Stoer niet, trendy wel.quote:
Vroeg naar bed gaan voor SAJ.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Cybart het volgende:
wat is retero ??????
en jij doet mee aan die rage?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan voor SAJ.
Precies, als in "terug naar hetero".quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
retro-hetero
jij en een wijf neuken is als hans klok die zichzelf weer in de kast tovertquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, als in "terug naar hetero".
Kijk maar naar pupen Gordon.
Zal ik dan ook maar een wijf ganan neuken?
Ik heb nog een leuke collega die wel wil
Ik zou wel moeten, als ik buiten loop dat stoppen ze me steeds in een doodskist en begraven ze me.quote:
Hans Klok is bi, die hoort in jouw hokje dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij en een wijf neuken is als hans klok die zichzelf weer in de kast tovert
Niks van!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een wijf gaan neuken?
*ahum*quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een wijf gaan neuken?
als je dood bent, ok !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten, als ik buiten loop dat stoppen ze me steeds in een doodskist en begraven ze me.
In de rij danquote:
Boys are for fun, vrouwen voor huisje boompje beestje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommige jongens zien zichzelf gewoon niet oud worden met een andere jongen.
mijn toverstok doet vooralsnog niks bij die gastquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hans Klok is bi, die hoort in jouw hokje dusHave fun
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommige jongens zien zichzelf gewoon niet oud worden met een andere jongen.
Wanneer u mij cremeren gaat, bijvoorbeeld na mijn doodquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je dood bent, ok !
trusten dan maar
denk dat over een jaar of 10 a 15 de eerste echte "generatie" er pas is,quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!
onbekend.. bestaat het wel?
Het bestaat wel, maar dat zijn vaak doodnormale doorsnee homo's. Niks spectaculairs, beetje burgerlijk zelfs. Dus die laten ze niet op tv zien, da's geen sensatie. Je moet natuurlijk wel de relnicht filmen he, op boten en in strings en zo. Da's tv! Da's het stereotype in stand houden!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat je nergens voorbeelden ziet van een koppel mannen die oud wordt.. nergens op TV, nergens in de bladen.. niks!
Ik zie 't nochtans in m'n omgeving welquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Jos Brink en Frank Sanders, Paul de Leeuw en hoe heet zijn kerel, Albert Verlinde en Onno Hoes?? En een vriend van me is al veertig jaar samen met zijn partner, en in september was ik op het 25-jarig jubileum van een ander stel...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak mooier oud worden dan vrouwen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om met een vrouw oud te worden, eerlijk niet
Zolang je zelf jong bent en je kan ook jongens van je leeftijd krijgen dan is er geen probleem. Als je ouder wordt dan stop je erof mee of je blijft bij die leeftijdscatagorie die jou eigenlijk niet meer ziet zitten of je neemt een vrouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boys are for fun, vrouwen voor huisje boompje beestje.
dat komt alleen omdat je de seks niet kan plaatsen....quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Alwéééér?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol ik ga weer opnieuw beginnen met wow.. kan mn priest al niet meer aan
we hebben het over mannen koppelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jos Brink en Frank Sanders, Paul de Leeuw en hoe heet zijn kerel, Albert Verlinde en Onno Hoes?? En een vriend van me is al veertig jaar samen met zijn partner, en in september was ik op het 25-jarig jubileum van een ander stel...
Ik moet er sowieso niet aan denken om oud te worden. Maar uiteindelijk boeit het alleen maar of je van die persoon houdt en of je met hem/haar kunt samenleven. Dan maakt geslacht ook niks uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Qua uiterlijk krijgen ze meer karakter, maar geef toe...val jij ook niet op een echt strak mannenlijf?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak mooier oud worden dan vrouwen?
Nee, en ik denk ook niet dat dat zo is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat mannen vaak mooier oud worden dan vrouwen?
Mwjah. Ik zou een vrouw nemen voor kindjes en een gezin. Voor de rest ... neuh. Ik vind mannen gewoon spannender. Sluit niet uit dat ik never nooit voor een vrouw zou vallen. Alleen de eisen die ik aan een vrouw stel zijn denk ik hoger, ik val e rniet zo snel op. Maar tis wel eens gebeurd hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang je zelf jong bent en je kan ook jongens van je leeftijd krijgen dan is er geen probleem. Als je ouder wordt dan stop je erof mee of je blijft bij die leeftijdscatagorie die jou eigenlijk niet meer ziet zitten of je neemt een vrouw.
Ik zou niet DURVEN (een vrouw nemen that is)quote:en geen flauwe opmerkingen over het nemen.
Eh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
we hebben het over mannen koppels
geen nichten koppels
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar dat zijn vaak doodnormale doorsnee homo's. Niks spectaculairs, beetje burgerlijk zelfs. Dus die laten ze niet op tv zien, da's geen sensatie. Je moet natuurlijk wel de relnicht filmen he, op boten en in strings en zo. Da's tv! Da's het stereotype in stand houden!
Jij snapt ook niks he
Ook al gedragen ze zich niet altijd zo, nichten zijn nog altijd mannenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
we hebben het over mannen koppels
geen nichten koppels
nouja eigenlijk nietquote:
ja verbieden die treurbuisquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zie 't nochtans in m'n omgeving wel
Maarja, de televisie is een propagandamachine
Jawel. maar een vrouw krijgt net zo goed hangtieten als theezakjes, een blubberbuik en een kont waar je je kopje koffie op kan laten rusten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua uiterlijk krijgen ze meer karakter, maar geef toe...val jij ook niet op een echt strak mannenlijf?
Klopt het is spannender, geiler etc. Echter na verloop van tijd slijt dat ook en dan moet je maar net genoeg hormonen over hebben om het daar op te laten werken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah. Ik zou een vrouw nemen voor kindjes en een gezin. Voor de rest ... neuh. Ik vind mannen gewoon spannender. Sluit niet uit dat ik never nooit voor een vrouw zou vallen. Alleen de eisen die ik aan een vrouw stel zijn denk ik hoger, ik val e rniet zo snel op. Maar tis wel eens gebeurd hoor.
[..]
Ik zou niet DURVEN (een vrouw nemen that is)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook al gedragen ze zich niet altijd zo, nichten zijn nog altijd mannen
Ik weet dat we niet allemaal zo enorm casual ongedwongen stoer kunnen zijn zoals jhouw act lieverd, maar een man is een man als ie een piemeltje heeft (transsexuelen en andere grijze tussengebieden daargelaten)
tuurlijk bestaat dat !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zal altijd voor spannend en sexy blijven gaan denk ik. Ik zoek gewoon spanning. En dan bedoel ik echt niet sex. Dan bedoel ik uitdaging en prikkeling. En die voel ik bij een man meer dan bij een vrouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt het is spannender, geiler etc. Echter na verloop van tijd slijt dat ook en dan moet je maar net genoeg hormonen over hebben om het daar op te laten werken.
Klopt, maar dat kan jij dan ook krijgen. De vraag is dan waar je liever naar kijkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar een vrouw krijgt net zo goed hangtieten als theezakjes, een blubberbuik en een kont waar je je kopje koffie op kan laten rusten.
Dat is 't 'm nou juist, ik moet raakvlakken hebben wat mijn belevingswereld betreft. Ander zal ik altijd op mijn tenen moeten lopen, als 't ware.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Maar uiteindelijk boeit het alleen maar of je van die persoon houdt en of je met hem/haar kunt samenleven. Dan maakt geslacht ook niks uit.
Niet alleen media, die twee kennissen van mij zijn ook redelijk nichterigquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja eigenlijk niet
maar het valt wel op dat het wat vrouwelijkere homo's zijn...
maar ja wat wil je.... media!
Ik kijk liever naar een uitgezakte man dan een uitgezakte vrouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan jij dan ook krijgen. De vraag is dan waar je liever naar kijkt.
En als je nu denkt aan sex met bijvoorbeeld iemand van 40? Ziet er voor de leeftijd nog goed uit...zou je dat kunnnen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, ik zal altijd voor spannend en sexy blijven gaan denk ik. Ik zoek gewoon spanning. En dan bedoel ik echt niet sex. Dan bedoel ik uitdaging en prikkeling. En die voel ik bij een man meer dan bij een vrouw.
Ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je nu denkt aan sex met bijvoorbeeld iemand van 40? Ziet er voor de leeftijd nog goed uit...zou je dat kunnnen?
Dan is het in jouw geval al opgelost lijkt me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een uitgezakte man dan een uitgezakte vrouw.
Het liefst kijk ik gewoon niet. Lenzen uit en probleme opgelost (ik heb 2x -7.5)
En daar verschillen we dus in. Ik zou dat never kunnen.quote:
En vergeet de overgang niet. Het worden besnorde sexloze wezens die alleen nog maar willen bloempotten willen beschilderen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar een vrouw krijgt net zo goed hangtieten als theezakjes, een blubberbuik en een kont waar je je kopje koffie op kan laten rusten.
Sex met een man boven de 40? Als ie er nog goed uitziet? Waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar verschillen we dus in. Ik zou dat never kunnen.
Ach, wie weet waar je nog tegenaan looptquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist, ik moet raakvlakken hebben wat mijn belevingswereld betreft. Ander zal ik altijd op mijn tenen moeten lopen, als 't ware.
Kijk eens aan, vooroordelen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En vergeet de overgang niet. Het worden besnorde sexloze wezens die alleen nog maar willen bloempotten willen beschilderen..
Ik ook hoor, als je bij mij een rukpukje opteltquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk eens aan, vooroordelen.
Maar ja, jij bent ook al bijna 40.
De overgang een vooroordeel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk eens aan, vooroordelen.
Maar ja, jij bent ook al bijna 40.
Misschien wel ja en aangezien ik als 40 jarige niet wil kwijlen op 16 jarige (wat veel van die gasten wel doen) kies ik dan voor een vrouw,quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex met een man boven de 40? Als ie er nog goed uitziet? Waarom niet?
Ben jij dan echt zo'n enge stereotype homo die alleen op jong en strak valt?
Ben jij dan echt zo'n bisexueel die op jongens valt voor de sex en op vrouwen voor de liefde?
Ik wel en jij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De overgang een vooroordeel.. Geen biologie in je pakket gehad?
Dat vind ik dan getuigen van zelfkennis. Knap. (serieus)quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien wel ja en aangezien ik als 40 jarige niet wil kwijlen op 16 jarige (wat veel van die gasten wel doen) kies ik dan voor een vrouw,
Nu ja, zo'n houding hebben mijn ouders precies zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, wie weet waar je nog tegenaan looptDe kans zal ongeveer even groot zijn als dat ik verliefd word op een vrouw, maar hij blijft aanwezig, denk ik.
Lekker gen. met D. ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
zo, D. de deur uit en nu.... poging doen ot slapen
Kies dan voor een hond ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kies ik dan voor een vrouw,
En m'n vent denkt daar dus ook zo over, hoe we dat praktisch gaan uitwerken geen idee....quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dan getuigen van zelfkennis. Knap. (serieus)
En verstandig, want mannen van 40+ die nog wanhopig achter 16jarigen aan gaan vind ik eng en zielig.
Ik vind alleen honden van een ander leuk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kies dan voor een hond ofzo..
Daar kun je geen kinderen mee krijgen en een gezellig 2,3 gezin mee stichten met een tuintje en zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kies dan voor een hond ofzo..
Da's dan natuurlijk uitermate vervelend dat je nu al weet dat je over ene paar jaar elkaar gedag gaat zeggen omdat jullie dan beide niet meer jong en strak zijn en gana kiezen voor een vrouw.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En m'n vent denkt daar dus ook zo over, hoe we dat praktisch gaan uitwerken geen idee....
Wil je dat echt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je geen kinderen mee krijgen en een gezellig 2,3 gezin mee stichten met een tuintje en zo.
Als je op je 40e besluit "voor een vrouw te kiezen", dan neem ik aan dat hij een vrouw van ook in de 40 bedoelt. En dan is het over het algemeen al wat aan de late kant om nog een 2.3 gezin te beginnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je geen kinderen mee krijgen en een gezellig 2,3 gezin mee stichten met een tuintje en zo.
Neuh. Weeknie. Nee. Ja.quote:
Of juist te slap zijn om het voor hun omgeving toe te geven, en hun genot dus in de annonimiteit moeten halen. Voor zover je daar van genot nog kan spreken. Gerief lijkt me een beter woordquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk zelf dat veel van die snelweghomo's ook best gelukkig zijn met hun huwelijken kinderen, maar dat ze voor en stukje fantasie ook nog zo nu en eens een handje geholpen willen worden door een vent.
Misschien willen ze hun ideaal van een gezin en een stel kinderen niet opgeven voor die kriebels in hun buik die ze krijgen van een jongen en zien ze dit als "opslossing". Ik weet niet of dat per definitie slap is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of juist te slap zijn om het voor hun omgeving toe te geven, en hun genot dus in de annonimiteit moeten halen. Voor zover je daar van genot nog kan spreken. Gerief lijkt me een beter woord
Ja op 't kamp gaat 't allemaal wat sneller hequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:26 schreef creno het volgende:
ik had al bijna een vrouw en zelfs een kind !
Maar ik kwam tot inkeer
Kan prima hoor, als je eenmaal gewend bent aan het idee denk je er niet meer over. Ik heb 't vaak genoeg gezien in de praktijk, en er is geen verschil in de gezinssituatie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen kinderen opvoeden met een man. Ik vind dat dat niet hoort.
Nu dta hoeft niet, ik denk dat op het moment het allemaal net zo goed is al s bij iedere andere relatie. Alleen ga je na verloop van tijd de keuze maken om iets anders te gaan doen. Momenteel is daar geen sprake van. Er zijn een hoop factoren die meespelen zoals nageslacht willen verwekken en zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan natuurlijk uitermate vervelend dat je nu al weet dat je over ene paar jaar elkaar gedag gaat zeggen omdat jullie dan beide niet meer jong en strak zijn en gana kiezen voor een vrouw.
En, als ik even eerlijk mag zijn, eigenlijk .... houden jullie dna ook niet echt van elkaar. Want jullie vinden elkaar alleen nu leuk omdat jullie nog jong zijn. Je houdt dus van hem als jonge jongen maar niet van hem om hem. Want dan zou je wel bij hem blijven ook al is ie straks 40+ en uitgezakt.
Toch?
Of zie ik het nu te bot en zwartwit?
eej kappuh, anders kom ik op mun scooter naar je toe om je te bewerken met mijn stilleto-kam !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op 't kamp gaat 't allemaal wat sneller he![]()
Ook die heb je idd, die onder druk van de omgeving trouwen, met hun ogen dicht kinderen verwekken om maar te voldoen aan het ideaalbeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of juist te slap zijn om het voor hun omgeving toe te geven, en hun genot dus in de annonimiteit moeten halen. Voor zover je daar van genot nog kan spreken. Gerief lijkt me een beter woord
Zal Robbert blij mee zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:26 schreef creno het volgende:
ik had al bijna een vrouw (twas best serieus drie jaar lang) en zelfs een kind (maar okay klinkt lullig godzijdank kreeg ze een miskraam) !
Maar ik kwam tot inkeer
Nee dat denk ik niet. Want.... je zegt het zelf... ik zag me wel met pup samen oud worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ik jou als voorbeeld mag nemen, jij had ook wel het idee dat je samen met pup pud zou worden, maar blijkbaar is er toch een verstoring geweest waar je zelf geen onvloed op gehad hebt.. ik denk dat je mijn situatie ook zo moet zien.
okay slap en snelweghomo's is wellicht een ongelukkige combinatiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien willen ze hun ideaal van een gezin en een stel kinderen niet opgeven voor die kriebels in hun buik die ze krijgen van een jongen en zien ze dit als "opslossing". Ik weet niet of dat per definitie slap is.
Kick wel ff Anita, Kitty en Deborah van je backseat af want ik moet geen vrouwen vanaafquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
eej kappuh, anders kom ik op mun scooter naar je toe om je te bewerken met mijn stilleto-kam !
niet alleen Robbert hoor, voor hem waren anderen daar ook blij meequote:
Precies, maar is niet alles zo? Maar ik denk dat je ervanuit kan gaan dat het in zo'n relatie niet goed gaat omdat je op dat moment niet meer voldoet aan de eisen van een ander.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Want.... je zegt het zelf... ik zag me wel met pup samen oud worden.
Jij ziet je echter niet oud worden met je huidige vriend, omdat je straks kinderen en een vrouw wilt.
Is het dan geen nutteloze relatie? of in ieder geval alleen maar "fun while it lasts"?
(ik wil overigens niets beledigends zeggen, ik vraag het me gewoon af)
nee die laat ik wel thuis, het is dus gewoon man vs. nichtquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kick wel ff Anita, Kitty en Deborah van je backseat af want ik moet geen vrouwen vanaafStuur ze maar vats naar SAJ
Nee, ik ga nu op dit moment misschien wel voor "fun while it lasts" maar dat is omdat de pijn van tim nog te vers is voor een nieuwe relatie en ik ff alleen wil zijn. Maar als ik echt een relatie inga ga ik erniet in met het idee van "fun while it lasts". Tenminste, zo kan een relatie beginnen, maar na een poos hoop ik toch op meer dan dat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Precies, maar is niet alles zo?
Dus eigenlijk is je relatie gedoemd te "mislukken" (niet het goede woord want voor jouw opvattingen is ie geslaagd... gedoemd te eindigen dan maar) en is ie bedoeld als leuk tijdverdrijf?quote:Maar ik denk dat je ervanuit kan gaan dat het in zo'n relatie niet goed gaat omdat je op dat moment niet meer voldoet aan de eisen van een ander.
O je neemt je broer ook mee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:32 schreef creno het volgende:
[..]
nee die laat ik wel thuis, het is dus gewoon man vs. nicht![]()
quote:
Zoals het idee nu is wel ja. Maar goed er is natuurlijk altijd een kans dat het veranderd. Zie mijn relatie als een vriendschap plus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu op dit moment misschien wel voor "fun while it lasts" maar dat is omdat de pijn van tim nog te vers is voor een nieuwe relatie en ik ff alleen wil zijn. Maar als ik echt een relatie inga ga ik erniet in met het idee van "fun while it lasts". Tenminste, zo kan een relatie beginnen, maar na een poos hoop ik toch op meer dan dat.
[..]
[quote]
Maar jij gaat er wel vanuit dat je oud gaat worden met die nieuwe persoon als die eenmaal langs komt.
[quote]
Dus eigenlijk is je relatie gedoemd te "mislukken" (niet het goede woord want voor jouw opvattingen is ie geslaagd... gedoemd te eindigen dan maar) en is ie bedoeld als leuk tijdverdrijf?
Ik probeer het als doel te stellen, iedere dag 1 iemand aan het lachen te maken of iig minimaal een glimlach.quote:
quote:Jij ziet je echter niet oud worden met je huidige vriend, omdat je straks kinderen en een vrouw wilt.
Kijk eens wat vaker in de spiegel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer het als doel te stellen, iedere dag 1 iemand aan het lachen te maken of iig minimaal een glimlach.(Werkte dat nou ook maar eens op mezelf
)
Niet meteen, dat niet. Maar na een tijd wel (een half jaar? een jaar? geen idee) Ik weet niet hoe lang jullie bv iets hebben. Maar wat ik wilz eggen is, dat wanneer jij zo zeker weet dat de relatie straks gaat eindigen, waarom begin je er dna nog aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar jij gaat er wel vanuit dat je oud gaat worden met die nieuwe persoon als die eenmaal langs komt.
[..]
Een hele nuchtere kijkquote:Zoals het idee nu is wel ja. Maar goed er is natuurlijk altijd een kans dat het veranderd. Zie mijn relatie als een vriendschap plus.
Grote negerinnen die bewust zijn van hun omvang, er niets om geven en gewoon naast je in de tram komen zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grote negerinnen die bewust zijn van hun omvang, er niets om geven en gewoon een goed optreden neerzetten
Je hebt Jocelyn Brown gezien ????quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grote negerinnen die bewust zijn van hun omvang, er niets om geven en gewoon een goed optreden neerzetten
Liever nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker in de spiegel.
maar jij ziet nu al dat je storing gaat krijgen en dat je rond je 40e bewust voor een vrouw gaat kiezen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu dta hoeft niet, ik denk dat op het moment het allemaal net zo goed is al s bij iedere andere relatie. Alleen ga je na verloop van tijd de keuze maken om iets anders te gaan doen. Momenteel is daar geen sprake van. Er zijn een hoop factoren die meespelen zoals nageslacht willen verwekken en zo.
Als ik jou als voorbeeld mag nemen, jij had ook wel het idee dat je samen met pup pud zou worden, maar blijkbaar is er toch een verstoring geweest waar je zelf geen onvloed op gehad hebt.. ik denk dat je mijn situatie ook zo moet zien.
http://www.rickey.org/blog/2006/02/mandisa_never.htmlquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt Jocelyn Brown gezien ????![]()
want die beschrijf je hierboven toch![]()
Big Black & Beautiful?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zie de links hierboven!quote:
Ik doe aaneen relatie omdat ik een persthekel hab aan sexdates.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet meteen, dat niet. Maar na een tijd wel (een half jaar? een jaar? geen idee) Ik weet niet hoe lang jullie bv iets hebben. Maar wat ik wilz eggen is, dat wanneer jij zo zeker weet dat de relatie straks gaat eindigen, waarom begin je er dna nog aan?
Ik begin een nieuwe relatie niet omdat ik zeker weet dat ik met hem oud wil worden. Nee, weet ik nooit zeker. MAAR ... er zit wel een kans in. Bij jou zit die kans er niet in, dat weet je vooraf al. Dus dan voelt het toch zinloos?
[..]
De praktische uitwerking moet het ook maar gaan bewijzen denk ik zo. Tot op heden zit dat zo in het hoofd en is het niet echt iets waar ik dagelijks aan denk. Daarbij ziet m'n vent er nog steeds lekker uitquote:Een hele nuchtere kijk
Ik vind het wel geinig zo'n enorm ander standpunt. Maar het werkt voor jou, en voor hem blijkbaar ook, dus waarom niet? Who am I to judge, dus dat doe ik dan ook niet. Ik probeer 't alleen een beetje te snappen. En ergens doe ik dat ook wel hoor, maar ik zou het gewoon zelf niet kunnen.
Zelfspot is ook humor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever niet
Steeds de spiegel vervangen kost geld
Nee dank je, ik zit ff in een goed gesprekquote:
Het is slechts een gedachtegang.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar jij ziet nu al dat je storing gaat krijgen en dat je rond je 40e bewust voor een vrouw gaat kiezen?
je schrijft een leven / oud worden met je liefde nu al af?
Aankomend neukvoer?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dank je, ik zit ff in een goed gesprek
Hahaha. Ok, NU snap ik 't! Het is een soort veredelde fukbuddy!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe aaneen relatie omdat ik een persthekel hab aan sexdates.![]()
[..]
Fun while it lasts. Niks mis mee. Een heerlijk praktische instelling.quote:De praktische uitwerking moet het ook maar gaan bewijzen denk ik zo. Tot op heden zit dat zo in het hoofd en is het niet echt iets waar ik dagelijks aan denk.
Hij wordt lekkerder ... zie je nou wel dat mannen mooi oud wordenquote:Daarbij ziet m'n vent er nog steeds lekker uiten hij wordt zelfs nog lekkerder, dus voorlopig.
Ik had het over het gesprek hier op fok, verrekte wijsneus!quote:
Ach, als ik ht niet doe had jij wel een deur ingetraptquote:
Ik dus ook niet, en Robbert ziet dat ook niet zo zitten, doe ons maar een porsche (das net zo duur)quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:40 schreef wonderer het volgende:
Hm. Als je van kinderen houdt, kan ik me voorstellen dat het lastig is... daar heb ik geen last van, kan me weinig bij een kinderwens voorstellen eigenlijk...
sluit het één het ander uit dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het over het gesprek hier op fok, verrekte wijsneus!
Volgens mij is rocky de enige !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Zijn verder überhaupt wel 100% homo's in dit topic? Want het begint er op te lijken dat de meesten hier wel op z'n minst een beetje hetero zijn..
Ik blijf bij het feit dat niemand iets 100%. Niet 100% homo, niet 100% bi.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Zijn verder überhaupt wel 100% homo's in dit topic? Want het begint er op te lijken dat de meesten hier wel op z'n minst een beetje hetero zijn..
Alleen dan met voorwaarde van monogaam zijn en zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahaha. Ok, NU snap ik 't! Het is een soort veredelde fukbuddy!
[..]
Hahaha. Ok, NU snap ik 't! Het is een soort veredelde fukbuddy!quote:Fun while it lasts. Niks mis mee. Een heerlijk praktische instelling.
Eentje die ik voorlopig ook even ga volgen (maar waar ik niet mee oud wil worden)
[..]
Ja, omdat ie zich helemaal suf traint.quote:Hij wordt lekkerder ... zie je nou wel dat mannen mooi oud worden
Neuh, maar tot nu toe heb ik alleen TM op MSNquote:
Ik waardeer sommige vrouwen maar voel me alleen aangetrokken tot mannen. (tot nu toe)quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
daar kan ik me wel in vinden, ik heb ooit eens gezegd dat ik voor 99% homo ben (als je het in percentages moet zien) en die 1% hetero dat was met patricia...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf bij het feit dat niemand iets 100%. Niet 100% homo, niet 100% bi.
Ik sluit nooit mogelijkheden uit, ik schat ze alleen heel klein in.
Ik idem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik waardeer sommige vrouwen maar voel me alleen aangetrokken tot mannen. (tot nu toe)
Brad heeft zijn neefjes waar hij zich op uit kan levenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef creno het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, en Robbert ziet dat ook niet zo zitten, doe ons maar een porsche (das net zo duur)
Het zou toch kunnen, Jij moet ook je sexleven op een gegeven moment weer op pijl hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het over het gesprek hier op fok, verrekte wijsneus!
Ik denk dat ik mijn percentages hetero opgebruikt heb, maar je weet nooit he.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef creno het volgende:
[..]
daar kan ik me wel in vinden, ik heb ooit eens gezegd dat ik voor 99% homo ben (als je het in percentages moet zien) en die 1% hetero dat was met patricia...
moet je eens tegen een lvl 60 shadow priest spelen, maakt je doooooood...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alwéééér?!
Priests zijn ook wel een beetje duf hoor. "Heal Heal!"
Handig voor in een party maar opzichzelfstaand wat zwak.
(Correct me if I'm wrong)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn sexleven is op dit moment beter dan dat het was aan het einde van onze relatie hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen, Jij moet ook je sexleven op een gegeven moment weer op pijl hebben.
Ik hou jullie toch nooit bij man. Ik heb een baan overdagquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet je eens tegen een lvl 60 shadow priest spelen, maakt je doooooood...
als je zin hebt, wij maken allemaal trolls op hakkar (mijn huisgenoten en nog wat NL-ers)
Sex met je ex?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn sexleven is op dit moment beter dan dat het was aan het einde van onze relatie hoor
Ik heb niets te klagen
Ik ook idem, minus "tot nu toe", want tenzij ik opeens lobotomie onderga zal dat niet veranderen.quote:
De grap is ook dat jij ook nog eens op wat ouder valt dan je eigen leeftijd, Dat zegt ook iets.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik waardeer sommige vrouwen maar voel me alleen aangetrokken tot mannen. (tot nu toe)
Nee, niet meer. Dat is na een aantal weken gestoptquote:
Zulks dacht ik ook aan wat 'tot nu toe' betreftquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ook idem, minus "tot nu toe", want tenzij ik opeens lobotomie onderga zal dat niet veranderen..
Ik wou al zeggen. Sex met je ex is echt zo fout.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Dat is na een aantal weken gestopt
Ook verstandiger, sex met je ex maakt het veel te gecompliceerd.
Max don't have sex with your ex, it'll make your life complex.
Ach, en anders bel ik toch gewoon ff de fuckbuddy op
(alleen die van mij zijn fuckbuddies waarbij je niet monogaam hoeft te zijn, ofwel: geen vriendjes in vermomming maar ECHT vrijblijvend)
dus die sauna..quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn sexleven is op dit moment beter dan dat het was aan het einde van onze relatie hoor
Ik heb niets te klagen
Met mijn andere exen heb ik nooit meer sex gehad nadat het uit was. Alleen met deze. maar ja, we slapen ook nog in 1 bed, dus dan kan het wel eens per ongeluk gebeurenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Sex met je ex is echt zo fout.
"oeps.. ik hang hem er zo per ongeluk in.."quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mijn andere exen heb ik nooit meer sex gehad nadat het uit was. Alleen met deze. maar ja, we slapen ook nog in 1 bed, dus dan kan het wel eens per ongeluk gebeuren
1x gebeurd, maar we waren beide zo lam dat het niet echt onder de noemer sex mag vallen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mijn andere exen heb ik nooit meer sex gehad nadat het uit was. Alleen met deze. maar ja, we slapen ook nog in 1 bed, dus dan kan het wel eens per ongeluk gebeuren
Ervaring?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
"oeps.. ik hang hem er zo per ongeluk in.."
"buurman, wat doettunu?"
![]()
"per ongeluk" jaja.. gewoon beide geil.. een extra fuckbuddy dichtbij
Dat was het ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:02 schreef petre86 het volgende:
jaja.. gewoon beide geil..
Het blijft bij knuffelen en vasthouden nu.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En het lijkt me wel lastig om nog samen in één bed te slapen als je eigenlijk niks meer met alkaar hebt.
NOG niet neequote:
quote:
En hoe is dan de algemene omgang?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het blijft bij knuffelen en vasthouden nu.
Het is anders zo koud 's avonds
en die kleine?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was het ja.
Maar nu hou ik me gewoon in. Ik wil geen sex met de ex.
Wacht, dan wis ik die evenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef creno het volgende:
[..]relnicht
tis dat de knipoog erbij staat
Nee, daar wil ik geen sex mee.quote:
Gewoon, een soort van huisgenoot waar je dan ook mij knuffelt en kroelt. Denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe is dan de algemene omgang?
* petre86 lange ijzeren lineaal pakt en naar vingers Ang3l kijkt....quote:
idd.. wel knuffelen.. een tijdje wel seks.. geen vriendjes mee naar huis.. nogsteeds last van break-up.. en Tim neemt ook wel eens initiatief tot toenadering?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe is dan de algemene omgang?
Zal ik dan eens SAJ voor deze keer maar als goed voorbeeld nemen ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ga ik echt naar bed...om te slapen ja.
met je afgetrainde loverboy?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sweet Dreams Vanitasquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou leute, ik ga naar bed
Truste
Knuffelen, ja. Geen sex meer. Inderdaad geen vriendjes mee naar huis. Las van de breakup wordt minder. En geen toenaderingen meer, tenminste, niet qua sex wel qua aanhankelijkheid,.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef petre86 het volgende:
idd.. wel knuffelen.. een tijdje wel seks.. geen vriendjes mee naar huis.. nogsteeds last van break-up.. en Tim neemt ook wel eens initiatief tot toenadering?
Ik ga ook, 100% zeker om te slapenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zei toch ... je hebt NOG geen exquote:
wat wil je daarmee insemineren?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch ... je hebt NOG geen ex
Slaap lekker allemaal
het was wel ooit stoer jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stoer niet, trendy wel.
Net zoals bisexueel, maar da's ook weer uit
We gaan weer allemaal retero
Ik wil even duidelijk maken dat niet alle bi's zo denkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boys are for fun, vrouwen voor huisje boompje beestje.
Trustequote:
Ik denk dat je je punt iets luid en duidelijker voelbaar moet makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil even duidelijk maken dat niet alle bi's zo denken![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. nog even naar de mac geweest om 12 uurlekker gezond
Insemineren?quote:
Discussie?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay, nieuwe dag, nieuwe discussie.
Des te meer reden voor jouw om naar de Mac te gaan s'avondsquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ieder pondje in het mondje na twaalven vliegt zo HOEPLA rechtstreeks naar de buik en heupen hoor!
Ik ben blijkbaar erg goed in het op gang helpen van een discussie.quote:
Je meent het.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar erg goed in het op gang helpen van een discussie.
Zal dat door m'n kromme hersenspinsels komen?quote:
en ook niet direct een aanvulling op het europeesche culinaire vlakquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De mac is vies.
Wat is krom, vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal dat door m'n kromme hersenspinsels komen?
Bananen.quote:
Mja. Die kop erboven valt dan weer een beetje tegen. En een superman tattoo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:21 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi lijf, had ik niet verwacht.
Wat een lelijke gordijnen of wat die lap stof dan ook mag voorstellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:21 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi lijf, had ik niet verwacht.
Hallo Waxxerquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Waxxer het volgende:
Zo, het is even een tocht, maar eindelijk een plek gevonden waar het draadloze netwerk het wél doet
Goedendag
In elk geval meer reakties dan alleen maar mensen die goedenmorgen komen zeggen als de eerste uren deze morgenquote:
Lekkere toonzetting ookquote:Is BMW een macho-merk? In elk geval wel in de kringen waar strakke leren broeken en dito petten als macho worden beschouwd. De Belgische website GayBelgium heeft onder zijn lezers een enquête gehouden en daaruit blijkt dat de stoere auto’s uit Beijeren het uitstekend doen onder de homofiele medemens. In de categorie middenklassers wordt de Belgische homoseksueel het liefst gezien in een BMW 3-serie, en als het een stadsauto moet zijn, kiest hij voor BMW’s Mini. Maar ook andere merken die zichzelf toch het liefst als stoere-mannen-spul beschouwen, hebben de genegenheid van de homo’s verworven. Zo is de Mercedes-Benz SLK hun ideale cabrio, en de Porsche Cayenne de favoriete homo-SUV. De bijzonder goedgevulde homo tenslotte kiest voor een Bentley Continental Flying Spur of een Aston Martin DB9.
Op de DB9 na heb ik ze allemaal gereden en ik kan dus alleen maar zeggen: ik feliciteer alle Belgische homo’s met hun uitstekende smaak.
En ik maar denken dat homo's smaak hebben... BMW...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lekkere toonzetting ookVan autoweek.nl
Gimmeh!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:47 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? Ik heb snoepjes! Joehoe?
Mag ik er wel even aan likken? Voor de smaak?quote:
Wat een oneerbaar voorstel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:55 schreef wonderer het volgende:
Mag ik er wel even aan likken? Voor de smaak?
Daar hoort nog "I like it!" achter... toch?quote:
navond.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh.
Middagquote:
Pas maar op dat er niet aan gelikt wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef Semisane het volgende:
Collega gaat speculaas halen voor me straks.![]()
Ik denk dat je hem andersom bedoeld?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef Weemz het volgende:
Zo... gister een lekker ding gehad door een massage!
Je hebt sex gehad?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef Weemz het volgende:
=)
want dan wordt het zacht en gaat het brokkelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef NathaN het volgende:
Pas maar op dat er niet aan gelikt wordt.
Egotrippen over speculaas is natuurlijk weinig stoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Semisane het volgende:
Lekker speculaas brokken.Niet aan gelikt en helemaal voor mij.
Some is egotripper uithangen goed.
Misschien niet stoer maar wel lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Egotrippen over speculaas is natuurlijk weinig stoer.
't Zit je wel hoog he?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Pas maar op dat er niet aan gelikt wordt.
Kijk Stroekie bgrijpt het....SAJ Nathan is wat trager...geeft niks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien niet stoer maar wel lekker![]()
what the hell, speculaas, daar mag over ge-egotript worden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Egotrippen over speculaas is natuurlijk weinig stoer.
Woei, wat ben jij oud.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als je bij mij een rukpukje optelt
Inclusief vogel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:44 schreef Waxxer het volgende:
Ow, als iemand nog een bankje en/of een vogelkooi wil...
vergast?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Waxxer het volgende:
Nee, de vogel is vergast
Dus die moet je er ff zelf bij fixen
W'rom denkte gij da ik ik zo vaak nar de Mac gaj eej!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Des te meer reden voor jouw om naar de Mac te gaan s'avonds
Neuh, niet krom. Nou ja, apart. Maar je legt ze helder en duidelijk uit zonder meteen mensen schreeuwerig te willen overtuigen van je mening, en zo hoort een discussie imho ook te gaan. Weer 's wat anders dan idols, britney, breezers, jake en de nieuwse dansquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal dat door m'n kromme hersenspinsels komen?
Dat wist je verdomme al LANG, dat ik bij de oudste helft van het topic hoor, verrekte kutblaag!quote:
Ik realiseer het me nu. Woah, jij bent oud. God, ik moet nóg een keer 14 jaar leven om zo oud te zij, Christus!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wist je verdomme al LANG, dat ik bij de oudste helft van het topic hoor, verrekte kutblaag!![]()
Nietesquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik realiseer het me nu. Woah, jij bent oud. God, ik moet nóg een keer 14 jaar leven om zo oud te zij, Christus!
Mensen moet je ook overtuigen met feiten, anders is het zo doordrammerig. Daarbij hoef je het er nog niet mee eens te zijn, maar zorg iig voor argumenten waarom jij het anders ziet. Dat zijn de hoofdlijnen van een goede discussie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, niet krom. Nou ja, apart. Maar je legt ze helder en duidelijk uit zonder meteen mensen schreeuwerig te willen overtuigen van je mening, en zo hoort een discussie imho ook te gaan. Weer 's wat anders dan idols, britney, breezers, jake en de nieuwse dans
Mensen gaan helaas vaak een discussie in met het doel de ander te overtuigen. Schreeuwen (PvdA is poep!!!!!), "overtuigen" met vreemde argumenten of boos worden ..... noem ik geen discussie. Een discussie is 2 of meer partijen die hun mening geven, onderbouwd. Je luistert naar elkaar en probeert elkaar te begrijpen. Aan het eind hoef je het helemaal niet met elkaar eens te zijn, maar je weet van elkaar wat degene er van denkt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen moet je ook overtuigen met feiten, anders is het zo doordrammerig. Daarbij hoef je het er nog niet mee eens te zijn, maar zorg iig voor argumenten waarom jij het anders ziet. Dat zijn de hoofdlijnen van een goede discussie.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes14+14=28, en ik ben 27
Rekenen is ook een vak hemoet je wel af en toe heengaan
Redekavelen is veel leuker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen gaan helaas vaak een discussie in met het doel de ander te overtuigen. Schreeuwen (PvdA is poep!!!!!), "overtuigen" met vreemde argumenten of boos worden ..... noem ik geen discussie. Een discussie is 2 of meer partijen die hun mening geven, onderbouwd. Je luistert naar elkaar en probeert elkaar te begrijpen. Aan het eind hoef je het helemaal niet met elkaar eens te zijn, maar je weet van elkaar wat degene er van denkt.
Nah, en jij denkt gewoon stom
Behalve dat 't gros van de discussies gehouden wordt waar in meerdere mate een gevoelskwestie aan ten grondslag ligt, maar waar men zich niet echt van bewust is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen moet je ook overtuigen met feiten, anders is het zo doordrammerig. Daarbij hoef je het er nog niet mee eens te zijn, maar zorg iig voor argumenten waarom jij het anders ziet. Dat zijn de hoofdlijnen van een goede discussie.
Echter, bij de meeste discussies zijn beide partijen zo zeker van hun standpunt dat de ander vrij zelden te overtuigen is. Met het gevolg dat de discussie uitloopt op een ruzie of een relquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Het doel van een discussie is de ander te overtuigen van mijn gelijk, en schuldig te laten voelen over het feit dat hij daar ooit aan heeft durven twijfelen.
Het antwoord: natuurlijk charisma, of het bezit van bepaalde compromitterende foto's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef davidov het volgende:
Echter, bij de meeste discussies zijn beide partijen zo zeker van hun standpunt dat de ander vrij zelden te overtuigen is. Met het gevolg dat de discussie uitloopt op een ruzie of een rel
*kuch* CDP *kuch*quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het antwoord: natuurlijk charisma, of het bezit van bepaalde compromitterende foto's.
Niet te vergeten de optie van het verleidenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het antwoord: natuurlijk charisma, of het bezit van bepaalde compromitterende foto's.
Option not available.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:37 schreef davidov het volgende:
Niet te vergeten de optie van het verleiden
Als in vet cool gaaf?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb pas vet haar nu!
althans
niet vet als in vet
maar vet als in cool!
nah, wedden van nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in vet cool gaaf?
Ik weet dat mijn haar vet koel gaver is!
DAT bepalen WIJ welquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb pas vet haar nu!
althans
niet vet als in vet
maar vet als in cool!
Dat klinkt als "een egoïst is iemand die aan zichzelf denkt in plaats van aan mij".quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Het doel van een discussie is de ander te overtuigen van mijn gelijk, en schuldig te laten voelen over het feit dat hij daar ooit aan heeft durven twijfelen.
Sterker nog, ik ben gewoon stom.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen gaan helaas vaak een discussie in met het doel de ander te overtuigen. Schreeuwen (PvdA is poep!!!!!), "overtuigen" met vreemde argumenten of boos worden ..... noem ik geen discussie. Een discussie is 2 of meer partijen die hun mening geven, onderbouwd. Je luistert naar elkaar en probeert elkaar te begrijpen. Aan het eind hoef je het helemaal niet met elkaar eens te zijn, maar je weet van elkaar wat degene er van denkt.
Nah, en jij denkt gewoon stom
Daar kan ik dan weer niet over oordelen, maar ik geloof je op je woord, goed?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben gewoon stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |