quote:
Ik vond RBC voor de rust echter beduidend de betere ploeg hoor. Ze zetten De Graafschap toen het grootste deel van de match flink vast.
Klopt, maar ik had buiten de 1-0 niet het idee dat het "alle hens aan dek" was voor De Graafschap. Ze lieten het gebeuren, speelden heel gesloten, ze deden dit bewust. RBC omsingelde De Graafschap wel, maar kwam er niet doorheen.
quote:
Vergeet overigens niet dat Powel diep en dieprood verdiende voor die doldrieste schop!!!
Sja... In het centrale Jupilertopic postte ik: Onbegrijpelijk dat die ontzettende nerd van een grensrechter niks zag van die overtreding zeg. Je zag die tackle al 10 seconden vantevoren aankomen, en bovendien (ik fluit zelf ook regelmatig) heeft het vaak meer zin om te kijken wat er gebeurt nadat de bal weg is, dan om de bal te volgen. Daar komt bij dat je ook kon weten dat iemand van De Graafschap zich geroepen voelde om de moraalridder uit te hangen. Deze redenen maken het verbijsterend dat die overtreding niet waargenomen is. Verbijsterend.
quote:
Desalniettemin was het wel erg gezellig, ook in de Confetti lounge.
Was jij daar? Fuck, ik ook even. Jammer man, we hadden ff een biertje kunnen drinken.
quote:
en toen was ie wel helder