Goed topic!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
[Nintendo]Stel *hier* Je vraag aan miyamoto *O*![]()
Wat anders? tuurlijk de film kerel!quote:
Tuurlijk! DS gamer FTWquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Thomper het volgende:
Bernie, je hebt een collectie aangemaakt
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Roi het volgende:
Oude Sega ads!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
en deze:
[[url=http://gameads.gamepressure.com/galeria/loga/170897353.jpg]afbeelding][/url]
=klikbaar zodat je de commercial kan zien
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat anders? tuurlijk de film kerel!
die moest goed zijn heb ik uit betrouwbare bronnen!
Net thuis, ik kijk em of straks of morgen, even kijken wat ik ga doen straksquote:
nee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedenavond dames en heren! Zijn we al een beetje zenuwachtig voor de (voorlopig) wedstrijd van het jaar
Is wel een goede film met veel mooie shots (in de ring), maar is ook erg lang.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net thuis, ik kijk em of straks of morgen, even kijken wat ik ga doen straks
Dat is het zeker, maar ik heb er vertrouwen. Altijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef mordradead het volgende:
Ik ga zometeen zeker kijken! Ik ben alleen bang dat ze het niet redden omdat Olympique toch wel een erg goede ploeg is
Wat een goed idee. Wou ik ook doen, maar was het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef taart het volgende:
ik post hier even zodat dit topic in myAT verschijnt zodat ik het de volgende keer als ik iets nuttigs te vertellen heb, dit topic gemakkelijk terug kan vinden.![]()
Oquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
Reiziger was vroeger toevallig helemaal de pwnage! Alleen is hij nu een beetje oud.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef mordradead het volgende:
Luciusdie kerel verpesten ze helemaal omdat ze Reiziger beter vinden
die ziet er misschien hetzelfde uit als een Ronaldinho... zo goed kan hij iig niet voetballen..... niet dat Reiziger grote kwalitatiefe verschillen vertoond met Lucius hoor maarja, Lucius gaat al naar Feyenoord.
Pokkeherrie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat een geflipt wijf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoi, Sharkdoggie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zwart scherm en geen C-mineur opstartgeluidje. Vrees het moederbord, komt vaker voor bij de iBookquote:
kheb er niks van gezienquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een wedstrijd zeg! Tsjongejonge..
Cocu, wat doe je?! Nu niets meer in ieder geval..
![]()
Seau, dat is kut.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zwart scherm en geen C-mineur opstartgeluidje. Vrees het moederbord, komt vaker voor bij de iBook
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef capibar het volgende:
[..]
Seau, dat is kut.
Ik heb gehoort dat je hem dan moet laten maken!
of je koopt een gewone pc , die doen het langer dan zo'n apple productquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Kijken of ik een vervangende MacBook Pro kan regelen via MacHouse![]()
Hoi, capiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Hoi, Sharkdoggie.
Dit filmpje heb ik al meer dan een maand geleden gezien.
Maar toch bedankt dat je de andere slowchat gebruikers er op wijst.
Blijf vooral zo doorgaan, tijger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |