Ik voorspel een 9/10.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
Eurogamer review van GRAW liegt er ook niet om. Ze hebben echter nog geen cijfer... spel is te uitgebreid. Dit weekend bespreken ze een online mogelijkheden en maandag komt een cijfer![]()
Voorlopige SP review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63223
Ik ook, maar ze willen het vast goed beargumenteren daarom doen ze zo moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Retuobak het volgende:
Jawel hoor, gewoon een GRAW review alleen doen over friendly AI
5/10
daar zullen die eurogamer honden geen moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Retuobak het volgende:
5/10
Nintendo fanboy? De kritiek is toch juist altijd dat het Sony fanboys zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar zullen die eurogamer honden geen moeite mee hebben.
Als dit spel hoger dan een 8 scoort bij ze is het de eerste xbox 360 non-nintendo fanboy review
ook goed 14.gifquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nintendo fanboy? De kritiek is toch juist altijd dat het Sony fanboys zijn?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef Retuobak het volgende:
5/10
Ik speel op widescreen en het is mij niet opgevallen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef Lampie_ het volgende:
Ff een vraagje, als je in je xbox dashboard de screen format op WIDESCREEN zet. Kan het dan kloppen dat de framerate wat minder wordt?
Haar linkerhand is magnetischquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Haar linkerhand is magnetischIk zie de gameplay mogelijkheden al voor me
edit: ontopic: Erg mooie screens, maar ik ga het toch niet kopen. Nooit meer platform games en racegames voor mij
Huiliequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar zullen die eurogamer honden geen moeite mee hebben.
Als dit spel hoger dan een 8 scoort bij ze is het de eerste xbox 360 non-nintendo fanboy review
Ze hebben al zat tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:37 schreef Lampie_ het volgende:
Geef het tijd
Als je naar FC:IP shots kijkt krijg je ook zo'n idee van wat ziet dit er fucked up uit. Maar die filmpjes zijn onwijs mooi.
bedankt voor de tip, bestel em zo dan ffquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:00 schreef EmjaY het volgende:
Dei advanced scart cables zijn in Amsterdam nog steeds bijna overal uitverkocht. Bol.com heeft ze echter gewoon in voorraad, had er 1 binnen een dag
Wallah
Je kunt ook die van mij kopenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, bestel em zo dan ff
De 360 is underrated.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef masterdave het volgende:
DAMN wist niet dat die 360 dat kon, ziet er echt strak uit
één woord... SCARTquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Dat is die kabel?
waar is de kabel voor het geluid?
hoe kom jij aan die dingen ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:39 schreef =HellFire= het volgende:
Heb trouwens Blazing Angels en Far Cry Predator binnen, beide wederom debug. Ik snap niet dat Blazing Angels het lettertyp Comic Sans gebruikt en er ook nog debug opties in zitten (zoals het aangeven hoeveel fps het is, hoeveel CPU kracht de game vergt etc). Wel aardig spel, alleen geen killer als GR:AW
.
Je sluit dan je 360 aan middels een scart aansluiting, waarbij je dan via RGB kan werken. Dit zorgt voor een wat strakker beeld dan de standaard kabel bij een core of premium pakket.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:02 schreef Lampie_ het volgende:
Wat zijn die advanced scart kabels? Ik zie er maar steeds gediscussieer over maar ik heb geen idee wat het is.
Dat is de kabel voor de Xbox, niet voor de Xbox360.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Dat is die kabel?
waar is de kabel voor het geluid?
X360 editor @ Gamer.nl en goede verhouding met Ubisoft goes a long way.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die dingen ?
is wel tof
In hoeverre krijg je dan beter beeld? Want dan moet ik dan ook hebben. Als het op elke TV werkt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je sluit dan je 360 aan middels een scart aansluiting, waarbij je dan via RGB kan werken. Dit zorgt voor een wat strakker beeld dan de standaard kabel bij een core of premium pakket.
Het werkt op elke tv met een scart aansluiting en het beeld is zichtbaar beter!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
In hoeverre krijg je dan beter beeld? Want dan moet ik dan ook hebben. Als het op elke TV werkt.
Check de BC lijst om te kijken of je een oud Xbox spel kan spelen. Vind je op Xbox.nl ofzo,.. en nee,... Gold pakket is niet prijzigquote:Op zondag 12 maart 2006 10:17 schreef Revenge2005 het volgende:
Sorry als deze vraag langs is gekomen
maar als ik nu zon Xbox 360 aanschaf met HardDisk - kan ik dan ook gewoon games kopen die van de oude Xbox zijn en die spelen ?
en is zon live pakketje ( gold ) niet wat te prijzig of ligt dat aan mij ?
Ja maar niet allemaal, er is een lijst op www.xbox.com met games die backwards compatible zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 10:17 schreef Revenge2005 het volgende:
Sorry als deze vraag langs is gekomen
maar als ik nu zon Xbox 360 aanschaf met HardDisk - kan ik dan ook gewoon games kopen die van de oude Xbox zijn en die spelen ?
ligt aan jou, 5 euro per maand vind ik een mooi bedrag om live te mogen gamen.quote:en is zon live pakketje ( gold ) niet wat te prijzig of ligt dat aan mij ?
Oude tv dus maar één aansluiting, en idd scartswitch boxen zijn ook niet alles maar net getest met die van m'n broertje en dat ging beter. Maar ik ga iig zo'n advanched scart geval kopen en mss een nieuwe tv.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef twi het volgende:
Heb je maar 1 SCART aansluiting op je TV dan? Kan je die decoder niet via nomale component aansluitingen op je TV aansluiten?
Ik vertrouw die SCART splitters niet zo, geef je 50 euro uit aan een goed SCART switchbox die RGB door zou moeten geven, maar is 't beeld toch minder dan wanneer 'ie direct is aangesloten.
Ik gebruik zo'n joytech switch.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef twi het volgende:
Heb je maar 1 SCART aansluiting op je TV dan? Kan je die decoder niet via nomale component aansluitingen op je TV aansluiten?
Ik vertrouw die SCART splitters niet zo, geef je 50 euro uit aan een goed SCART switchbox die RGB door zou moeten geven, maar is 't beeld toch minder dan wanneer 'ie direct is aangesloten.
Of zoals ik de X-box stekker eruit trekken, vind Scart kabels er iets te gammel voor om veel te wisselenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Prachtig, maar voor 50-60 euro blijf ik wel af en toe m'n SCART-kabeltje wisselen, 1 of 2 keer per week voor 't voetbal.
Ik denk het ook wel jaquote:
hij was 2 tientjes ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Prachtig, maar voor 50-60 euro blijf ik wel af en toe m'n SCART-kabeltje wisselen, 1 of 2 keer per week voor 't voetbal.
Als je DVD's gaat kijken moet je hem ook eerst switchen naar 50 hertz, en gamen doe je gewoon op 60 hertz. Don't ask me why maar dan draait je dvd veel beter.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz heel leuk ding die Xbox360 maaaaaaaaaaaar de DVD playback vind ik niet echt geweldig, zit bijv geen resume stop. En het loopt hier niet echt vloeiend (de games wel btw). Nu hing gister direct aan de tv via de scart en dat scheelde een hoop.
Nu hangt ie eerst aan een scart verdeler die vervolgens een decoder voor digi tv in gaat en dan via de decoder naar de tv, games blijven vloeiend maar DVD's zijn dan helemaal brak. Niet erg opzich, nu hangt de JVC DVD speler er weer bij, maar geeft nu een zwak geluids signaal door zodat m'n tv loei hard moet voor een beetje redelijk geluid, wat als gevolg heeft dat je je kapot schrikt als je hem van DVD haalt en weer naar normale tv gaat
Ga zo is proberen hoe het is als ik de verdeler na de decoder hang zodat de Xbox niet langs de decoder hoeft.
Edit:
werkt ook niet, behalve als ik de stekker van de Xbox eruit haal, dan heb ik weer geluid anders heb ik dus geen geluid van de DVD en Decoder... tijd voor een scart switch box...
Komt omdat PAL dvd's allemaal 50Hz zijn. Als je je xbox op 60Hz zet, dan moet 'ie het 50Hz beeld omzetten naar 60Hz, wat de dvd-weergave (vanwege de omzetting) iets minder vloeiend kan maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef piet_pelle het volgende:
Als je DVD's gaat kijken moet je hem ook eerst switchen naar 50 hertz, en gamen doe je gewoon op 60 hertz. Don't ask me why maar dan draait je dvd veel beter.
Die staat er al lang man.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jupiler nl moet er ook nog bij
[afbeelding]
Doe ik. 14.gifquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:55 schreef mk2210 het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een xbox 360 (premium) met PGR 3 en GRAW. Wat is het toch een mooi apparaat!
Kan iemand btw mijn gamertag toevoegen?
[afbeelding]
Wat dacht je van die models, die zijn pas gaar, lijkt wel een n64 spel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Huilie![]()
En Tomb Raider ziet er crap uit
Veel te plastic, en de belichting is gaar.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:37 schreef Lampie_ het volgende:
Geef het tijd
Als je naar FC:IP shots kijkt krijg je ook zo'n idee van wat ziet dit er fucked up uit. Maar die filmpjes zijn onwijs mooi.
Inderdaad, niet vooruit te branden op 60 hertz anders.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als je DVD's gaat kijken moet je hem ook eerst switchen naar 50 hertz, en gamen doe je gewoon op 60 hertz. Don't ask me why maar dan draait je dvd veel beter.
Zijn alle 360 games wel 60Hz of zijn er ook games die alleen 50Hz zijn?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Komt omdat PAL dvd's allemaal 50Hz zijn. Als je je xbox op 60Hz zet, dan moet 'ie het 50Hz beeld omzetten naar 60Hz, wat de dvd-weergave (vanwege de omzetting) iets minder vloeiend kan maken.
Alle games zijn 60Hz, soms is dit zelfs verplicht zoals bij DOA4.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:03 schreef mk2210 het volgende:
[..]
Zijn alle 360 games wel 60Hz of zijn er ook games die alleen 50Hz zijn?
Advanced scart kabel kopen... zonder twijfel ! Dat downloaden is een Live update,... kan je gewoon omzeilen hoor. De SP kan je altijd spelen. Update heeft niks met dat spel te maken.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoi mensen !
Ik heb ook een Xbox 360 sinds vorige week...
En heb PGR2 en GR:AW. Alleen GR:AW kan ik nog niet spelen omdat ik op het moment nog zonder internet zit... Alleen dan kan ik ook de SP niet spelen omdat ie content moet downloaden![]()
Een vraagje, welke kabel levert de beste kwaliteit.
De Xbox 360 S-Video Cable of die Xbox 360 Advanced Scart Cable.
Ik heb een scart en S-video aansluiting op TV.
Wederom met de advanced scart kabel,.. heeft een extra optische uitgang dacht ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
En is het mogelijk om de Xbox aan te sluiten op m'n dolby versterker ??
En welke kabel heb ik daar dan voor nodig ?
Edit, moet met Optische Kabel zo te zien...
Voor zo ver ik weet bestaat er geen S-Videokabelquote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoi mensen !
Ik heb ook een Xbox 360 sinds vorige week...
En heb PGR2 en GR:AW. Alleen GR:AW kan ik nog niet spelen omdat ik op het moment nog zonder internet zit... Alleen dan kan ik ook de SP niet spelen omdat ie content moet downloaden![]()
Een vraagje, welke kabel levert de beste kwaliteit.
De Xbox 360 S-Video Cable of die Xbox 360 Advanced Scart Cable.
Ik heb een scart en S-video aansluiting op TV.
Ah okayquote:Op maandag 13 maart 2006 11:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Advanced scart kabel kopen... zonder twijfel ! Dat downloaden is een Live update,... kan je gewoon omzeilen hoor. De SP kan je altijd spelen. Update heeft niks met dat spel te maken.
Ahh vriend van mij is hem vergeten mee te nemen, dan maar morgenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik heb hem ook morgen waarschijnlijk![]()
![]()
wat een raar hoofd op die bovenste screenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef Sjotime het volgende:
Tombraider Legend interview: http://interviews.teamxbo(...)Legend-Interview/p1/
Find out why Lara is back and better than ever
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twiquote:Op maandag 13 maart 2006 12:45 schreef Heintje het volgende:
Wie gaat er allemaal mee doen aan de PGR3 race prijsvraag?
Als het er nou minder dan 6 zijn heb ik ook nog kans.
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:14 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ahh vriend van mij is hem vergeten mee te nemen, dan maar morgen
Er is ook een update beschikbaar op www.xbox.com die je op een cd kunt branden, en dan je console updaten.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:35 schreef Heintje het volgende:
Hoe kun je PGR2 spelen als je geen jnternet hebt?
Daarvoor moet je toch een emulator downloaden.
Misschien dat die nutteloze update een tijdje geleden er voor was om te zorgen dat GR:AW het doet. Dus achteraf toch niet zo nutteloos. Maar of dat dat zo is weet ik niet.
Ik reageerde op de textures van Lara.. Die zijn namelijk dezelfde als van de houten vloer.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Als bij Lara als ze liegt die twee andere dingen groeien, mag ze van mij net zo zijn als Pinokkio
Rare jongen jij hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik reageerde op de textures van Lara.. Die zijn namelijk dezelfde als van de houten vloer.
Ze hebben iig de plastic look niet aan het spel gegeven![]()
Maar sinds wanneer verwacht jij dat mensen serieus op je in gaan dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef BMH het volgende:
Ik reageerde op de textures van Lara.. Die zijn namelijk dezelfde als van de houten vloer.
Sinds wanneer geef jij iets om graphics?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze hebben iig de plastic look niet aan het spel gegeven![]()
Verloot ze lieverquote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
Win één van de vijf exclusieve PGR3-faceplates!
Voor de mensen die PGR3 hebben en die kans willen maken op een van de vijf exclusieve PGR3-faceplates.
Wat een kutspelquote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Sjotime het volgende:
Eerste 10 minuten van 99 Nights. Valt me op dat het heeel saai is en gruweeeelijke slowdown heeft... ECHT gruwelijke slowdown bij veel vijanden. Zelfs bij de N64 niet zoveel slowdown gezien als bij dit spel.
http://xboxyde.com/news_2645_en.html
Laat ik het zo zeggen. Ik game niet zonder! Maar dan ook echt niet!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef Lampie_ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een artikel (of zoiets) kan vinden waar je de verschillen zien tussen een standaard scart kabel en een Advanced scart kabel?
Ik wil toch wel het verschil zien voordat ik er 25 euro aan uitgeef.
Dan haal je 'm toch niet, iedereen raadt het aan als je het dan even goed niet wilt geloven, tja... Beetje moeilijk lopen doen over een paar knakenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef Lampie_ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een artikel (of zoiets) kan vinden waar je de verschillen zien tussen een standaard scart kabel en een Advanced scart kabel?
Tegen de tijd dat ik na m'n laatste visit deze thread bekijk zijn er alweer wat pagina's doorheen. Waardoor ik dus niet alles lees.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan haal je 'm toch niet, iedereen raadt het aan als je het dan even goed niet wilt geloven, tja... Beetje moeilijk lopen doen over een paar knaken
Verschil is gigantisch en de aanschaf is essentiëel!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef Lampie_ het volgende:
Ik wel, twee jaar lang. Totdat ik een keer noodgedwongen terug moest naar zo'n standaard kutkabel. Men, wat was dat lelijk zeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Verschil is gigantisch en de aanschaf is essentiëel!Daar zijn àlle scart-bezitters het over eens. Ik ken niemand die de aanschaf van een RGB-scartkabel voor z'n console als miskoop beschouwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |