Komt omdat PAL dvd's allemaal 50Hz zijn. Als je je xbox op 60Hz zet, dan moet 'ie het 50Hz beeld omzetten naar 60Hz, wat de dvd-weergave (vanwege de omzetting) iets minder vloeiend kan maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef piet_pelle het volgende:
Als je DVD's gaat kijken moet je hem ook eerst switchen naar 50 hertz, en gamen doe je gewoon op 60 hertz. Don't ask me why maar dan draait je dvd veel beter.
Die staat er al lang man.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jupiler nl moet er ook nog bij
[afbeelding]
Doe ik. 14.gifquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:55 schreef mk2210 het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een xbox 360 (premium) met PGR 3 en GRAW. Wat is het toch een mooi apparaat!
Kan iemand btw mijn gamertag toevoegen?
[afbeelding]
Wat dacht je van die models, die zijn pas gaar, lijkt wel een n64 spel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Huilie![]()
En Tomb Raider ziet er crap uit
Veel te plastic, en de belichting is gaar.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:37 schreef Lampie_ het volgende:
Geef het tijd
Als je naar FC:IP shots kijkt krijg je ook zo'n idee van wat ziet dit er fucked up uit. Maar die filmpjes zijn onwijs mooi.
Inderdaad, niet vooruit te branden op 60 hertz anders.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als je DVD's gaat kijken moet je hem ook eerst switchen naar 50 hertz, en gamen doe je gewoon op 60 hertz. Don't ask me why maar dan draait je dvd veel beter.
Zijn alle 360 games wel 60Hz of zijn er ook games die alleen 50Hz zijn?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Komt omdat PAL dvd's allemaal 50Hz zijn. Als je je xbox op 60Hz zet, dan moet 'ie het 50Hz beeld omzetten naar 60Hz, wat de dvd-weergave (vanwege de omzetting) iets minder vloeiend kan maken.
Alle games zijn 60Hz, soms is dit zelfs verplicht zoals bij DOA4.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:03 schreef mk2210 het volgende:
[..]
Zijn alle 360 games wel 60Hz of zijn er ook games die alleen 50Hz zijn?
Advanced scart kabel kopen... zonder twijfel ! Dat downloaden is een Live update,... kan je gewoon omzeilen hoor. De SP kan je altijd spelen. Update heeft niks met dat spel te maken.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoi mensen !
Ik heb ook een Xbox 360 sinds vorige week...
En heb PGR2 en GR:AW. Alleen GR:AW kan ik nog niet spelen omdat ik op het moment nog zonder internet zit... Alleen dan kan ik ook de SP niet spelen omdat ie content moet downloaden![]()
Een vraagje, welke kabel levert de beste kwaliteit.
De Xbox 360 S-Video Cable of die Xbox 360 Advanced Scart Cable.
Ik heb een scart en S-video aansluiting op TV.
Wederom met de advanced scart kabel,.. heeft een extra optische uitgang dacht ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
En is het mogelijk om de Xbox aan te sluiten op m'n dolby versterker ??
En welke kabel heb ik daar dan voor nodig ?
Edit, moet met Optische Kabel zo te zien...
Voor zo ver ik weet bestaat er geen S-Videokabelquote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoi mensen !
Ik heb ook een Xbox 360 sinds vorige week...
En heb PGR2 en GR:AW. Alleen GR:AW kan ik nog niet spelen omdat ik op het moment nog zonder internet zit... Alleen dan kan ik ook de SP niet spelen omdat ie content moet downloaden![]()
Een vraagje, welke kabel levert de beste kwaliteit.
De Xbox 360 S-Video Cable of die Xbox 360 Advanced Scart Cable.
Ik heb een scart en S-video aansluiting op TV.
Ah okayquote:Op maandag 13 maart 2006 11:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Advanced scart kabel kopen... zonder twijfel ! Dat downloaden is een Live update,... kan je gewoon omzeilen hoor. De SP kan je altijd spelen. Update heeft niks met dat spel te maken.
Ahh vriend van mij is hem vergeten mee te nemen, dan maar morgenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik heb hem ook morgen waarschijnlijk![]()
![]()
wat een raar hoofd op die bovenste screenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef Sjotime het volgende:
Tombraider Legend interview: http://interviews.teamxbo(...)Legend-Interview/p1/
Find out why Lara is back and better than ever
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twiquote:Op maandag 13 maart 2006 12:45 schreef Heintje het volgende:
Wie gaat er allemaal mee doen aan de PGR3 race prijsvraag?
Als het er nou minder dan 6 zijn heb ik ook nog kans.
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:14 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ahh vriend van mij is hem vergeten mee te nemen, dan maar morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |