Klopt, maar ik had buiten de 1-0 niet het idee dat het "alle hens aan dek" was voor De Graafschap. Ze lieten het gebeuren, speelden heel gesloten, ze deden dit bewust. RBC omsingelde De Graafschap wel, maar kwam er niet doorheen.quote:Ik vond RBC voor de rust echter beduidend de betere ploeg hoor. Ze zetten De Graafschap toen het grootste deel van de match flink vast.
Sja... In het centrale Jupilertopic postte ik: Onbegrijpelijk dat die ontzettende nerd van een grensrechter niks zag van die overtreding zeg. Je zag die tackle al 10 seconden vantevoren aankomen, en bovendien (ik fluit zelf ook regelmatig) heeft het vaak meer zin om te kijken wat er gebeurt nadat de bal weg is, dan om de bal te volgen. Daar komt bij dat je ook kon weten dat iemand van De Graafschap zich geroepen voelde om de moraalridder uit te hangen. Deze redenen maken het verbijsterend dat die overtreding niet waargenomen is. Verbijsterend.quote:Vergeet overigens niet dat Powel diep en dieprood verdiende voor die doldrieste schop!!!
Was jij daar? Fuck, ik ook even. Jammer man, we hadden ff een biertje kunnen drinken.quote:Desalniettemin was het wel erg gezellig, ook in de Confetti lounge.
quote:en toen was ie wel helder![]()
Het ging twee keer mis. De politie had opdracht om iedere De Graafschap-supporter met een kaartje voor RBC-vakken uit de binnenstad te vissen en terug naar DTC te sturen. Baarlijk overdreven uiteraard, maar er was een hoop te doen over hoe het kon dat vele DG-supporters in RBC-vakken zaten, zoals altijd gebeurt wanneer er een belangrijke wedstrijd is. Het was weer een farce, zoals we gewend zijn van RBC.quote:Hoorde van die vriend wel dat het heel de dag al onrustig was en dat er inderdaad wat gedoe is geweest in dat vak. Maar verder weet ik er het fijne ook niet van.
Nee dat doen we dus niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, neem maar van mij aan dat Jack een betere trainer is dan een groot deel eerste divisie trainers hoor.
Moet je zelf weten, dan ben je wel eigenwijs. Waarom zou Jack van den Berg volgens jou onderdoen voor mensen als Roy Wesseling, André Wetzel, Louis Coolen, Rini Coolen, Gert Aandewiel, Theo Bos, Jan Everse en Gerald Vanenburg om er maar een paar te noemen?quote:
Dat lijkt me niet verstandig. Het voordeel is dat er een selectie staat die volgend seizoen vrijwil intact zal zijn, ik verwacht alleen dat Danny Guijt transfervrij zal vertrekken. We hoeven dus ook geen beroep te doen op die tweederangs-clubhoeren als Rankovic, Bosschaart, etc. Enkele gerichte versterkingen volstaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Wie weet, Adelaar. Zou wel iemand van naam zijn. Alleen niet te hopen dat hij zijn Utrecht-netwerk dan gaat gebruiken, dan krijg je straks Bosschaart, Vreven enzovoort.
Net zoals toen met Dolf Roks... Die mocht komen als assistent, maar weigerde dat voorstel. Vond ik vrij bijzonder voor een simpel amateurtrainertje. Half jaar later begreep ik het pas: Jan van Dijk werd ontslagen en 1 dag later zat hij er. Geen zuivere koffie.quote:Misschien komen ze wel met een verrassende naam op de proppen.
Zelf lieten ze het ook afwetenquote:
Dus dan is het normaal dat de koploper zo gigantisch word weggespeeld?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
VVV is sterk thuis...
Wat is het voor een speler die de Lange?quote:De Graafschap onderhandelt met Paul de Lange
De Graafschap is in onderhandeling met RBC'er Paul de Lange. De middenvelder zou al in verregaande onderhandelingen zijn met De Graafschap. De Lange speelde ondermeer voor SC Heerenveen, Stormvogels Telstar en RBC Roosendaal. Tijdens zijn eerste twee jaar bij RBC Roosendaal speelde hij eredivisie.
Dit seizoen speelde hij twaalf wedstrijden voor RBC, hierin scoorde hij twee keer en wel tegen VVV Venlo en FC Emmen.
De Lange kan, mits het rond komt, de tweede aanwinst zijn. Marcel van der Sloot tekende eerder al een contract voor drie jaar.
Zegt een feyenoorderquote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
haha crisis club
Hij is geen Feyenoorder, hij is supporter van de club waar hij 1 euro op inzet, ook al is het PSV als ze in De Kuip spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |