Goed topic!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
[Nintendo]Stel *hier* Je vraag aan miyamoto *O*![]()
Wat anders? tuurlijk de film kerel!quote:
Tuurlijk! DS gamer FTWquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Thomper het volgende:
Bernie, je hebt een collectie aangemaakt
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Roi het volgende:
Oude Sega ads!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
en deze:
[[url=http://gameads.gamepressure.com/galeria/loga/170897353.jpg]afbeelding][/url]
=klikbaar zodat je de commercial kan zien
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat anders? tuurlijk de film kerel!
die moest goed zijn heb ik uit betrouwbare bronnen!
Net thuis, ik kijk em of straks of morgen, even kijken wat ik ga doen straksquote:
nee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedenavond dames en heren! Zijn we al een beetje zenuwachtig voor de (voorlopig) wedstrijd van het jaar
Is wel een goede film met veel mooie shots (in de ring), maar is ook erg lang.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net thuis, ik kijk em of straks of morgen, even kijken wat ik ga doen straks
Dat is het zeker, maar ik heb er vertrouwen. Altijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef mordradead het volgende:
Ik ga zometeen zeker kijken! Ik ben alleen bang dat ze het niet redden omdat Olympique toch wel een erg goede ploeg is
Wat een goed idee. Wou ik ook doen, maar was het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef taart het volgende:
ik post hier even zodat dit topic in myAT verschijnt zodat ik het de volgende keer als ik iets nuttigs te vertellen heb, dit topic gemakkelijk terug kan vinden.![]()
Oquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
Reiziger was vroeger toevallig helemaal de pwnage! Alleen is hij nu een beetje oud.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef mordradead het volgende:
Luciusdie kerel verpesten ze helemaal omdat ze Reiziger beter vinden
die ziet er misschien hetzelfde uit als een Ronaldinho... zo goed kan hij iig niet voetballen..... niet dat Reiziger grote kwalitatiefe verschillen vertoond met Lucius hoor maarja, Lucius gaat al naar Feyenoord.
Pokkeherrie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat een geflipt wijf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoi, Sharkdoggie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zwart scherm en geen C-mineur opstartgeluidje. Vrees het moederbord, komt vaker voor bij de iBookquote:
kheb er niks van gezienquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een wedstrijd zeg! Tsjongejonge..
Cocu, wat doe je?! Nu niets meer in ieder geval..
![]()
Seau, dat is kut.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zwart scherm en geen C-mineur opstartgeluidje. Vrees het moederbord, komt vaker voor bij de iBook
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef capibar het volgende:
[..]
Seau, dat is kut.
Ik heb gehoort dat je hem dan moet laten maken!
of je koopt een gewone pc , die doen het langer dan zo'n apple productquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Kijken of ik een vervangende MacBook Pro kan regelen via MacHouse![]()
Hoi, capiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Hoi, Sharkdoggie.
Dit filmpje heb ik al meer dan een maand geleden gezien.
Maar toch bedankt dat je de andere slowchat gebruikers er op wijst.
Blijf vooral zo doorgaan, tijger!
en nog ga ik er niks van zienquote:
Als je een appel van links naar rechts wast druipt de kwaliteit er vanaf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef mordradead het volgende:
Appels worden dan ook gekenmerkt door een lekkere smaak die van een korte duur is voorzien.
Je verpest de reeks!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
Wat een spam hier, alleen maar van dezelfde persoon.![]()
delete knopquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Bite me.![]()
Er is altijd nog de delete-knop!
Insomniac wil me dood hebben.quote:
Hey, nu je het zegt, had die nick nog nooit echt bekeken.quote:
Inso.quote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:49 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe speakertjes, whehehe.
Inderdaad, Tis jammer dat ze zo'n kneuzen partij zijn verderquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:33 schreef MMaRsu het volgende:
Als jullie trouwens interesse hebben in de site van de lpf, hun politieke programma is wel okay
www.lpf.nl
Boxen eruit, nieuwe monitor erin.. Dat kan toch echt nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Hehe, als ik het volume heel laag zet is de muziek nu nog hard.
Hallo. Ik ben nog steeds niet over het verlies heenquote:
Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke dagen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben nog steeds niet over het verlies heen
Het is denk ik toch het moederbord
quote:Aantal gegenereerde pageviews 100000
Aan mij nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef Roi het volgende:
Dat filmpje blijft prachtigHeb het aan al mijn vrienden doorgestuurd (alle 2!) !
Hihi coolquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste aan wie ik deze link geef
http://www.genericise.com/animation.htm
Ha lieverdquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemiddag lieve GAM SC'ers.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ha lieverd
Ik heb een goed humeur vandaag, ik heersch
Opstaan met een goed gevoel doe ik nooit, daar is het te vroeg voor zeg maarquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Je heerscht inderdaad, fijn dat je er nu ook zelf achtergekomen bent. Heeft je goede humeur ook nog een speciale reden of ben je gewoon opgestaan met een goed gevoel?
Is dat niet een beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:11 schreef taart het volgende:
Every Darksided person, get out of my house!!!!!!!!!111
If you believe in jezus you can stay here.
Dat haalt niet weg dat het grappig isquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Laniboekje het volgende:
Soms he.. lopen jullie best wel achter de feiten aan.. De hype rond die vrouw was echt al maanden geleden in de USA. En nu komen jullie er pas mee.
![]()
Wij wonen toch niet in Amerikaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Laniboekje het volgende:
Soms he.. lopen jullie best wel achter de feiten aan.. De hype rond die vrouw was echt al maanden geleden in de USA. En nu komen jullie er pas mee.
![]()
Wat denk je van die uilenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Was dat in de westergasfabrieken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je van die uilen
Anyway, ik was naar A'dam vandaag, Tomb Raider presentatieDe NS werkte alleen weer eens niet mee, volle trein, trein die niet reed, etc. Kwamen 15 min te laat, maar doordat ze technische storing hadden (lees moeite hadden om de kabels aan te sluiten) begon het een half uur later
De game lijkt erg tof te gaan worden. Maar daar lees je binnenkort meer over natuurlijk
Nee, Panama. We werden overigens niet gecontroleerd ofzo. Je zou gewoon naar binnen gegaan kunnen zijn als je dat wildequote:
Maargoed alleen de perst wist er natuurlijk van, sneaky bastardsquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Panama. We werden overigens niet gecontroleerd ofzo. Je zou gewoon naar binnen gegaan kunnen zijn als je dat wilde
De perst...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maargoed alleen de perst wist er natuurlijk van, sneaky bastards![]()
Waar het hoofd, err... darmkanaal vol van zit he..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maargoed alleen de perst wist er natuurlijk van, sneaky bastards![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar het hoofd, err... darmkanaal vol van zit he..
Zo.
![]()
En dat zijn 37 tiepfoutenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef MMaRsu het volgende:
DE PERS NATUURLIJK SJONGE 1 TIEPVOUT VERDORIE
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Er zijn meerdere interresante punten voor vandaag.
- de meneer van de apple store belde: ik kan mijn mac mini op komen halen.
- ik ben aangenomen bij de C1000, ik wordt gelijk op een verantwoordelijke afdeling als groente en fruit gezet.
Een powerpc mac of een intel mac?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
En weet je de verschillende appelsoorten al?quote:- ik ben aangenomen bij de C1000, ik wordt gelijk op een verantwoordelijke afdeling als groente en fruit gezet.
Nice. C1000 heerst. Maar let wel op he Capibar... Géén fratsen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
- ik ben aangenomen bij de C1000, ik wordt gelijk op een verantwoordelijke afdeling als groente en fruit gezet.
Ook al. Ik moet ook maar eens gaan zoeken naar werk denk ikquote:
Waarmee?quote:
Ik doe met je mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al. Ik moet ook maar eens gaan zoeken naar werk denk ik
Geen idee, hou hem maar in de reserve, voor als er iets gebeurt dat felicitaties nodig heeft.quote:
Heb je enig idee wat je wil gaan doen? Ik niet namelijk, het wordt iig geen supermarkt ofzoquote:
Werken in een gameshop lijkt me wel wat voor jequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat je wil gaan doen? Ik niet namelijk, het wordt iig geen supermarkt ofzo![]()
Alvast bedankt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef capibar het volgende:
[..]
Geen idee, hou hem maar in de reserve, voor als er iets gebeurt dat felicitaties nodig heeft.
Geeeeen idee. Ik heb bij de IKEA gewerkt, daar mocht ik zo terug komen als ik geen stage meer had enzo. Maar dat was wel 4 keer in de week om 05.00u opstaan enzo, was wel heel leuk werk. Ik zoek nu zaterdagwerk, voor wat extra centjes.. Misschien een callcenter in de buurt zoeken, kan ik werk maken van mijn hobby = slap ouwehoeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat je wil gaan doen? Ik niet namelijk, het wordt iig geen supermarkt ofzo![]()
Ja, dat zou je best eens kunnen liggen dat werkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Laniboekje het volgende:
Geeeeen idee. Ik heb bij de IKEA gewerkt, daar mocht ik zo terug komen als ik geen stage meer had enzo. Maar dat was wel 4 keer in de week om 05.00u opstaan enzo, was wel heel leuk werk. Ik zoek nu zaterdagwerk, voor wat extra centjes.. Misschien een callcenter in de buurt zoeken, kan ik werk maken van mijn hobby = slap ouwehoeren.
Dat lijkt me best okay ja, maar in Delft zit er geen... Misschien Rotterdam of Den Haag eens proberenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Werken in een gameshop lijkt me wel wat voor je
Die mensen zijn zo irritant! Ik werd laatst aangeklampt door zo'n hysterisch meidje dat voor WNF bezig was ofzo. Ik wilde het echt niet en wees iemand anders aan in de trend van:quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef Tain het volgende:
Als je het trouwens leuk vindt om mensen lastig te vallen op straat met de vraag of ze lid willen worden van een goed doel dan moet je dat even zeggen
WNF checkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo irritant! Ik werd laatst aangeklampt door zo'n hysterisch meidje dat voor WNF bezig was ofzo. Ik wilde het echt niet en wees iemand anders aan in de trend van:
"Kijk, die daar! Die ken ik en die wil wel."
Zij rent er op af en springt bekant op die vrouw.. ik me snel uit de voeten maken.
Serieus? Ze was wel ontiegelijk jong, ik vroeg me zelfs af of ze niet deed aan kinderarbeid ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]
WNF check
Breda check
dat was dus iemand van mijn werk
Dat is het goede voorbeeld laten zienquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus? Ze was wel ontiegelijk jong, ik vroeg me zelfs af of ze niet deed aan kinderarbeid ofzo.
ik weet het bijna 100% zeker eigenlijk en ze moeten 16 jaar of ouder zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus? Ze was wel ontiegelijk jong, ik vroeg me zelfs af of ze niet deed aan kinderarbeid ofzo.
Nou ja.. 16 jaar had ze evt. wel kunnen zijn dan. Ze was in ieder geval totaal hysterisch/hyperactief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
[..]
ik weet het bijna 100% zeker eigenlijk en ze moeten 16 jaar of ouder zijn
De broer van peristilius werkt hier ook \o/quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou ja.. 16 jaar had ze evt. wel kunnen zijn dan. Ze was in ieder geval totaal hysterisch/hyperactief.
Yeah, ik heb iemand ontmoet van Tain zijn werk!
![]()
Waar heb ik een monitor voor nodig? Heb liever mooie muziek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Boxen eruit, nieuwe monitor erin.. Dat kan toch echt niet.
Ja, maar jij loopt nog stage enzo, das ook een soort van werk. Ik doe nietsquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe toepasselijk.. liedje op de radio nu: "Koos Werkeloos"
Stiekem zijn we eigenlijk allemaal op een manier aan jou verbonden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
De broer van peristilius werkt hier ook \o/
Ik vind het pas werk als je er voor betaald krijgt.. en dat krijg ik dus niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar jij loopt nog stage enzo, das ook een soort van werk. Ik doe niets![]()
Hell yeah, met zijn 3VO.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
De broer van peristilius werkt hier ook \o/
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Stiekem zijn we eigenlijk allemaal op een manier aan jou verbonden!
Dat was, by far, de tofste meet ooit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb Roy een keer gezien op Nieuw Vennep station
Dan heb je mij nog niet ontmoet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was, by far, de tofste meet ooit.
De FOK!Games meets waren ook leuk, Timesplitters 3 meet was grappig, meet op nieuw vennep station was best toevallig ook al zei je dat je naar Strol gingquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was, by far, de tofste meet ooit.
Je moet wel je best doen om Tain te overtreffen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet ontmoet!
![]()
Hahaha, inderdaad, daarom was het ook zo grappigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef Tain het volgende:
[..]
De FOK!Games meets waren ook leuk, Timesplitters 3 meet was grappig, meet op nieuw vennep station was best toevallig ook al zei je dat je naar Strol ging
Ach, dat lukt me toch niet. Aangezien Tain het eigenlijke middelpunt is van ons allen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet wel je best doen om Tain te overtreffen hoor
Ik ben het middelpunt van mijn universumquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach, dat lukt me toch niet. Aangezien Tain het eigenlijke middelpunt is van ons allen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef peristilius het volgende:
Die Tain is gewoon 2 keer niet op een meet gekomen waar ik was.
Sorry, misschien als alles weer een beetje op orde is dat ik weer solliciteerquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad, daarom was het ook zo grappigIn de middle of nowhere kom ik je tegen.
En de FOK!games meets... TjaIk mis je man!
*emo
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry, misschien als alles weer een beetje op orde is dat ik weer solliciteer
Wij zijn jouw universum!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben het middelpunt van mijn universum
Nu kan je tenminste weer een voorsprong opbouwenquote:
Langzaam maar zeker overleef ik iedereenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu kan je tenminste weer een voorsprong opbouwen
quote:Aantal gegenereerde pageviews 81106
Aantal geplaatste reacties 1998
Aantal polls waarop gestemd 140
Aantal ingezonden newssubmits 156
Aantal gamescores ingevuld 1
Aantal userreviews geschreven 0
Aantal crewreviews geschreven (crew) 66
Aantal nieuwsposts geplaatst (crew) 951
Aantal columns geplaatst (crew) 0
Aantal screenshots geupload (crew) 2194
Bijna 400 nieuwsberichten meer alquote:Aantal gegenereerde pageviews 100056
Aantal geplaatste reacties 1347
Aantal polls waarop gestemd 127
Aantal ingezonden newssubmits 119
Aantal gamescores ingevuld 2
Aantal userreviews geschreven 1
Aantal crewreviews geschreven (crew) 17
Aantal nieuwsposts geplaatst (crew) 566
Aantal columns geplaatst (crew) 0
Aantal screenshots geupload (crew) 2523
screens uploaden en vroeger elk nieuwsbericht op zijn minst aanklikken scheelt in de pageviewsquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, je hebt wel nog steeds meer screens geupload en je F5't meer
Geen idee, heb 2 videokabels voor mijn dreamcast alleen geen idee wat voor soort dat zijn of waar de ander ligtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tain, heb jij toevallig nog een Dreamcast videokabel met rood/wit/gele tulpjes? Mijn videotulp werkt niet namelijk...
Zou je even kunnen/willen kijken voor me? Geen enkele webshop heeft een dergelijke kabel en ik heb perse een tulp kabel nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee, heb 2 videokabels voor mijn dreamcast alleen geen idee wat voor soort dat zijn of waar de ander ligt
Ik liep laatst door Utrecht, zie ik zo' n gek staan met een AD, ik denk dus zovan ik krijg een gratis krant hehehehehehe, begint hij een oeverloos lulverhaalquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef Tain het volgende:
Als je het trouwens leuk vindt om mensen lastig te vallen op straat met de vraag of ze lid willen worden van een goed doel dan moet je dat even zeggen
Kan wel even voor je kijken, als ik de doos kan vinden waar de overige kabels inliggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou je even kunnen/willen kijken voor me? Geen enkele webshop heeft een dergelijke kabel en ik heb perse een tulp kabel nodig
Tof, bedankt iig alvastquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan wel even voor je kijken, als ik de doos kan vinden waar de overige kabels inliggen
Misschien kwamen ze wel uit India en deden ze net alsof ze Pakistaan waren om jullie voor het lapje te houden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef Chanty87 het volgende:
Zooo vanochtend hoorde ik even dat een vriendin van mij geslagen was door een één of andere PakistaanZe zat met nog een vriendin + aanhang in de metro, zitten er 2 van die Pakistaantjes er ook. Eéntje moest niesen en toen zat heel z'n hand onder de snot (
) waardoor mijn vriendinnen moesten lachen, duh, zou ik ook doen. Begint die andere Pakistaan te ouwehoeren van: 'Jullie lachen wel mijn vriend uit! Kom mee naar buiten, dan maken we het af!'
Deden ze niet, maar ze begonnen wel de vriend van die andere vriendin te duwen en weet ik veel wat. Toen liep mijn vriendin de metro uit, krijgt ze ineens een klap en wordt ze nog uitgemaakt voor kankerhoer ook! Stelletje &!@^$*&@!
kort lontje die luiquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef Chanty87 het volgende:
Zooo vanochtend hoorde ik even dat een vriendin van mij geslagen was door een één of andere PakistaanZe zat met nog een vriendin + aanhang in de metro, zitten er 2 van die Pakistaantjes er ook. Eéntje moest niesen en toen zat heel z'n hand onder de snot (
) waardoor mijn vriendinnen moesten lachen, duh, zou ik ook doen. Begint die andere Pakistaan te ouwehoeren van: 'Jullie lachen wel mijn vriend uit! Kom mee naar buiten, dan maken we het af!'
Deden ze niet, maar ze begonnen wel de vriend van die andere vriendin te duwen en weet ik veel wat. Toen liep mijn vriendin de metro uit, krijgt ze ineens een klap en wordt ze nog uitgemaakt voor kankerhoer ook! Stelletje &!@^$*&@!
Wat een helden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef Chanty87 het volgende:
Wie was jij nou?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, dat was het immer pittoreske (nou ja) Amsterdam. Ook voor mij die Tomb Raider: Legends (en meer) pers-zooi. Allemaal heel leuk en aardig maar waar was die Karima nou?!![]()
Voor de rest, Eidos line-up wordt wel leuk, maar er is wel leentjebuur gespeeld bij andere games heb ik gemerkt. Oh well.
Ik stond voor je terwijl ik met Lara zat te spelen in een niet nader te benoemen level (seriously, niet zeggen dude, anders staat Emily de PR dame haar baan op het spelquote:
Was jij dat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik stond voor je terwijl ik met Lara zat te spelen in een niet nader te benoemen level (seriously, niet zeggen dude, anders staat Emily de PR dame haar baan op het spel). You know, daar waar ik naar beneden viel, vervolgens ging laden, nog een keer naar beneden viel en uiteindelijk een motor tegen kwam, om vervolgens opgeblazen te worden door een ton vol explosieven of iets dergelijks.
![]()
Dat, of ik ben in de war met twee andere gasten. Maar gezien je fotoboek was je de dude in de blauwe jas gok ik.![]()
Yep, c'est moi.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
![]()
![]()
Dat was echt té grappig voor woorden
Maar idd, dat waren Kepler en ik
Nee, na de laatste presentatie weggegaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yep, c'est moi.![]()
Maar dan had ik het dus goed. Wilde nog effe meeten, maar ja, niet echt van gekomen. Volgende keer dan maar.
Zijn jullie nog lang gebleven?
Kan die andere kabel niet vinden...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, na de laatste presentatie weggegaan.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:19 schreef mordradead het volgende:
Ontvangt die ook s-video signalen?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef Tomasso het volgende:
Morgen ga ik langs MacHouse () om te kijken of ze haar nog kunnen reanimeren
. Hoop het wel
Ben der klaar mee!quote:
"Nee sorry, ik heb al een Abo"quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo irritant! Ik werd laatst aangeklampt door zo'n hysterisch meidje dat voor WNF bezig was ofzo. Ik wilde het echt niet en wees iemand anders aan in de trend van:
"Kijk, die daar! Die ken ik en die wil wel."
Zij rent er op af en springt bekant op die vrouw.. ik me snel uit de voeten maken.
Ik sta vrij regelmatig bij Tain voor zijn werk mijn fiets te parkeren, alleen die pauper zit altijd binnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Yeah, ik heb iemand ontmoet van Tain zijn werk!
![]()
appels leven niet lang he, die dingen gaan snel rottenquote:
en vooral als er al een hap uit is genomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
appels leven niet lang he, die dingen gaan snel rotten
Phililipnorthquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef capibar het volgende:
Rara wie zit er op dit moment op zijn mac mini te internetten?![]()
Zonde. Bedankt iig voor het zoekenquote:
Had de eerste keer niet gezien, op de tweede wilde ik net reageren en het werd uiteindelijk de derde keer. Leer eens geduld hebben mennekequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef mordradead het volgende:
Nogmaals voor Roy: Kun je op dat apparaat wel s-video kabels aansluiten?
Lust je het allebei niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe schattig.. bij ons thuis gingen ze zuurkool eten. Dat vind ik dus geen smakelijk eten, mijn stiefma bedacht toen dat ze wel een ander potje voor me kon maken: Hutspot. Lus ik ook al niet.
Overigens wel lief van der dat ze speciaal voor mij iets anders gingen koken. Maar nu heb ik nog niets gegeten.
Nou.. een of ander ingrediënt van zuurkool maakt mij echt heeeeeel misselijk. Ik hoef de gevolgen niet uit te leggen denk ik..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lust je het allebei niet?
Heb je weleens zuurkool met appelmoes en rozijnen er doorheen gegeten? Dat smaakt een stuk zoeter, meer richting hete bliksem zeg maar.
Geduld? Men, ik had zo dinsdag rijles en toen stond ik bij een stoplicht alleen ik kon nog niet zo snel optrekken dus ik denk ach wat, ik haal dat kleine stukje wel bij en toen reed ik ineens 30km/h te hard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had de eerste keer niet gezien, op de tweede wilde ik net reageren en het werd uiteindelijk de derde keer. Leer eens geduld hebben menneke
Het antwoord is overigens Nee
Das gek, en zonde... Op zichquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. een of ander ingrediënt van zuurkool maakt mij echt heeeeeel misselijk. Ik hoef de gevolgen niet uit te leggen denk ik..
Heldquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef capibar het volgende:
Rara wie zit er op dit moment op zijn mac mini te internetten?![]()
en binnen een half jaar is ie kapot...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
Heel veel zorgen zijn nu verdwenen in huize capibar. Porno downloaden met de zekerheid hebben dat het geen kwaad kan doen aan je computer, geen blauw scherm meer, plug en play, Mac OS X
En over 2 weken moet ie naar de Mac storequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
Heel veel zorgen zijn nu verdwenen in huize capibar. Porno downloaden met de zekerheid hebben dat het geen kwaad kan doen aan je computer, geen blauw scherm meer, plug en play, Mac OS X
De mix tussen wortels en uien... rare smaak. Maar dat kan ik evt. nog wel eten als ik heuse honger heb.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das gek, en zonde... Op zich
En hutspot, wat lust je daar niet van? De ui of de peen?
Ik vond het vroeger toen ik klein was ook niet echt lekker hoor, eet het eigenlijk pas 3 jaar ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De mix tussen wortels en uien... rare smaak. Maar dat kan ik evt. nog wel eten als ik heuse honger heb.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:51 schreef pkwarts het volgende:
Wortels moet sowieso niks mee gedaan worden, gewoon rauw eten.
Vroeger toen je klein was... en dan ik eet het pas 3 jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger toen ik klein was ook niet echt lekker hoor, eet het eigenlijk pas 3 jaar ofzo
Hij is nog steeds niet echt groot.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vroeger toen je klein was... en dan ik eet het pas 3 jaar.
![]()
![]()
Ghehe, zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vroeger toen je klein was... en dan ik eet het pas 3 jaar.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en binnen een half jaar is ie kapot...
over hoe hard PC's apple's heerschen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil ergens over discussieren mensen. Wie doet mee en waar gaan we het over hebben?
Daar valt niet veel over te discussieren op zich. Ik ben het met je eens. Klaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
over hoe hard PC's apple's heerschen?
Wat vind je sucken aan Psychonauts?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar valt niet veel over te discussieren op zich. Ik ben het met je eens. Klaar.
De enorm lange conversaties, de artstijl, de humor en het feit dat het één grote collect-a-thon isquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat vind je sucken aan Psychonauts?
Nu stel ik een vraag. Wat zal ik doen met mn blog? Gameimpressies post ik toch liever op FOK!games en op het forum en persoonlijke dingen deel ik met vrienden...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:16 schreef mordradead het volgende:
Opgelost, en nu?
Eensch. Volgende onderwerp aub.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef mordradead het volgende:
Leg eerst maar eens uit wat dat is alstublieft
We hebben gewoon een nieuwe rel nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt niets vanavond met de SC
Grow up.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
We kunnen ook truth of dare gaan doen?
![]()
Dat zou echt grappig zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kan iemand niet http://files.fok.nl/games.fok/pgr100/pgr100.gif veranderen in een ander plaatje? Tubgirl ofzo.
Dude, je kickt op RPG's en je zeikt over de conversaties?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enorm lange conversaties, de artstijl, de humor en het feit dat het één grote collect-a-thon is
Dan leg ik er een knoop in!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kan ik je lekker met mijn nek aankijken!
![]()
![]()
Dat zou ik stiekem kunnen doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kan iemand niet http://files.fok.nl/games.fok/pgr100/pgr100.gif veranderen in een ander plaatje? Tubgirl ofzo.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem kunnen doen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ik stiekem kunnen doen
Ik sleep je meeeeeequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan laat je me stikken, ben je een moordenaar en draai je de bak in! Voorgoed!
![]()
Mjah, dat klopt wel, maar ik trek het hier niet op de een of andere manierquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dude, je kickt op RPG's en je zeikt over de conversaties?
Dat sowiesoquote:Ik vind de artstijl en de humor echt tof, maar ja smaken verschillen.
Geen idee, maar als ik overal dingetjes zie wil ik ze verzamelen... Ik raap in Chibi Robo ook ale propjes op die ik tegenkomquote:Dat verzamelen is niet verplicht voor de storyline toch?
Ik graaf je op.quote:
Neem ik chocoladesaus mee!quote:
En slagroom!quote:
En ik de aardbeien, maar die krijg je niet. Die eet ik op.. als toetje, na jou opgegeten te hebben!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja
Lani, fix je MSN eens. SD draait door
Chocoladesaus beschermd mij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En ik de aardbeien, maar die krijg je niet. Die eet ik op.. als toetje, na jou opgegeten te hebben!
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben terug van mn werk. Ik heb het weer overleefd.
Dat denk jij. Niets kan je beschermen tegen mij! Sowieso, voedselwaren die jou beschermen.. wat voor een gek ben jij?quote:
In gekke tijden moet ik mezelf wel beschermen met gekke dingen tegen gekken zoals jij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat denk jij. Niets kan je beschermen tegen mij! Sowieso, voedselwaren die jou beschermen.. wat voor een gek ben jij?
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raap in Chibi Robo ook ale propjes op die ik tegenkom
IK BEN NIET GEK!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
In gekke tijden moet ik mezelf wel beschermen met gekke dingen tegen gekken zoals jij.
![]()
Die eet ik op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
En ik ga overal laag hangende lampen hangen!!!
Nadat je 5x tegenaan heb gestoten.quote:
Nou en, mijn hoofd kan daar tegen. Zelfs een houten balk in mijn schedel laat me nog niet stoppen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nadat je 5x tegenaan heb gestoten.![]()
Hij is zoooo leuk Berniequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!!!
![]()
OMG! Echt een game voor mij! Ik ben officieel overtuigd!
Wat de verdrietige appelaar zegt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef Tomasso het volgende:
He kinders, ga eens naar msn gesprekken oid.
Dat blijft erin steken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou en, mijn hoofd kan daar tegen. Zelfs een houten balk in mijn schedel laat me nog niet stoppen.
![]()
Vooruit... gaat de SC eindelijk eens snel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef peristilius het volgende:
SD en Laniboekje, ga eens naar MSN ofzo.
Je bent gewoon een aantsteller die het spel eigenlijk helemaal geen kans heeft gegeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat klopt wel, maar ik trek het hier niet op de een of andere manier
[..]
Dat sowieso
Waarom is het dan een nadeel als je altijd alles wilt verzamelen?quote:[..]
Geen idee, maar als ik overal dingetjes zie wil ik ze verzamelen... Ik raap in Chibi Robo ook ale propjes op die ik tegenkom
Waarom is het dan een nadeel als je altijd alles wilt verzamelen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent gewoon een aantsteller die het spel eigenlijk helemaal geen kans heeft gegeven.
[..]
Geen idee, maar als ik overal dingetjes zie wil ik ze verzamelen... Ik raap in Chibi Robo ook ale propjes op die ik tegenkom
Ik heb recht op een vervangend systeem, volgens hun site. Die ga ik dan ook eisen. Een MacBook Pro uiteraardquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat de verdrietige appelaar zegt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is zoooo leuk BernieIk heb van de week de rode schoen van de prinsespop teruggevonden en nu kan ze weer haar speelgoedkasteel uit. De mummy uit de schoenendoos onder het bed is ook verliefd op haar
Schiet eens op met je MSN fixen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef Laniboekje het volgende:
Weer genoeg bagger van mij voor een heel jaar. Ik heb buikpijn van het lachen...
![]()
Het was grappig, nu weer genoeg geweest.
Skip/Bandai/Nintendoquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Wie heeft dat spel ontwikkeld man
![]()
Ken ik verder ook nietquote:
Klinkt als een kangoeroe beest jeugdheld.quote:
IK zit wat filmpjes te kijken op IGN over het spel, jezus, wat praten die gozers tofquote:
Bernie.. geef maar toe.. je bent weer omgeluld tot een koop door Roy.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK zit wat filmpjes te kijken op IGN over het spel, jezus, wat praten die gozers tof![]()
![]()
"Prrrrr L'P " etc![]()
Nee manquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. geef maar toe.. je bent weer omgeluld tot een koop door Roy.
Aangepraat dus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee manHij heeft het me niet aangepraat! Nouja, niet echt. Hi9j heeft me overtuigd
![]()
De piraat is zooooo coolquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK zit wat filmpjes te kijken op IGN over het spel, jezus, wat praten die gozers tof![]()
![]()
"Prrrrr L'P " etc![]()
Ik zit nu een stukje te kijken over het beklimmen van het kasteel! Dat geluid daarbij! Elk stapje een geluidquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De piraat is zooooo coolEn de mummy ook! En Telly Vision! En de soldaatjes!
quote:Het geluid is in één woord verschrikkelijk... Het grote probleem is namelijk dat elke stap van Chibi Robo een geluidje is, als je rent hoor je dus tuut tuut tuut tuut tuut tuut voor elke stap. Nu is het geluidje wel anders op een andere ondergrond (hout, steen, tapijt), maar het gaat enorm irriteren.
Ik vind het juist wel grappig,quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik wou net zeggen, dat van die voetstappen is dus wel vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |