Kutstad Lyon en ook erg lastig te bereizen. Geef mij Spanje maar. Welke club maakt me niet zo veel uit. Maar laten we eerst maar eens proberen een ronde verder te komen. Ik ben wel benieuwd naar die loting morgen.quote:
Teiger Heitinga op Eto'o. Zo snel is die Eto'o ook weer nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Vind Ronaldinho een klasse beter dan Adriano. En vergeet Eto'o niet.
Zo goed is Heitinga weer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Teiger Heitinga op Eto'o. Zo snel is die Eto'o ook weer niet
Maar verdedigend is bij Barca juist het meest te halen. Als je tegen ze speelt, moet je ze niet ook nog eens in de kaart spelen door achterover te leunen. Gewoon Huntelaar enquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
De Ajax-defensie moet haar dag hebben om Michael Mols af te kunnen stoppen, dus Adriano, Ronaldinho of Eto'o maakt niet uit. Arsenal, Benfica en Villarreal zijn de drie minste, AC Milan, Juventus, Barça en Olympique Lyon zijn allen onmogelijk voor dit Ajax.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Hopen van niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef Cart_man het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat wanneer jullie doorgaan, een Italiaanse club de tegenstander wordt.
Zorgen dat je eerst met 2-0 voorkomt. Uit weer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hopen van niet.
Scoren ze er 1 en dan met zn alleen naar achter gaan.
t Is de UEFA, dus dat lijkt me uitgesloten..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
Is het eigenlijk een open loting? Kan iedereen tegen elkaar loten?
Dit keer wel volgens mij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
t Is de UEFA, dus dat lijkt me uitgesloten..
Idd, we staan er zelfs niet eens goed voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef Kang-He het volgende:
Laten we eerst maar langs Inter komen voordat we ons zorgen gaan maken wat er morgen uit de koker komt.
1 keer kan genoeg zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef Robar het volgende:alsof het uitmaakt wat er uit de koker komt.
Ik zie Ajax niet zo snel twee keer scoren tegen Inter in Milaan.
Ik zie Ajax ook niet de nul houdenquote:
Batman?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie Ajax ook niet de nul houden
Maar goed, ik zie ook weleens "een man met een zwarte cape" in mijn koffie
Zorro natuurlijk, eikelquote:
Wie weet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Zorro natuurlijk, eikel
Maar even serieus . .
Ik denk gewoon niet dat Ajax de nul houdt.
Daarvoor is de verdediging gewoon nog niet sterk genoeg.
Of hun aanval gewoon te goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Zorro natuurlijk, eikel
Maar even serieus . .
Ik denk gewoon niet dat Ajax de nul houdt.
Daarvoor is de verdediging gewoon nog niet sterk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |