Nee johquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Jawel.. maar we zullen het ergens anders over hebben
PROEEESTquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dan hadden ze echt een next-gen game gehad.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen gijsjes
Lekker aan het gamen met z'n allen?
Dan ben je weer eens te laatquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, GRAW klinkt goed Gijsjes
Zeker iets voor mijn backlog als ik de 360 haal.
Nee hoor Gijsquote:
GIJS....quote:
quote:er zitten gaatjes in, hij is kapot
zoooooooo om gelachen gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die werd vast gek toen ie dat las![]()
Het is meer dat eerste. En op zich game ik de laatste tijd erg veel, mijn backlog is weer aardig aan het slinken. Is ook wel een lekker gevoel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
Nee hoor GijsGame wat je wilt gamen. Geef alleen aan dat dit spel echt next gen is en het gevoel dat het me geeft is fantastisch ! Heb je geen geld ervoor of heb je er gewoon geen zin in.
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?submenuid=60&tabbladid=2&subcategoryid=3218#quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:02 schreef QueenR het volgende:
moggeuh liefies!!
Weet iemand (noot waarschijnlijk ) misschien waar het aan kan liggen als je touch screen van de ds het ineens niet meer doet?Keagan was ermee aan het spelen, ik zat er langs dus hij deed niets raars, en ineens werkt het niet meer
![]()
Hoe staat het met de verhuizing schatquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?submenuid=60&tabbladid=2&subcategoryid=3218#
als alles doorgaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe staat het met de verhuizing schat![]()
JIj gaat lachen en verblufd staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:
Kung fu hustle nu maar 9 euro bij van leestMaar even besteld... lijkt me geweldig
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=834737&navid=47
[afbeelding]
Hij is goed Gijs...slapstick kung-fuquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:
Kung fu hustle nu maar 9 euro bij van leestMaar even besteld... lijkt me geweldig
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=834737&navid=47
[afbeelding]
Toen ik zo oud was stond ik met de lingeriesectie van de whekamp in mijn handen omdat er niks beters voor handen was.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Sjotime het volgende:
Ok,... toegegeven,.. World of Warcraft is fantastisch... maar je er op aftrekken![]()
????
http://www.dumpalink.com/(...)To_World_Of_Warcraft
ach gijs...... lang verhaalquote:
Jij dus ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was stond ik met de lingeriesectie van de whekamp in mijn handen omdat er niks beters voor handen was.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was stond ik met de lingeriesectie van de whekamp in mijn handen omdat er niks beters voor handen was.
Kreeg al een boner bij de gedachte dat ik de bladzijde zou zien met BH'squote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij sommige setjes zag je een stukje schaamhaar
![]()
*herkenbaar*
Klopt, en toen had ik nog de illusie dat wanneer ik een vriendin zou krijgen ik hier elke dag van zou genieten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
ohquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, en toen had ik nog de illusie dat wanneer ik een vriendin zou krijgen ik hier elke dag van zou genieten.
Het was wel een anti-climax toen ik erachter kwam dat vrouwen hun beste ondergoed bewaren voor wanneer ze verwachten met iemand naar bed te gaan. Als je ze wat langer kent en met ze gaat samenwonen komt het oncharmante witte ondergoed tevoorschijn, meestal op je verwarmingsradiators waar het permanent loopt te drogen.
Herken je het geluid nogquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kreeg al een boner bij de gedachte dat ik de bladzijde zou zien met BH's
Hee, een jongen zijn is ook niet altijd makkelijk dus
Zo zijn er wel meer anti climaxen omtrent vrouwenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, en toen had ik nog de illusie dat wanneer ik een vriendin zou krijgen ik hier elke dag van zou genieten.
Het was wel een anti-climax toen ik erachter kwam dat vrouwen hun beste ondergoed bewaren voor wanneer ze verwachten met iemand naar bed te gaan. Als je ze wat langer kent en met ze gaat samenwonen komt het oncharmante witte ondergoed tevoorschijn, meestal op je verwarmingsradiators waar het permanent hangt te drogen.
HAHaHAHAHa.. ja en dan balen dat het de wintereditie was!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Herken je het geluid nog
Brievenbus gaat open......
BOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
hij is er weer
![]()
![]()
![]()
Hou op, schei uit...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
Zo zijn er wel meer anti climaxen omtrent vrouwen
of de Telefoongidsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
HAHaHAHAHa.. ja en dan balen dat het de wintereditie was!
Liep je helemaal voor niks met je half harde lul naar de deur inderdaad.quote:
Da`s niet overal zo hoor gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was wel een anti-climax toen ik erachter kwam dat vrouwen hun beste ondergoed bewaren voor wanneer ze verwachten met iemand naar bed te gaan. Als je ze wat langer kent en met ze gaat samenwonen komt het oncharmante witte ondergoed tevoorschijn, meestal op je verwarmingsradiators waar het permanent hangt te drogen.
Dan zal het wel weer aan mij liggen.quote:
Hoe vind je GRAW?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s niet overal zo hoor gijs
Ik weet het om half vier, kan dan lekker doorgamen tot een uurjte of 23.00. Geen vrouw, geen kinderen !!quote:
comeback +8quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik weet het om half vier, kan dan lekker doorgamen tot een uurjte of 23.00. Geen vrouw, geen kinder. En jij?![]()
Gisteren gegamed tot 2300 uur, en zal vanavond ook weer alleen thuis zijn.. gelukkig hoef ik niet op tijd naar bed omdat ik morgen vrij heb genomen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik weet het om half vier, kan dan lekker doorgamen tot een uurjte of 23.00. Geen vrouw, geen kinderen !!
En jij?![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren gegamed tot 2300 uur, en zal vanavond ook weer alleen thuis zijn.. gelukkig hoef ik niet op tijd naar bed omdat ik morgen vrij heb genomen.
Kleine in bad en eten geven is een half uurtje werk Gijs.. rond koffie tijd sta ik weer klaar bij het rendez vous punt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En die kleine doet der eigen in bad enzo hey![]()
Ben trouwens ook vrij morgen
Iedere maand een klein bedrag opzij zetten Gijs... zo heb ik het ook moeten doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:08 schreef Magneet het volgende:
grmbl met die verhalen zou ik willen dat ik het geld had voor een 360
Heb je geen oudere games die je nog wilt spelen? Of ga je echt voor de MP?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:08 schreef Magneet het volgende:
grmbl met die verhalen zou ik willen dat ik het geld had voor een 360
hij komt er wel gijs...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis je als schietschijf online Gijs
Dat schoonvegen van dat plein met die extreme gun op die chopper... had medelijden met de grond Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef Bastard het volgende:
Punt waar ik nu de game moet starten stap ik trouwens direct midden in een burgeroorlog .. geen tijd om te denken, hoe de controls ook alweer waren, maar op instinct reageren
Ik zat alles af te schieten.. af en toe werd dat ding te heet ofzo.. en gebeurde er ff niks.. was bijna mol in die heliquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat schoonvegen van dat plein met die extreme gun op die chopper... had medelijden met de grond Gijs![]()
Dat geluiiddd
Ja je moet de gun even loslaten of stoppen met vuren ivm koelingquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat alles af te schieten.. af en toe werd dat ding te heet ofzo.. en gebeurde er ff niks.. was bijna mol in die heli
Lekker Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Sjotime het volgende:
AAAUUWWW OE !
http://www.break.com/index/railnutland7.html
Triumph the insult coming dog![]()
http://www.yourdailymedia(...)mph_Chinese_New_Year
[afbeelding]
[afbeelding]
ow ik heb er nog wel een paar hoor en sowieso heb ik Fifa 2005, NHL 2004 en een Need for Speed titel dus kan voorlopig nog wel vooruit hoor die kan je toch blijven spelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen oudere games die je nog wilt spelen? Of ga je echt voor de MP?
Die gamesmaakquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Magneet het volgende:
ow ik heb er nog wel een paar hoor en sowieso heb ik Fifa 2005, NHL 2004 en een Need for Speed titel dus kan voorlopig nog wel vooruit hoor die kan je toch blijven spelen
gamen is voor mij puur tijdsverdrijf. Ik ga geen uitgebreide RPG doen oid want er zit regelmatig 2 á 3 weken tussen voor ik weer een keer game en dan ben ik echt wel vergeten wat ik ook weer aan het doen was.quote:
Ik geef de hype twee weken en hij is voorbijquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, GRAW klinkt goed Gijsjes
Zeker iets voor mijn backlog als ik de 360 haal.
Nee je hoopt het omdat je anders nog erger spijt hebt dat je nog geen 360 hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geef de hype twee weken en hij is voorbij
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en Sjo. Die nieuwe Tomb Raider... Ik wil m ook nu ik m gespeeld heb
Gijs, persevent heeft 2 weken in de tool gestaanquote:
ik zit nu te twijfelen, maar het is nog steeds niet echt mijn gamequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en Sjo. Die nieuwe Tomb Raider... Ik wil m ook nu ik m gespeeld heb
Oblivion ook nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit nu te twijfelen, maar het is nog steeds niet echt mijn game
nee die ga ik waarschijnlijk ook niet halenquote:
Als ze door het zand rolt wordt ze vies, en dan kan je dr onder een waterval houden waarvan ze niet alleen schoon wordt, maar ook nat...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef Sjotime het volgende:
Noot vertel eens wat over Lara,... kom op Gijs.... hype meZe controlled snel he !!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Thuissssssssssssssssssssssss, GRAW is er
Game oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon
...................... het lukt je nog ook... in 1 post alweer gek op Tombraiderquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze door het zand rolt wordt ze vies, en dan kan je dr onder een waterval houden waarvan ze niet alleen schoon wordt, maar ook nat...
Ze beweegt heerlijk: lenig en snel. De oude TR feel is terug, lekker in grotten en dungeons. Beetje schieten hier en door, maar vooral klimmen, klauteren en puzzelen.
het verhaal leek mij zelfs wel ok, ik weet alleen niet hoe dat in deel 1 wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
...................... het lukt je nog ook... in 1 post alweer gek op Tombraider![]()
360 en PS2quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Sjotime het volgende:
Welke versie(s) heb je gezien?
PS2 en 360quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Sjotime het volgende:
Welke versie(s) heb je gezien?
Ja 1 en 2 waren prima games... echter lag de nadruk op verhaal er 8 jaar geleden nog niet helemaal op bij games.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef kepler het volgende:
[..]
het verhaal leek mij zelfs wel ok, ik weet alleen niet hoe dat in deel 1 was
Ik zag wat 360 beelden van dat spel,... werd toch wel stil hoor. Ik wacht wel een maandje langer op die versie. Veeeels te veel te doen momenteel (GRAW en Oblivion straks)quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS2 en 360
De PS2 versie zit op PoP Two Thrones niveau, dat is mooi, maar toch wel onder God of War.
De 360 versie is een opgepoetste versie, maar wel erg mooi. Haalt het echter niet bij 360 specifieke games.
Ik heb er ook totaal geen tijd voor eigenlijk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zag wat 360 beelden van dat spel,... werd toch wel stil hoor. Ik wacht wel een maandje langer op die versie. Veeeels te veel te doen momenteel (GRAW en Oblivion straks)
dank je roy daar heb ik teminste wat aan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geef de hype twee weken en hij is voorbij
@ QueenR, geen idee, mijn DS doet het al bijna anderhalf jaar zonder problemen. Gewoon Nintendo bellen (zie handleiding) en ze fixen het (zolang de DS geen valschade heeft)
Ik heb ook nergens last van of ooit gehad. Gewoon even contact opnemen met Nintendo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef QueenR het volgende:
dank je roy daar heb ik teminste wat aan!![]()
Gijs net pas gestopt met de SP... tegen elkaar was leuk maar coop was veeeel cooler vond ik. Ga ik ook meer doen denk ik. Vooral in het begin met zijn 3-en was cool op de strand levelquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:09 schreef Bastard het volgende:
Wat een spel
Goeie MP hoor.. een RS op een grote map
Morgen weer om 0600 op
Ja was ff een kut stukkiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs net pas gestopt met de SP... tegen elkaar was leuk maar coop was veeeel cooler vond ik. Ga ik ook meer doen denk ik. Vooral in het begin met zijn 3-en was cool op de strand level
Net die stand gehad in dat ontplofte gebouw........ Pfffffffffffffffff....![]()
![]()
Die muziek die dan ook opkomt.... tjonge jonge
Ik dacht dat je vrij was met je dikke bek?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Vroeg, zit al op werk, een half uur
Wel om 14.00 uur weekend
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef nicket84 het volgende:
Echt een een SUPER game... Heb er vandaag 2u59min opzitten!
Was zo blij dat hij uitendelijk binnen was. dus spring door de kamer, en vliegt die game tussen de post uit tegen de muur.. Hoesje helemaal kapot, maar gelukkig de game nog intact !!!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:02 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
Willen jullie alsjeblieft een beetje medelijden
hebben met mij![]()
Ik heb echt het hele weekend cursus en dat begint vandaag![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:02 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
hebben met mij![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:02 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
hebben met mij![]()
Dacht dat jij kon uitslapen met je dikke hoofd ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij was met je dikke bek?
Ben je daar pas?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs net pas gestopt met de SP... tegen elkaar was leuk maar coop was veeeel cooler vond ik. Ga ik ook meer doen denk ik. Vooral in het begin met zijn 3-en was cool op de strand level
Net die stand gehad in dat ontplofte gebouw........ Pfffffffffffffffff....![]()
![]()
Die muziek die dan ook opkomt.... tjonge jonge
Jaquote:
Gijs hou op, ik heb inmiddels al 28 uur in Kameo zitten en jij?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
JaZit er een timer op dan?
Dat kindse
Gijs,... ik vind het heerlijk om de tijd te nemen voor mijn games. Jij hebt hem een dag en bent 2x zo ver dan ik. Ik heb het spel nu 3 dagen en heb er pas 3 levels opzitten.... ik geniet Gijs !
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs hou op, ik heb inmiddels al 28 uur in Kameo zitten en jij?
Ik heb daar ook last van.. alsof je door moet lopen ofzo..quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dacht dat jij kon uitslapen met je dikke hoofd ?
Iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van.. alsof je door moet lopen ofzo..
Gewoon spelen wat je leuk vind.. express eens een andere weg kiezen die je niet kent.. ok duurt het wat langer eer je hem gehaald.. nou en.
Whahahhahaah neeeee.. die last die ik zou hebben danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
IddDie race altijd.... vind het heeeerlijk om er de tijd voor te nemen. Gisteren trouwens een lastje..... had dat level met die president gedaan die eindigd met die showdown. Had echter per ongeluk in het begin mission gekozen ipv play game. Speelde dus niet echt de SP maar gewoon die ene missie.... eindelijk had ik hem.... maar het verhaal ging niet door
Kon ik hem nog eens doenWas totaal niet erg want heb nu een andere tactiek bedacht. Zit nu in het begin van dat nachtlevel..... prachtig trouwens hoor die helicoptervluchten en dan die muziek... verbaas me als ik naar de grond kijk soms
Ja Gijs,... ben daar gestopt. Loop met mijn sniper rond daar en heb net 1 bunker vernietigd ! Vanavond weer verderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahhahaah neeeee.. die last die ik zou hebben dan
Nou ja alleen dat blijven staan met die president is ff kut
Dat nachtlevel is ook praat he.. eerst die heli vlucht
Ik zat zo te kutten met die bunkers.. alles dood in hele veld.. maar die bunkers kreeg ik niet mol.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja Gijs,... ben daar gestopt. Loop met mijn sniper rond daar en heb net 1 bunker vernietigd ! Vanavond weer verder
He? Hoe bedoel je verkeerde maatschappij. Je hebt toch maar 1 ziektenkosten verzekering?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:26 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme.. die kut verzekeringen maatschappij.
Download je een briefje om de verzekering op te zeggen.. zodat alles afgerond is.. zeggen ze de verkeerde maatschappij op.
Wil je die al 2 dagen bellen "Het is te druk probeer het later nog eens"
Ja ik stap over naar een andere.. dan heb je er even 2.. dus die andere zei ik op.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
He? Hoe bedoel je verkeerde maatschappij. Je hebt toch maar 1 ziektenkosten verzekering?
heh gaat dat niet automatisch dan???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik stap over naar een andere.. dan heb je er even 2.. dus die andere zei ik op.
Maar bel net.. sorry 1 maart is voorbij.. kan niet meer, je moet het kalenderjaar uitzitten
IK word zo SCHEITZIEK van dat burocratisch gelul in dit land he??!?!
Gijs,............. niet om rot te doen maar dan zit je aan dubbele ziektenkosten voor je gezin per maand??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik stap over naar een andere.. dan heb je er even 2.. dus die andere zei ik op.
Maar bel net.. sorry 1 maart is voorbij.. kan niet meer, je moet het kalenderjaar uitzitten
IK word zo SCHEITZIEK van dat burocratisch gelul in dit land he??!?!
Nee Gijsquote:
ik ben bij dezelfde verzekeraar gebleven, dus ik heb me er niet erg in verdiept. Iedereen moet dus zelf ook nog eens de oude verzekering opzeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee GijsSommige verzekeraars zeggen voor je op maar dan moet je wel nog iets invullen. Ik heb het aangemeld via zo'n download briefje, maar ik heb ook een opzegging opgestuurd naar allen kantoren van de Ohra die ik kon vinden met mijn polissen.
Het stond nog in de krant. Heel veel Nederlanders gaan de fout in door corruptie en bureaucratie. Ze zeggen niet bereikbaar te zijn maar op die manier rekten ze de 1 maart deadline. Veel mensen zitten straks aan 400 euro ziektenkosten.... 200 per verzekeraar.... klaar ben je zeg ik je !!
ja nee inderdaad.. en aangezien je er maar niks van hoort want ze hebben een achterstand.. en ineens blijkt dat je bij de verkeerde maatschappij bent verzekerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee GijsSommige verzekeraars zeggen voor je op maar dan moet je wel nog iets invullen. Ik heb het aangemeld via zo'n download briefje, maar ik heb ook een opzegging opgestuurd naar allen kantoren van de Ohra die ik kon vinden met mijn polissen.
Het stond nog in de krant. Heel veel Nederlanders gaan de fout in door corruptie en bureaucratie. Ze zeggen niet bereikbaar te zijn maar op die manier rekten ze de 1 maart deadline. Veel mensen zitten straks aan 400 euro ziektenkosten.... 200 per verzekeraar.... klaar ben je zeg ik je !!
WTF die eerstequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:59 schreef Sjotime het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1141979627/Peeing_On_The_Ice
Gasten wat is dat Wasabi toch![]()
Steve o snoof dat ook eens
http://www.dumpalink.com/(...)bi_For_Music_Station
Wasabi is heerlijk, eigenlijk een soort van Rettich/mieriks wortel alleen beetje sterker. Je moet het alleen niet snuivenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WTF die eerste![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool!!!!! pure wasabi poeder snuiven![]()
![]()
wat een idioot....
wasabi is een soort peper.... en is zooooo fucking heet.... dat je echt van een mespuntje al helemaal kan gaan flippen....
weet je nog die sambal bij die shoarma dude..... dat x1000![]()
Ik ken die brieven Gijsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
Niet gedaan. Moest een brief schrijven voor uitstel zodat er onderzoek gestart kan worden. Uiteindelijk? Nou Gijs ik heb het gedaan,...... krijg een brief terug... met daarin het grootste invulformulier op aarde... Gijs ze willen ALLLEESSS weten. 10 pagina's omdat ik niet wil betalen... diverse redenen, wat voor een auto ik rij, wat ik uitgeef per maand enzo...
Ik,.......... WTF![]()
Ze hebben me bijna Gijs.... bijna... of ik vermoord iemand of ik ga gewoon betalen. Ik ben aan het breken
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef QueenR het volgende:
Harry en Pien spam. (is al interesse in Pien getoond dus die is verwacht ik einde van de week weg)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitspraken Hofstadgroepquote:Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh, is schuldig aan deelname (leiding geven) aan een criminele en terroristische organisatie. Geen strafoplegging. Heeft al levenslang.
Nourredine el F.: schuldig aan deelname aan een criminele en terroristische organisatie plus verboden wapenbezit. Uitspraak 5 jaar.
Ismail A.: schuldig aan deelname aan een criminele en terroristische organisatie plus poging tot moord. Uitspraak 13 jaar
Jason W.: schuldig aan deelname aan een criminele en terroristische organisatie plus poging tot moord. Uitspraak 15 jaar.
Vijf personen zijn vrijgesproken. De andere straffen lagen zo rond de 2 jaar.
PETS !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik begin die beesten steeds leuker te vinden
Gijs ik snap je................ zooo heftig is het. Alsof je echt op avontuur bent geweest..... je hebt het zelf gedaan.... je was er etc. etc. Ga vanavond ook zoooo weer verder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:06 schreef Bastard het volgende:
Wat een spel zeg ... dik anderhalf uur bezig geweest in mn remy in het donker
Mijn kenteken, mijn kinderen,... alles willen ze weten. Voel me een zwerverquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken die brieven Gijs
Dat je in gedeelte wil betalen of om uitstel vraagt.. ALLES moeten ze dan weten. En ik heb 2 van die betalingsregelingen achter elkaar gehad.. 2x alles invullen.. willen jullie me please niet sue'en.. ik wil betalen maar kan geen 2500 euro in een maand neerleggen..
Doodziek word je er van.
Zal jou eens snuiven !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wasabi is heerlijk, eigenlijk een soort van Rettich/mieriks wortel alleen beetje sterker. Je moet het alleen niet snuivenen met mate eten. Het is echt lekker bij sushi ed.
![]()
dank jequote:
Ja de coop was cool, als we maar wisten wat we moesten doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik snap je................ zooo heftig is het. Alsof je echt op avontuur bent geweest..... je hebt het zelf gedaan.... je was er etc. etc. Ga vanavond ook zoooo weer verder.
Vond je de coop cool gisteren? We moeten met een klein groepje dit weekend een gesloten campaign gaan doen Gijs... de eerste bv.
God wat heb ik daar zin in
Gisteren op het strand was cool... in die stad ook. We moeten echter goed bij elkaar blijven. Ja we komen er nog wel achter Gijs wat je allemaal in campaign mode moeten doen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja de coop was cool, als we maar wisten wat we moesten doen
Echt het idee alsof je op avontuur bent geweest met dat spel
Vond dat tegen elkaar ook leuk.. als je de maps beter kent is het nog leuker denk ik
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:56 schreef Bastard het volgende:
Ben er van het weekend ook niet.. vanavond zeker niet gamen,..zaterdag ben ik bij Gijsje
dat wanhopige van die jongenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
![]()
Die dikke sms'te me ook met de vraag of we zaterdag nog gaan gamenGozer heeft geen idee hoe cool het is
Ja ieder ging zo zn kant op.. als te verwachten.. echter met teamwork was er niemand gekilled geweestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gisteren op het strand was cool... in die stad ook. We moeten echter goed bij elkaar blijven. Ja we komen er nog wel achter Gijs wat je allemaal in campaign mode moeten doen...
Strand was gewoon lachen en schieten (coop elimination)
Stad was echt iets van een campaign,.....
Dat zone behouden schijnt coop ook cool te zijn. Een stand maken in een huis of COMPLEET omsingeld door soldaten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik begin die beesten steeds leuker te vinden
okquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
okdat had ik net dus nog niet gelezen
![]()
dat ik ook van jou wordt dan ook maar geschrapt weer [afbeelding]
Eergisteren gepost.... in dit topic nog welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/015412.php
Oud?
das over duidelijk schatquote:
Proestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
das over duidelijk schatmaar de kampioen stoerdoen is onze lieve cho nog steeds hoor.
Prik zo door je heen
Maar het is wel schattig, al die stoere jongens
![]()
dat geloof ik meteen, dat geldt voor mij net zo goed. Maar zo stoer als je je hier over laat komen ben je zeker niet. (dat merk je dan wel weer uit sommige andere opmerkingen, of een mooie kleur rood als je dan ook eens in je billen geknepen wordtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
ProestOp een paar uitzonderingen na kent echt niemand me hier goed.
Okay.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eergisteren gepost.... in dit topic nog wel
houden zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
ProestOp een paar uitzonderingen na kent echt niemand me hier goed.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay.Er worden tegenwoordig ook zoveel filmpjes gepost dat ik het allemaal niet meer weet
quote:
Ik vind mezelf niet echt stoer hoor eerlijk gezegd !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen, dat geldt voor mij net zo goed. Maar zo stoer als je je hier over laat komen ben je zeker niet. (dat merk je dan wel weer uit sommige andere opmerkingen, of een mooie kleur rood als je dan ook eens in je billen geknepen wordt)
Nee, je bent meer inderdaad "een mannetje"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet echt stoer hoor eerlijk gezegd !
Ja,.. een mannetje iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je bent meer inderdaad "een mannetje"
quote:
Gijssssssssssssssssssquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
Dat wkker ge smst worden..
Jasmijn ook meteen wakker.. vrouw wakker... hup uit bed dan maar
Gijs ik weet het wel zeker........ Famitsu gaf hem 40/40quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssss
Volgende week komt FFXII uit in Japan...ik hoop zo dat mensen die hem spelen helemaal gek worden.
WHAHAHAHAHAquote:
Eerder regressie naar je pubertijd geloof ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:42 schreef ChOas het volgende:
Ik vraag me opeens af of ik in mijn orale-fixatie fase zit
Begint dat al zo jong ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerder regressie naar je pubertijd geloof ik.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef QueenR het volgende:
voor iedereen met quicktime, mijn kleine vent
http://web.mac.com/lloydstuart/iWeb/Site/Mijn%20film%201.html
Ja joh,.. ik heb last van muizen !quote:
Kattenquote:
Al eens gezien Gijs maar ik zou dat gratis maar uit je post weghalenquote:Op zondag 12 maart 2006 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Cho --> Luister alvast naar de soundtrack van Oblivion
Ik heb het bericht aangepast, thanks Gijsquote:Op zondag 12 maart 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Al eens gezien Gijs maar ik zou dat gratis maar uit je post weghalenKost 10$
Heb je wat geluistert trouwens? Muziek is eeerg goed !!quote:Op zondag 12 maart 2006 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het bericht aangepast, thanks Gijs
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Mijn gewicht is weer in 2 cijfers uit te drukken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk NS....uur op een koud perron gestaan voordat ze uberhaupt de moeite nemen om om te roepen dat er geen treinen rijden.
Nu thuis ontdooien en vanmiddag nog maar eens proberen.
Dat hadden wij zaterdag in de stad met de bus.quote:Op maandag 13 maart 2006 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk NS....uur op een koud perron gestaan voordat ze uberhaupt de moeite nemen om om te roepen dat er geen treinen rijden.
Nu thuis ontdooien en vanmiddag nog maar eens proberen.
Die buschauffeur zal de volgende keer wel op tijd zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat hadden wij zaterdag in de stad met de bus.
He B.![]()
Ja netquote:Op maandag 13 maart 2006 07:38 schreef QueenR het volgende:
Jullie hebben zeker geen van allen geen Quicktimefilmpje van keagan is echt zo lief
![]()
Jawelquote:Op maandag 13 maart 2006 07:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker geen van allen geen Quicktimefilmpje van keagan is echt zo lief
![]()
Ken je dat.. lekker 3 dagen vrij geweest, weg geweest, lekker ontspannen. Goed geslapen..quote:
Gijsje!!quote:Op maandag 13 maart 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Penis
Hoe was Zwitserland? Koud? Mooi.
Hoe vind je GRaw?
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken je dat.. lekker 3 dagen vrij geweest, weg geweest, lekker ontspannen. Goed geslapen..
Kom je weer op je werk.. hallo fuckups
Zie de eerste berichten alweer staan " wat is de status, ik hoor al 3 weken niets meer over mijn probleem? "
Dat zijn die momenten waarop je je werk echt vervloekt...quote:Op maandag 13 maart 2006 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken je dat.. lekker 3 dagen vrij geweest, weg geweest, lekker ontspannen. Goed geslapen..
Kom je weer op je werk.. hallo fuckups
Zie de eerste berichten alweer staan " wat is de status, ik hoor al 3 weken niets meer over mijn probleem? "
dank je B en Choquote:
Vrijdagavond naar schoonouders gereden, dag er op naar Groningen naar gijsje79.. stad in geweest.. ben er nog mol van. Zondag terug naar schoonouders.. F1 gekeken, en weer terug naar Alphen. Weekend vloog om, maar was gezellig en lachen.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zijn die momenten waarop je je werk echt vervloekt...
Dat je een rilling over je rug krijgt omdat je geen zin hebt,....![]()
Ben je weg geweest gijs? Wat heb je gedaan dan?
Iedereen bekijkt dat toch....quote:Op maandag 13 maart 2006 08:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je B en Cho![]()
kon het niet goed velen dat blijkbaar niemand keek
![]()
![]()
ik heb ook gekeken ( zoals je gevraagd had ) en het is echt een natuurtalent hoor ! Van wie zou hij die losse heupen hebben ?quote:Op maandag 13 maart 2006 07:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, laat jouw heupen eens zienquote:Op maandag 13 maart 2006 08:59 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik heb ook gekeken ( zoals je gevraagd had ) en het is echt een natuurtalent hoor ! Van wie zou hij die losse heupen hebben ?![]()
![]()
Mijn vriendinnetje en ik zijn vrij close, lol maar haar heupen hebben niets te doen met die van mijn zoontjequote:Op maandag 13 maart 2006 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, laat jouw heupen eens zien
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Mijn gewicht is weer in 2 cijfers uit te drukken![]()
![]()
![]()
Ja inderdaadquote:
Heb nu al moeite bij sommige levelsquote:Op maandag 13 maart 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Vanavond weer doen.. Heb bij Gijsje ff op hard geprobeerd.. 1 kogel is mol![]()
thuiswerken,quote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ochtendje thuiswerken en vanmiddag maar een halve dag vrij genomen.
uhuhquote:
Ik sta niet voor mijn lol een uur op een station mijn kont eraf te vriezen.quote:
Je wilde toch nog meer afvallen?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sta niet voor mijn lol een uur op een station mijn kont eraf te vriezen.
Die kasteel missie hequote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb nu al moeite bij sommige levels
Zit nu in de sloppenwijken, ook heeeeeel gaafquote:Op maandag 13 maart 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die kasteel missie heHele level sluipen .. snelheid was geloof ik 0.5 m/s
Die heb ik gisteren gehad.... briljant level daarquote:Op maandag 13 maart 2006 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit nu in de sloppenwijken, ook heeeeeel gaaf
Vanavond ?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gehad.... briljant level daarKasteel hiervoor was idd pitig. Laatste 2 objectives echt met een rode health moeten doen... heeeel voorzichtig
GRAW![]()
Wanneer gaan we met zijn allen coop-en (campaign)
Heerlijk...quote:Op maandag 13 maart 2006 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrijdagavond naar schoonouders gereden, dag er op naar Groningen naar gijsje79.. stad in geweest.. ben er nog mol van. Zondag terug naar schoonouders.. F1 gekeken, en weer terug naar Alphen. Weekend vloog om, maar was gezellig en lachen.
Kwalificatie was aardig, maar de uitslag was topquote:Op maandag 13 maart 2006 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijk...... dat heb je echt nodig, zulke weekenden...
Kwalificatie voor F1 was trouwens cool.. goeie verandering!!
GRAW is gaaaaaf gijs... moet nog ff inkomen want ben gisteravond pas begonnen ... maar het is een topper hoor..
Over een paar dagen maar eens online proberen in een coop!!
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijk...... dat heb je echt nodig, zulke weekenden...
Kwalificatie voor F1 was trouwens cool.. goeie verandering!!
GRAW is gaaaaaf gijs... moet nog ff inkomen want ben gisteravond pas begonnen ... maar het is een topper hoor..
Over een paar dagen maar eens online proberen in een coop!!
Nope... ben nog helemaal heelquote:Op maandag 13 maart 2006 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]niks gebroken dus...
die kwalificatie is echt wel beter ja.... en die race was ook weer eens heerlijk om naar te kijken.
dat blokkeren van hem in die bocht en dan echt rakelings langs Alonso schietenquote:Op maandag 13 maart 2006 09:54 schreef Bastard het volgende:
Die Massa toont ook meteen aan dat hij compentatief is.. Hij reed tijdens de kwali nog even een snellere tijd, waarna Schumi hem weer brak.
Dat voorspelt nog wel wat leuks bij Ferrari, puntje voor Massa
Wat suckt Barri dan eigenlijk, Massa doet in een weekend wat Barri nooit is gelukt
Feyenoord iddquote:Op maandag 13 maart 2006 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nope... ben nog helemaal heel.. ben wel een paar keer goed op m'n bek gegaan hoor
... dat had je wel willen zien denk ik!!
Heb de race niet gezien.. heb Feyenoord gekeken.. en dat had ik beter niet kunnen doen
mis jequote:
Ja ik jou ook Gijs... ja is goed. Gaan we even lekker chillenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mis je
van het weekend ff? dan heeft Rens geen cursus meer denk
![]()
![]()
Het is iig mijn auto Gijsquote:
Ziet er geil uit... beetje lastig om een kinderzitje in te plaatsen, en ik vraag me af of er ruimte is voor de wandelwagen.quote:
Vraag me af of er ruimte is voor jou !quote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik vraag me af of er ruimte is voor de wandelwagen.
Om deze opmerking heb ik een klant net naar jou gestuurd. Gaat de telefoon al?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vraag me af of er ruimte is voor jou !
psssttt.... zondag is die jarig komen jullie ook?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mis je
van het weekend ff? dan heeft Rens geen cursus meer denk
![]()
![]()
IK HEB HEM AAN DE LIJNquote:Op maandag 13 maart 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik een klant net naar jou gestuurd. Gaat de telefoon al?
Whahaha.. hoe verzint ie het dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
IK HEB HEM AAN DE LIJN
Zijn adres klopt niet idd,... sterker nog... Mbx bestaat niet
Vlgs mij loopt de actie nogquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef Quinny het volgende:
Wie heeft die xdoos gewonnen eigenlijk?
Geen idee maar ze maken meteen gebruik van die URL icon want B maakt nu reclame voor games.fokquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef Quinny het volgende:
Wie heeft die xdoos gewonnen eigenlijk?
Heb om aansluitnummers gevraagd... hij gaat op zoekquote:
Arme man.. had al geen ideequote:Op maandag 13 maart 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb om aansluitnummers gevraagd... hij gaat op zoek
hou toch op gijsquote:
we spreken nog wel ff goed afquote:Op maandag 13 maart 2006 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik jou ook Gijs... ja is goed. Gaan we even lekker chillen![]()
![]()
Rens weer doodknuffelen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
psssttt.... zondag is die jarig komen jullie ook?
dit geld ook voor surfer en vrouw
quote:
Strol tochquote:
Dat komt door zn hoofd.. maar hij is vlgs mij 28 ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Strol tochHij ziet er iig het oudst uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |