Als ik bij een tankstation ga tanken VERWACHT ik service, de prijzen zijn er sowieso al van de zotte. Vandaar dat ik meestal ga tanken bij de Avia hier in het dorp, mede omdat ik de eigenaar redelijk ken en hij me altijd helpt als er wat aan mijn auto is.
Maar goed, het kan niet elke dag feest zijn. Vandaag moest ik al vroeg op, en je weet hoe dat gaat in een dorp: Voor 8 uur is er nog vrij weinig open, wat me deed besluiten bij de Shell langs de snelweg te gaan tanken.
Ja ik weet, het is er duurder, maar het was de enige optie om mijn wagen vol te krijgen. Daar aankomend tank ik een liter of 50, loop de shop binnen, pak me nog wat drinken en wat te gaffelen en ga af rekenen. Voor me staat een niet al te snuggere pompbediende van een jaar of 30 met een gemiddeld vetpercentage waar een bruine beer in winterslaap niet aan kan tippen.
Maar goed, ik wil pinnen -> Is het rolletje eerst op. Met zijn linkse klauwen duurde het wel een minuut of 2 voordat het gefixed was. Vervolgens pakt de scanner de etiketten niet en moet hij de winkel in wat alles kost -> Weet die josti niet eens waar alles staat, waardoor ik het aan moet wijzen.
Na al een minuut of 5 daar te hebben gestaan drukt die paupere onopgeleide vetklep vervolgens 2x op de verkeerde knop als ik aan het pinnen ben. Ben gewoon een minuut of 7/8 verloren aan het geklungel van die baklap. Zet er een HBO'er neer ofzo !
Ik vertik het om nog bij zulke aso-mafia-corrupte tankstations te gaan tanken. Kosten veel en service ?? NO WAY
Tankstations zonder serive
![]()
Domme pauper jostis die achter de kassa werken
![]()
Brandstofprijzen