Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.quote:
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.![]()
Ik heb um centraal gezet.![]()
dat begreep ik, maar tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fipo, fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo fipo, fipo, fipo.![]()
Ik heb um centraal gezet.![]()
ok. lets just BAN thát language, ok?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef rompompom het volgende:
El TT este muy bien!
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
DaN hOeF jUh Er NoG niiE iN tE pOsTuHhh.
Yeah, I wasn't there. Nooooot my problem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok. lets just BAN thát language, ok?
and by the way, some topics back we where complaining about the fact someone made the topic central without leaving a message
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.![]()
Ik kap ermee, ik ga wel bij het EO forum solliciteren.![]()
Ik kan altijd nog onder een andere nick doorgaan bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.
Beetje ruggegraat is hier wel op zijn plaats!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wéér wegpesten? Je bent veel te makkelijk.
Net zoals Renmaestro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog onder een andere nick doorgaan bedoel je?![]()
Omg, hendig sjeike coupe!quote:
puick plan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat er niemand iets zegt.![]()
Ik kap ermee, ik ga wel bij het EO forum solliciteren.![]()
De wie?quote:
Hey VMquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje ruggegraat is hier wel op zijn plaats!
Hey miss!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Kom es op dat andere medium![]()
Croupouque's kloon waarmee hij een avondje heeft gemod. Maar ze waren vergeten de rechten weg te halen, dus toen croupouque mod-af was, had S_R nog rechtenquote:
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Croupouque's kloon waarmee hij een avondje heeft gemod. Maar ze waren vergeten de rechten weg te halen, dus toen croupouque mod-af was, had S_R nog rechten
ejaculeren over een postduifquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
Ik kom vanavond wel even, moet zo eten..quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey VM![]()
je bent niet de enige!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.
Is goed. Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik kom vanavond wel even, moet zo eten..![]()
Dat weet ík zelfs!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat dat me toch volledig ontgaan heeft kunnen zijn.
Ik heb t gelezen ja, tof voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*leeft nog een beetje in een overwinningswaan
Maar jouw inzet zal niet ongemerkt voorbij zijn gegaan.quote:
En dan.. vakantie?quote:
De één sluit het ander niet uit.quote:
laat hij het maar niet zien!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan stofje nog even wegwerken!
Kwestie van negeren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
Een neger in het topic!
Daar zijn ze hier niet meer zo goed in.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
Een neger in het topic!
alleen als we er zin in hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier niet meer zo goed in.
Die streep heeft wél geholpen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier niet meer zo goed in.
Ik overwoog nog hem in te koppen.quote:
We'll see...quote:
We shall indeed! Maar ik hoop stiekem dat het niet nodig is, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
ik wil dr wel ff roepen anders!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
We shall indeed! Maar ik hoop stiekem dat het niet nodig is, als je begrijpt wat ik bedoel.
[/Ollie B. Bommel]
Ze zal het toch wel een kéér afleren?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Maar je kan wel likken als lassie???quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
bobster-pc-fr34k.nl says:
Hehe, is een hele lieve hond
Loes.. DJDJDJDJDJ.. liset!! says:
jij ook .. alleen ben je geen hond
Een hond hebben werkt goed.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
alleen ben je geen hond
Ik heb helaas geen... Maar onze partij is wel de grootste geworden, voor het eerst in de geschiedenisquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef pc-fr34k het volgende:
VM, hoeveel zetels heb je?
een la waar je je sokies in kunt stoppen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ook sokiela.
Dat is ook handig, maar nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
een la waar je je sokies in kunt stoppen?
Wouldn't you like to know!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar je kan wel likken als lassie???
Komt vast door jou.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen... Maar onze partij is wel de grootste geworden, voor het eerst in de geschiedenis![]()
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
een la waar je je sokies in kunt stoppen?
Laat mij nou!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
praat dan ook niet naar je geestelijke leeftijd
Nu krijg je je pc-fr34k-laten-lachen-medailequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik men goede daad voor vandaag ook weer gedaan
Krijgt ie tenminste toch wat!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu krijg je je pc-fr34k-laten-lachen-medaile
Van sokiela?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
geestelijk jong blijven is juist goed
jeej...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat heb ik ook nog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef jackson het volgende:
En toch weer bovenaan kijken of bef ertussen staat
quote:
Oooh.... vast welquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog.. Maar ja, 't went wel.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog.. Maar ja, 't went wel.
Integendeel KS, integendeel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
jammer dat rond je 30e je lichaam niet echt meer meewerkt he
CD van Prince gekocht?quote:
quote:
quote:
Je bent zo jong als je je voelt.quote:
Of zo oud.quote:
Óf wel.quote:
Ik 10.quote:
je word steeds jonger dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
vanochtend voelde ik me 19, nu voel ik me 15. afgelopen zondag voelde ik me 25
Waar is je pedopas?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan ben je de enige 10 jarige waar ik wel eens mee tussen de lakens zou willen kruipen
ik 46quote:
Hey schatjepetatje honnepon.quote:
Volgende keer maar eens laten zien dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
in men portomonee
heb ik altijd bij me
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens laten zien dan.
"Oh nee toch".quote:
komt goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens laten zien dan.
neu je loopt gewoon zwaar achterquote:
Hey lieffiewieffie schattepetatje hartediefje..quote:
quote:
waarom zou ik daar van balen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
danku
je baalt er zeker wel van, dat Ch zich versprak!
WKSZ.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom zou ik daar van balen dan
Ja, graag. Met extra saus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef Janetje het volgende:
Go mbeadh cosa gloine fút agus go mbrise an ghloine
Moge je benen van glas zijn en mag dat glas breken... met extra saus?quote:
lolquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moge je benen van glas zijn en mag dat glas breken... met extra saus?
Coming up.
Shit. Heb ik er nét gemist.quote:
Maar ik ga weer weg nu, bankhangen en stomme film kijken.quote:
gezellig. mag ik meedoen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik ga weer weg nu, bankhangen en stomme film kijken.
ruimen ze het ook zelf opquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:44 schreef DeLeider het volgende:
Ze germanz zey are coming..
Verslaafd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
ik moest net helemaal naar de C1000 lopen om chocola te halen
Ik moest net helemaal 10,5 uur buiten werken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moest net helemaal naar de C1000 lopen om chocola te halen
Morgenochtend ben je wel droogquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef DeLeider het volgende:
Ik moest net helemaal 10,5 uur buiten werken.
Chowi kwam langs?quote:
Dan was ie zo weer droog door de verplaatsing van bloed en daarmee hitte.quote:
TMIquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef DeLeider het volgende:
Dan was ie zo weer droog door de verplaatsing van bloed en daarmee hitte.
37 graden is niet genoeg hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan was ie zo weer droog door de verplaatsing van bloed en daarmee hitte.
Iets op een boot, meen ik me te herinneren.quote:
veerpont geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Iets op een boot, meen ik me te herinneren.
dat was RPP toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Iets op een boot, meen ik me te herinneren.
ik neem nog een stukje chocola!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
Zo, ik heb even Fear & Loathing gekeken. Nu heb ik zin om drugs te nemen
Ook drugs in zekere zinquote:
Die moet ik nog steeds een keer zien!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
Zo, ik heb even Fear & Loathing gekeken. Nu heb ik zin om drugs te nemen
Jij ging slapen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer zien!
Niet!! Ik zei "zo", JIJ ging NU slapen!!!!quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet!! Ik zei "zo", JIJ ging NU slapen!!!!
Je mag altijd langskomen, ik heb hem op dvd. Als je het van tevoren even laat weten sla ik extra bier en frikandellen inquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer zien!
Alsof ik stukjes MSN log zomaar zou kopiëren!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef Misstique het volgende:
En oh wee als je chatlogs post!!!
Dealquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen, ik heb hem op dvd. Als je het van tevoren even laat weten sla ik extra bier en frikandellen in
Braafquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof ik stukjes MSN log zomaar zou kopiëren!
Sleep well.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef Dagonet het volgende:
G'night!
Nog beter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef Misstique het volgende:
Dan lees ik em eerst en dan kijken, okay?
Helleu.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:27 schreef Janetje het volgende:
Ola
Altijd.quote:
Jaja, ik ben er zowaar weer even.quote:
wij zijn er toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja, ik ben er zowaar weer even.
Waarschijnlijk niet te lang want er is geen hol te doen...
Naja, kheb je iig ff gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja, ik ben er zowaar weer even.
Waarschijnlijk niet te lang want er is geen hol te doen...
Oh ja.quote:
Dan doe ik ook nog even mee. Ik ga pas slapen als het topic vol isquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
Ik was er ook nog ongeveer
Nu eens kijken of ik m'n aandacht er bij kan houden!
Ik als ik geen zin meer heb, de tent hier gaat sluiten of mn geld op is..quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog even mee. Ik ga pas slapen als het topic vol is
quote:
Doe niet zo fucking goor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent zo schattig als je boos bent!
kroeliekroelie!
Ik ben het eng vaak met je eens de laatste tijdquote:
Tisser tiekie?quote:
Dat komt omdat ik niet zo vaak online ben.. dat is verlatingsangst.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben het eng vaak met je eens de laatste tijd
Ik werd lichtelijk misselijk.quote:
Terecht ook..quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:43 schreef Janetje het volgende:
Dat komt omdat ik niet zo vaak online ben.. dat is verlatingsangst.
Kan iemand de "multipost" nog?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
Doorposten!! Stelletje lamzakken!!
Ik weet het.quote:
Bier. Frituur. Tieten. Ellende. Tofheid. Nederland. Ierland. Alles. Niets.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef hitch-hiker het volgende:
Waar gaat dit over?
Puikende samenvatting.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Bier. Frituur. Tieten. Ellende. Tofheid. Nederland. Ierland. Alles. Niets.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef hitch-hiker het volgende:
Waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Bier. Frituur. Tieten. Ellende. Tofheid. Nederland. Ierland. Alles. Niets.
dit is nou slowchat, dat gaat per definitie overal en nergens overquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef hitch-hiker het volgende:
Waar gaat dit over?
Mijn dank.quote:
Mits PI's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dit is nou slowchat, dat gaat per definitie overal en nergens over
Evening..quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:54 schreef Stofje het volgende:
Avond.
Stof.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:54 schreef Stofje het volgende:
Avond.
Tof. Ik hoorde dat Tool en Skin ook komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
Wat een warm welkom.
Vanmiddag bij de Pinkpop Persconferentie geweest. Cool. Opgezwolle, Racoon, Alizee en Mo Town gezien. Jan Smeets. Giel Beelen. Leuk.
Een zorgvuldig opgebouwde multipost, heet dat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Skin kwam ook nog langs in Paradiso vanmiddag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof. Ik hoorde dat Tool en Skin ook komen.
is dr al een line-up bekend?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
Wat een warm welkom.
Vanmiddag bij de Pinkpop Persconferentie geweest. Cool. Opgezwolle, Racoon, Alizee en Mo Town gezien. Jan Smeets. Giel Beelen. Leuk.
Je hebt haar gezien???quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Skin kwam ook nog langs in Paradiso vanmiddag.
Dank.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Een zorgvuldig opgebouwde multipost, heet dat.
Was ook de pre-show bij Robbie W. concert.quote:
Die wil ik ook nog wel 'n keer zien. En als ze d'r ouwe band meesleept zou het helemaal tof zijnquote:
Ja.. jammer dat ze uit elkaar zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel 'n keer zien. En als ze d'r ouwe band meesleept zou het helemaal tof zijn.
Tool, Red Hot Chili Peppers, Hooverphonic, Soulfly, Deftones, Opgezwolle, Racoon, Blof, Placebo, Franz Ferdinand, Dresden Dolls, Keane, Anouk, Morrissey, David Gray, The Flaming Lips, Editors, Jamie Lidell, dEUS, Bloodhound Gang, Kashmir, Skin, Infadels, Van Katoen, Kaiser Chiefs, Nelly Furtado, Alter Bridgje, Kraak&Smaak, Mo'Jones, Alize.quote:
Gebeurt ook niet veel hier.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
Ja godver, ik vergeet hier steeds te posten.
Gelukkig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
Ja godver, ik vergeet hier steeds te posten.
Dan moet je die kaarten neerleggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef Stofje het volgende:
Ik weiger een kwartet te scoren, trouwens.
Godver, dat belooft veel goeds voor Lowlandsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tool, Red Hot Chili Peppers, Hooverphonic, Soulfly, Deftones, Opgezwolle, Racoon, Blof, Placebo, Franz Ferdinand, Dresden Dolls, Keane, Anouk, Morrissey, David Gray, The Flaming Lips, Editors, Jamie Lidell, dEUS, Bloodhound Gang, Kashmir, Skin, Infadels, Van Katoen, Kaiser Chiefs, Nelly Furtado, Alter Bridgje, Kraak&Smaak, Mo'Jones, Alize.
Ik had gehoopt dat Muse er ook bij zou zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tool, Red Hot Chili Peppers, Hooverphonic, Soulfly, Deftones, Opgezwolle, Racoon, Blof, Placebo, Franz Ferdinand, Dresden Dolls, Keane, Anouk, Morrissey, David Gray, The Flaming Lips, Editors, Jamie Lidell, dEUS, Bloodhound Gang, Kashmir, Skin, Infadels, Van Katoen, Kaiser Chiefs, Nelly Furtado, Alter Bridgje, Kraak&Smaak, Mo'Jones, Alize.
Ik word geil van Roskilde. Amplifierquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Godver, dat belooft veel goeds voor Lowlands
Skin!
Muse heeft z'n zomertour afgezegd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Muse er ook bij zou zitten.
Shit.. komen dus ook niet op Werchter..quote:
Ik voornamelijk van Roger Waters. Werchter zal dit jaar meer van jouw gading zijn denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef Litso het volgende:
Ik word daar alleen geil van Tool en Placebo eigenlijk. Dit jaar geen Roskilde voor mij dus
Mocht het je troosten...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Leuk, dingen in Nederland.
Ik drink hier wel een pint in de kroeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Mocht het je troosten...
Werchter is in België en Roskilde in eh, Scandinavië ergens.
Echt zo erg daar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
Ik drink hier wel een pint in de kroeg.
Dan heb ik weer genoeg uitgegeven voor de week.
Mwah.. in verhouding valt het mee..quote:
Hehehe, stoer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:18 schreef Litso het volgende:
Rosrock is trouwens een aanradertje. 2 dagen, 20 bands, in de achtertuin van een boer, ¤15 inclusief overnachting. Bier ¤1,-
Daar kan je je hoe dan ook geen buil aan vallen. Vorig jaar o.a. Misselijk, De Riplets en The Lullabelles.
6 euro? vin ik nog steeds erg veel voor een halve liter! [13.gif]quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. in verhouding valt het mee..
6 euro voor een pint.
Die prijzen gaan echt nergens over idd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Hehehe, stoer!
Lowlands ga ik ook wel weer proberen als ik er kan werken. 130 euri voor een ticket is me wat te gortig.
klinkt goed!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:18 schreef Litso het volgende:
Rosrock is trouwens een aanradertje. 2 dagen, 20 bands, in de achtertuin van een boer, ¤15 inclusief overnachting. Bier ¤1,-
Daar kan je je hoe dan ook geen buil aan vallen. Vorig jaar o.a. Misselijk, De Riplets en The Lullabelles.
Nee dat is een beetje jammer idd...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die prijzen gaan echt nergens over idd..
Je bent lang genoegquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee dat is een beetje jammer idd...
Misschien dat ik ook maar over het hek klim
Hou 1 en 2 juli maar vrij danquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
klinkt goed!
ik ben altijd wel voor het veel voor weinig principe
Is dat een indecent proposal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent lang genoeg
Geef je mij eerst even een zetje dan?
Social with an A!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Litso het volgende:
Oeh, Misselijk komt weer, die zijn gaaf. The Bips zijn ook erg stoer, die heb ik al een keer of 4 gezien.
Euhm...quote:
20 years after the rest of the world.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:25 schreef cerror het volgende:
Zo, nu ben ik die atari zat voor vandaag.
Ik had die krullen echt jaren eerder moeten nemen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm...
*kijkt om zich heen
*ziet Dago slapen
Ja..
Mjah wat doe je eraan he.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
6 euro? vin ik nog steeds erg veel voor een halve liter! [13.gif]
Dan mag je er ook wel een pot speed bij vinden. 7 dagen festival zou ik niet overlevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
als ik nog ergens een pot met goud vind, ga ik denk ik naar Sziget dit jaar
Je hebt nog genoeg tijd om de schade in te halen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had die krullen echt jaren eerder moeten nemen!
Die is daar vast wel tegen dumpprijzen te krijgen dan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef Litso het volgende:
Dan mag je er ook wel een pot speed bij vinden. 7 dagen festival zou ik niet overleven
ach, moet te doen zijn toch!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan mag je er ook wel een pot speed bij vinden. 7 dagen festival zou ik niet overleven
Ik voorspel een mooie toekomst voor mezelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg tijd om de schade in te halen..
Wel een kuteind weg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, moet te doen zijn toch!
aantal vrienden van me gaan er jaarlijks heen... en ik moet zeggen ik geef ze groot gelijk!
100 euro voor 7 dagen festival, met een gigantische line-up en heel veel neven-activiteiten, en cheap-ass bier (hongarije he)
Ik kan je niks anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik voorspel een mooie toekomst voor mezelf
Nu nog even achter die pc vandaan kruipen, aan het daglicht wennen, en mijn versierskillz wat bijspijkerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan je niks anders dan gelijk geven..
Piece of cake.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu nog even achter die pc vandaan kruipen, aan het daglicht wennen, en mijn versierskillz wat bijspijkeren
jeschudtzezouitjemouw hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef cerror het volgende:
Zo, nieuw deuntje op m'n site.
Daar heb ik zin inquote:
Kom maar brengen, Mountjoystreet, Dublin.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb nog wel wafels voor je liggen, eventueel
ik wou eigenlijk voorstellen dat je ze kwam halenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom maar brengen, Mountjoystreet, Dublin.
Insgelijks. Nog heel even volhouden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef JDude het volgende:
Dit deel bijna vol? Mooi. Ik ben kapot.
Adieu, mes amis!
Zekers!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |