quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
post ook ff een foto van haar. dan kunnen we tenminste oordelen of het aan haar of aan haar vriend ligt
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
post ook ff een foto van haar. dan kunnen we tenminste oordelen of het aan haar of aan haar vriend ligt
dat weet je waarschijnlijk als je een foto van haar zietquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef tomic het volgende:
[..]
Ook van haar vriend dan.. want anders kan je niet opjektiev zijn.
OT danmaarweer: woon zelf ook in een studentenhuis, heb het wel een paar x gedaan, want ja, toch meestal om bezorgdheid of gewoon 'om te weten wat er speelt''. Ben er nl. nie zo vaak.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat weet je waarschijnlijk als je een foto van haar ziet![]()
Lijkt me duidelijk dat dat niet het onderwerp van mijn topic is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nee ok, maar was alleen maar benieuwdquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dat niet het onderwerp van mijn topic is.![]()
Je MPEG-1 Layer 3 doet het niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef XiChico het volgende:
Jeah in de bus, maar dan kun je niet anders .. ik kan me moeilijk afsluiten voor zoiets. En mn mp3 is kapot.
Het is natuurlijk niet helemaal netjes, maar wanneer je niet wilt dat anderen meeluisteren moet je privacy op gaan zoeken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
tuurlijk is niet netjes, maar ik doe dat ook wel eens, schaam me achteraf er wel voor, maar zo zijn mensen nou eenmaal. nieuwsgierig
Ja, dat vind ik ook, een beetje zoals die voorbeelden in de trein. Dat hoor ik allemaal liever niet..quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal netjes, maar wanneer je niet wilt dat anderen meeluisteren moet je privacy op gaan zoeken.
En privacy is dus niet op je kamer gaan zitten en dan luid gaan telefoneren..
blijkbaar hoorde de ts niet goed waar het over ging en ging hij door nieuwsgierig goed luisterenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal netjes, maar wanneer je niet wilt dat anderen meeluisteren moet je privacy op gaan zoeken.
En privacy is dus niet op je kamer gaan zitten en dan luid gaan telefoneren..
Omgekeerd glas op de muur!quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:14 schreef Steijn het volgende:
Niet netjes, maar ik luister graag naar gesprekken die mij eigenlijk niks aangaan. Natuurlijk laat ik niet blijken dat ik kennis heb genomen van die gesprekken maar het is altijd handig om dat soort dingen te weten.
Zoiets, maar eigenlijk doe ik het altijd. Kennis is macht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Omgekeerd glas op de muur!![]()
iddquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:14 schreef Steijn het volgende:
Niet netjes, maar ik luister graag naar gesprekken die mij eigenlijk niks aangaan. Natuurlijk laat ik niet blijken dat ik kennis heb genomen van die gesprekken maar het is altijd handig om dat soort dingen te weten.
Ik zou het ook niet doen. Straks zien we haar in de Telegraaf bij een artikel over slechte seksquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dat niet het onderwerp van mijn topic is.![]()
quote:
Ik had weinig behoefte om mee te gaan pratenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik geen muziek luister.
en gewoon meepraten als je in de trein zit en iemand in de buurt zit te bellen
Soms is dat zelfs niet genoeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had weinig behoefte om mee te gaan praten. Maar in de trein zet ik muziek op hoor, dat hoef ik echt niet allemaal te horen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef navvy het volgende:
Bij mij gaat het automatisch: als ik ergens mee bezig ben kan ik gewoon 3 andere gesprekken volgen. Het is geen gave, het is een last kan ik je vertellen. Bijv. als je je tante tegen je moeder hoort praten dat ze een infectie tussen de benen heeft en mijn moeder daarop antwoord: "je moet je toch echt scheren daarbeneden, doe ik al jaren". Vervolgens onderbreek ik ongewild dat gesprek met kotsgeluiden.
omfgquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef navvy het volgende:
Bij mij gaat het automatisch: als ik ergens mee bezig ben kan ik gewoon 3 andere gesprekken volgen. Het is geen gave, het is een last kan ik je vertellen. Bijv. als je je tante tegen je moeder hoort praten dat ze een infectie tussen de benen heeft en mijn moeder daarop antwoord: "je moet je toch echt scheren daarbeneden, doe ik al jaren". Vervolgens onderbreek ik ongewild dat gesprek met kotsgeluiden.
Dat zet de telefoonmaatschappij er op om jou op kosten te jagenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef Esmeralfa het volgende:
Ik wilde een keer naar iemand bellen, en er was al een gesprek bezig op mijn lijn?
Eerst zei ik nog hallo, maar er werd niet gereageerd en ja ik bleef luisteren erg he.
Had dit dus nog nooit meegemaakt de stemmen waaren mij niet bekend, maar weet nog wel dat ze lang zaten te kletsen en dat het een man en vrouw waren die een verhouding stiekem hadden.
Nou ik kan je vertellen dat mijn rekeningen ook nooit echt kloptequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zet de telefoonmaatschappij er op om jou op kosten te jagen
Je weet zeker dat je man bent?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef navvy het volgende:
Ik ben 30 jaar over tijd dus dacht ut wel!quote:
Jezus, ik probeer dit verhaal te lezen maar het lukt niet, ogen dwalen steeds af, zo niet boeiend. *Respect* dat het jou wel lukt om zoiets mee te luisteren!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef voodoolady het volgende:
Gisteren nog bij de bushalte!
Meisje kwam blijkbaar oud-klasgenote of zo tegen en ging een heel verhaal afsteken over hoe moeilijk het is om een baan in het evenementenmanagement te krijgen en dat ze een keer geluk had gehad om er tussen te rollen maar dat ze er op een niet zo'n nette manier uit gewerkt was omdat ze toevallig op dat moment een pil voorgeschreven had gekregen waar ze ziek van was geworden met koorts en al. Oh en ze was ook het enige meisje tussen een hoop jongens op de logistiekafdeling toen ze nog bij die organisatie werkte.
En dat andere meisje maar steeds zeggen "oh wat erg, heel rot ja, vervelend zeg!" ze ging ook maar naast iemand anders zitten in de bus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |