Ja, geef ze nog een reisje naar een tropisch eiland.quote:
Omdat kampen niet meer mogen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een wedervraag is geen antwoord.
?
Antwoorden wil ik Dago! Jij bent FA! Waarom sta je dit toe?quote:
Omdat er geen permbans zijn!..!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Antwoorden wil ik Dago! Jij bent FA! Waarom sta je dit toe?
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.quote:
Hij heeft anders wel een crash link geplaatst!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.
Ohnoes! Wie? Waar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een crash link geplaatst!
Komt er altijd iets te staan, als je als FA een bericht edit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.
Ah, een Deja Ban. Tof, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef Dirkh het volgende:
Of gaat dat nog doen. Dus reden genoeg.
Ja. En ze kunnen ook zien van welk IP dus ik kan niet eens het account stelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Komt er altijd iets te staan, als je als FA een bericht edit?
Inso ga ik echt niet permen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef NJ het volgende:
Heb jij die gasten nou al een permban gegeven?
En de GCSC reeks?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs drekh niet.
Thou canst not kill what doth not live.quote:
Sluiten dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Thou canst not kill what doth not live..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |