Trouble= treble=quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Rot een eind op met je zelfbedachte taal, hoe irritant is dat. Vooral die oma die heeft dat hele bandje bedacht, echt super irritant. En nu gaan ze ook nog met het songfestival mee doen, lekker voorschut als ze winnen en ze moeten ons verdedigen op het songfestival.
JIJquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
Die jongste heeft wel een aardig kontje zag ik vandaag op RTL4.
4 geweldige reacties, op geweldige topicsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef tonks het volgende:
Zo, drie geweldige reacties.
edit:
Vier zelfs
Voorschut? Is dat ook zelfbedachte taal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Rot een eind op met je zelfbedachte taal, hoe irritant is dat. Vooral die oma die heeft dat hele bandje bedacht, echt super irritant. En nu gaan ze ook nog met het songfestival mee doen, lekker voorschut als ze winnen en ze moeten ons verdedigen op het songfestival.
quote:
Kutbandquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef tonks het volgende:
Maar 2 met een xbox avatar, ik trek blijkbaar geen paupers aan.
Good for me!
Heb je ook foto's van hun kontjes? Of iig van die ene!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
DJEM
![]()
Kuttonks!
Zie je dat buikje dan niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van hun kontjes? Of iig van die ene!
Dat is bij de meeste "bands" van tegenwoordig zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De die twee jongsten zijn zeer aardig om naar te kijken. Maar zodra ze hun bek opendoen verdwijnt elke sexuele gedachte die ik had alweer. En als ze dan ook nog eens gaan zingen in die verschrikkelijke neptaal krijg ik helemaal kotsneigingen.![]()
Conclusie: Die twee jongsten moeten gewoon naakt in de Playboy en
verder moeten ze hun smoel houden.
Tering, 3 programma's per dag dus al.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef El_Rolando het volgende:
Ze waren net bij Jensen.
Op het songfestival sta je sowieso voor schut, treble zal echter niet opvallen tussen de verwijfde en schreeuwerige acts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Nee.
Nou, vreselijk! Zum kotzen gewoon!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef El_Rolando het volgende:
Ze waren net bij Jensen.
Die middelstequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
Die middelste zie ik wel eens in de C1000![]()
[afbeelding]
Whehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |