en damequote:Op donderdag 9 maart 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
moeten de heren alleen wel bereid zijn naar Veghel te rijden
ik zag hetquote:
van blackbully vind ik ook mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:53 schreef Robertje het volgende:
Ik vind die van Puckzzz erg mooi. Van de andere vind ik het niet mooi.
dat heet slagschaduwquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Leuke foto.
Jammer dat meneer links zo'n raar iets heeft onder zijn neus...
Die dame heeft het ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Leuke foto.
Jammer dat meneer links zo'n raar iets heeft onder zijn neus...
De gaafste. Bij deze serie vind ik jouw stijl net wat leuker dan die van BB en Mauro! Sorry BB en Mauro, gewoon een meningquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
hehehe grappig, die heb je genomen toen ik deze maakte:
[afbeelding]
ja valt best mee voor een compactcameraatje he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben het met je eens veldmuis. Sorry heren.
Zie nu wel in dat ik zelf niet eens een DSLR nodig heb...
beetje apart in je witbalansquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
ik had deze over het hoofd gezien. Ik vind 'm wel leuk eigenlijk...het verkleinen doet 'm alleen geen goed
[afbeelding]
vind je foto's een beetje outof focus zonder dat het iets additioneels geeft of is dat die ene lens weer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
tegen hanger van het blauwe shirt![]()
ben klaar met soepen.
eff zipje maken en klaar![]()
das en de lens,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
vind je foto's een beetje outof focus zonder dat het iets additioneels geeft of is dat die ene lens weer?
omdat ik niet kan zien of jij bent wie je zecht dat je bent, mail ik niet naar dat aderes.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Langebroek het volgende:
Ik ben 1 van de jongens (die met de sik en de langere haren).
Ik vind de foto's erg vet!
En omdat ik niet kan wachten om ze allemaal te zien zou ik willen vragen of jullie de link waar de foto's staan naar mijn adres willen sturen (flauwekeul@gmail.com).
Ik beheer namelijk de website van de band en ik wil ze graag online zetten.
Alvast bedankt!
Ik snap de achterdocht. Maar ik heb de link! Bedankt...ik ga ze straks ff bekijken (moet nu eerst de douche schoonmakenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat ik niet kan zien of jij bent wie je zecht dat je bent, mail ik niet naar dat aderes.
ik heb wel de link in de mailbox van jullie contact op jullie site gegooit.
dus als je bent wie je zecht dat je bent, dan heb je mail![]()
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:38 schreef Langebroek het volgende:
Ik heb ze allemaal s bekeken en dr zitten echt juweeltjes bij![]()
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de andere 2 fotografen, als die klaar zijn met soepen, zouden jullie de foto's dan ook naar ons band-adres willen sturen?
websjef@breaktrack.com of contactus@breaktrack.com
Als ik foto's op de site heb gezet, zal ik het wel ff melden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |