het zijn nooit hoogvliegers geweest, maar ik vond ze wel altijd in positieve zin opvallen met fris voetbal. Een seizoen een stapje terug kan geen kwaad denk ik.quote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohh wat ellendig voor ze zegDan ben je echt niet blij
Kan me voorstellen dat ze er gewoon spijt van hebben telkens wanneer ze promoveren
"Oh niet weer een jaar kanonnenvoer"
Ja, ik ben een neutrale toeschouwer
Ik denk niet dat het bij "een seizoen" zal blijven...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
het zijn nooit hoogvliegers geweest, maar ik vond ze wel altijd in positieve zin opvallen met fris voetbal. Een seizoen een stapje terug kan geen kwaad denk ik.
Voor GGD begrippen kunnen ze anders volgend seizoen wel met topmateriaal werken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij "een seizoen" zal blijven...
FCDB en zeker De Graafschap dit jaar ook...en gezien het financiele verhaal van RBC zal de GGD er echt niet makkelijker op wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor GGD begrippen kunnen ze anders volgend seizoen wel met topmateriaal werken.
Ze behoren qua selectie en begroting in ieder geval wel tot 1 van de kandidaten voor de titel.
Het spelersbudget voor volgend jaar is gewoon de top van GGD hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
FCDB en zeker De Graafschap dit jaar ook...en gezien het financiele verhaal van RBC zal de GGD er echt niet makkelijker op worden
Nou, ze hebben hem al gevonden geloof ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:01 schreef Sandertje21 het volgende:
Er verdwijnen supporters in Roosendaal!
Of we moeten Jantje Smit contracteren...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Overigens zijn ze Ellemieke Vermolen kwijt als spelersvrouw.
Alleen sex.quote:Op zondag 9 april 2006 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan heeft niet met Ellemieke hoor.
Jaap Kense Fanclub HIA had 's middags een aardiger potje gezien zeg. Hij liep al in RBC-kleuren rond.quote:Op zondag 9 april 2006 00:26 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Of we moeten Jantje Smit contracteren...
En die zou niet misstaan hebben in het elftal dat ik vanavond heb zien spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |