quote:Van Beek tijdelijk fractievoorzitter VVD
DEN HAAG (ANP) - De VVD-fractie heeft woensdagavond besloten dat Kamerlid Van Beek tijdelijk fractievoorzitter wordt.
quote:
quote:Van Beek tijdelijk fractievoorzitter VVD
DEN HAAG (ANP) - De VVD-fractie heeft woensdagavond besloten dat Kamerlid Van Beek tijdelijk fractievoorzitter wordt. Hij zal als ,,tussenpaus'' de fractie leiden.
Van Aartsen trok zich woensdag terug als fractievoorzitter. Het ligt in de bedoeling dat Van Beek binnenkort wordt opgevolgd door een nieuwe lijsttrekker, die door de leden van de VVD wordt gekozen. Staatssecretaris Rutte van Onderwijs besluit donderdag of hij zich daarvoor kandidaat stelt.
Zijn ze niet al met het nachtprogramma bezig?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef the_disheaver het volgende:
Ook eens.
Vraag me alleen af waarom het NOS journaal er niets over zegt. Is het soms een eerder opgenomen uitzending??
nopequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zijn ze niet al met het nachtprogramma bezig?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | *************************************** ************************ woensdag ****************************22.40-06.55 22.40 2237 journaal NOS 22.48 2245 champions league t nabeschouwing olympique lyon-psv 23.05 2305 champions league t samenvattingen overige wedstrijden 23.40 2340 sportjournaal t SOCUTERA 00.05 0005 nationaal jeugdfonds/jantje beton 00.05 0000 journaal 225 NOS AVRO/TROS 00.30 0030 hh twee vandaag t 221 01.00 0100 hh journaal en NOS sportjournaal t 225 06.55 |
Ze vieren nog feest bij de NOSquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef the_disheaver het volgende:
hmm, dit is wel het 8h journaal
Laatste dia van het weer is om 19h... beetje erg vreemd... 2vandaag is niet geweest, en hiervoor was het sportjournaal na het voetbal...
reclame na de herhalingen klopt ook niet echt... ben benieuwd wat er nu zal komenquote:
Toch vind ik niet dat de VVD echt een leider heeft, er is nog steeds geen leider waarover vriend en vijand het eens, dat is de leider van de VVD.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind het niet zo opzienbarend, ik vind het wel mooi als Rutte de stok overneemt. dat is de Wouter Bos van de VVD
Wiegel heeft voor mij echt afgedaan, hij heeft te lang als een zwaard van Damocles boven de potentieele leiders van de VVD gehangen, dat is denk ik mede de reden dat er nu geen sterke leider aanwezig is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:54 schreef PLAE@ het volgende:
Dat had Wiegel moeten zijn. Dat blijkt helaas wederom een slappeling te zijn.
mja ik blijf de man waarderen. Maar ik vind deze actie uitermate slap.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wiegel heeft voor mij echt afgedaan, hij heeft te lang als een zwaard van Damocles boven de potentieele leiders van de VVD gehangen, dat is denk ik mede de reden dat er nu geen sterke leider aanwezig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |