Wat heeft dat hier mee te maken? En waarom wil je het zo graag op de man spelen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom had je die ban in DIG ook alweer? OJA..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:23 schreef Geqxon het volgende:
Komisch dat mensen die er niks van weten over mij oordelen.
Een aanklacht waarvoor? En heb je al door dat advocaten al snel honderden euro's vragen voor een dergelijke klus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
Geqxon stap met die luie reet van je pc vandaan en ga de redactie van die pauperkrant eens bellen en desnoods dreigen met een aanklacht![]()
Dat hoort bij het bekende Nederlanderschap.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:23 schreef Geqxon het volgende:
Telegraaffquote:Internetcrimineeltje toch niet zo onschuldig
De 17-jarige jongen uit Amersfoort die gisteren in deze krant per abuis op een foto als crimineel werd afgebeeld, blijkt toch niet zo onschuldig.
De foto stond bij een verhaal over een opgerolde jeugdbende in Groningen maar de jongen op de foto bleek niks met deze kwestie te maken te hebben en ten onrechte als verdachte te zijn aangemerkt. Heel vervelend voor de 17-jarige B. maar naar nu blijkt heeft de jongeman wel degelijk iets op zijn kerfstok. "Hij schiet virtueel", meldt de 62-jarige mw. Y.H. uit D. aan deze krant. Zij kent de jongen van een internetforum waar zij al eeuwen de scepter zwaait bij gebrek aan andere bezigheden. "Bobbie lijkt heel onschuldig maar de waarheid is anders. Het stoort me dat hij als goudeerlijk wordt omschreven. Op het internetforum heeft hij bijvoorbeeld wel eens een krachtterm gebruikt, hij opent wel eens een off-topic of een hoax en bashet of flamet regelmatig". Als we mw. Y.H. om een verklaring van deze termen vragen, horen we een scherpe meisjesstem op de achtergrond en wordt de verbinding verbroken
Je bent nu een bekende nederlander Bobbie, face it.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:23 schreef Geqxon het volgende:
Hij valt op ouwe uitgezakte vrouwenquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent nu een bekende nederlander Bobbie, face it.
Loslopend wild voor Privé en andere bladen, over een poosje kunnen we alles lezen over je sexuele voorkeuren![]()
Jij bent van de ene dag op de ander een kloon van Static gewordenquote:
Maar waarom heb je dan gezegd, dat je het overwoog op tv.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een aanklacht waarvoor? En heb je al door dat advocaten al snel honderden euro's vragen voor een dergelijke klus?
Niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:43 schreef Nolius het volgende:
Wat Geqxon hier op FOK! ook gedaan moge hebben, dit verdient hij niet.
Het is een goede jongen, en dat is ie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:43 schreef Nolius het volgende:
Wat Geqxon hier op FOK! ook gedaan moge hebben, dit verdient hij niet.
Weet je, mijn ervaring is dat 'Men" het overgrote deel van de mensheid, niet leest, alleen registreert, maar niet leest!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Misschien moet je er de humor maar van inzien, en verder gaan.
Ken hem verder niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een goede jongen, en dat is ie.
Dat ie is
Ik heb ook in de Telegraaf gestaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je, mijn ervaring is dat 'Men" het overgrote deel van de mensheid, niet leest, alleen registreert, maar niet leest!
"men"ziet de foto, en de kop, en dat blijft hangen, zo creëert men een eigen "waar rook is is vuur"
Dat het artikel niet klopt, dat er een rectificatie staat, men ziet het niet.
De foto en de kop, die blijven hangen, en hopelijk, hoe hij hier op FOK! ook is, krijgt hij daar verder geen last mee.
Ga je lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook in de Telegraaf gestaan
* deleted *
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Misschien moet je er de humor maar van inzien, en verder gaan.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je, mijn ervaring is dat 'Men" het overgrote deel van de mensheid, niet leest, alleen registreert, maar niet leest!
"men"ziet de foto, en de kop, en dat blijft hangen, zo creëert men een eigen "waar rook is is vuur"
Dat het artikel niet klopt, dat er een rectificatie staat, men ziet het niet.
De foto en de kop, die blijven hangen, en hopelijk, hoe hij hier op FOK! ook is, krijgt hij daar verder geen last mee.
Nee valt me ook op. Misschien persoonlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:59 schreef Remzz het volgende:
Ze bieden eigenlijk geeneens excusses aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |