quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Goed topic, sticky!
onderaan, bij de centraaltopics!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Goed topic, sticky!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind deze toffer, want Inso.
Ja je had het tegen mijquote:
Dan zet je hem sticky en tief je de mijne dicht kutmod.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja, doe je werk eens en gooi die kamper eens uit onzin. (dagonet dus, met zijn sticky kuttopic) Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Opletuh!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, doe je werk eens en gooi die kamper eens uit onzin. (dagonet dus, met zijn sticky kuttopic) Machtsmisbruik.
Geweldige OP.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
Het was een kuttopic, daarom. Nu optiefen.
Dat heeft hij zelf al gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, doe je werk eens en gooi die kamper eens uit onzin. (dagonet dus, met zijn sticky kuttopic) Machtsmisbruik.
Zo laten, niets meer aan doen, says it all.quote:
Wat heb jij tegen Skaai?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Ja, hallo! Zo snel als jij slotjes zet...
Ben je nu ook een beetje teleurgesteld dat ik een Zweedse crackhoer prefereer boven een Almeerse zwerver?
Magrittesque.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dit is dus geen tvp.
Die pleurt je de trein al uit als je even in haar tieten knijpt en je tegen haar been staat aan te rijden. Preuts type.quote:
En dat voor een US-mod.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die pleurt je de trein al uit als je even in haar tieten knijpt en je tegen haar been staat aan te rijden. Preuts type.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef mcDavid het volgende:
wat een dynamische start voor een FB topic
Mja, da's dan weer een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze had ik nog ergens liggen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |