abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35864259
Game on!!!!!!

Ik manage de volgende ploegen

Milan
Aldershot
Monterrey
DC United
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 9 maart 2006 @ 04:07:33 #2
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35868129
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  Redactie Games donderdag 9 maart 2006 @ 08:57:33 #3
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35869395
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 04:07 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
Bij opties.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35869549
Heb nu 3 competitieduels gespeeld met Hartlepool. Sta nu 17e met 3 punten.
Tegen Blackpool scoorde Boyd in de eerste helft maar kreeg ik 5 mins voor tijd de 1-1 tegen.
Port Vale en Nottingham eindigde in 0-0.

Hoop vanavond weer verder te gaan. Moet dan 1st een competitie duel en daarna in de league cup tegen Bury, dat 1 divisie lager speelt.
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:01:37 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35875203
Scorza is niet te vinden in mijn spel.

Moet het nu doen met Bartels en Schotman. Niet dat het zo slecht is. In tien duels 29 keer gescoord. Helaas gaat het erg wisselvallig nu. De ene keer win ik met 3-0 en de andere keer verlies ik met 5-0. Ligt waarschijnlijk aan het soort spelers dat ik tijdens die wedstrijden gebruik.

Ben ook uitgeschakeld in de beker.

Heb ook dringend een DMC nodig. Mijn huidige (Mervèl) voldoet niet.
A.M.A.B
pi_35877237
Er zijn heus wel meer spelers zoals Scorza, die weinig kosten en goed worden.
pi_35877360
Ik ben in het seizoen 08-09 6e geworden met RBC
Ik ben daar zeer tevreden over alleen vind ik het jammer dat ADO de beker won en niet Feyenoord anders had ik me geplaatst voor de UEFA cup.
Mijn jeugd is 1ste geworden maar vind je het gek met allemaal italiaanse toppertjes.
Maar hebben jullie er geen last van dat wanneer je Italie selecteert dat er dan superveel goede spelers daar vandaan komen?
ik heb geen een speler uit mijn jeugd gekregen bij HSV met de alle hoogste faciliteiten en was toen ook gedwongen om een paar italianen te halen en een engelsman.
En nu bij RBC kreeg ik een aardig goede voetballer maar dat is ook logisch met goede faciliteiten.

Ik ga volgend seizoen voor de top 5, beker en de intertoto winst je moet elk seizoen je doelen hoger zetten
pi_35878778
In de italiaanse competitie spelen heel wat spelers die erg goed beoordeeld worden qua stats vind ik toch. Ik ga denkik ergens onderaan in de Serie B beginnen en probeer dan het eerste jaar een goed team neer te zetten om daarna te promoveren naar de Serie A Moet wel te doen zijn opzich
pi_35883033
Met Milan ben ik in mijn 3e jaar achtste geworden en in de 2e ronde van de Intertoto ben ik eruit gevlogen. Ook in de EC met Italie was het in de eerste ronde naar huis toe en ik snap niet waarom ik nog niet ontslagen ben bij beide.

Ik heb Oddo, Marcena, Gonzalo en Rubinho gehaald en Dida en Tuzzio(goede jonge keeper) zijn transfervrij vertrokken.

Mijn team is nu wat jonger, kijken of het nu beter gaat.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35893521
teejveejpeejtjuh
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35894370
In mijn 4e competitie wedstrijd kwam eindelijk een overwinning. Hiermee verliet ik de 17e plaats.

Vervolgens werd in de league cup met 3-1 van Bury(1 divisie lager) gewonnen. Michael Proctor scoorde 2x in de 1e helft en 1x vlak voor tijd. In de 2e ronde volgt Crewe uit het Championship.

Tegen Swansea kwam ik met 0-1 achter. Adam Boyd schoot me naast Swansea waarna vlak voor tijd Enzo Scorza zijn 1e goal voor Hartlepool scoorde(mogen er veel volgen ) Vlak na de 2-1 scoorde Swansea, maar die goal ging niet door, zo werd er dus met 2-1 gewonnen. Door deze overwinning steeg ik verder naar positie 7.

Tegen de MK Dons kwam ik met 2-0 achter(25e en 63e minuut). In de 66e minuut scoorde Adam Boyd zijn 4e van het seizoen en gingen we op zoek naar de gelijk maker. Deze kwam er echter niet. En dat terwijl we minimaal een gelijkspel verdienden..
We staan nu weer 12e.
pi_35903130
mijn pc is gecrasht en ben nu al mijn data kwijt
mijn fm game kwijt 12 gb aan films/series en 1,5 gb aan muziek
pi_35903497
Het gaat bovenverwachting goed met Sport Recife. Het State Championship van Pernambuco (ofzo) werd gemakkelijk gewonnen. Alleen Santa Cruz kon bijblijven, maar die werden in de finale met 2-0 en 0-3 weggeveegd.
Dan de beker, ook daarin gaat het erg lekker. Inmiddels de kwartfinale waarin we uitkomen tegen het grote Gremio. Eerst uit, 1-1. Over een week of 2 de belangrijkste wedstrijd tot nu toe, de thuiswedstrijd.
De 2e divisie is inmiddels ook begonnen, nu het State Championship is afgelopen. De eerste wedstrijd ging ongelukkig verloren, maar werd gelukkig de week erna alweer goedgemaakt met een afgetekende 3-0 overwinning.
Er is overigens erg veel interesse in mijn spelers. Ik heb zelfs een reserve-spits voor maar liefst 2,5 miljoen kunnen verkopen! Best veel, als je weet dat ik met een budget van 50k begon..
Dan loopt er ook nog een Diego rond (AMLC) die wordt gezien als de nieuwe Alex (wsl die van Fenerbahce..). Hij heeft nu al een waarde van 3,5m euro en vele Europese clubs zitten achter hem aan. En laat hij nou net een nieuw contract geaccepteerd hebben...
pi_35910502
Dit weekend ga ik FM eens installeren op mijn nieuwe laptop en dan begin ik met een nieuwe game, die ik eens een hele tijd ga proberen vol te houden, ik ga laag beginnen en mijn streven is natuurlijk de champions league en het WK winnen
pi_35915009
Lee Bullock is een held. Heeft nu wegens blessures 3 wedstrijden als rechter centrumspits(hij is AMC) gespeeld en 5 keer gescoord. Twee keer scoorde hij tegen Bristol C. Dat werd jammergenoeg 3-3. Twee maal scoorde hij tegen Gillingham, dat werd 3-0 voor ons. Waardoor we naar plaats 7 stegen.

Tegen Crewe scoorde hij de openings treffer. Crewe, dat onze tegenstander was in de 2e ronde League Cup, speelt in het Championship. Adam Boyd wist nog voor rust de 2-0 te scoren, waardoor Crewe alles op alles moest zetten. Verder dan 2-1 kwam Crewe niet. In de 3e ronde moeten we uit aantreden tegen Championship ploeg Leeds United.

De volgende competitie wedstrijd was die tegen Hekkensluiter Rotherham.
Voor rust scoorde Adam Boyd, die gewild is door o.a. Tottenham en Wigan, zijn 7e competitiegoal van het seizoen. Vlak na rust volgde nummer 8. In blessuretijd mise Scorza een opgelegde kans op de 3-0. Het bleef 2-0.
Ondanks de overwinning bleef ik 7e.
Adam Boyd klom van de 5e naar de gedeeld 2e plaats op de topscorerslijst, 1 goal achter de topscorer.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:01:08 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35917486
tvp
Ik ben inmiddels overleden
pi_35922285
Ik wil een nieuw spel gaan starten. Heb even met Barca gespeeld. Dat is leuk als je veel kan kopen, maar als het even minder draait is de lol er snel van af.

Wil nu een iets lager team beginnen. Zit dan ook te twijfelen of ik een echt laag team zal doen of een middenmotor in een eerste of tweede divisie. Ik vind kopen nogal leuk en zal dan denk ik snel uitgekeken zijn bij een team waar ik niks kan. Heeft iemand tips?
pi_35923960
Ik heb zojuist mijn FM proberen te installeren op mijn laptop alleen hij herkend daar de cd niet, komt dat omdat ik emulatie-software aan heb staan? Dus Alcohol/Deamon tools
pi_35937384
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:02:08 #20
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35937566
Ja, dat is mogelijk.

Naar de eigenschappen van de schortcut op je desktop gaan en achter de bestandsnaam het volgende plaatsen: -windowed -small_screen

Dus: "C:\pad\fm.exe" -windowed -small_screen
A.M.A.B
pi_35940068
Het is me inmiddels gelukt dus nu kan ik vanavond fijn op mijn laptop gaan spelen
pi_35940751
Mijn game met Milan begint zowaar goed te verlopen. Ik heb 'n tactiek waar de tegenstanders geen raad mee weten. Sheva en Káka scoren er op los en de verdediging staat als 'n huis met Nesta en Kompany centraal achterin

Dit is mijn opstelling:

Met Maldini, Mikel, Huntelaar, Maduro, Gilardino, Jankulovski en Kalac/Stenild op de bank heb ik een aardige selectie al zeg ik 't zelf Inzaghi, Stam, Serginho, Ambrosini, Vogel, Rui Costa en Amoroso kunnen wat mij betreft vertrekken. Ze zijn te oud en/of niet op 't niveau waarop ik wil acteren Ik wil nog wel 'n nieuwe keeper aantrekken, Akinfeev of Arenas.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35942023
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
Op de Windows knop drukken
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:34:23 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35942833
Leuke TT Niemand die me serieus nam een paar topics terug
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:57:37 #25
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_35947066
Ik heb zojuist mijn 1e seizoen met Fiorentina afgerond..de doelstelling was een veilig plekje in de middenmoot, maar ik heb boven verwachting gepresteerd door 6e te worden
Het had nog veel beter gekund, want ik stond tot ongeveer de 33e speeldag 4e op de ranglijst, met toen nog een reële mogelijkheid om 2e of 3e te worden. Om één of andere reden stortte mijn team helemaal in, er werden nog maar 4 punten gehaald in de laatste 5 wedstrijden, dus dat is wel teleurstellend..denk dat ze de druk niet aankonden. In de beker werd ik pas in de halve finale uitgeschakeld door Juventus ( 4-2 thuis en 1-3 uit ) , nadat ik eerder onder andere Chievo en AC Milan uit de beker had geholpen.

Al met al is Fiorentina wel een heerlijk team om mee te spelen, ze hebben de potentie om over een paar jaar kampioen te worden. Ik speelde 4-4-2, met pijltjes aan de buitenkanten van het middenveld, en mijn opstelling was als volgt:

Frey ( Lobont, Almunia )

Laurenti ( Vanden Borre )
Ujfalusi ( Dainelli )
Kröldrup ( Svensson, Paletta )
McCartney ( Limbersky )

Fiore ( Gobbi )
Pazienza ( Donadel )
Kranjcar ( Montolivo )
Jiménez ( Jörgensen )

Bojinov ( Vitti )
Toni ( Pazzini )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo