Ah, wel legaal nuquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon mijn Simons 80mm demper er weer onder nuMaar nu mét katalysator, en hij loopt een stuk rustiger nu
Met onze T4 gaat het uitstekendEn die van jullie?
Daar kwam me een beste roffel uit jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah, wel legaal nu
En met die van ons gaat het ook nog steeds perfect! [afbeelding] Nog geen verkeerde klap gegeven
en roetwolkquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Daar kwam me een beste roffel uit ja
heh nog geen toplulquote:
T was een leuk filmpjequote:
gelukkig heb je meer verstand van appeltjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:44 schreef Hugster het volgende:
Hij doet het nog steeds elke keer weer bij het optrekken, ik weet niet waar hij al die roet nou vandaan haalt![]()
Het uitlaat systeem is wel volledig open, geen cat, en door deze chiptuning krijgt hij ook meer diesel ingespoten, zou er iets mee te maken kunnen hebben
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:45 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig heb je meer verstand van appeltjes
dat zou idd de verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:44 schreef Hugster het volgende:
Hij doet het nog steeds elke keer weer bij het optrekken, ik weet niet waar hij al die roet nou vandaan haalt![]()
Het uitlaat systeem is wel volledig open en dikker, dikkere downpipe, geen cat, en door deze chiptuning krijgt hij ook meer diesel ingespoten, zou er iets mee te maken kunnen hebben
het is wel een rijdende milieuramp volgens mijquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat zou idd de verklaring kunnen zijn
Dat gebeurt hier nou nooitquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:48 schreef Hugster het volgende:
er reed hier net zo'n streetrace supra voorbij![]()
Dik geluid!! [afbeelding]
't is maar goed dat een kat bij diesel niet verplicht isquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is wel een rijdende milieuramp volgens mij
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't is maar goed dat een kat bij diesel niet verplicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |