Voor zover ik weet is eredivisie nog steeds de doelstelling, dus om dat te realiseren moet je wel voor promotie gaan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Volders wil alleen blijven als RBC aangeeft voor promotie te gaan.
Ik hoop iig dat er niet een compleet leegloop ontstaat.
Ik denk dat RBC financieel een flinke tik gaat krijgen. Daarnaast raken ze vrijwel alle spelers kwijt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoop wel dat Volders blijft, is een prima doelman.
Hij heeft wel te kennen gegeven niet meer in een schiettent te willen staan.
Maar met het spelersbudget wat ze volgend jaar hebben behoren ze nog steeds tot de top van de eerste divisie, dus ik verwacht wel dat er een team komt te staan wat in ieder geval op papier om de prijzen mee kan doen.
Shit, da's te weinig om wedstrijden mee te spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Als het goed is blijven er hooguit 6 tot 8 spelers na degradatie, zei Pollemans onlangs ergens.
Echt waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Shit, da's te weinig om wedstrijden mee te spelen.
Ja, maar je begrijpt vast dat hij dan nog wel wat nieuwelingen gaat halen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Shit, da's te weinig om wedstrijden mee te spelen.
Tuurlijk begrijp ik dat. Maar RBC zal eens een wat standvastiger beleid met spelers moeten voeren. De laatste jaren is het een echte duiventil in Roosendaal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt vast dat hij dan nog wel wat nieuwelingen gaat halen.
Dat is er ook ongeveer de hoofdoorzaak van dat je nu ineens zo'n dramatisch seizoen hebt.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik dat. Maar RBC zal eens een wat standvastiger beleid met spelers moeten voeren. De laatste jaren is het een echte duiventil in Roosendaal.
Dat zullen dan jongens als Paap, Wau, Friebel en zo zijn... Al zouden Ebbinge en Fortes ook blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Als het goed is blijven er hooguit 6 tot 8 spelers na degradatie, zei Pollemans onlangs ergens.
Hoe is het eigenlijk met Ebbinge?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zullen dan jongens als Paap, Wau, Friebel en zo zijn... Al zouden Ebbinge en Fortes ook blijven.
Werkt nog steeds aan zijn herstel, maar het is ook nog steeds de vraag of 'ie ooit nog terugkeert. Hij heeft iig nog een contract voor één jaar, hij zei zelf dat 'ie daar erg blij mee was, anders had 'ie iig zeker nooit meer bij een andere club kunnen tekenen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Ebbinge?
Ja, stond in BN/De Stem vorige week. Gelukkig voor die jongen dat-ie nog een contract voor een jaar heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werkt nog steeds aan zijn herstel, maar het is ook nog steeds de vraag of 'ie ooit nog terugkeert. Hij heeft iig nog een contract voor één jaar, hij zei zelf dat 'ie daar erg blij mee was, anders had 'ie iig zeker nooit meer bij een andere club kunnen tekenen.
Doorlopende contracten hebben:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zullen dan jongens als Paap, Wau, Friebel en zo zijn... Al zouden Ebbinge en Fortes ook blijven.
Een smalle basis om op verder te bouwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doorlopende contracten hebben:
Erwin Friebel
Mark Volders
José Fortes Rodriquez
Tim Smolders
Fouad Makhout
Nyron Wau
Dat weet ik niet, maar zijn voicemail is ingesproken door Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar is je broer gebeld door Mascha?
Het gehuur is wat doorgeslagen, dat speelt zeker mee bij de huidige prestaties. Ik denk dat het volgend seizoen heel lastig en vervelend wordt voor RBC, maar dat is een open deur intrappen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:52 schreef Promovendus het volgende:
Mijn broer werkt bij RBC. Altijd baas boven baas, he...
@ CherrymoonTraxx: smalle basis om op verder te bouwen? Ze moeten NU juist pas gaan bouwen aan een nieuw RBC. Dat hebben ze de laatste jaren juist nagelaten.
Ik las dat Maaskant hem persoonlijk was gaan halen voor de wedstrijd tegen Vitesse, hij lag ziek in bed, maar hij moest perse mee omdat ze zoveel afwezigen haddenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Frits wil hogerop. Nou, wellicht kan hij naar Hoek.
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:49 schreef Springsteen27 het volgende:
FC Twente gaat eraaaaaaaaaaaaan heeeeeeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeee!!!
En hij is per 27 maart medewerker van RBC geworden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:54 schreef methodmich het volgende:
Verder hoorde ik gisteravond dat een vriend van me wellicht alsnog bij RBC mag gaan werken. Zal vanmiddag wel meer horen. Dan heb ik een goede insider.
Volgend seizoen 1ste divisie inside nieuwsquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
En hij is per 27 maart medewerker van RBC geworden.
Hij gaat zich dus bezighouden met de Ticketing?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
En hij is per 27 maart medewerker van RBC geworden.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:45 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Hij gaat zich dus bezighouden met de Ticketing?
Hetgeen wat hij zei sloeg gewoon alles op dat moment. Er was geen inzet te bespeuren bij geen enkele RBC-speler en dan roept 'n omhooggevallen prutser van bierelftalniveau dat ze voor het plezier spelen en om zich in de kijker te spelen... Dan zakt je broek af.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Frits bedoelde dat natuurlijk in het algemeen. Dat je als RBC-er alleen nog speelt voor het plezier en om jezelf in de kijker te spelen. Het antwoord sloeg zeker niet (alleen) op zichzelf, maar was meer in algemene zin bedoeld.
Nog niet voorgesteld? Heeft ie zeker alleen bij Mascha gezeten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Ben benieuwd naar mijn nieuwe collega
Vergeet je in dat geval vooral niet voor te stellen.. Vragen naar Dannyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog niet voorgesteld? Heeft ie zeker alleen bij Mascha gezeten.
Wellicht gaan wij binnenkort dus ook een keer op invitatie bij RBC kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |