Second that!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Litso het volgende:
Dat leek me wel een goede samenvatting van het vorige topic.
Dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Misstique het volgende:
Goeie TT.
je bent een klootzak, maar dat wist je al denk ik he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Reeksenstop, slotje!
Hey, ik ben niet voor niets blauwquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent een klootzak, maar dat wist je al denk ik he?
Ere wie ere toekomt.quote:
Zow, das weer genoeg inlikken voor vandaag.quote:
Originele tvp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef cerror het volgende:
GNOSGOROSK!
Ik snap niet wat je bij mij in te likken hebt als je dago al hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zow, das weer genoeg inlikken voor vandaag..
Het is die blauwe kleur, het is sterker dan ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bij mij in te likken hebt als je dago al hebt
-edit- spamquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zolang het maar niet rood of paars is lig ik er niet wakker van
je doet ook niet echt moeite om er tegen te vechten hequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is die blauwe kleur, het is sterker dan ik![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit- spam![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Litso op 09-03-2006 00:01 (whehe) ]
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent een klootzak, maar dat wist je al denk ik he?
Dan ga je toch gewoon lekker naar bed?? Niemand die je tegenhoudt hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:27 schreef mcDavid het volgende:
jah... wil ik net écht naar bed gaan, wordt het ineens druk!
ja maar..... !quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker naar bed?? Niemand die je tegenhoudt hoor!
Je had het over druk.. Nou, ik merk er geen moer van.. Iedereen heeft mij natuurlijk onder de negeerknop zittenquote:
En Vikingsmeisje!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Shoarma en bier.
misschien is mijn oorzaak-gevolg conclusie wel verkeerd... misschien was het wel druk omdát ik naar bed gingquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had het over druk.. Nou, ik merk er geen moer van.. Iedereen heeft mij natuurlijk onder de negeerknop zitten
Iedereen duikt weg als ik kom, als het dan ook nog zo is dat jij op bed gaat... Dan is hier helemaal geen bal meer aan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien is mijn oorzaak-gevolg conclusie wel verkeerd... misschien was het wel druk omdát ik naar bed ging
ik zie maar 1 oplossing: we moeten samen naar bed!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iedereen duikt weg als ik kom, als het dan ook nog zo is dat jij op bed gaat... Dan is hier helemaal geen bal meer aan!
Dat ik daar nog niet eens opgekomen ben..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie maar 1 oplossing: we moeten samen naar bed!
Ene en blow. Na badminton eventje snaar de kantine boven. Waren niet veel mensne.quote:
kom hier dan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet eens opgekomen ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |