Trouble= treble=quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Rot een eind op met je zelfbedachte taal, hoe irritant is dat. Vooral die oma die heeft dat hele bandje bedacht, echt super irritant. En nu gaan ze ook nog met het songfestival mee doen, lekker voorschut als ze winnen en ze moeten ons verdedigen op het songfestival.
JIJquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
Die jongste heeft wel een aardig kontje zag ik vandaag op RTL4.
4 geweldige reacties, op geweldige topicsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef tonks het volgende:
Zo, drie geweldige reacties.
edit:
Vier zelfs
Voorschut? Is dat ook zelfbedachte taal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Rot een eind op met je zelfbedachte taal, hoe irritant is dat. Vooral die oma die heeft dat hele bandje bedacht, echt super irritant. En nu gaan ze ook nog met het songfestival mee doen, lekker voorschut als ze winnen en ze moeten ons verdedigen op het songfestival.
quote:
Kutbandquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef tonks het volgende:
Maar 2 met een xbox avatar, ik trek blijkbaar geen paupers aan.
Good for me!
Heb je ook foto's van hun kontjes? Of iig van die ene!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
DJEM
![]()
Kuttonks!
Zie je dat buikje dan niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van hun kontjes? Of iig van die ene!
Dat is bij de meeste "bands" van tegenwoordig zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De die twee jongsten zijn zeer aardig om naar te kijken. Maar zodra ze hun bek opendoen verdwijnt elke sexuele gedachte die ik had alweer. En als ze dan ook nog eens gaan zingen in die verschrikkelijke neptaal krijg ik helemaal kotsneigingen.![]()
Conclusie: Die twee jongsten moeten gewoon naakt in de Playboy en
verder moeten ze hun smoel houden.
Tering, 3 programma's per dag dus al.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef El_Rolando het volgende:
Ze waren net bij Jensen.
Op het songfestival sta je sowieso voor schut, treble zal echter niet opvallen tussen de verwijfde en schreeuwerige acts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Nou, vreselijk! Zum kotzen gewoon!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef El_Rolando het volgende:
Ze waren net bij Jensen.
Die middelstequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
Die middelste zie ik wel eens in de C1000![]()
[afbeelding]
Whehequote:
De jongste 2:quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Dat is dat nummer dat me nu al 3 jaar stalkt in mijn hoofd..quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:51 schreef buzzer het volgende:
Belgie had een paar jaar geleden ook een liedje met zelfbedachte taal, ik ben de naam van de band even kwijt, maar dat klonk best leuk...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef DemonRage het volgende:
Vertaling van Ramaganana:
----------------------------------------
Tekst
Die linker heeft een kaak waar superman U tegen zegtquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef DemonRage het volgende:
Vertaling van Ramaganana:
----------------------------------------
En dan zijn ze ook nog nieteens orgineel... Las Ketchup ging nog aan hun vooraf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Die teksten zijn echt lame. Echt zo van: "Ja, we kunnen geen goede teksten bedenken, dus brabbelen we maar wat gare klanken en zeggen dat het artistiek en hip is enzo."
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan overdrijven![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die ouwe is superlelijk
die 2 jonge meisjes daarintegen
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef DemonRage het volgende:
Daar zeg je wat, k-Rin!
Volgens mij proberen ze de Josti-band te overtreffen.
Helaas stadsgenoot, de ketchup dames doen ook mee aan het ESF.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan zijn ze ook nog nieteens orgineel... Las Ketchup ging nog aan hun vooraf.
En dat was al meer dan genoeg.
Kortom Spanje en Nederland worden laatste en 1 na laatstequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helaas stadsgenoot, de ketchup dames doen ook mee aan het ESF.
En een ander voordeel ze gaan eerst nog toeren door Europa dus dan horen we er in Nederland ook niets van en na het songfestival is het helemaal over.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:11 schreef buzzer het volgende:
Beroerder dan vorig jaar kan het niet gaan, dus iedere punt meer is winst.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef PsyCha het volgende:
Ik ben blij dat ze door zijn. Krijgen ze weer te weinig punten om mee te doen volgend jaar en dan zijn we allemaal weer een jaartje verlost van de Eurovisie Songcrap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |