Rustig ouwe, denk aan je hart, je hebt al niet zo lang meer..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:14 schreef martinlutherking het volgende:
Ben 24 geworden, een beetje respect graag.
Hollandia. Okee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Goed dat je hem zelf opent. Ja biertje, lekker.
Hollandia?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
Zoek een miljoen negers en vier het met hen.
Daar zeg ik geen neen tegen uiteraard.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef martinlutherking het volgende:
Schop! Ik verwacht op zijn minst een felicitatie van yvonne.
Hebben ze ook al internet in dat kraakpand van jequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen neen tegen uiteraard.
Gefeliciteerd heh!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:23 schreef jaspah het volgende:
he ik was ook jarig
Zo vanne, hihihi ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:27 schreef Clint_Eastwood het volgende:
ik moest giechelen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:36 schreef remlof het volgende:
gefeli poolse fopnegert!
Is je moeder dronken? op dit moment?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:41 schreef martinlutherking het volgende:
Kreeg net om 20 over 1 een felicitatie mailtje van mijn moeder.![]()
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:42 schreef jaspah het volgende:
[..]
Is je moeder dronken? op dit moment?
Een nakende 16 jarige die uit een taart springt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:45 schreef martinlutherking het volgende:
Wat is er trouwens mooier dan een felicitatie van de vrouw die je het leven heeft geschonken.![]()
je bent yvonne's verloren zoon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:45 schreef martinlutherking het volgende:
Wat is er trouwens mooier dan een felicitatie van de vrouw die je het leven heeft geschonken.![]()
als ze nou bier kwam brengen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:45 schreef martinlutherking het volgende:
Als het een kutje heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Een nakende 16 jarige die uit een taart springt?![]()
al beter!quote:
kutkloon..quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:20 schreef RicoRabbit het volgende:
Ha ben je jarig joh!!!11!!1!!einz!!1!
Sinds wanneer staat op doodswensing een ban![]()
Ik doe mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:20 schreef martinlutherking het volgende:
Ik ga vandaag helemaal niks doen.
Welnee.quote:
Gut. Besser. Gösser.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb net een tree Gösser van mijn vader gekregen! Geïmporteerd uit Oostenrijk.24 blikken bier.
Kut zie ik dit topic weer staan, denk ik er toch aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 03:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nou ik denk niet dat ik er nog aan zal denken vandaag
Ik hoop dat je heel erg oud wordt, als het kan vanavond nog.....quote:
skiczukie is dood. Wie doet het anders voor me.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef yosander het volgende:
Ik ben zelfs niet zo zielig om voor mij zelf een verjaardags-topic te openen.![]()
![]()
Dat moet je niet aan mij vragen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
skiczukie is dood. Wie doet het anders voor me.
Boeiend.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteerd dan maar
Maar goed, kon je niemand zover krijgen een topic voor je te openen?
Felicitatie topics openen voor jezelf is not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |