf...
Ja maar jij oefent iedere dag enzo. En ze is pas 10quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Kleintje het volgende:
Weet je, deze vind ik niet erg
Want... als JULLIE zeggen dat we zo weinig schelen... waarom kan een 13 jarig meisje dan niet zelf opstappen?
GEWOON EEN STIJVE HARK!
Ik als 27 32 jarige doe het wel zelf...
PUH
Trees heeft moedergevoelensquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Kleintje het volgende:
10 pas!
Jezus Treas... DAT LAAT JE TOCH NIET OP JE RUG ZITTEN!
Nou, dan had ze dat helemaal met gemak moeten doen. Zij speelt nog in de klimrekken enzo!
Kleintje, probeer je dat kind nou over het paard te tillen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet slaan! *duikt weg....
*Bier op scherm*quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kleintje, probeer je dat kind nou over het paard te tillen?
Misschien moeten we in de FAQ toch maar eens een opmerking plaatsen als:quote:
quote:FOT is slecht voor je hardware. FOT en Fok! accepteren geen enkele aansprakelijkheid voor het defect raken van beeldschermen, toetsenborden en/of aanwijsapparatuur door bier, thee, koffie, of andere dranken, of door deze dranken vermengd met speeksel. Betreden op eigen risico.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Misschien moeten we in de FAQ toch maar eens een opmerking plaatsen als:
[..]
Is goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja zo'n disclaimer moeten we hebben
![]()
@Mauro... Kom maar halen..
Zandvoortquote:
http://hcidesign.com/memtest/download.htmlquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef Kleintje het volgende:
--> DIG of Klaagbaak.
Mijn pc trekt het niet.
Sinds vanmiddag de foto's van Faja-lobi op mijn pc staan valt ie uit.
Geheugenfout zegt ie.
Dus of hij past zich aan aan het geheugen van Faja (sorry Faja) of hij raakt oververhit van de foto's.
Laten we het er maar op houden dat ik de foto's goed leer bewerken op deze manier... ik blijf bezig met dezelfde dingen... *zucht*
Handig als je je PC een volledige dag kunt missen. Memtest doet een zeer volledige scan, maar het duurt wel *** lang.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
http://hcidesign.com/memtest/download.html
programma om het geheugen van de pc te testen
De fan van de videokaart draait ook niet eens zei ze daarstraks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:46 schreef RonaldV het volgende:
Handig als je je PC een volledige dag kunt missen. Memtest doet een zeer volledige scan, maar het duurt wel *** lang.
Het probleem ligt volgens mij in haar videokaart. Ik zat vanmiddag even achter die machine, en met beeld (vooral video) intensieve zaken had hij nogal moeite. Fotobewerken zal dus niet echt stabiel werken bij haar vrees ik.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef blackbully het volgende:
komen jullie dan samen dat bier hier brengen?
jullie hebben wel goed door gezopen hier, maar we hebben nog geen tijd gehad om nieuwe te halen.
dus zit aan de ehhhh koffie
Een te hete (video-)processor levert dezelfde fouten opquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
De fan van de videokaart draait ook niet eens zei ze daarstraks.
Maar omdat er nu ook nog eens geheugenfouten bijkomen?
tering, is daar ook alweer een subforum voor?quote:
Tass je favo forum blocken om hier credits te krijgenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tass je favo forum blocken om hier credits te krijgen![]()
Lul niet man... over minder dan een maand ben je 40!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben 30+. Heb daar niks te melden.
Als het nu een 30+ subforum was.....![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lul niet man... over minder dan een maand ben je 40!
ehh dus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef Kleintje het volgende:
Lieve F1 subleague mensjes... mag ik een paar van jullie erop wijzen dat jullie je team OPEN hebben staan. dus ik kan zo zien welke coureurs etc. jullie hebben. Dus ik kan iedere stap van jullie volgen...
Je mag met meerdere subleagues meedoen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:52 schreef Xilantof het volgende:
Mijn opleiding heeft ook een subleague gemaakt voor de F1 manager
Maar ik weet nog niet of ik mee ga doen
als jij de wijze raad van de kenners niet wil hebben dan kijk je toch nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef Kleintje het volgende:
Lieve F1 subleague mensjes... mag ik een paar van jullie erop wijzen dat jullie je team OPEN hebben staan. dus ik kan zo zien welke coureurs etc. jullie hebben. Dus ik kan iedere stap van jullie volgen...
Je kan dit doen bij:
Algemeen, profiel, teamsamenstelling openbaar
Nee idd. niemand is verplicht om te klikken op een naam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
als jij de wijze raad van de kenners niet wil hebben dan kijk je toch niet
Niemand verplicht jou om te klikken op onze namen en te kijken naar de team samenstelling.
Maar dan is de vraag of je er veel aan zult hebben. De eerste race is toch vooral "gokken".quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee idd. niemand is verplicht om te klikken op een naam.
En toch doe ik het
Mjah op de een of andere manier heeft het me tot nu toe nog nooit echt getrokken om er heen te gaan. Ik kijk liever op tv met een paar vrienden en mijn monitor naast de tv met daarop de live timing van de FIA website.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Kleintje het volgende:
Ja, heb ik wel gedaan al die jaren....
Dus dat kan je gewoon doen.
Ik wil ff kijken of ik dit jaar nog een race ga bezoeken!
morgenstond heeft goud in de mondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:07 schreef Toeps het volgende:
Staat hier gvd een dronken idioot een uur op de deur te bonzen bij de flat.En dan komt de politie, nemen ze hem nieteens mee! Ik ben dus wakker.
Of voorschrijven/ ondertekenen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
subscribe is toch "een abonnement nemen"?
Voorschrijven lijkt me toch meer "prescribe"quote:
Nee geen foto's, gewone JPG's zoals die dingen die ik heb getekend voor toelatingsexamen. Die wil ik mooi uitgedrukt (lees: niet gevlekt zoals ze uit mijn printer komen) op een a4.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
een foto op A4 afdrukken?
Lijkt wel??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
Yeah!
ik het kader daarvan stondi k gisteravond om 9 uur te stofzuigen en mogen we vanaaf een race tegen de klok houden om de afwas op tijd weg te werken, het bed nog op te maken en boven alles stofzuigen
Het lijkt wel alsof de koningin op bezoek komt
@ Xil :
Ik zal het voor jou aanpassenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorschrijven lijkt me toch meer "prescribe"![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:43 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik zal het voor jou aanpassen![]()
*done*
Zo is het bij mij op de HHS ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:40 schreef ableton het volgende:
Waarom kost een z/w printje 3 cent en een kleuren 60???
Een zwarte cartridge voor mijn printer kost 10 euro, dus het kan niet komen doordat een kleuren cartridge 200 euro kost...
Aangezien mijn printer suckt dus vandaar dat ik het bij zo'n copy-shop laat doen.
Maar vanwaar dit buitensporig grote verschil?
hmm misschien kun je eens wat copyshops met elkaar vergelijken of zo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:42 schreef ableton het volgende:
[..]
Nee geen foto's, gewone JPG's zoals die dingen die ik heb getekend voor toelatingsexamen. Die wil ik mooi uitgedrukt (lees: niet gevlekt zoals ze uit mijn printer komen) op een a4.
koffiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wilden wij weten hoe jij aan het trekken bent?
dat is wel een goed punt op zichquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:54 schreef Kleintje het volgende:
He, in die zin stond het er niet bij
En koffie trekt niet, thee wel. Koffie loopt
Maar ik trek niet staandquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:54 schreef Kleintje het volgende:
He, in die zin stond het er niet bij
En koffie trekt niet, thee wel. Koffie loopt
Doe eens lief tegen onze Fot-newbiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
Mooi kruisje.
Het blijft wel op laag niveau he?
Trekken, sokken, kruisje
die kan zich best redden wannabee modjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen onze Fot-newbie![]()
ten onrechtequote:
Ik zie niet eens een kruisjequote:bij mij zie ik af en toe ook een kruisje, maar met rechter muis --> afb weergeven doet ie het dan wel
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef ableton het volgende:
* ableton voelt zich niet gewenst![]()
bij mij zie ik af en toe ook een kruisje, maar met rechter muis --> afb weergeven doet ie het dan wel
nee hoor, hunks zijn altijd welkom op FOTquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef ableton het volgende:
* ableton voelt zich niet gewenst![]()
bij mij zie ik af en toe ook een kruisje, maar met rechter muis --> afb weergeven doet ie het dan wel
ja!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
ow en GRMBL....
heb ik es een keer mijn natuurlijke krul in mijn haar laten zitten (met een beetje hulp van Proset), dus es een keertje niet gladgestreken.....vragen ze of mijn fohn ontploft is
* Puckzzz mompelt iets over mannen....
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash mompelt iets over vrouwen...
de boodschap (als die er is) ontgaat me totaalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:30 schreef ableton het volgende:
Hahaha zielig doen helpt altijd![]()
Hunks... het woord alleen al![]()
En Puckzz geen zorgen volgens SBS Shownieuws wordt krul de trend van 2006haha
No een keer proberen dan:
[afbeelding]
Dan moet je naar ONZquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:33 schreef ableton het volgende:
geen boodschap, die heb ik niet al te vaak. beetje stom doen das meer mijn ding
een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:33 schreef ableton het volgende:
geen boodschap, die heb ik niet al te vaak. beetje stom doen das meer mijn ding
Maar volgend weekend welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
* PdeHoog mag zo weer gaan vergaderen![]()
Gisteren al vier uur in Apeldoorn gezeten en nu weer naar hartje Rotterdam
En dit weekend niet eens iets fotografisch leuks om te gaan doen
Dat had ik dus echt niet verwacht!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:42 schreef ableton het volgende:
Uhm... dit plaatje (en bijvoorbeeld die bom uit een eerdere post) met Microsoft Picture it!
Volgens mij het meeste simpele, zielige fotobewerkingsprogramma dat er bestaaten dan knippen en plakken uit egaal gekleurde vlakken. Ik gebruik het programma dus totaal niet waar het voor bedoeld is
Dus dan schilder ik nog op de ouderwetste manier zoals jij zegt.
Die soldaat uit de vorige post gewoon met paint.
Niet te moeilijk
imho kom je hiermee zo de Minerva in hoor...maarja ik weet dus niet hoe die lui daar denkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:46 schreef ableton het volgende:
6 uur per dag mee bezig zijn, best zielig maar hopelijk nog voor maar een maand of 4
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/gen.jpg
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/rabbit.jpg
Een newbie die tegen de enkels van Tante Puckzzz trapt...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:13 schreef ableton het volgende:
Hoe krijg je fok smilies in je msn? <-- n0000000000000b
ik wel hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
vaag...al mijn Foksmilies zijn ineens pleitos in mijn MSN....
iemand de behoefte om mij even te voorzien van verse?
de smilies opslaan, en dan in je msn toevoegenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:13 schreef ableton het volgende:
Hoe krijg je fok smilies in je msn? <-- n0000000000000b
oh ik dacht dat hij het over zichzelf hadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een newbie die tegen de enkels van Tante Puckzzz trapt...![]()
You're in big trouble dude![]()
ikke noob, puckzz nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een newbie die tegen de enkels van Tante Puckzzz trapt...![]()
You're in big trouble dude![]()
Hij leert snelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef ableton het volgende:
[..]
ikke noob, puckzz niet
ik zou niet durven![]()
Ik heb alleen ervaring met een Canon lens reparatie, kan je niet verder helpen, maar ga er vanuit dat je een week of 2 mag wachten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg vrienden, heeft iemand van jullie weleens een Sigma objectief op laten sturen ter reparatie? Wat is een normale termijn voordat ik ook maar een prijsopgave terugkrijg denk je?
Snel terugkrabbelen he??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:22 schreef ableton het volgende:
[..]
ikke noob, puckzz niet
ik zou niet durven![]()
Ja maar, ja maar.... straks stuurt ze een knokploeg op me afquote:
how about een MAAND of 2?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met een Canon lens reparatie, kan je niet verder helpen, maar ga er vanuit dat je een week of 2 mag wachten.
Zou je ze mij ook door willen mailen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de smilies opslaan, en dan in je msn toevoegen
maar dat is veel werk en ik ben lui dus ik kopieer ze meestal van iemand die er eentje gebruikt die ik leuk vind
en gelukkig is er dan ineens Fles die me gewoon alle smilies in een zipje stuurt
thnx Flessie
Tyfus..... heb je nog neit aan de foon gehangen daar? Of ze je lens niet kwijt zijn ofzo??quote:
Neeehhhhh Hoogstens de Fok! FOT honkbalvereniging.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:32 schreef ableton het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... straks stuurt ze een knokploeg op me af![]()
Hebben we die dan één?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
Neeehhhhh Hoogstens de Fok! FOT honkbalvereniging.![]()
Knokploeg is zooooooooooooo jaren 80quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:32 schreef ableton het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... straks stuurt ze een knokploeg op me af![]()
*Koffie over scherm*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Knokploeg is zooooooooooooo jaren 80![]()
ik plak gewoon een foto van je hoofd op een foto van een man die een 80 jarige vrouw neemt en verspreid die over internet![]()
disclaimer: dit is een grapje en absoluut niet beledigend bedoeld naar mannen die op oudere vrouwen vallen
disclaimer 2: door de streep zie je het niet meer maar er staat dus 80!
sssssssstttt neee.quote:
Waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
FOT heeft alleen nog maar een groep Hockey-trutjes rondlopen.![]()
Way to go Toeps!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Toeps het volgende:
Gaat weer lekker met de modellenwedstrijd. Mede op mijn verzoek is het stemmen nu opgeheven, en wordt er met een jury gestemd. Mijn onsympathieke mededeelneemster Sabrina vind het echter nog steeds nodig me te beschuldigen. Goed, als ik vals zou spelen, zou ik dat toch niet zo opvallend doen, met 2000 meer stemmen?!
Trouwens die ene met meer dan 3000 stemmen is uit de wedstrijd verwijderd, misschien toch echt een valsspeler?
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik het een klotestemming vond.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Toeps het volgende:
Gaat weer lekker met de modellenwedstrijd. Mede op mijn verzoek is het stemmen nu opgeheven, en wordt er met een jury gestemd. Mijn onsympathieke mededeelneemster Sabrina vind het echter nog steeds nodig me te beschuldigen. Goed, als ik vals zou spelen, zou ik dat toch niet zo opvallend doen, met 2000 meer stemmen?!
Trouwens die ene met meer dan 3000 stemmen is uit de wedstrijd verwijderd, misschien toch echt een valsspeler?
Ja precies, en dan gekoppeld aan IPadres, of zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik het een klotestemming vond.
Je kon op iedereen stemmen? Wat is dat nu voor een rare actie?
Je zou eigenlijk maar 1 stem moeten kunnen uitbrengen. En dan ook nog eens zonder punten!
ja die winkel gebeld en gebeld en gebeld, afgelopen maandag weer, Sigma zou een prijsopgave 3 weken geleden naar hun gefaxt of gemaild hebben "maar dat is nooit aangekomen" en Sigma gaat die fax opnieuw versturen en dan hoor ik er meer vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tyfus..... heb je nog neit aan de foon gehangen daar? Of ze je lens niet kwijt zijn ofzo??![]()
* Puckzzz voelt een rijdende rechter aankomenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die winkel gebeld en gebeld en gebeld, afgelopen maandag weer, Sigma zou een prijsopgave 3 weken geleden naar hun gefaxt of gemaild hebben "maar dat is nooit aangekomen" en Sigma gaat die fax opnieuw versturen en dan hoor ik er meer vanInmiddels is het vrijdag en heb ik NOG niks gehoord
niet te moeilijke grapjes maken hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef ableton het volgende:
Suske en Wiske en de Rijdende Rechter
* ableton voelt een lopende linker aankomen (blegh wat stom)
Jamaar jij bent dan ook blondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
niet te moeilijke grapjes maken hoor...
wanneer ik een zin drie keer moet lezen voordat het kwartje valt is het te moeilijk
ja, downloaden is snellerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dan ook blond
damn. wat duurt het kopen van een film lang zeg. nog 20 uur wachten...
dan moet je ook niet zo'n dure film kopen en in centen betalen...dat moeten ze allemaal tellen en dat kost minstens 20 uur jah!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dan ook blond
damn. wat duurt het kopen van een film lang zeg. nog 20 uur wachten...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kan ik niet. Mijn provider heeft alle binaries uit de nieuwsgroepen gesloopt
Wat een paupersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kan ik niet. Mijn provider heeft alle binaries uit de nieuwsgroepen gesloopt
Zou kunnen. Aan de ene kant zijn nieuwsgroepen wel ZOO 1982 trouwensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]wat houdt dat in?
soms lukt het mij niet om een film te downloaden kopen...ligt dat misschien ook aan zoiets?
Nieuwsgroepen zijn een soort van messageboards.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:wat houdt dat in?
soms lukt het mij niet om een film te downloaden kopen...ligt dat misschien ook aan zoiets?
nee dan niet idd. Bittorrent is iets anders dan nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ow dus het heeft nix met Bitorrent te maken die ik altijd gebruik...
okee, dan weet ik niet waarom het bij mij soms niet lukt. Vaag...
Dat hoop jequote:
Whehehehequote:
JIJ!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
sssssssstttt neee.FOT heeft alleen nog maar een groep Hockey-trutjes rondlopen.
![]()
Ik heb een betaalserver voor 7 euro per maand.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen zijn een soort van messageboards.
Je kunt daar dingen posten, vragen stellen etc.
Maar er zijn ook mensen die daar complete softwarepakketten en films op posten. Die kan iedereen dan downloaden. Dit zijn de binaries. De data-topics om het zo maar te zeggen.
En mijn provider heeft die binaries van hun server afgehaald om het illegaal downloaden tegen te gaan.
Kleintje....wij downloaden geen films...wij zijn eerlijke mensen, wij "kopen" filmsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb een betaalserver voor 7 euro per maand.
Kan je razendsnel (ook afhankelijk van je eigen verbinding) films etc. downloaden.
En als je dan de juiste programma's hebt dan is het helemaal makkelijk...
IK!! Ik bedoelde niet jouw er mee hoorquote:
Ah, mag ik dan spijbelen? Dat deed ik op school ook altijd bij sportdag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IK!! Ik bedoelde niet jouw er mee hoorEcht niet
![]()
Zou eigenlijk wel leuk zijn een Fok! FOT Sportdag.![]()
Volgens mij kan HM2 daar over meepratenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef blackbully het volgende:
goede morge, middag.
kreeg net een roberoerte door een luchtontvochtiger die aan sprong.
dacht dat dat ding in de foto-studio stond.
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef blackbully het volgende:
goede morge, middag.
kreeg net een rolberoerte door een luchtontvochtiger die aan sprong.
Ik kan het allemaal wel maar of ik dat nog wil is dan een tweede. Ik heb wel gezegd dat ze me maar moeten voorstellen. Zien we later nog wel eens verder.quote:-het zelfstandig opstellen van onder andere adviezen, saneringsonderzoeken en saneringsplannen, sturend op tijd, kwaliteit en geld;
-het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze kennis op het gebied van (in-situ) bodemsaneringtechnieken;
-het aansturen van en bijdragen aan multidisciplinaire projecten;
-het bijdragen aan de marktbewerking;
-het uitdragen van kennis in interne en externe platform.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA![]()
![]()
![]()
Prupke you made my day..![]()
ik krijg net van BB een paar foto's te zien waarmee Prupke maar weer eens bewijst meer in haar mars te hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA![]()
![]()
![]()
Prupke you made my day..![]()
Dat scheef bekkie kwam me heel erg bekend voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:36 schreef blackbully het volgende:
oke oke oke oke
komt hij.
[afbeelding]
psss. eventuele schade die het kijken naar deze foto heeft veroorzaakt is te claimen bij FOK.forum.nl
de maker van de foto is in geen geding aansprakelijk omdat het kijken een vrij keuze is geweest.
die is niet bleek genoeg en heeft geen rode oogjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat scheef bekkie kwam me heel erg bekend voor.
[afbeelding]
das aangepastquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is niet bleek genoeg en heeft geen rode oogjes :')
* Mauro kruipt weg in een hoekje en hoopt dat prupke hem niet kan vinden *quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef prupke het volgende:
Prup op bezoek bij mauro :
Benodigdheden : dubbelloopsjachtgeweer, honkbalknuppelt, gaffa en een oud tapijt!!
potverjandriedubbelkes
Mietje.. stand up and fight..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Mauro kruipt weg in een hoekje en hoopt dat prupke hem niet kan vinden *
TE LAAT!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ehm.... om echt in een hoekje te kruipen moet je ehm... toch wat kleiner zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ehm.... om echt in een hoekje te kruipen moet je ehm... toch wat kleiner zijn.
En als het je toch lukt om *onzichtbaar* weg te kruipen...
PRUPKE... KIJK.... --> Daar zit hij!!!!![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef blackbully het volgende:
goede morge, middag.
kreeg net een rolberoerte door een luchtontvochtiger die aan sprong.
nee. dat is een heel zaxht geluid. hoor je bijna nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maakt dat ding zo'n herrie dan of zo?
nee hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Formaat Chinook naast je bakkesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeel is wel dat als je een loopneus hebt dat je er dan binnen 30 sec vanaf bentquote:
teringquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tering
waarom is dat ding niet gewoon stil net als alle andere machines tegenswoordigs?
Die doen dat zonder batterijen. En meestal ongevraagdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef Kleintje het volgende:
En vrouwen zijn soms ook machine's en die maken ook herrie...
Horen??? Voelen bedoel je.. Mijn mooie lange manen in één keer tot 1 milimeter weg gewaaidquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:57 schreef blackbully het volgende:
je hoort gewoon de lucht verplaatsing
meer niet echt.
oja en het water hoor je af en toe druppelen.
Maar ze doen het nog erger als er batterijen in zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die doen dat zonder batterijen. En meestal ongevraagd![]()
*proest*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Horen??? Voelen bedoel je.. Mijn mooie lange manen in één keer tot 1 milimeter weg gewaaid![]()
Prupke HELP....... jij kan zeggen dat ik geen haar meer op de kop heb.. okee 1 milimeterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Yeah right....
Geloofwaardig....
ja meer staat er niet meer op idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Prupke HELP....... jij kan zeggen dat ik geen haar meer op de kop heb.. okee 1 milimeter![]()
![]()
Huh???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:11 schreef Subhuman het volgende:
Wie vroeg er ook alweer om de foto's die ik gemaakt heb op dat feest?
Zoals?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Ken genoeg dingen op batterijen die nog steeds herrie maken.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Huh???
Ik dacht dat jij alleen mod was hier. En dat je alleen bier dronk.
Wist niet dat je ook foto's maakte.
Dacht dat jij model was.
Dus verbaas me en laat maar zien!
Schuurpapiertje eroverheen halen. Anders haarlak.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef ableton het volgende:
Ga ik printen vraagt de mevrouw of ik het op fotopapier wil, nee want ik wil niet dat het glimt.
Glimt de #%^*$%^*$%^inkt zelf als een spiegel!! betaal je even 8 euro voor
En ik werd in de bus nog uitgemaakt voor domme allochtoon omdat ik mijn halte miste haha.
Koop lekker een nieuwe printer, kan je tenminste jezelf de schuld geven in t vervolgquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef ableton het volgende:
Ga ik printen vraagt de mevrouw of ik het op fotopapier wil, nee want ik wil niet dat het glimt.
Glimt de #%^*$%^*$%^inkt zelf als een spiegel!! betaal je even 8 euro voor
En ik werd in de bus nog uitgemaakt voor domme allochtoon omdat ik mijn halte miste haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |