Waarom dat ? Moeten ze dan teveel koffie zetten ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef ReVu het volgende:
Esso aan de A13 die in de spits geen koffie meer mag verkopen!!
Ken je het spreekwoord niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarom dat ? Moeten ze dan teveel koffie zetten ?![]()
![]()
![]()
dat is om er voor te zorgen dat er nog genoeg mensen in de file blijven staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
En zo slachten ze dus de kip met de gouden eieren...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hulde!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord niet?![]()
Koffie achter het stuur, bloed aan de muur?![]()
Ik denk het wel, met een HBO salaris natuurlijk. Zodat TS kan klagen dat het nog duurder wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef THeeF het volgende:
Een HBO-er in een tankstation ?
Gewoon mensen met een bijbaan bedoel ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk het wel, met een HBO salaris natuurlijk. Zodat TS kan klagen dat het nog duurder wordt.
Oh, je bedoeld van die mensen die maar af en toe bij de pomp helpen? Waardoor ze niet weten waar alles in de winkel staat en te weinig ervaring hebben met verwisselen van papier voor de bonnetjes?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gewoon mensen met een bijbaan bedoel ik.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld van die mensen die maar af en toe bij de pomp helpen? Waardoor ze niet weten waar alles in de winkel staat en te weinig ervaring hebben met verwisselen van papier voor de bonnetjes?
Als het HBOers zijn wel, als ze josti zijn niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Onzin. Die kunnen wel dingen onthouden.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:02 schreef buzzer het volgende:
was het geen vhbo'er ?
Je kan ook gewoon Havo zeggen hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:02 schreef buzzer het volgende:
was het geen vhbo'er ?
ANWB en TANGO zijn 2 tankstations hoor...... In Limburg heb je 1 ANWB tankstation geloof ik en een paar TANGO's. Zijn onbemande pompen waar de benzine een paar cent goedkoper is dan de bemande.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Geweldige opmerking... Lekker ontopic weer...
Verder denken! Niet je sterkste punt ik weet het, maar probeer het eens!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Geweldige opmerking... Lekker ontopic weer...
Shell Express hoort hier ook in thuis.quote:
Nou ja, niet helemaal natuurlijk. Soms staat er wel eens een josti van een klant voor je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Onbemande pompen, geen josti's, geen tijdverlies.
Tinq en Amigo ook eigenlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Shell Express hoort hier ook in thuis.
Klopt, maar die heb je bij bemande pompen ook dikwijlsquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal natuurlijk. Soms staat er wel eens een josti van een klant voor je.
Ja of een klant die de bediende kent, gaan ze verdomme 10 minuten staan lullen en iedereen maar wachten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb je bij bemande pompen ook dikwijls
Je hebt toch een mond om te vertellen dat je haast hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja of een klant die de bediende kent, gaan ze verdomme 10 minuten staan lullen en iedereen maar wachten.![]()
Of een vuist...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt toch een mond om te vertellen dat je haast hebt.
Dat zou mij dus nooit overkomen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja of een klant die de bediende kent, gaan ze verdomme 10 minuten staan lullen en iedereen maar wachten.![]()
Je gaat gewoon niet staan lullen als er een dikke rij staat te wachten of ben ik nu degene die raar denkt? Zij wordt er voor betaald mensen te helpen en niet om te lullen, dat doe je maar in je eigen tijd, niet in andermans tijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt toch een mond om te vertellen dat je haast hebt.
Neenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef descendent1 het volgende:
Jij hebt wel iets met het woord 'Josti's he TS??
zelfs Esso heeft al onbemande pompenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ANWB en TANGO zijn 2 tankstations hoor...... In Limburg heb je 1 ANWB tankstation geloof ik en een paar TANGO's. Zijn onbemande pompen waar de benzine een paar cent goedkoper is dan de bemande.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs Esso heeft al onbemande pompenIdeaal!
Bovendien: wat verwacht TS nu helemaal als het voor 8en is![]()
Wat een non-argumentquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
Het is een 24/7 bemande pomp oetlul. Wat een kut argumentquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
En dan staat die benzinepompjosti er dus ook 24/7?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het is een 24/7 bemande pomp oetlul. Wat een kut argument![]()
Ik denk dat ze dan wel meerdere benzinepompjosti's hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
En dan staat die benzinepompjosti er dus ook 24/7?Ook een benzinepompjositi heeft even tijd nodig om goed wakker te worden hoor
neemt niet weg dat ik snap dat je daar niet vrolijk van werd
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
En dan staat die benzinepompjosti er dus ook 24/7?Ook een benzinepompjositi heeft even tijd nodig om goed wakker te worden hoor
Dat hij niet wakker kan worden, moet te kosten gaan van de service en moet andere mensen tijd kosten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat doet ie maar thuis en staat hij maar eerder op ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ook een benzinepompjositi heeft even tijd nodig om goed wakker te worden hoor
1,197..niet eens zo ver over de grens. De Tango en Tinq hier doen 1,265.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef mrPanerai het volgende:
altijd handig voor degenen die in België wonen
http://www.voordeligtanken.be/index_nl.htm
Ik zie hier voor 95, in Maaseik 1,30 staan. Kan ik net zo goed hier tanken is net zo duur...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1,197..niet eens zo ver over de grens. De Tango en Tinq hier doen 1,265.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |