quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vliegtuigen die harder zijn gegaan (Lockerbie, vanaf kilometers hoog op de grond gesmakt) werden ook teruggevonden, en bijna alles was te vinden. Ergens in de jaren 80 crashte een TWA vlucht net na het opstijgen vanaf JFK in de Oceaan, 70 mijl uit de kust. Bijna alles werd teruggevonden, zodat ze het vliegtuig konden reconstrueren. En dat gaat hard, als je vanaf een kilometer of wat met de neus naar beneden in de oceaan duikt...
Wat hier gevonden is, is te klein en te weinig om van een 757 te zijn. Op een video zag ik alleen een wiel, een plakje aluminium en stuk van een landingsstel, veel te klein voor een 757. Motoren zijn oersterk, en worden nagenoeg altijd in 1 stuk teruggevonden. Hier werd 1 onderdeel van het turbinewiel gevonden, veel kleiner dan dat van een 757-straalturbine. Die zijn 3 meter in doorsnee, dit ongeveer een meter. (zo te zien)
Prima afmetingen voor zo'n klein Drone-vliegtuigje dus
Bovendien: waar zijn de slachtoffers, en hun koffers? er zouden kleren in de verdiepingen van het pentagon moeten blijven hangen, en allerhande zooi waaraan je kan zien dat daar echt een vliegtuig is neergestort.
Ik durf het wel aan inmiddels: Wat er op het pentagon crashte was absoluut niet vlucht 77. Wel een op afstand bestuurd vliegtuigje met een bom aan boord, of een raket, of een combinatie van die twee.
100de? ik hoor enkel verhalen over mensen die hun bewakings band in moeten leveren waar beelden op staan....quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Knarf het volgende:
[..]
En weer worden de honderden ooggetuigen vergeten die het gezien hebben.
En hoeveel vliegtuig werd er teruggevonden bij de bijlmerramp?
Nou kunnen ze nog zeggen "ja dat komt door de vlammenzee en door hitte dat het gebouw instortte"quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:08 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Even veel als ze een uur later opvallen??
Maar die theorie is zo lek als een zeef... Dat is voor mij al bewezen. En ik ben toch iemand die wel redelijk wat van matriaal sterkte afweet..quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou kunnen ze nog zeggen "ja dat komt door de vlammenzee en door hitte dat het gebouw instortte"
http://eric.bart.free.fr/iwpb/witness.htmlquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:29 schreef Bill_E het volgende:
[..]
100de? ik hoor enkel verhalen over mensen die hun bewakings band in moeten leveren waar beelden op staan....
]
En verhalen over kleine vliegtuigen. helicopter of een legervliegtuig.
Duizenden mensen hebben het ook gezien, er staan namelijk al meer dan 100 getuigen in verschillende kranten. Maarja, dat zie je niet in deze twee filmpjes.quote:Een mens kan zich vergissen maar een groot vliegtuig hoor je al op 100de meters,, dan kijk je toch?? duizende mensen moeten die gezien hebben.... maar dat hebben ze niet?Want ik hoor ze nergens aan het woord ( niet in deze 2 films of andere )
Ja ok, maar gaat tenslotte dat Bush & Co. ergens terug op kan vallen. Als het WTC meteen instortte was het nog vreemder geweest dan het nu al is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Maar die theorie is zo lek als een zeef... Dat is voor mij al bewezen. En ik ben toch iemand die wel redelijk wat van matriaal sterkte afweet..
Heb je alle verslagen gelezen? Lees eens wat er bovenaan de site staat: It was a plane BOMB!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Knarf het volgende:
[..]
http://eric.bart.free.fr/iwpb/witness.html
Hier staan de oogetuigen, met de linken in welke krant dat heeft gestaan.
[..]
Duizenden mensen hebben het ook gezien, er staan namelijk al meer dan 100 getuigen in verschillende kranten. Maarja, dat zie je niet in deze twee filmpjes.
Heb jij ze wel goed gelezen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Heb je alle verslagen gelezen? Lees eens wat er bovenaan de site staat: It was a plane BOMB!
Ok maar wat verklaard dan dat de bewakings video's van omligende bedrijven in beslag zijn genomen en nooit vrijgegeven zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Knarf het volgende:
[..]
http://eric.bart.free.fr/iwpb/witness.html
Hier staan de oogetuigen, met de linken in welke krant dat heeft gestaan.
[..]
Duizenden mensen hebben het ook gezien, er staan namelijk al meer dan 100 getuigen in verschillende kranten. Maarja, dat zie je niet in deze twee filmpjes.
Is het nu een groot vliegtuig of niet? Dus hoogst waarschijnlijk vlucht 77.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ok maar wat verklaard dan dat de bewakings video's van omligende bedrijven in beslag zijn genomen en nooit vrijgegeven zijn?
Ook dat is mijn grootste vraag.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ok maar wat verklaard dan dat de bewakings video's van omligende bedrijven in beslag zijn genomen en nooit vrijgegeven zijn?
Ow? heb je daar bewijzen voor dan ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Nytro het volgende:
De wtc torens waren gewoon slecht gebouwd. De claim dat het een 707 zou verdragen is typisch weer een voorbeeld van amerikaans opschepperij.
De enige conspiracy die er is, is dat de amerikaans regering er weinig aan heeft gedaan om 911 te verhinderen.
Tenzij jij een wereldberoemd architect bent, lach ik je heel erg hard uit. (en vind ik je tevens een beetje aandoenlijk dat je zulke boude uitspraken durft doen)quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Nytro het volgende:
De wtc torens waren gewoon slecht gebouwd. De claim dat het een 707 zou verdragen is typisch weer een voorbeeld van amerikaans opschepperij.
De enige conspiracy die er is, is dat de amerikaans regering er weinig aan heeft gedaan om 911 te verhinderen.
Vergeet niet dat vlucht 77 met hoge snelheid op een zwaar verstevigd gebouw knalde, een gebouw dat in feite bomb proof was. En waarna ook nog eens een hevige brand volgde.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan inmiddels: Wat er op het pentagon crashte was absoluut niet vlucht 77. Wel een op afstand bestuurd vliegtuigje met een bom aan boord, of een raket, of een combinatie van die twee.
Waar zijn de brokstukken dan? Geloof jij ook dat ze verdampt zijn? Titanium onderdelen van een 6 ton zware Pratt&Whitney?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef rameijer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat vlucht 77 met hoge snelheid op een zwaar verstevigd gebouw knalde, een gebouw dat in feite bomb proof was. En waarna ook nog eens een hevige brand volgde.
Dat is wel iets anders dan brokstukken die van 10km hoogte naar beneden vallen, of een toestel dat in zee stort.
En je negeert ook zomaar de vele tientallen ooggetuigeverklaringen van mensen die een passagiersvliegtuig IN het Pentagon zagen duiken...
![]()
Doe niet zo naief, een president heeft een tijdelijke publieke functie, zoveel macht heeft ie echt niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef thcobl het volgende:
Die eikel van een Bush heeft gewoon zelf achter de aanslagen gezeten,
dan had ie een reden om her en der oorlogjes te kunnen starten
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zou die personen wel nogmaals willen ondervragen die verklaarde dat het vliegtuig van American Airlines was..... dat ze dat zagen met 400 km/h.
Behalve als er wat veel van die buitenkant weg is!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
De WTC torens waren de sterkste stalen gebouwen ter wereld, door het raster van stalen balken: als een deel van die balken hun dragende functie zou verliezen, zouden andere balken dat overnemen.
Maar die krachten worden over een veel groter oppervlak verdeeld, dat gaat niet op voor veel energie op 1 plek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Om over na te denken: een windstoot op orkaankracht heeft meer kinetische energie in zich dan de kinetische energie die een vliegtuig in zich heeft. En de torens waren ontworpen, zelfs over-engineered, om zulke windstoten en dus ook impact van vliegtuigen te weerstaan. Daar is niets typisch amerikaans aan: alles wordt sterker gebouwd dan eigenlijk nodig is, om die veiligheidsmarge te kunnen garanderen.
Het nadeel is dat mensen zodra ze met elkaar praten over zoiets direct iets van elkaar overnemen. En je hoort van 1 persoon dat het een AA vliegtuig was en direct ben je er zelf ook van overtuigt. zeker als de kleuren een beetje kloppen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zou die personen wel nogmaals willen ondervragen die verklaarde dat het vliegtuig van American Airlines was..... dat ze dat zagen met 400 km/h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |