Second that!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Litso het volgende:
Dat leek me wel een goede samenvatting van het vorige topic.
Dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Misstique het volgende:
Goeie TT.
je bent een klootzak, maar dat wist je al denk ik he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Reeksenstop, slotje!
Hey, ik ben niet voor niets blauwquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent een klootzak, maar dat wist je al denk ik he?
Ere wie ere toekomt.quote:
Zow, das weer genoeg inlikken voor vandaag.quote:
Originele tvp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef cerror het volgende:
GNOSGOROSK!
Ik snap niet wat je bij mij in te likken hebt als je dago al hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zow, das weer genoeg inlikken voor vandaag..
Het is die blauwe kleur, het is sterker dan ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bij mij in te likken hebt als je dago al hebt
-edit- spamquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zolang het maar niet rood of paars is lig ik er niet wakker van
je doet ook niet echt moeite om er tegen te vechten hequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is die blauwe kleur, het is sterker dan ik![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit- spam![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Litso op 09-03-2006 00:01 (whehe) ]
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent een klootzak, maar dat wist je al denk ik he?
Dan ga je toch gewoon lekker naar bed?? Niemand die je tegenhoudt hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:27 schreef mcDavid het volgende:
jah... wil ik net écht naar bed gaan, wordt het ineens druk!
ja maar..... !quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker naar bed?? Niemand die je tegenhoudt hoor!
Je had het over druk.. Nou, ik merk er geen moer van.. Iedereen heeft mij natuurlijk onder de negeerknop zittenquote:
En Vikingsmeisje!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Shoarma en bier.
misschien is mijn oorzaak-gevolg conclusie wel verkeerd... misschien was het wel druk omdát ik naar bed gingquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had het over druk.. Nou, ik merk er geen moer van.. Iedereen heeft mij natuurlijk onder de negeerknop zitten
Iedereen duikt weg als ik kom, als het dan ook nog zo is dat jij op bed gaat... Dan is hier helemaal geen bal meer aan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien is mijn oorzaak-gevolg conclusie wel verkeerd... misschien was het wel druk omdát ik naar bed ging
ik zie maar 1 oplossing: we moeten samen naar bed!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iedereen duikt weg als ik kom, als het dan ook nog zo is dat jij op bed gaat... Dan is hier helemaal geen bal meer aan!
Dat ik daar nog niet eens opgekomen ben..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie maar 1 oplossing: we moeten samen naar bed!
Ene en blow. Na badminton eventje snaar de kantine boven. Waren niet veel mensne.quote:
kom hier dan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet eens opgekomen ben..
En Vikingsmeisje bij de tieten grijpenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu ga ik weer wat shaorma opbakken en een broodje in de magnetron doen, heb nog meer honger. En een biertje uit de koelkast halen.
Trouwens met zo'n verhaal kan je mooi de politiek in. Vanavond ook weer met zo'n type aan de telefoon gezeten die zich zelf zo graag mag horenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ene en blow. Na badminton eventje snaar de kantine boven. Waren niet veel mensne.. Zaten daar met z'n 5en.
. Ik een hj bestellen, was van plan om die te drinken en weg te gaan omdat ik dorst had. Naja, toen rkeeg ik er nog een aangeboden, toch maar aangenomen, gratis bier sla je niet af. Nog eventjes mee zitten kletsen en toen maar naar buitern gegaan. Halve blow opgerookt naar de metro toe. Daar kreeg ik wat honger, maar de snoepautomaat wilde m'n munten niet slikken, die vielen maar telkens door. Dus ik de metro instappen toen die kwam, de rest vanaf zuidplein lopen richting huis opgerookt. Toenik thuis was meteen even gaan zeiken, en toen shoarma opwarmen, pita broodje in de magnetron, knoflooksaus pakken en eten.
.
En nu ga ik weer wat shaorma opbakken en een broodje in de magnetron doen, heb nog meer honger. En een biertje uit de koelkast halen.
Waarom streep je dat door!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Vikingsmeisje bij de tieten grijpen
Ipv rappen over wiet het roken als politici.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trouwens met zo'n verhaal kan je mooi de politiek in. Vanavond ook weer met zo'n type aan de telefoon gezeten die zich zelf zo graag mag horen
*ril
kom maar naar delft CS, pik ik je daar wel op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*wacht op telefoonnummer of adres!
True.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat die shoarma en dat bier wel binnenhandbereik is
Voor 50 euro zeker??quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kom maar naar delft CS, pik ik je daar wel op!
Laat me raden: bier had je met je zatte kop in de koekenpan gemieterd en de shoarma in de koelkast gelegd??quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, bier wacht ik nog ff mee, ff nog wat laten koelen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden: bier had je met je zatte kop in de koekenpan gemieterd en de shoarma in de koelkast gelegd??
Ik, zat, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden: bier had je met je zatte kop in de koekenpan gemieterd en de shoarma in de koelkast gelegd??
typen gaat alleen wat moeilijker hequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik, zat, laat me niet lachen.. Heb pas 2 bier op. En stone dben ik ook niet meer echt, nog een klein beetje.
Het bier legt toch echt in de koelkast.
ik begin je steeds liever te vinden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik een auto heb!
Wat moeilijker?? Hij kan zijn eigen dubbele tong niet eens meer verstaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
typen gaat alleen wat moeilijker he
Ik ben weer aan het oefenen om lief te worden, dus het gaat de goede kant op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik begin je steeds liever te vinden!
met de auto?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:01 schreef cerror het volgende:
Ik zit vrolijk aan het bier maar moet om 7.30 uur weg morgen.
Dan kan je ook vrolijk om op de fiets zitten, morgen, als je nu maar door drinkt!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:01 schreef cerror het volgende:
Ik zit vrolijk aan het bier maar moet om 7.30 uur weg morgen.
Trein en bus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met de auto?
dan mag je wel oppassen dat je dan weer genoeg bloed in je alcohol hebt!
heel goed! [14.gif]quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het oefenen om lief te worden, dus het gaat de goede kant op!
Ik zie 1 typfout waar de spatie verkeerd kwam waardoor er een letter verkeerd stond.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
typen gaat alleen wat moeilijker he
Heb je hem op MSN al toegesproken dat hij naar BeF moet komen dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst nu rompompom het topic in....
RPP, ik heb zin in je!!!!
En als je die zonnebril eens af doet?? Hoeveel zie je er dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zie 1 typfout waar de spatie verkeerd kwam waardoor er een letter verkeerd stond.
Neuh, moet dat dan?? KS kwam ook helemaal uit zichzelf!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je hem op MSN al toegesproken dat hij naar BeF moet komen dan?
Mijn dildo leen ik niet uit!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heel goed! [14.gif]
wanneer mag ik hem lenen?
Ach, heb ik weer wat goed te maken bij KS, en die weet dat ik daar heel goed in ben!!quote:
Je had het ineens over em.. en oppikken op CS... dus ja, dan haal ik dingen nog wel eens doorelkaar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
steek je je auto wel es in je spleet dan
okai.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had het ineens over em.. en oppikken op CS... dus ja, dan haal ik dingen nog wel eens doorelkaar!
Wijs jij de typfouten maar eens aan dan in die post.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als je die zonnebril eens af doet?? Hoeveel zie je er dan??
Maar als je wat goed aan het maken ben kan je toch helemaal niet sturen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En die wordt alleen uitgeleend met chauffeuse!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Legquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wijs jij de typfouten maar eens aan dan in die post.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar als je wat goed aan het maken ben kan je toch helemaal niet sturen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]alsof ik dat papiertje voor nix gehaald heb
Wat een geweldig idee, ik maak het goed met KS op de achterbank, terwijl mc ons rondrijdtquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar als je wat goed aan het maken ben kan je toch helemaal niet sturen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweldig idee, ik maak het goed met KS op de achterbank, terwijl mc ons rondrijdt![]()
maar niet alléén daarom!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb je dat papiertje toch voor niet voor niets daar ging het je toch om??
Niet janken.. daar hou ik niet vanquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst nu rompompom het topic in....
RPP, ik heb zin in je!!!!
waarom hem uberhaupt erin laten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet janken.. daar hou ik niet van![]()
Gewoon KS dan bij het nekvel pakken en hem de auto uit gooien!!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Wat een geweldig idee, ik maak het goed met KS op de achterbank, terwijl mc ons rondrijdt![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker.. Teken dat ik het echt met je meen!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon op MSN aanspreken natuurlijk
Je kan dus echt nergens tegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:26 schreef mcDavid het volgende:
nahauw... jullie pesten mij!
ik ga slapen!
Dat is geen typfout dat is mijn Rotterdamse accent dat ik ook in mijn berichten gebruik.quote:
Je zocht gewoon een excuus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:26 schreef mcDavid het volgende:
nahauw... jullie pesten mij!
ik ga slapen!
Wat is een gerool??quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is geen typfout dat is mijn Rotterdamse accent dat ik ook in mijn berichten gebruik.
Dingen als:
Leggen
Gerolen
Kennen
Geen typefouten, dit is dus bewust zo..
Ghehehe! Wat ben je aanhankelijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker.. Teken dat ik het echt met je meen!!!
Heerlijkheidje van me![]()
Geruild op z'n mongools I guess.quote:
Ben geil en heb een vreetbui... Dat kan maar één ding betekenenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ghehehe! Wat ben je aanhankelijk!
Worst?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben geil en heb een vreetbui... Dat kan maar één ding betekenen
Zo klopt het ja. Ik zeg ook gewoon 'dauwen' ipv 'duwen', dat zit erin en hoeft er niet meer uit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Geruild op z'n mongools Rotterdams I guess.
In de regio waar ik vandaan kom zeiden ze dat ook...quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent echt goed als je dat begrijpt!
Eruit slaan, da's de enige oplossing!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
In de regio waar ik vandaan kom zeiden ze dat ook...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
In de regio waar ik vandaan kom zeiden ze dat ook...
Ik ga niet helemaal naar spaarndam om dat te doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eruit slaan, da's de enige oplossing!
Je kan mij uit Rotterdam halen maar Rotterdam niet uit mij!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eruit slaan, da's de enige oplossing!
Bij deze wil ik je helemaal niet uit Rotterdam halen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan mij uit Rotterdam halen maar Rotterdam niet uit mij!
O, dan doen we het gewoon platbombarderen daar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar spaarndam om dat te doen.
Het is net kanker hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan mij uit Rotterdam halen maar Rotterdam niet uit mij!
Daar is wat aan te doen, hieraan niet. Ik wil het ook gewoon niet kwijt. Rotterdamse trots.quote:
O, AIDS dus gewoon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen, hieraan niet. Ik wil het ook gewoon niet kwijt. Rotterdamse trots.
Juist ja, je hebt het bij je geboorte al of je krijgt het uiteindelijk toch wel.quote:
Ja, Rotterdam is nu weer wat beter, nu Pastors niet meer aan de macht isquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist ja, je hebt het bij je geboorte al of je krijgt het uiteindelijk toch wel.. Rotterdam.
.
je neukt met hans en eet em daarna op net als de zwarte weduwe doet?!?~?@??@$?$#@quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben geil en heb een vreetbui... Dat kan maar één ding betekenen
Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten???quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je neukt met hans en eet em daarna op net als de zwarte weduwe doet?!?~?@??@$?$#@
no way sicko... the bitch is mine.... all mine....
Je was dat dus niet van plan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten???
Nee.. Hans mag dan wel om op te vreten zijn.. Maar krijg geen kannabalistiche neigingen als ik em zie... Het is dan eerder alsof ik in die pot op het vuur zitquote:
ewquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee.. Hans mag dan wel om op te vreten zijn.. Maar krijg geen kannabalistiche neigingen als ik em zie... Het is dan eerder alsof ik in die pot op het vuur zit
Sjezus, waar gaat dit heen zeg!quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee.. Hans mag dan wel om op te vreten zijn.. Maar krijg geen kannabalistiche neigingen als ik em zie... Het is dan eerder alsof ik in die pot op het vuur zit
en hij leefde nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nergens, ik blijf zitten waar ik zit!
*zich ongemakkelijk voelt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nergens, ik blijf zitten waar ik zit!
Ongemakkelijk dus!quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en hij leefde nog lang en gelukkig
Schopje CUL.quote:
truste pcquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu trouwens pitten.
Groot gelijk.. Heb ik ook wel zin in...quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu trouwens pitten.
negeer het maar hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Groot gelijk.. Heb ik ook wel zin in...
ouderdom komt met gebreken zeker?quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer negeren??
Nee, dat komt heel geleidelijk.. Je merkt er eigenlijk niets van!quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ouderdom komt met gebreken zeker?
Succes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:43 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, nog vroeg op Fok! ook![]()
Eerst maar eens mezelf omkleden om naar het werk te gaan. Overigens geen zin in, er is een strategisch overleg
Om half 2 2 uur vergaderen over niets imho. Nu nog wat input bedenken voor die onzinquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Succes!
Hier nog iemand zonder zin, morgen toch laatste daggie...
Enorm, ik heb niets gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:03 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens, daar was ik weerIedereen een beetje genoten van PSV gister?
![]()
Het zit je dwars --> R&Pquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef Stofje het volgende:
...heel veel...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Yesh, een vrije dag.
Altijd fijn, zo'n vrije dag!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik morgen deels. Niet naar stage iig.
Ik morgen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Yesh, een vrije dag.
Als de kans er is, hm?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik morgen.
Dus ik denk dat ik me vanavond te buiten ga aan alcoholica.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een paar jaar een seizoenkaart bij Vitesse... ik ken de ellende dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef Stofje het volgende:
Sinds 14 jaar NAC.
Ideaal ja. Flyers ophalen in Tilburgquote:
Exactement, Chowi.quote:
Mwoah, da's te doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal ja. Flyers ophalen in Tilburg. 5000 stuks
... en nog wat ander werk
Maar kan wel uitslapen
Jahwel... en die flyers ophalen is wel tof als het voor je eigenn feest isquote:
Da's apartquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik had volgende week 2 weken vrij.
Voor mijn doen welquote:
Ik doelde meer op de zin die niet kloptequote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel
Nou ja, ik ga het straks weer ongedaan maken![]()
Het was een rare constructie, maar wel correctquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de zin die niet klopte![]()
Maar ik snap em nu... en de zin klopt wel maar het staat wat vreemd
Jah psies... ik kwam erook achter. Maar je gaat je vakantie verzetten een weekje ofzo ?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een rare constructie, maar wel correct
Ik heb geen vakantie, het was de bedoeling dat we gingen klussen. Maar ja, zonder vloer wordt het zo lastig om een woonkamer in te richtenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah psies... ik kwam erook achter. Maar je gaat je vakantie verzetten een weekje ofzo ?!
Same shit different dayquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Kutusers. Puike mods. Hoi.
Hihi. Hi, hihihih. Hier niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef JDude het volgende:
Pffrt. Stage.
Sterf.quote:
Stage kan zo matig zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef JDude het volgende:
Pffrt. Stage.
Jij zit weer thuisquote:
Had een toffe stage uitgekozen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef JDude het volgende:
Pffrt. Stage.
Okay. Als jij dat wil.quote:
Héb ik. Maar vandaag is even een suffe dagquote:
Hier ook wel redelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Héb ik. Maar vandaag is even een suffe dag.
Wat een macht. Wat een invloed.quote:
Helaas wel, ja.quote:
Mooie kruisjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geen kruisjes hier hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooie kruisjes.
Staat je avatar nog op GeenStijl eigenlijk?
Dat ligt aan jou, die kruisjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooie kruisjes.
Staat je avatar nog op GeenStijl eigenlijk?
Aan de bestandsnamen te zien mis ik niet veel.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan de bestandsnamen te zien mis ik niet veel.
Het valt erg mee inderdaad.... er staat fancy "stofje"quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan de bestandsnamen te zien mis ik niet veel.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Niet erg enthousiast... denk ikquote:
Dat magquote:
Heil Hitlerquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
gutentag!
Daar zal je em hebben sjegquote:
En dat gebeurt niet vaakquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben het vandaag helemaal met je eens!
Niet dat ik weet....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och wat? is de opa van je moeder vergast?
Truequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
ach man, dat duitse feestje is meer dan 60 jaar geleden... daar mogen we ondertussen toch wel een keer een grapje over maken?
Open er een topic over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben het vandaag helemaal met je eens!
Ik wil nog steeds mijn opa's fiets terugquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
ach man, dat duitse feestje is meer dan 60 jaar geleden... daar mogen we ondertussen toch wel een keer een grapje over maken?
Go get it.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds mijn opa's fiets terug
dien een schadeclaim in bij de bondsdag!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds mijn opa's fiets terug
Gheg! Ik heb ervan genotenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het was ook maar van zeer korte duur!
Ik ben al jaren bezig met de plaatsbepaling van de fiets. Onze geheime dienst houdt informatie achterquote:
Het werkt net als in Nederland, ga gewoon naar een willekeurig Hbf en jat een fiets.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren bezig met de plaatsbepaling van de fiets. Onze geheime dienst houdt informatie achter
stuur een mailtje naar een willekeurig adres met de woorden "bom" "jihad" en "rotterdam"quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren bezig met de plaatsbepaling van de fiets. Onze geheime dienst houdt informatie achter
is iedereen nu ineens mailtjes aan het sturen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stuur een mailtje naar een willekeurig adres met de woorden "bom" "jihad" en "rotterdam"
dan ben je binnen de kortste keren geinfiltreerd in een van hun gebouwen!
Tssk.quote:
Ik wil de authentieke fiets!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het werkt net als in Nederland, ga gewoon naar een willekeurig Hbf en jat een fiets.
I noticed.quote:
Glo.quote:
Oh. Okay.quote:
Kan iemand een raam open zetten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef mcDavid het volgende:
rfrfrffffffrftttttfrft
sorry ik was ff de pindakaas van me toetsenbord af aant vegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef mcDavid het volgende:
rfrfrffffffrftttttfrft
Rustig maar... ik ben er weerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef mcDavid het volgende:
rfrfrffffffrftttttfrft
Jaja... pindakaasquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry ik was ff de pindakaas van me toetsenbord af aant vegen
Oh... dan geloof ik etquote:
Wie?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik bedoelde "tof" maar typte "tif". Laat me met rust.
Zo. Nou is het weer goed hè?quote:
Nee. wie smeert er nou kwalitatief goeie pindakaas op zijn toetsenbordquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee. wie smeert er nou kwalitatief goeie pindakaas op zijn toetsenbord
McD.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee. wie smeert er nou kwalitatief goeie pindakaas op zijn toetsenbord
Ik betwijfel etquote:
En ingebouwde spraakfunctie? Ik voel me namelijk wel eens eenzaam op de vrijdagavond.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
U gaat door voor de kleurenmagnetron met vriesvak!
Vrijdag-avond en eenzaam... dat zal toch wel meevallenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ingebouwde spraakfunctie? Ik voel me namelijk wel eens eenzaam op de vrijdagavond.
Succes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
Nou ik ga maar naar de twee uur durende vergadering.....
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrijdag-avond en eenzaam... dat zal toch wel meevallen?
Hoe kut kan dat zijn.... Ach als je zelf weinig te melden hebt is het nog wel te doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
daarvoor zul je eerst nog 20 bonuspunten moeten halen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ingebouwde spraakfunctie? Ik voel me namelijk wel eens eenzaam op de vrijdagavond.
Hmm... hoe komt etquote:
Oneerlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daarvoor zul je eerst nog 20 bonuspunten moeten halen!
2 uur maar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
20?!?!?!?!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daarvoor zul je eerst nog 20 bonuspunten moeten halen!
Omdat ik gemeen ben.quote:
Dan ligt het aan jezelfquote:
Niet. Jij vindt me niet gemeen.quote:
quote:
Hm?quote:
quote:
Hm... Hm wat ?!quote:
JAWAT?!quote:
Wat wat ?!quote:
Dan kom ik ook niet bij je langs op vrijdagavondquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Chowi het volgende:
Ik moest van de tandarts minder met mijn tongpiercing spelen.
Eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat wat ?!
Ik ga langzaam naar de 40.000 posts. Ik moet straks wel een kloon aanmaken
neem een rubberen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Chowi het volgende:
Ik moest van de tandarts minder met mijn tongpiercing spelen.
Nouhou.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet bij je langs op vrijdagavond
Wheheh. Aight!quote:
Ik wil dan wel met jou tongpiercing spelenquote:
O. Okay.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil dan wel met jou tongpiercing spelen
JouWquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil dan wel met jou tongpiercing spelen
Weet je een goeie naam voor die kloon van mequote:
StofjeC.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet je een goeie naam voor die kloon van me?
Jah mee eens... maar je doet leuk meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
Wat een gebagger.
Nuut.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
Wat een gebagger.
Alsin Stofje C (claxon)quote:
wat je zegt, slotje!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
Wat een gebagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |