Aha, daarom blijven zoveel van mijn vragen onbeantwoord... De zogenaamde 'vingers-in-oren-en-'ik-heb-gelijk'-schreeuwen'-techniek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen. Dan gaat TS je binnen de kortste keren gewoon negeren.
En je verzekeringen, huur, gas water en licht, kleding, telefoon........vetpotquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jongeren verdienen ongeveer 4 euro. 8 uur per dag en je hebt alweer RUIM 8 maaltijden bij elkaar verdient.
Zoek een bijbaantje, ga ervoor, gooi passie in je sollicitatie, overtuig de bedrijfsleider en je hebt je bijbaan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik moet het doen van de IB-groep
dat is nog minder dan een uitkering.
Wie is hier nou ervaringsdeskundige
Natuurlijk zijn drollen duurder, je moet eerst van dat dure voedsel kopen waarvan je die drol draait.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
McCarthy heeft volkomen gelijk, een drol is duurder in dit land.
waarom? ik klaag toch GVD nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek een bijbaantje, ga ervoor, gooi passie in je sollicitatie, overtuig de bedrijfsleider en je hebt je bijbaan!
En anders mag je hier weleens komen eten hoor
Blijf wel ontopic! =Xquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek een bijbaantje, ga ervoor, gooi passie in je sollicitatie, overtuig de bedrijfsleider en je hebt je bijbaan!
En anders mag je hier weleens komen eten hoor
het gaat primair om het eten in dit topic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En je verzekeringen, huur, gas water en licht, kleding, telefoon........vetpot![]()
Yvonnequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een maaltijd gekocht voor een kleine 8 gulden,
te duur en te ongezond.
Verder ben ik jouw simpele stupide concl;usies dat "er geen honger geleden hoef te worden in dit land"meer dan zat.
Je moet die stomme studenten ogen eens opendoen van je met je bekrompen alleen op jezelf gerichte blik.
Weet je wat ik je nou gun?
Dat je met je hele onzinnige opleiding nergens aan de bak komt, verder hoop ik dat je torenhoge studieschulden hebt.
Oh, enne, dat niet aan de bak komen?
Je zult de eerste afgestudeerde niet zijn..
God McCarthy wat ben jij een egocentrische kneus
Je snapt nog steeds niet dat dat niet los van elkaar te zien is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het gaat primair om het eten in dit topic.
kortzichtigheid ten top.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Oke, je gaat bij de Mac werken. Onder een brug leven en 8x per dag eten van je verdiende geld. Nee, duidelijk McC, reeele situatieschets. Klassequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Dat klopt, doe dat keer 10 (ongeveer een maand), en je komt aan de ¤ 102,10. Hier komt helaas de schreeuwend dure huur nog bij die toch minstens wel op ¤ 250,- uitkomt tegenwoordig, en je zit al aan ¤ 352,10, komt nog gas, water en licht bij, is maandelijks ook ¤ 100,- (?) kom je alweer op ¤ 452,10. Komt de (ziektekosten)verzekering nog bij en dan zit je alweer aan ¤ 522,10.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik heb ook 'ns een lijstje opgesteld. Het is gebaseerd op Albert Heijn prijzen dus het zal nog wel goedkoper kunnen.
450g Extra mager rundergehakt 2.46
500g Macaroni vlugkokend 0.38
2 zakjes Mix voor macaroni 1.18
500g Tomaten 1.09
1kg Uien 0.79
800g Doperwtjes/worteltjes in blik 0.69
1,5kg Elstar appelen 1.79
1 liter Halfvolle melk 0.59
200g Chips paprika 0.59
1,5 liter Cola regular 0.59
Hier kan je minstens 3 dagen van vreten. Alles bij elkaar 10,21 euro. Ik schrok er zelf van, is het echt zo goedkoop?? (Ik bestel zelf elke dag pizza)
McCarthy heeft volkomen gelijk, een drol is duurder in dit land.
Alles heeft wel met elkaar te maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat dat niet los van elkaar te zien is.![]()
![]()
![]()
tuurlijk wel. Het kost gewoon geen donderquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat dat niet los van elkaar te zien is.![]()
![]()
![]()
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Alles heeft wel met elkaar te maken.
McC, visionairquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Het kost gewoon geen donder
blijkbaar zijn de feiten iets tehard want links fok reageert hysterisch
een dure stad? Dat is dus de schuld van de overhedenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klopt, doe dat keer 10 (ongeveer een maand), en je komt aan de ¤ 102,10. Hier komt helaas de schreeuwend dure huur nog bij die toch minstens wel op ¤ 250,- uitkomt tegenwoordig, en je zit al aan ¤ 352,10, komt nog gas, water en licht bij, is maandelijks ook ¤ 100,- (?) kom je alweer op ¤ 452,10. Komt de (ziektekosten)verzekering nog bij en dan zit je alweer aan ¤ 522,10.
Nou dan ben ik vast nog iets vergeten, maar ik heb alles volgens mij vrij goedkoop berekend. Een Bijstandsuitkering voor een alleenstaande is ongeveer ¤ 600,-.
Kan je zien dat je niet echt marge overhoudt voor plotselinge uitgaven, of als je per ongeluk in een duurdere stad woont.
Jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Waarom ga je nou in op dat ene kleine puntje uit die hele post en niet op de rest?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
een dure stad? Dat is dus de schuld van de overheden
Nee, dat is de schuld van de door jou heilig verklaarde (open) markwerkingquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je kunt ze wel los van elkaar zien? Dus als je een besteedbaar inkomen van X euro hebt en je houdt na aftrek van de vaste lasten 60 euro per maand over, dan kun je nog steeds 3 karige maaltijden per dag eten vind je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van de door jou heilig verklaarde (open) markwerking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |