Ja, dat is een goede vraag. Eindelijk een vraag die Stofje wél kan beantwoorden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en waarom heb ik als rasjosti dan geen pi?
Ik zou niet weten hoe, maar dan ga je toch gewoon effe onder een ander verder?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dagonet, regel mij die X-box 360 eens, dan kan ik m'n ouwe icoon weer instellen!
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag. Eindelijk een vraag die Stofje wél kan beantwoorden.
Omdat het al voorgekauwd is door JKquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag. Eindelijk een vraag die Stofje wél kan beantwoorden.
Klonen, bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar dan ga je toch gewoon effe onder een ander verder?
Zeer goed. Alleen is dit een kwaliteitstopic. De rest is het in orde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
wat een K U T topic, dus is het zo goed?
Getting there. Maar je mag kut zeggen op FOK! hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
wat een K U T topic, dus is het zo goed?
Zou ik als verantwoordelijke FA ooit zoiets aanraden?quote:
Mag je het ook posten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getting there. Maar je mag kut zeggen op FOK! hoor.
"voorbeeldfunctie".quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou ik als verantwoordelijke FA ooit zoiets aanraden?
Dat zou er nog eens bijkomen. Kutc:rewquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou ik als verantwoordelijke FA ooit zoiets aanraden?
KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT zoiets?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getting there. Maar je mag kut zeggen op FOK! hoor.
Ja, maar nu nog leren de topics te onderscheiden. Dit topic is tof, dat kan je zien omdat mensen als Inso erin posten en het hoge PI-gehalte van de posts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT zoiets?
Die zal vast ook wel komen straks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Boe.
ach we hebben dezelfde mening over dat topic dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog leren de topics te onderscheiden. Dit topic is tof, dat kan je zien omdat mensen als Inso erin posten en het hoge PI-gehalte van de posts.
Hier heb je een voorbeeld van een kuttopic.
Heel nr. 3 kan door de shredder. Jammer dat ik geen Admin ben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog leren de topics te onderscheiden. Dit topic is tof, dat kan je zien omdat mensen als Inso erin posten en het hoge PI-gehalte van de posts.
Waarom bestaat dat topic? Waarom zijn er meer van?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om dolle_hond + kliek van de rest van het forum weg te houden, neem ik aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom bestaat dat topic? Waarom zijn er meer van?
Omdat kampen niet meer mogen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom bestaat dat topic? Waarom zijn er meer van?
Ja, geef ze nog een reisje naar een tropisch eiland.quote:
Omdat kampen niet meer mogen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een wedervraag is geen antwoord.
?
Antwoorden wil ik Dago! Jij bent FA! Waarom sta je dit toe?quote:
Omdat er geen permbans zijn!..!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Antwoorden wil ik Dago! Jij bent FA! Waarom sta je dit toe?
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.quote:
Hij heeft anders wel een crash link geplaatst!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.
Ohnoes! Wie? Waar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een crash link geplaatst!
Komt er altijd iets te staan, als je als FA een bericht edit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.
Ah, een Deja Ban. Tof, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef Dirkh het volgende:
Of gaat dat nog doen. Dus reden genoeg.
Ja. En ze kunnen ook zien van welk IP dus ik kan niet eens het account stelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Komt er altijd iets te staan, als je als FA een bericht edit?
Inso ga ik echt niet permen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef NJ het volgende:
Heb jij die gasten nou al een permban gegeven?
En de GCSC reeks?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs drekh niet.
Thou canst not kill what doth not live.quote:
Sluiten dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Thou canst not kill what doth not live..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |