Hoe lang duurt dat nog met die avatar-wedstrijd......eigenlijk.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef displission het volgende:
jij jat echt alles he..ik heb dit plaatje ook gejathehe zou wel zo'n gigantische x-box 360 willen winnen..dan draai ik helemaal door
VANDAAR 360 graden hyperness
Dan moet je jomanda zeker kijken, dan zal ik morgen het dromentopic in de gaten houden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Jomanda krijg ik nachtmerries van.
Ben benieuwd wat ik vannacht ga dromen.
Gelukkig !quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef displission het volgende:
een weekje daarna krijg je me gewoon weer terug hoor gaai
Er is ook voetbal op hier en Jomanda, tja, ik weet niet. Kan het natuurlijk wel kijken op uitzending gemist via internet. Nu staat voetbal op en dan luister ik het commentaar af en toequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Dan moet je jomanda zeker kijken, dan zal ik morgen het dromentopic in de gaten houden...![]()
Ben benieuwd.
Tja, da;s een goed voornemen, ik probeer het ook regelmatig voor het naar bed gaan, met gevolg dat ik met mijn hoofd op mijn schoot eindigquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dromen vannacht, ik geloof dat ik ga mediteren voordat ik ga slapen. Misschien dat het helpt.
Die joints beginnen toch jou hersencelletjes aan te tasten geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef displission het volgende:
it's funny how a man only thinks about the beep i don't give a beep i'm a gonna do my thing while u r playing with ur beep
Anders kun je nog altijd meditatie muziek opzettenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Tja, da;s een goed voornemen, ik probeer het ook regelmatig voor het naar bed gaan, met gevolg dat ik met mijn hoofd op mijn schoot eindig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |