Ah, wel legaal nuquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon mijn Simons 80mm demper er weer onder nuMaar nu mét katalysator, en hij loopt een stuk rustiger nu
Met onze T4 gaat het uitstekendEn die van jullie?
Daar kwam me een beste roffel uit jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah, wel legaal nu
En met die van ons gaat het ook nog steeds perfect! [afbeelding] Nog geen verkeerde klap gegeven
en roetwolkquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Daar kwam me een beste roffel uit ja
heh nog geen toplulquote:
T was een leuk filmpjequote:
gelukkig heb je meer verstand van appeltjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:44 schreef Hugster het volgende:
Hij doet het nog steeds elke keer weer bij het optrekken, ik weet niet waar hij al die roet nou vandaan haalt![]()
Het uitlaat systeem is wel volledig open, geen cat, en door deze chiptuning krijgt hij ook meer diesel ingespoten, zou er iets mee te maken kunnen hebben
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:45 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig heb je meer verstand van appeltjes
dat zou idd de verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:44 schreef Hugster het volgende:
Hij doet het nog steeds elke keer weer bij het optrekken, ik weet niet waar hij al die roet nou vandaan haalt![]()
Het uitlaat systeem is wel volledig open en dikker, dikkere downpipe, geen cat, en door deze chiptuning krijgt hij ook meer diesel ingespoten, zou er iets mee te maken kunnen hebben
het is wel een rijdende milieuramp volgens mijquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat zou idd de verklaring kunnen zijn
Dat gebeurt hier nou nooitquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:48 schreef Hugster het volgende:
er reed hier net zo'n streetrace supra voorbij![]()
Dik geluid!! [afbeelding]
't is maar goed dat een kat bij diesel niet verplicht isquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is wel een rijdende milieuramp volgens mij
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't is maar goed dat een kat bij diesel niet verplicht is
dat was wel eveb schrikkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:19 schreef Klonk het volgende:
komt m'n vriendin net thuis, aangereden door een auto, weinig aan de hand behalve wat schade aan de tanden, maar ze kan nog lachen, zeker toen ik haar aan de hand van het kenteken vertelde dat ze door een Alfa 75 was aangereden, stukken beter dan aangereden te worden door een astra ofzo
dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:21 schreef Spyronius het volgende:
morguh![]()
BHFH met z'n 20% korting op een gloed nieuwe brera![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en jullie zijn tof
waarbij jullie de SC-ers zijn
Als je een dagje langer blijft kan je een Niva komen buurtenquote:Op donderdag 9 maart 2006 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en jullie zijn tof
waarbij jullie de SC-ers zijn
Nee, zsm weer terug, we hebben thuis een kat aan de medicijnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je een dagje langer blijft kan je een Niva komen buurten
Bazzosquote:
"fijn" om te horen dat alles toch nog redelijk goed gaat, naar omstandigheden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja goedStrkas richting Den Haag.
Wel slecht geslapen vannacht, maar dat had je al gezien
Ik ben al lang blij dat alles hier nu geregeld is, zonet rijles afgebeld, en mn moeder helpt ons goed.
die gekke geqxon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, prachtig he?Hij was ook op het jeugdjornaal las ik
![]()
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)8/verkeerdefoto.htmlquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die gekke geqxon?![]()
zal ie uit zijn schulpje moeten komen
kansloos mongooltje is die Bobbie ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)8/verkeerdefoto.html
dat verhaalDat taalgebruik
"Bobbie"
Zn adviseur is geowon zn vader -O_
tjessisquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
kansloos mongooltje is die Bobbie ook
En idd, hij praat graag uit de hoogte met z'n "adviseur", vaak zegt ie ook, ik ben even weg, ik moet even een vergadering in, maar dan gaat ie gewoon ff middagpauze houden op school
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
op zich had ik vanochtend naar het jeugdjournaal met doventolk moeten kijken.. ben benieuwd wat die van 'geqxon' had gemaakt![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
op zich had ik vanochtend naar het jeugdjournaal met doventolk moeten kijken.. ben benieuwd wat die van 'geqxon' had gemaakt![]()
![]()
Dat scheelt nogal jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
13:30 met de bus naar Den Haag... Leeuwarden om daar in de trein te stappen. wezenlijk verschil.
ik dacht dat je al in Rijswijk zatquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
13:30 met de bus naar Den Haag... Leeuwarden om daar in de trein te stappen. wezenlijk verschil.
Nee, eerst hier thuis ons eigen dingen afzeggen en zo. Als we gister meteen in de trein die kant op waren gesprongen waren we alsnog te laat geweest, dus is achteraf alleen maar goed dat we alles gewoon rustig en doordacht doen.quote:
familie kennende zal het op het laatste uitdraaien. maar als je sandra en familie moet steunen ben je niet online toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, eerst hier thuis ons eigen dingen afzeggen en zo. Als we gister meteen in de trein die kant op waren gesprongen waren we alsnog te laat geweest, dus is achteraf alleen maar goed dat we alles gewoon rustig en doordacht doen.
eind van de middag zitten we in Rijswijk en vanaf dan weet ik neit hoe het verder gaat.. misschiein ben ik niet meer online, misschien ben ik 20 uur per dag online omdat ze verder niks aan me hebben behalve dat ik Sandra meot steunen....
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Alexje net gemaakt
Dan niet, maar ik kan moeilijk 4 dagen lang in een innige groepshug met de hele schoonfamilie gaan zitten he?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
familie kennende zal het op het laatste uitdraaien. maar als je sandra en familie moet steunen ben je niet online toch?![]()
Wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
tering, moest vanmorgen 2 uur wachten op de wegenwacht![]()
maar goed geholpen en binnen 5 minuten was ik weer op pad![]()
zou wel een echte hippie streek zijn inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan niet, maar ik kan moeilijk 4 dagen lang in een innige groepshug met de hele schoonfamilie gaan zitten he?
Vooral als je het groot deel van de schoonfamilie niet magquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan niet, maar ik kan moeilijk 4 dagen lang in een innige groepshug met de hele schoonfamilie gaan zitten he?
transportstandplaatjes zijn veel toffer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef lipje het volgende:
ik was alleen te laat. Hij stond een uurtje geleden rechtop
blijft mooi spulquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:10 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Alexje net gemaakt
ik mag ze zeker wel hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Vooral als je het groot deel van de schoonfamilie niet mag
^^^ with strandedquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef vlad het volgende:
[..]
zou wel een echte hippie streek zijn inderdaad![]()
maar je moet ook wel online komen als het kan, want we kunnen natuurlijk niet zonder onze rots in de branding![]()
nou..eeuuhhh...wel...quote:
sleutelen is sleutelen en dat blijft leuk. Maakt niet uit of het een fiets of een vrachtwagen isquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
blijft mooi spul![]()
alleen als je er aan moet sleutelen iets minder![]()
tis alweer bijna lunchtijdquote:
nou, als je alle diffs moet vullen als je in de put staat is dat geen pretjes hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef lipje het volgende:
[..]
sleutelen is sleutelen en dat blijft leuk. Maakt niet uit of het een fiets of een vrachtwagen is![]()
quote:
je hebt je pas geleden ook al geschorenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet voor het eerst van mn leven mn scheerapparaat ingepakt
er mag van alles, maar ik kies er voor dat niet te doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt je pas geleden ook al geschorenmag je niet naar een begrafenis met baard?
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
nou..eeuuhhh...wel...niets eigenlijk
![]()
* vlad was even vergeten dat je je lampen uit moet zetten. en ze zijn wel automatisch uitgegaan, maar daar start de auto nogal slecht op![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef M5 het volgende:
echte pics van de CCX:
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc24/th_03526_ccx_1280_07.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img132.imagevenue.com/loc24/th_03531_ccx_1280_08.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img103.imagevenue.com/loc24/th_03537_ccx_1280_09.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef M5 het volgende:
echte pics van de CCX:
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc24/th_03526_ccx_1280_07.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img132.imagevenue.com/loc24/th_03531_ccx_1280_08.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img103.imagevenue.com/loc24/th_03537_ccx_1280_09.jpg]afbeelding][/URL]
mja, mn 'gothic' T shirt draag ik in dewinter onder een keurige fleece-trui, dus daar ziet niemand wat van. bovendien heb ik maar 1 gothic t shirtquote:
voor 'n paar euro koop je een zelf-inbouw-setje toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
zou die wel een licht-verklikker hebben![]()
netjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er mag van alles, maar ik kies er voor dat niet te doen.
ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
netjes![]()
maar als je ooit eens gespaard heb voor een echt flinke baard, rammel je die er dan ook af voor zulke gelegenheden?![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:32 schreef M5 het volgende:
[..]
voor 'n paar euro koop je een zelf-inbouw-setje toch?![]()
ik zou hem er toch niet om laten staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef M5 het volgende:
Wel een beetje jammer van de "DTM-wisser" op die CCX
terwijl ze in de DTM er tegenwoordig ook gewoon zo op zitten:
[afbeelding]
van autumn of epica?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, mn 'gothic' T shirt draag ik in dewinter onder een keurige fleece-trui, dus daar ziet niemand wat van. bovendien heb ik maar 1 gothic t shirt(
vind ik zelf ook niet, maar is wel friese gothic, vandaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autumn. Epica is niet boeiend genoeg om een shirt van te hebben.
Ik bedoelde gothic kostuum als in compleet zwart outfitquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autumn. Epica is niet boeiend genoeg om een shirt van te hebben.
leuk spul om door een woonwijk te rossen jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef lipje het volgende:
whehehe die kraanwagen is klaar om weer weg te gaan. Nu wil ie van het parkeerterrein afrijden, maar kan ie de draai niet maken omdat er een glazenzettersbus voor staat.
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Epica is Brabantsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ik zelf ook niet, maar is wel friese gothic, vandaar![]()
past wel bij een begrafenis op zich, maar denk dat een net pak en geschoren snoet een betere indruk achterlaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik bedoelde gothic kostuum als in compleet zwart outfit
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef lipje het volgende:
whehehe die kraanwagen is klaar om weer weg te gaan. Nu wil ie van het parkeerterrein afrijden, maar kan ie de draai niet maken omdat er een glazenzettersbus voor staat.
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik bedoelde gothic kostuum als in compleet zwart outfit
zal m in je mailbox droppenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Epica is Brabants
@ Lipje: mag ik die Middelste foto gebruiken?
simone is toch uit leeuwarden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Epica is Brabants
@ Lipje: mag ik die Middelste foto gebruiken?
pak heb ik ook nog steeds niet. maar ik vind mensen met lang haar in een pak zowiezo niet staan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef vlad het volgende:
[..]
past wel bij een begrafenis op zich, maar denk dat een net pak en geschoren snoet een betere indruk achterlaat![]()
beetje vervelend als jij degene bent waar alle aandacht naartoe gaat vindt je niet?![]()
ik heb m al op harde schijfquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef lipje het volgende:
[..]
zal m in je mailbox droppen
Wil je de andere ook?
Nee. Vraag maar aan Mukiequote:
dan ben ik in de warquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Vraag maar aan Mukie
Autumn komt voor 1/3e uit leeuwarden, 1/3e uit Friese groningers en 1/3e uit Nijmegenaren
Mail ze maarquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef BazzoS het volgende:
Lex: Ik heb misschien ook nog wel wat foto's voor je
nee, er is een nieuwe Fryske goede gothic band. ben de naam kwijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef vlad het volgende:
[..]
dan ben ik in de war![]()
er was een bandje waarvan de zangeres uit leeuwarden kwam (en niet autumn). dacht epica![]()
sorry dan![]()
oeh, laat je die een paar dagen staan? Want ik heb nu niet aan tijd ze op de harde schijf te zetten, en ik vind de meeste foto's erg gaafquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:52 schreef BazzoS het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=PMVXAR7C ??
Blijft online [14.gif]quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh, laat je die een paar dagen staan? Want ik heb nu niet aan tijd ze op de harde schijf te zetten, en ik vind de meeste foto's erg gaaf
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:52 schreef BazzoS het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=PMVXAR7C ??
Hugo is 190 D/E sletquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef lipje het volgende:
ff foto test doen:
oud:
[afbeelding]
nieuw:
[afbeelding]
190's zijn allen puikquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij is toch geen 190E fanboy gangster?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In dat geval:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij had geld tekort voor het mooie custom alu stuurquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef M5 het volgende:
beetje jammer van dat stuurtje in de 2e foto:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat staat ie hoog achterquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In dat geval:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:http://leeder.1k.nl/Hugez.html
Object not found!
The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.
If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 404
leeder.1k.nl
Thu Mar 9 13:37:31 2006
Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat staat ie hoog achter
Hallo trouwens
hoiquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat staat ie hoog achter
Hallo trouwens
[bojo mode] is dat in willekeurige volgorde? Hey je bent mij vergetenquote:
zekerquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://leeder.1k.nl/Hugez%20-%20Main.html\
check m'n broertje bij de extra's![]()
![]()
![]()
![]()
je gaat me niet vertellen dat je daar nu pas achter komt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeker
Rare mennekes trouwens die jappen, beetje opgewonden raken en fantaseren over sex met cartoon figuren![]()
![]()
Lekker wodkatje drinkenquote:
nee, maar ik werd er nu nogmaals mee geconfronteerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef M5 het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je daar nu pas achter komt?
Is dat voor zijn opleiding of gewoon voor de gein?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker wodkatje drinken
En die film, geen ideehet is allemaal 1 grote grap zodat hij een onderwerp heeft waar hij video productie en editting mee kan leren
Zelfde geld voor die hele site, het is z'n allereerste site die hij maakt, hij verzint de vreemde woorden, de vage site en hij is ook nog eens enorm dyslectisch
Puur voor de lol, hij studeerd electronica :pquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Is dat voor zijn opleiding of gewoon voor de gein?
Ik vind het er wel geinig uitzienquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Puur voor de lol, hij studeerd electronica :p
maar hij wou er mee kappen toch? of ben ik nu weer in de war?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Puur voor de lol, hij studeerd electronica :p
Nee da's m'n broertjequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
maar hij wou er mee kappen toch? of ben ik nu weer in de war?![]()
er zijn mensen die jaloers op hem zullen zijn iddquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef Hugster het volgende:
enorme toelatings procedure met een kleine kans tot toelating ook, zonde van de moeite, en de kans
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef M5 het volgende:
[..]
nee![]()
en hij is niet voor mij maar voor m'n ma.
moderne mam heb jijquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef M5 het volgende:
[..]
nee![]()
en hij is niet voor mij maar voor m'n ma.
omkomen in het werk valt wel mee. je kan het druk hebben en je druk makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef lipje het volgende:
hoezo kom je om in het werk?
quote:
quote:
hij heeft nu een loopautoquote:
quote:
quote:Montage nieuwe koppeling-drukgroep
Montage nieuwe koppelingscilinder
Montage nieuwe distributiekit
Ombouw hydrolische spanner naar nieuwe mechanische spanner
Montage van de nieuwe homkineten bakzijde
Montage nieuwe bougies
Montage nieuwe startmotor
Montage nieuwe remblokken
Oliewissel met filter
Diverse ontluchtings en afstelwerk
klinkt als een gebruikelijk beurtje ARquote:
auto op gas is altijd goed als je over een jaartje het Teleflex systeem kooptquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:04 schreef Sjoem het volgende:
Als ik geld zat had kocht ik die alfa uit V&A erbij
Ik denk dat ik over een jaartje ook op zoek ga naar een auto op gas
kleine alfa beurt dusquote:
Welke film dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef lipje het volgende:
ik ben al aan het kijken. Schiet nou op Sjoem
* lipje geeft Alfisti een doos tempo aanquote:
* Alfisti zet hem naast de doos kleenex en opent alfaromeo.comquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje geeft Alfisti een doos tempo aan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef M5 het volgende:
* ff een draadloos netwerkje op 5 GHz gaat installeren
MULTILUL Creative Advertising, Media and Communication Consultant Agency met Marloesquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Fritsie! is dat weer nieuw?!"
"Ja jij dinges, ik ben je naam ff kwijt, is er nog voor mij gebeld?"quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
MULTILUL Creative Advertising, Media and Communication Consultant Agency met Marloes
Ja dinges heeft gebeld maar dat heb ik naar volgende week geschovenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Ja jij dinges, ik ben je naam ff kwijt, is er nog voor mij gebeld?"
"Mooi, mooi!" *gaat op de bank liggen met schoenen aan*quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja dinges heeft gebeld maar dat heb ik naar volgende week geschoven
Nieuwe bank?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Mooi, mooi!" *gaat op de bank liggen met schoenen aan*
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zitten er nog dingen met wielen op rupsbanden tussen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Mooie shit die serieFritsie met z'n CDSS en het HSS
![]()
![]()
![]()
Ik ben ff eten
die ben ik vergeten naar je toe te sturen met die anderenquote:
ik kan er nu ook nisk meequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:26 schreef vlad het volgende:
[..]
die ben ik vergeten naar je toe te sturen met die anderen
dit plaatje is ook niets mee te doen. moest hem tig keer verkleinen om hem op m'n site te kunnen zettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan er nu ook nisk meezit achter schoonma haar pc
* Hugster ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hidden Sound System
![]()
* Alfisti heeft de DVD![]()
Hee! Klukluk he! niet Klukluk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster ook
Het CD Searching System ook
En community's gaan het helemaal worden dit jaar! Dat moet je om je product heen hebben, daarom introducren we de Klukluk Klan![]()
![]()
![]()
Hermanus![]()
heb 2 Canadians op me werkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:37 schreef vlad het volgende:
niemand hier weet zeker hoe je een belastingaangifte formulier uit Canada moet invullen?![]()
Nu alquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat dinges zegt !
Ik heb weeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeend![]()
![]()
![]()
!
Mag ik ook eens even zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu al![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen maar weer eens buurten op het werk, alweer een tijdje geleden
Nou één keertje danquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik ook eens even zeg
Morgen thuis werken, dat wel
Maar ik ben nu boodschappen doen en koken en de hele rattenplan
fijn is dat he?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoef denk ik niet te vertellen dat ik 870 niet ga maken?
?quote:1984 Formula One Ram Grand Prix Car
HART Turbo Car ( 870 BHP ) Ex Jonathan Palmer/ Philipe Alliot ( Euroboss eligible ) Car Comes complete with a Extensive Spares Package.
The car has recently received a full engine rebuild. And is on the button.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
Bo gekke amsterdammer,
Golf type 1....Mooi ding he![]()
wedstrijdje? net als bij 850quote:
ik zit ook binnenshuisquote:
ik was de vorige nog niet eens wakkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
is goed hoor. de vorige won ik ook. dus waarom deze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |