Nee johquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Jawel.. maar we zullen het ergens anders over hebben
PROEEESTquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dan hadden ze echt een next-gen game gehad.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:27 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen gijsjes
Lekker aan het gamen met z'n allen?
Dan ben je weer eens te laatquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, GRAW klinkt goed Gijsjes
Zeker iets voor mijn backlog als ik de 360 haal.
Nee hoor Gijsquote:
GIJS....quote:
quote:er zitten gaatjes in, hij is kapot
zoooooooo om gelachen gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die werd vast gek toen ie dat las![]()
Het is meer dat eerste. En op zich game ik de laatste tijd erg veel, mijn backlog is weer aardig aan het slinken. Is ook wel een lekker gevoel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
Nee hoor GijsGame wat je wilt gamen. Geef alleen aan dat dit spel echt next gen is en het gevoel dat het me geeft is fantastisch ! Heb je geen geld ervoor of heb je er gewoon geen zin in.
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?submenuid=60&tabbladid=2&subcategoryid=3218#quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:02 schreef QueenR het volgende:
moggeuh liefies!!
Weet iemand (noot waarschijnlijk ) misschien waar het aan kan liggen als je touch screen van de ds het ineens niet meer doet?Keagan was ermee aan het spelen, ik zat er langs dus hij deed niets raars, en ineens werkt het niet meer
![]()
Hoe staat het met de verhuizing schatquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?submenuid=60&tabbladid=2&subcategoryid=3218#
als alles doorgaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe staat het met de verhuizing schat![]()
JIj gaat lachen en verblufd staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:
Kung fu hustle nu maar 9 euro bij van leestMaar even besteld... lijkt me geweldig
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=834737&navid=47
[afbeelding]
Hij is goed Gijs...slapstick kung-fuquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Sjotime het volgende:
Kung fu hustle nu maar 9 euro bij van leestMaar even besteld... lijkt me geweldig
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=834737&navid=47
[afbeelding]
Toen ik zo oud was stond ik met de lingeriesectie van de whekamp in mijn handen omdat er niks beters voor handen was.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Sjotime het volgende:
Ok,... toegegeven,.. World of Warcraft is fantastisch... maar je er op aftrekken![]()
????
http://www.dumpalink.com/(...)To_World_Of_Warcraft
ach gijs...... lang verhaalquote:
Jij dus ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was stond ik met de lingeriesectie van de whekamp in mijn handen omdat er niks beters voor handen was.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was stond ik met de lingeriesectie van de whekamp in mijn handen omdat er niks beters voor handen was.
Kreeg al een boner bij de gedachte dat ik de bladzijde zou zien met BH'squote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij sommige setjes zag je een stukje schaamhaar
![]()
*herkenbaar*
Klopt, en toen had ik nog de illusie dat wanneer ik een vriendin zou krijgen ik hier elke dag van zou genieten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
ohquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, en toen had ik nog de illusie dat wanneer ik een vriendin zou krijgen ik hier elke dag van zou genieten.
Het was wel een anti-climax toen ik erachter kwam dat vrouwen hun beste ondergoed bewaren voor wanneer ze verwachten met iemand naar bed te gaan. Als je ze wat langer kent en met ze gaat samenwonen komt het oncharmante witte ondergoed tevoorschijn, meestal op je verwarmingsradiators waar het permanent loopt te drogen.
Herken je het geluid nogquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kreeg al een boner bij de gedachte dat ik de bladzijde zou zien met BH's
Hee, een jongen zijn is ook niet altijd makkelijk dus
Zo zijn er wel meer anti climaxen omtrent vrouwenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, en toen had ik nog de illusie dat wanneer ik een vriendin zou krijgen ik hier elke dag van zou genieten.
Het was wel een anti-climax toen ik erachter kwam dat vrouwen hun beste ondergoed bewaren voor wanneer ze verwachten met iemand naar bed te gaan. Als je ze wat langer kent en met ze gaat samenwonen komt het oncharmante witte ondergoed tevoorschijn, meestal op je verwarmingsradiators waar het permanent hangt te drogen.
HAHaHAHAHa.. ja en dan balen dat het de wintereditie was!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Herken je het geluid nog
Brievenbus gaat open......
BOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
hij is er weer
![]()
![]()
![]()
Hou op, schei uit...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
Zo zijn er wel meer anti climaxen omtrent vrouwen
of de Telefoongidsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
HAHaHAHAHa.. ja en dan balen dat het de wintereditie was!
Liep je helemaal voor niks met je half harde lul naar de deur inderdaad.quote:
Da`s niet overal zo hoor gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was wel een anti-climax toen ik erachter kwam dat vrouwen hun beste ondergoed bewaren voor wanneer ze verwachten met iemand naar bed te gaan. Als je ze wat langer kent en met ze gaat samenwonen komt het oncharmante witte ondergoed tevoorschijn, meestal op je verwarmingsradiators waar het permanent hangt te drogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |