abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35882829
Degene met wie ik zou gaan vliegt voor beroep, dus die is meer boven dan op de grond...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35883024
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Degene met wie ik zou gaan vliegt voor beroep, dus die is meer boven dan op de grond...
Gewoon op de bonnefooi naar Milaan gaan. Zeker weten dat je aan een kaartje kunt komen. En die kaartjes zijn nog een stuk goedkoper ook. En je komt ook makkelijk het uitvak in. Zo heb ik het al 2 keer gedaan in Milaan. En ook dit jaar reizen wij zonder kaartje af naar Milaan.
pi_35883216
Het zou zo zonde zijn om ajax capetown nu weg te doen. Echt een voorbeeld van het te snel afschrijven van dingen (zoals spelers) bij ajax als dat gebeurt.
Natuurlijk heeft CT nog niet bijster veel rendement opgeleverd, maar wat had je dan verwacht?
De eerste lading spelers die hun hele opleiding daar van ajax heeft gehad moet nog komen, zolang hebben we die club nog niet dus wat er nu uit de jeugd komt heeft maar een (klein) gedeelte ajax training gehad. Daar komt bij dat er zeker wel progressie inzit omdat vorig jaar alle jeugdteams ruim kampioen zijn geworden (op 1 na die werd 2e) terwijl het 1e een subtopper is, blijkbaar gaat het in de jeugdopleiding dus beter. Verder zorgt het ook nog voor een mooie goodwill en een sociale functie in kaapstad en is het een fantastische plek om in de winsterstop (als die ooit weer terugkomt dan) op trainingkamp te gaan.
Ik weet niet hoeveel het precies kost maar ik denk dat het erg meevalt, de club timmert ook zelf hard aan de weg (eigen stadion, verdubbeling supporters dit jaar).
Stel je voor dat we nu weggaan, dan komt er een andere westerse club die het inlijft en dan kunnen die gaan oogsten wat wij gezaaid hebben.

CAPE TOWN MOET BLIJVEN
AFC Ajax
pi_35883426
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Gewoon op de bonnefooi naar Milaan gaan. Zeker weten dat je aan een kaartje kunt komen. En die kaartjes zijn nog een stuk goedkoper ook. En je komt ook makkelijk het uitvak in. Zo heb ik het al 2 keer gedaan in Milaan. En ook dit jaar reizen wij zonder kaartje af naar Milaan.
Reken dit jaar wel op wat strengere controles .
slettebak [@] gmail.com
pi_35883459
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef JaWi het volgende:

[..]

Reken dit jaar wel op wat strengere controles .
Ja ik weet het, maar ik verdom het om 55 euro voor die kutwedstrijd te betalen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:28:11 #156
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35884722
http://www.inter.it/en/biglietti/promozioni/prezziCL.html

Die prijzen daar ook hehe. 18 euro en je bent binnen.
pi_35884781
Nigel rood voor HSV
pi_35884875
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:29 schreef Jasza het volgende:
Nigel rood voor HSV
De held
Houd van een lijntje.
pi_35884904
Het is nog geen onverdeeld succes daar in Duitsland...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35884921
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:51 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ja ik weet het, maar ik verdom het om 55 euro voor die kutwedstrijd te betalen.
En terecht, gelijk heb je. Maar zeg niet dat je het niet wist .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:51:58 #161
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_35885400
Wat een afgang voor Nigel weer.
pi_35885501
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef -Wolf- het volgende:
Ja nogal

Iemand een filmpje van zijn overtreding?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35885544
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef -Wolf- het volgende:
mwoah, vorige week had ie de winnende goal
pi_35885685
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

mwoah, vorige week had ie de winnende goal
Ja leuk, maar verder heeft hij nog helemaal niets gepresteerd bij die noord-duitsers.

En dat voor een speler die al uitgeleerd was bij Ajax
pi_35885710
Het waren trouwens twee gele kaarten van De Jong volgens UEFA.com
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35885793
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:04 schreef Black-Death het volgende:
Het waren trouwens twee gele kaarten van De Jong volgens UEFA.com
Dat is ook rood
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35885801
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ja leuk, maar verder heeft hij nog helemaal niets gepresteerd bij die noord-duitsers.
wat had ie nu dan al allemaal gepresteerd moeten hebben?
pi_35885823
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat is ook rood
Ja, maar dus geen direct rood, dus het valt nog relatief mee
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:10:47 #169
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35885856
HIj heeft in bijna elke wedstrijd al een gele kaart gehad.
Jawel, je keek.
pi_35886049
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:10 schreef jna het volgende:
HIj heeft in bijna elke wedstrijd al een gele kaart gehad.
Nigeel de Jong
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:20:32 #171
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_35886117
Nigel heeft nogal wat woede opgekropt bij AJAX en dat komt er nu allemaal uit.

Wanneer wordt Nedvěd nou gepresenteerd?
pi_35886327
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat had ie nu dan al allemaal gepresteerd moeten hebben?
Van een speler die zo goed als nigel is, mag je toch minstens verwachten dat hij elke wedstrijd een hattrick maakt? Of is hij toch niet zo goed als hij zelf denkt?

Ik ben blij dat hij weg is
pi_35886393
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:28 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Van een speler die zo goed als nigel is, mag je toch minstens verwachten dat hij elke wedstrijd een hattrick maakt? Of is hij toch niet zo goed als hij zelf denkt?

Ik ben blij dat hij weg is
overdrijven is ook een vak
pi_35886497
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak
Tuurlijk overdrijf ik.

Maar nigel heeft zelf gezegt dat hij bij Ajax uitgeleerd was. Hoe komt hij erbij? Hij heeft nog nooit 2 fatsoenlijke wedstrijden achter elkaar gespeeld in het eerste. Maar gelukkig doet hij het nu fantastisch bij HSV. Die supporters daar zijn ook zo blij met hem

pi_35887438
idd, en die winnende-goal is wel mooi maar ook gewoon geluk...hij presteerd daar ook onder de maat
Haleloeja
pi_35887497
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef Gelderland het volgende:
idd, en die winnende-goal is wel mooi maar ook gewoon geluk...hij presteerd daar ook onder de maat
hij speelt er ook pas net....
pi_35889317
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef twi het volgende:
Waar komt al dat gezeur over Juanfran eigenlijk vandaan? Is dat een trend sinds Utrecht thuis, of komt dat voort uit z'n trainingsinspanningen ofzo?
Hij doet verdraaid weinig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35890780
Haha Nigel . Elke week als ik VI open en ik zie nieuws over HSV staan staat er minstens 1 keer Nigel de Jong in het bericht . Tot nu toe toch meer negatief.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:37:46 #179
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35890857
Als ze daar in Hamburg 2 miljoen per jaar willen betalen voor 1 goal tegen Bayern is hij het meer dan waard
Jawel, je keek.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:14:52 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35894677
http://www.footygoal.net/index.php?template=ajax95

Elders op de site nog wat Ajax-goals, in mooie kwaliteit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35897318
NEC wil volgend seizoen Kenneth Vermeer huren.
pi_35897368
Ik zeg doen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:29:55 #183
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_35897384
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Radegast het volgende:
NEC wil volgend seizoen Kenneth Vermeer huren.
Lijkt me prima idee

Goed voor zijn ontwikkeling
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_35897419
quote:
Van Geel wil naar selectie van 23 a 24 man

Martin van Geel heeft in het Algemeen Dagblad gezegd dat Ajax werkt naar een selectie van ongeveer 23 a 24 man. Verder verklaarde de technisch directeur dat er nog geen concrete interesse is getoond.

'Ajax heeft zich momenteel niet officieel bij een speler gemeld voor een eventuele transfer', zei Van Geel. Verder wist de technisch directeur te melden dat Ajax nog wel actie gaat ondernemen, maar dat het halen van Joris Matthijsen moeilijk wordt.
quote:
9/3/2006 - AD: 'Kansen op definitieve transfer Juanfran klein'

Het Algemeen Dagblad meldt dat de kans erg klein is dat Ajax Juanfran definitief zal aantrekken door de optie tot koop te lichten. 'De Spaanse huurling verloor zijn plek aan Urby Emanuelson en loopt al weken ongeïnspireerd rond.'
pi_35898173
Hmz Juanfran heeft het zelf verkloot door ze instelling de laatste weken, maar Urby is zeker beter maar ik vraag me af of die niet beter op het middenveld kan.
pi_35898264
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Lijkt me prima idee

Goed voor zijn ontwikkeling
Wordt tijd ook.
That's all folks!
pi_35902121
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wordt tijd ook.
dat ie zich gaat ontwikkelen bedoel je?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35902190
Dat 'ie aan spelen toekomt (en zich dus verder ontwikkelt inderdaad)
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35902318
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:28 schreef Suijk het volgende:
Dat 'ie aan spelen toekomt (en zich dus verder ontwikkelt inderdaad)
Eensch.
Van op de bank zitten en in het tweede spelen ontwikkel je je minder snel dan in de basis spelen bij een Nederlandse eredivisie(subtop)club.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:02:10 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35903720
quote:
Ajax kijkt alvast vooruit

AMSTERDAM - ‘Ik kijk liever naar morgen dan naar vandaag'', zei Danny Blind vastbesloten bij zijn aanstelling, ...

... bijna een jaar geleden. Dankzij een reeks dramatische resultaten, vertrekkende spelers en gehannes met zijn speelstijl, kwam het er amper van. De coach was zó druk met brandjes blussen dat er nooit tijd was voor een grondige verbouwing.

Nu pas is er gelegenheid om de waan van de dag af en toe los te laten. Ajax is nog niet zeker van de play-offs en zaterdag wacht de loodzware topper tegen PSV, maar het schip vaart in elk geval weer. Ajax won vijf keer op rij in de competitie en acteerde tussendoor verdienstelijk tegen Inter. Niet toevallig met overwegend spelers die ook volgend seizoen nog beschikbaar zijn. ,,De komende wedstrijden worden een interessante graadmeter'', aldus Blind. ,,PSV-thuis en de uitwedstrijden tegen Inter en FC Groningen bieden een mooie uitdaging. In dat soort wedstrijden kun je zien waar we staan.''

Dat laatste weegt óók zwaar richting het komende seizoen, want Ajax kan zich niet nóg een jaar vol teleurstelling permitteren. Een overgangsjaar bestaat niet in Amsterdam, benadrukt Martin van Geel dan ook steevast. Dat de club komend seizoen een vrijwel compleet elftal moet vervangen, verandert daar volgens de technisch directeur niets aan. Naast de negen aflopende contracten, dreigen ook Angelos Charisteas en Zdenek Grygera aan te sturen op een vertrek. De Griek omdat hij nog amper perspectief ziet achter Klaas Jan Huntelaar, de Tsjech omdat hij toe denkt te zijn aan een nieuwe uitdaging. Ajax gaat binnenkort weliswaar rond de tafel zitten met de verdediger, de club heeft met Jaap Stam al een opvolger in huis.

Daarnaast werden Kenneth Perez, Dennis Gentenaar en Michael Krohn-Dehli vastgelegd, Huntelaar kwam tussentijds voor een zak vol miljoenen. Toch is de puzzel nog niet compleet. ,,We willen werken aan een selectie van 23 of 24 spelers'', aldus Van Geel. ,,Financieel is er nog wel wat mogelijk om het één en ander te doen. We zijn nog niet klaar, dat is duidelijk.''

Op papier is dat aantal van 24 selectiespelers weliswaar bereikt (zie graphic), de Ajax-selectie kent nog volop weke plekken, met name achterin. Naast Charisteas en Grygera, valt ook Juanfrán zo goed als zeker weg te strepen. De Spaanse huurling verloor zijn plek aan Urby Emanuelson en loopt al weken ongeïnspireerd rond. Ajax bedong bij Besiktas een optie tot koop voor Juanfrán, maar de kans wordt steeds kleiner dat deze wordt gelicht.

Ook op de rechtsbackpositie is de spoeling dun, nu Hatem Trabelsi definitief vertrekt. Thomas Vermaelen is de enige linksbenige centrumverdediger die over is, talent Robbert Schilder niet meegerekend. De link met AZ-verdediger Joris Mathijsen was snel gelegd, maar Van Geel acht de international niet haalbaar.

,,Ik denk dat Joris de sprong gaat maken naar een Europese topclub'', aldus de directeur. Van Geel rekent evenmin op Denny Landzaat, die zijn zinnen heeft gezet op het buitenland. ,,We zijn druk bezig, maar we hebben ons nog voor geen enkele speler officieel gemeld’’, zegt Van Geel.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35903892
Ik snap Krohn-Dehli nog steeds niet..
Is al bekend wat Rosales gaat doen of blijven die geruchten aanhouden van een terugkeer naar Zuid-Amerika
pi_35904312
Wanneer gaat N'kufo nou tekenen Sandman
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:31:06 #193
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35904344
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
pi_35904372
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:53 schreef Jasza het volgende:
Hmz Juanfran heeft het zelf verkloot door ze instelling de laatste weken, maar Urby is zeker beter maar ik vraag me af of die niet beter op het middenveld kan.
Inderdaad, Urby is namelijk zeer kwetsbaar als hij een echte buitenspeler tegenover zich krijgt.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35904845
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je bij DB voor zijn!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35905084
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad, Urby is namelijk zeer kwetsbaar als hij een echte buitenspeler tegenover zich krijgt.
Gelukkig kom je die bijna niet meer tegen.
En de buitenspelers die hij in Nederland tegenkomt kan hij in principe allemaal hebben.
In ieder geval doet hij het stukken beter dan Jua
pi_35905176
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef Robar het volgende:

[..]

Gelukkig kom je die bijna niet meer tegen.
En de buitenspelers die hij in Nederland tegenkomt kan hij in principe allemaal hebben.
In ieder geval doet hij het stukken beter dan Jua
Behalve zaterdag en Farfán is toch wel een lastige.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35905330
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Behalve zaterdag en Farfán is toch wel een lastige.
Is dat een echte buitenspeler?
Ik vind van niet.

Maar mocht hij tegenover hem staan, dan zal hij het knap lastig krijgen.
Maar goed, iedere verdediger bij een Nederlandse club heeft het lastig met Farfan.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:04:25 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35906630
quote:
Dit geldt natuurlijk voor alle competities. Ook in Nederland is een soortgelijk scenario denkbaar. Stel dat Ajax de Champions League wint, maar er in de Eredivisie niet in slaagt de play-offs voor de Champions League als winnaar te beëindigen, dan zullen de Amsterdammers tóch dat deelnamebewijs voor de Champions League ontvangen. Dat gaat dan ten koste van het ticket voor de winnaar van de play-offs. Die winnaar zal in dat geval dus gewoon uitkomen in de UEFA Cup.
Ik teken ervoor
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:06:58 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35906686
quote:
Dit geldt natuurlijk voor alle competities. Ook in Nederland is een soortgelijk scenario denkbaar. Stel dat Ajax de Champions League wint, maar er in de Eredivisie niet in slaagt de play-offs voor de Champions League als winnaar te beëindigen, dan zullen de Amsterdammers tóch dat deelnamebewijs voor de Champions League ontvangen. Dat gaat dan ten koste van het ticket voor de winnaar van de play-offs. Die winnaar zal in dat geval dus gewoon uitkomen in de UEFA Cup.
Play-offs winnen we toch wel, AZ en Feyenoord hebben hun hoogtepunt dit seizoen al gehad, Ajax is juist nog aan het groeien. Eerst AZ verslaan, daarna in Kuip CL-ticket binnenhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')